Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Metro 2033: The Last Refuge - zapowiedź

36 postów w tym temacie

Raczej nie da rady. Stalker pobił wszelkie rekordy chyba... no, prócz wiecznie-śpiącego Duka z miasteczka Forever, ale co tam - niech ma! xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.05.2008 o 17:52, amellas napisał:

Raczej nie da rady. Stalker pobił wszelkie rekordy chyba... no, prócz wiecznie-śpiącego
Duka z miasteczka Forever, ale co tam - niech ma! xD



Racja z tym rekordem. Cler Sky miało być już w marcu i w maju. W sumie dobrze by było jakby "Metro 2033" miało premierę na przełomie roku, po co miało by leżeć na półce, w końcu w sierpniu "będzie" CS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, no... Obrodziło postapokalipsą ostatnimi czasy :). Wielgaśnymi krokami zbliża się Fallout 3 (jest na co czekać), prequel Stalkera (i znowu jest na co czekać), a teraz to Metro... Trzeba przysiąść do zaległych gierek, bo mi czasu nie wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm, skoro naboje to najbardziej porządane dobro, to... Po kiego grzyba jako ToD dawać tylko ... ekhm.. urządzenia, które marnotrawią właśnie to dobro?...
Po przeczytaniu tego, że naboje są cenne miałem nadzieję na jakąś innowację, gdzie tradycyjna "spluwa" będzie raczej luksusem niż codziennością... ;-/ Pole do popisu mogłoby być wielkie, np. wszelkiego rodzaju wzmacniane ostrza (np. napromieniowaną tkanką) albo broń na promienie słoneczne (wymagające od czasu do czasu wyjścia z nory i naładowania) czy też jakieś zmutowane kończyny, ostrza, kły (na nie też mogłoby być działko, wreszcie z logicznym wytłumaczeniem, jak z potwora wyciągnąć ammo :P)...
Ale znów jest droga po najmniejszym oporze... Typowe, ale czemu robić oksymoron? Naboje są cenne, więc w masakrze będziemy tylko ich używać... To tak jakby w monstra rzucać kasą... Chore, ale i tak pewnie nic w tym wypadku się nie zmieni, chociaż... Miejmy nadzieję, ale ja, jako pesymista, "czarno" to widzę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.05.2008 o 17:03, Mr.M napisał:

Hm, skoro naboje to najbardziej porządane dobro, to... Po kiego grzyba jako ToD dawać
tylko ... ekhm.. urządzenia, które marnotrawią właśnie to dobro?...
Po przeczytaniu tego, że naboje są cenne miałem nadzieję na jakąś innowację, gdzie tradycyjna
"spluwa" będzie raczej luksusem niż codziennością... ;-/ Pole do popisu mogłoby być wielkie,
np. wszelkiego rodzaju wzmacniane ostrza (np. napromieniowaną tkanką) albo broń na promienie
słoneczne (wymagające od czasu do czasu wyjścia z nory i naładowania) czy też jakieś
zmutowane kończyny, ostrza, kły (na nie też mogłoby być działko, wreszcie z logicznym
wytłumaczeniem, jak z potwora wyciągnąć ammo :P)...

Nowatorskie pomysły powiedziałbym :). Ostrza pokryte jakąś tkanką? Zetrze się w starciu. Bez sensu. Broń ładowana energią słońca to kiepski pomysł w sytuacji, gdy lepiej nie wychodzić na powierzchnie (mogłoby się okazać, że ochotnik do takiej roboty byłby nie mniej cenny niż zwykłe naboje). Zmutowane kończyny? 8-) Strzelanie kłami też kiepsko widzę (szczególnie w sytuacji, gdybym najpierw stworę miał pokonać zmutowaną kończyną ;)).

Ale trzeba Ci przyznać, że masz wyobraźnię, a to dobrze o Tobie świadczy.

Dnia 06.05.2008 o 17:03, Mr.M napisał:

Ale znów jest droga po najmniejszym oporze... Typowe, ale czemu robić oksymoron? Naboje
są cenne, więc w masakrze będziemy tylko ich używać... To tak jakby w monstra rzucać
kasą...

Myślę, że słowo "cenne" odnosi się tutaj nie do wartości pieniężnej, tylko do dostępności tudzież trudności w zdobyciu amunicji. I dlatego trzeba będzie się liczyć z jej ilością i zużyciem. Jako optymista wierzę, że twórcy rozwiążą to sensownie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hyym jak na razie gra prezentuje się dobrze: ). Mam nadzieję, że będzie wydana w Polsce i stanie się hitem, bo kto jak nie gracz powie czy warto zagrać czy nie ?:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, z początku zapowiedzi zrozumiałem że S.T.A.L.K.E.R nie jest w polsce popularny i że jest taki ustrój polityczny jak Kanibalizm ;)
Gdzieś chyba widziałem trailer tej gry i całkiem całkiem daje radę ;)
Na podstawie jakiej książki to to powstaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uff...a już się bałem,ze ta gierka przejdzie w Polsce bez echa!:( A skoro jest zapowiedź,to znaczy,że CD-Projekt bada zainteresowanie grą,przymierzając sie do jej wydania!:)) Coś czuję,że my-"stalkerowcy" będziemy wspominać 2008 rok z rozrzewnieniem jeszcze przez wiele kolejnych lat!:) -No bo i Clear Sky i Metro,a może jeszcze Bethesda jakimś cudem stanie na wysokości zadania..? Może być wyjątkowo tłusto tej jesieni-czego i Wam i sobie życzę!:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hy, hy. To może być nawet ciekawa gra. Co prawda, rzeczywiście może wydawać się ona niezbyt oryginalna, ale gier rozgrywających się po apokalipsie naturalnej lub wywołanej przez człowieka nie powstało znowuż tak dużo, więc pomysły nie wyczerpią się tak od razu, a temat będzie można jeszcze pociągnąć. Ale przyznam że płacenie nabojami jest trochę zabawne, i to jeszcze w wypadku kiedy są one tak potrzebne. Teraz trzeba będzie oszczędzać amunicję, żeby nią komuś zapłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wee, do mnie jakos STALKER nie przemowil. Z postapokaliptycznokolicowych to imo najlepsze Fallout i BioShock. I imo jeszcze długo nie będzie gry, która przebije te Cuda. (Chyba, że Fallout 3 :P) Nie lubie postapokalipsy w maskach przeciwgazowych, tylko w armorawch wspomaganych, skórzanych kurtkach i zniszczonych strojach pletwonurka :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wg mnie gra zbyt wiele czerpie z mojego kochanego Stalkera. Ale bardzo podobała mi się gra Ukrainców a na dodatek nie pogardzam survival horrorami, więc cos czuje w kościach, ze ten tytuł będę bacznie obserwował. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować