Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Wszystkie reklamacje dotyczące uszkodzeń W2 EK zgłaszajcie mailem na adres wiedzmin2@gram.pl, dołączając zdjęcia i podając numer zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajdź link do szczegółów zamówienia, który jest w mailu, który otrzymałeś po złożeniu zamówienia i po jego wysłaniu.
Po kliknięciu na niego otworzy się strona z zawartością zamówienia, pod produktem będzie link "Pobierz kody".

Jeśli nie masz już tych maili na skrzynce, to napisz do naszego DOK:
http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2011 o 07:52, Fang napisał:

Mam takie pytanko zamówiłem te koszulki które dostaję się w ramach przeprosin za problemy
z kolekcjonerka Wiedźmin-a 2 i przy zamówieniach (zamówieniach bo miałem trzy EK więc
zamówiłem tyle samo koszulek) mam napis "wysyłka Twojego zamówienia została wstrzymana"
tak ma być czy to błąd?

Taki status jest, ponieważ jeszcze nie mamy tych koszulek, zostaną wyprodukowane w czerwcu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2011 o 22:00, barsum napisał:

Akne czy mogłabyś dowiedzieć się co w sprawie reklamacji pokrywek z usterkami(oderwany
kawałek itp.)? Wysłałem mejla 13 maja, ale wciąż brak odpowiedzi, a chciałbym po prostu
wiedzieć czy mam czekać cierpliwie na nowa pokrywkę czy porzucić wszelką nadzieję. :)


Spokojnie, wciąż zbieramy reklamacje z wysyłki premierowej, żeby zgłosić mniej więcej ostateczne ilości uszkodzeń do CDP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2011 o 17:52, dreamer94 napisał:

Aniu, inne sklepy odpalają już pre-ordery AC Reveal. Czy gram planuje coś w tym zakresie
?

Firma Ubisoft z tego co mi wiadomo nie ogłosiła oficjalnie cen tej gry w Polsce, chyba że coś przegapiliśmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2011 o 12:30, dracko napisał:

Witam. Czy gram.pl będzie sprzedawać grę TERA? I czy są prowadzone jakieś rozmowy na
ten temat?

Myślę, że tradycyjnie dostaniemy na dniach jakąś ofertę z Techland.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.05.2011 o 18:24, wojcio102 napisał:

Kiedy będą wysłane nagrody dla wyróżnionych osób z konkursu Crysis 2? Coś długo nic nie
przychodzi od czasu zakończenia konkursu ;)


Jutro, a główna już wysłana :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2011 o 16:38, akne napisał:

Firma Ubisoft z tego co mi wiadomo nie ogłosiła oficjalnie cen tej gry w Polsce, chyba
że coś przegapiliśmy?

Ultima:
http://www.ultima.pl/search.php?search=revelations&platform=dummy&agelimit=dummy&genre=dummy&pricemin=&pricemax=&submit.x=0&submit.y=0&afid=1099390
Muve
http://muve.pl/pages/search?query=revelations

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakieś nowe wieści na temat głów? Czy wciąż trwają dyskusje?
W sumie mogli by je przysłać razem z koszulkami, zaoszczędzili by na przesyłce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,
zamawiając Wiedźmina 2 i płacąc przelewem otrzymałem do zamówienia (w profilu sklepu) bonus (właśnie za przelew) w postaci jakiejś gierki do ściągnięcia. Nie miałem wtedy czasu by ją ściągnąć, a teraz już jej w profilu nie ma. Czy takie prezenty są czasowe? Może ja źle szukam... Czy przy kolejnych przelewach dostanę inne tytuły?
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy te koszulki oferowane w ramach rekompensaty za "wtopę" CD Projekt będą kiedykolwiek w normalnej sprzedaży na gram.pl, czy to całkowicie jednorazowa produkcja?
Pytam tak dla pewności (pewnie nie trafią do sprzedaży), bo człowiekiem niezdecydowanym jestem i mam dylemat między dwoma wzorkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2011 o 12:49, Renzov napisał:

Czy te koszulki oferowane w ramach rekompensaty za "wtopę" CD Projekt będą kiedykolwiek
w normalnej sprzedaży na gram.pl, czy to całkowicie jednorazowa produkcja?

Nie będą na sprzedaż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2011 o 12:27, Marazm napisał:

Witam,
zamawiając Wiedźmina 2 i płacąc przelewem otrzymałem do zamówienia (w profilu sklepu)
bonus (właśnie za przelew) w postaci jakiejś gierki do ściągnięcia. Nie miałem wtedy
czasu by ją ściągnąć, a teraz już jej w profilu nie ma. Czy takie prezenty są czasowe?
Może ja źle szukam... Czy przy kolejnych przelewach dostanę inne tytuły?

Ta akcja już się skończyła, ale może zostanie powtórzona z inną grą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2011 o 19:25, Buachu napisał:

Jakieś nowe wieści na temat głów? Czy wciąż trwają dyskusje?
W sumie mogli by je przysłać razem z koszulkami, zaoszczędzili by na przesyłce.

Głowy zostaną wymienione na nowe. Wkrótce otrzymacie więcej informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2011 o 17:05, dreamer94 napisał:

> Firma Ubisoft z tego co mi wiadomo nie ogłosiła oficjalnie cen tej gry w Polsce,
chyba
> że coś przegapiliśmy?
Ultima:
http://www.ultima.pl/search.php?search=revelations&platform=dummy&agelimit=dummy&genre=dummy&pricemin=&pricemax=&submit.x=0&submit.y=0&afid=1099390
Muve
http://muve.pl/pages/search?query=revelations


Każdy może odpalić pre-order z ceną w ciemno :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, mam ostatnie pytanie co do mojego zamówienia, utworzyłem 2 transakcję w płatności.pl i otrzymałem wiadomość, że zamówienie zostało opłacone. Niestety dzisiaj dostałem 2 wiadomość od płatności.pl, że transakcja została anulowana. W zakładce mojego zamówienia, widnieje, że zostało wysłane. Więc z tym zamówieniem jest wszystko w porządku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Otóż mam problem związany z kodem DLC "Tajemniczy Kupiec" do gry Wiedźmin 2. Grę dostałem dnia 17.05 2011. Kurierowi zapłaciłem. Niecierpliwiąc się oczekiwaniem na kod DLC do mojej gry napisałem formularz kontaktowy do sklepu gram.pl. Otrzymałem odpowiedź: "Kod będzie udostępniony do pobrania na stronie ze szczegółami zamówienia, kiedy firma kurierska przekaże nam płatność za Pana zamówienie. Trwa to ok. 2-5 dni roboczych od odebrania przesyłki." Więc czekam. Dnia 24.05.2011 mija 5 dni roboczych od zapłacenia kurierowi; tego samego dnia napisałem 2 formularz kontaktowy do sklepu gram.pl w sprawie nie otrzymania kodu DLC na tajemniczego kupca do gry Wiedźmin 2 w szczegółach zamówienia. Do formularza dodałem również zdjęcie ukazujące brak jakichkolwiek zamówień wysłanych. Na odpowiedź na 2 formularz kontaktowy czekam do dziś (27.05. godz 16:00) a napisane jest: "Odpowiedzi spodziewaj się w ciągu 24 godzin. Gdyby jednak zgłoszony przez Ciebie problem wymagał więcej czasu na rozwiązanie, poinformujemy Cię o tym"/żadnej inf o potrzebie większe ilości czasu na rozwiązanie problemu nie otrzymałem/. Dodam jeszcze że grę kupiłem przed utworzeniem konta na stronie sklep.gram.pl ponieważ po wypełnieniu wszystkich potrzebnych pół z danymi aby wysłać grę Wiedźmin 2 na stronie pokazało się że mogę utworzyć konto ponieważ wszystkie dane potrzebne do utworzenia konta zostały już podane. Skuszony tą propozycją utworzyłem konto jednak jak widać na załączonym obrazku nie ma żadnych zamówień wysłanych. Próbowałem również skontaktować kilkanaście razy ze sklepem gram.pl telefoniczne jednak nikt nie odbierał telefonu pomimo wolnej linii. Proszę o jak najszybsze rozwiązanie problemu z kodem DLC bo bardzo mi na nim zależy.

20110527162056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować