Zaloguj się, aby obserwować  
Mistrz_Magii

Pomysły na gry

196 postów w tym temacie

Dnia 28.10.2007 o 21:42, Spitfire14 napisał:

nazwa: taniec z gwiazdami: the game


Mi się podoba pomysł. Jakby się sprzedało, to możnaby wydać 2 część: Gwiazdy tańczą na lodzie: the game. Założenia te same, sterowanie to same, postacie troche inne. Ja bym grał w tą gre tylko dlatego, żeby wybrać sobie dode (wiem wiem, ona jest w jury, ale po wpisaniu kodów możnaby nią zagrać), a następnie wykonać efektowny upadek: krew sie leje, zęby frrru na tafle i ogólna frustracja :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2007 o 23:28, jackbauer napisał:

A co byście powiedzieli na symulator rolnika? ;)
Trzeba by było wcześnie wstawać, doić krowy, orać pole etc. :D

Jest coś podobnego. SimTractor się nazywa. Wiem bo kolega kiedyś grał. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2007 o 23:36, KrzychoCJ napisał:

> A co byście powiedzieli na symulator rolnika? ;)
> Trzeba by było wcześnie wstawać, doić krowy, orać pole etc. :D
Jest coś podobnego. SimTractor się nazywa. Wiem bo kolega kiedyś grał. :P

Muszę to mieć!
To Freeware przypadkiem? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2007 o 23:38, jackbauer napisał:

To Freeware przypadkiem? ;)

Tego nie wiem. Ale wpisz w Google "SimTractor" to pewnie znajdzie główną stronę tej gry i tam będzie pisało czy freeware. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2007 o 23:28, jackbauer napisał:

A co byście powiedzieli na symulator rolnika? ;)
Trzeba by było wcześnie wstawać, doić krowy, orać pole etc. :D


Na konsolach jest coś takiego i zwie się bodajże Harvest Moon.
Japończycy szaleją za takimi grami-dziwadłami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio googlując znalazłem mapę świata Forgotten Realms. Od razu zacząłem poszukiwanie znanych mi miejsc i gdy je znalazłem porównałem natychmiast z olbrzymem całego świata. Na myśl nasunęła mi się gra cRPG w której zwiedzilibyśmy każdy zakamarek tegoż świata. Produkcja graficznie nie musiałaby zabijać, wystarczyłby w zupełności ciut poprawiony silnik z Baldura. Ilość questów i długość rozgrywki byłaby pewnie oszałamiająco olbrzymia a sama gra starczyła by na co najmniej rok jak nie parę lat rozgrywki.

mapa: http://koti.mbnet.fi/~cerberus/kuvat/forgotten%20realms%20map%20full.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2007 o 19:03, Mr. Cin napisał:

oj w dzisiejszych czasach silnik Baldura zostałby zmiażdżony


Niby tak, ale sądzę że wszyscy prawdziwi fani cRPG na pewno nie byliby rozczarowani takim rozwiązaniem. Z resztą nie wyobrażam sobie tak olbrzymiej gry i jeszcze na silniku pokroju Aurory :D Ciekawe ile miejsca na HDD by zajmowała XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.11.2007 o 19:07, 88Bonzo napisał:

Niby tak, ale sądzę że wszyscy prawdziwi fani cRPG na pewno nie byliby rozczarowani takim rozwiązaniem.
Z resztą nie wyobrażam sobie tak olbrzymiej gry i jeszcze na silniku pokroju Aurory :D Ciekawe
ile miejsca na HDD by zajmowała XD



ja to bym coś takiego widział jako coś z gatunku obliviona. Pewnie kilkadziesiąt GB :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.11.2007 o 19:11, Mr. Cin napisał:

ja to bym coś takiego widział jako coś z gatunku obliviona. Pewnie kilkadziesiąt GB :P


Kilkadziesiąt GB to już dzisiaj gry zajmują :P Ja bym obstawiał TB :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja mam tym razem pomysł na RTS (bo to mój naj naj gatunek).
(Cz. 1/X - w następnej postaram się napisać więcej szczegółów i opisać jednostki oraz budynki[jeśli będzie następna część ;p])

Nazwa - pozostawiam dla studia
Gatunek - RTS
Fabuła - Dawna przeszłość, przed Wielkim Wybuchem (na 99% wiecie o co chodzi ;p), planety układu XyberDumach.
Bronie można udoskonalać - o nich w następnej części (jeśli będzie)
Nazwy planet układu:
- Semphiryt I - LXI (termomaszyny)
- Asepolos X1 - X21 (xxx-do następnej części ;])
- Akipelthion S, SE, SA, SO, SU (Akipelowie)
- Wakashi + (Wakashi)
- Petrotyts Alkin (Petranie)
Występują nowe pierwiastki:
- atortelon
- mefian
mefian służy za surowiec budulcowy
atortelon służy za energię

Ilość ras - 5
ilość budynków w każdej rasie - ok. 15
ilość jednostek w rasach - ok. 10
Rasa 1 - Termomaszyny - maszyny, które same potrafią się budować, lecz nie potrafią odkrywać nowych technologi. Czyni to je na pozór przestarzałymi, lecz swoją "wiedzę" (potrafią zapisać w swoim elektronicznym mózgu to, co zobaczą) opierają głównie na podbojach. Nie potrzebują poboru energii, gdyż sami ją w sobie wytwarzają, dlatego używają tylko jednego surowca - mefian. Są niszczycielami wielu ras, mają ogromną siłę ognia, lecz z czasem na innych planetach sąsiadującej rasy - Akipelów - odkryto nowy pierwiastek - atortelon. Posiada on niszczące właściwości, które potrafią uszkodzić pancerze termomaszyn i w ten sposób inna rasa (wspomniani Akipelowie) mogą nawiązać równorzędną walkę. Jako, że są to maszyny, posiadają czujniki dookoła swojej metalowej głowy i niezwykle trudno je zaskoczyć. Najbardziej zaawansowane termomaszyny potrafią otwierać ogień z każdej strony. Jednakże są słabymi zwiadowcami, nie da się nimi przeprowadzić zwiadu.

Rasa 2 - Akipelowie - Znani są z wielkich odkryć. Nie są może żadnymi geniuszami, dzieje się to praktycznie przez przypadek, a raczej przez "głupie" pomysły naukowców - mają ich chyba miliony, większość absurdalnych. Jako jedyni potrafili zrobić z Atortelonu broń. Jednakże nie jest dopracowana do końca, dlatego posiadają ją z grubsza te silniejsze jednostki. Słabsze typu zwiadowcy byli zaopatrzeni tylko w małe, przestarzałe bronie podobne do pistoletu - dlatego też z kolejnym etapem kampanii gry zarząd Akipelów wprowadza udoskonalenie - zwiadowcy nie mają broni, ale mają bardzo dobre plecaki podprzestrzenne, dzięki której potrafią szybko przelecieć w dalekie miejsca(czyli do odkrycia po zbudowaniu budynku niedostępnego wcześniej). Na razie tyle ;p

Rasa 3 - Wakashi - (opisze w cz. 2)
Rasa 4 - Petrianie - j.w.
Rasa 5 - XXX - j.w.

Możecie powiedzieć, że takich gier było już wiele... ale przecież jakby nie patrzeć większość RTSów jest do siebie bardzo, bardzo podobna. W RTSach nie jest ważny nowy pasek zadań czy coś podobnego - ceni się tam innowacyjność, której zwykli FPPsiarze raczej nie zauważą ;p

I sie bynajmniej nie rozpisałem, gdyż pomysł na gry powinien być starannie dopracowany, a rasy powinny być bardzo zróżnicowane i zarazem na tym samym poziomie bojowym (jedni lepsza taktyka, drudzy lepsze bronie itp) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nazwa: Potop Szwedzki (np)
Gatunek: RPG
Fabuła: Lata panowania Polskiej husarii, jej zwycięstw oraz wielkiej polski

Ja chciałbym dać pomysł na grę o polskiej Husarii, w tej grze nie było by magii, run czy innych lecz życie prawdziwego polskiego rycerza. Np na początku zaczynalibyśmy zwykłym chłopem, broniąc jakiegoś tam szlachcica (np. w karczmie "Rzym" zadał się w bójkę i przegrywał,a my dokopaliśmy przeciwnikowi) zostalibyśmy jego podwładnym. Potem zaczęła by się "kariera"; zaciągnięcie się do wojska, kupowanie uzbrojenia oraz wiele innych ciekawych elementów. Moglibyśmy posiadać własne ziemie, zarabiać na nich powiększać je itp.
W tej grze mogły by wystąpić takie elementy jak Potop czy inne ciekawe bitwy.

Sądzę, że jako Polacy, to my powinniśmy stworzyć taką grę, ponieważ jak dotąd nie widziałem gry RPG w klimatach średniowiecznych (oczywiście chodzi o prawdziwy świat bez magii itp)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nazwa:nie wiem
Gatunek:Akcja/RPG
Fabuła:
Wielka galaktyka [jakaś tam] świętuje 351 rocznice zakończenia wojny między 4 głównymi nacjami(obcy,marthowie,ludzie i elfy).Właśnie rozpoczyna się uroczysta debata na temat stosunków ras kiedy wybucha statek w którym rozmawiają głowy nacji.Rozpoczyna się kryzys galaktyczny.W każdej nacji wybuchają bunty i powstania.Po miesiącu od zamachu na głowy państwa zaczynają być mordowani inni urzędnicy od najwyrzszego do najmniej znaczącego.Po wymordowaniu większości rządu zjednoczonych nacji rozpoczynają się otwarte ataki mało znanej rasy znanej jako Ataxis.Władze bez nadzoru zaczynają wariować i policja zostaje rozwiązana.Partie zmieniają się w pojedyńcze armie walczące o wpływy.


Gramy jako rasa którą wybierzemy sami(coś z głównych lub inne) jako szyn burmistrza miasta na jednej z morskich planet okupowanych przez Ataxis.Naszym celem głónym będzie uwolnić planetę od Ataxis na jakiś sposub.Jaki?Trzeba wymy6śleć samemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś bardzo, bardzo dawno (a w sumie to kilka miesięcy temu) chciałem zrobić grę forumową, ale doszedłem do wniosku, że jest ona zbyt skomplikowana i jej nigdy nie ziściłem.

Oto ona:

Forumowi super herosi!

Fabuła:

Jesteśmy w przyszłości. W czasie spokojnym i radosnym. Pewien człowiek imieniem Carl znalazł na swoim polu jajo. Jajo nie było zwykłe. Była to zagład, śmierć w oczach. Jednym słowem było to urządzenie, które miało zabić ludzi. I tak też się stało. Wesoły Carl jak i jego rodzina po wybuchu urządzenia zostali zamrożeni. Przeżyli tylko nieliczni, a wśród nich Ty!!!
Cudem przetrwałeś. Jednak nie byłeś już taki jak kiedyś. Poraziły cię nieznane chemikalia toksyczne. I to właśnie Ty posiadłeś zdolności nadludzkie. Ty jak i reszta ludzi, którzy przeżyli.

Rozgrywka:

Ty jak i reszta nielicznych ludzi. Musicie walczyć o honor i uratować ludzi.
W grze są dwie gildie. Stosunkowo potężniejsza – robotów z kosmosu i mniejsza ale wyjątkowo waleczna gildia Super Herosów. To od ciebie zależy po której stronie staniesz. W każdej musi być po 15 uczestników.

Rozgrywka (jak się odbywa):

Walki toczy się w taki sposób:

MG wybiera miejsce walki następnie osoby, które mają walczyć. Gdy jedna z osób nie stawi się przez godzinę wygrywa ta co się pojawiła. Jeżeli obie się nie stawią to jest remis.
Walka:
Każda Gildia musi mieć swojego przywódce (którego sobie wybierze). Kontaktują się przez maila, gdzie i kiedy zamierzają uderzyć.
Jak wykańczać:
Wrogów wykańczamy w prosty sposób, a mianowicie trzeba odebrać mu wszystkie punkty życia.
- Przywódca Gildii – ma ich 400.
- Reszta uczestników – na początek ma ich tylko 75.
Wszystko trzeba tak zaplanować żeby wykonać na tyle potężny atak, by określoną osobę powalić.

Punkty doświadczenia:

Punkty doświadczenia dostaje się za dobrze wykonaną akcję, dobrze wykonaną obronę. Dobrze wykonane zadanie itp.
Na początku każdy uczestnik ma 100 punktów doświadczenia, które może dowolnie podzielić na:
-Szybkość (decyduje o tym jak szybko postać rzuca czary itp.)
-Siłę ataków ( decyduje o tym jaką siłę ataku ma dana postać np. Jeżeli będzie miała 300 punktów Siły to jej ataki będą 3 razy mocniejsze).
-Wytrzymałość ( decyduje o wytrzymałości postaci w walkach/ jeden post to -1 punkt wytrzymałości).
-Magia ( decyduje ile magicznych ataków ma dana postać w swym uzbrojeniu ).
-Ataki specjalne

Magia:

-Piorun śmierci – odbiera 100 punktów życia. Żeby go użyć trzeba mieć przynajmniej 200 punktów Magii i 50 punktów szybkości.
-Zagłada – odbiera 70 punktów życia. Żeby go użyć trzeba mieć przynajmniej 150 punktów magii i 30 punktów szybkości.
-Śmierć w oczach – odbiera 250 punktów życia. Żeby go użyć trzeba mieć 500 punktów magii i 100 szybkości.
-Freestyle – odbiera 50 punktów życia. Żeby go użyć trzeba mieć 100 punktów magii i 25 szybkości.
-Odrzut – odbiera 25 punktów życia. Żeby go użyć trzeba 25 punktów magii i 10 punktów szybkości.
-Ataki zwykłe – odbiera 15 punktów życia. Żeby go użyć trzeba mieć 100 punktów magii i 10 szybkości.
-Atak specjalny – każda postać wymyśla swój i kosztuje on 500 punktów wszystkiego. Ale zabija 3 dane postacie!
Po każdym ataku trzeba odjąć sobie 30 punktów magii.

Pieniądze:

Każda postać może kupować u handlarzy. Dodatkowe bronie m.in.
Nóż – podnosi każdy atak o 20 punktów. Koszt – 100 lardów.
Miecz – podnosi każdy atak o 30 punktów. Koszt – 200 lardów.
Łańcuch zagłady – podnosi każdy atak o 40 punktów. Koszt – 300 lardów.
Sztylet Assassina – podnosi każdy atak o 50 punktów. Koszt – 400 lardów.
Kasę dostaje się za dobrze wykonane zadanie zlecone przez MG. To on ustala kto ile dostanie i o jakiej kwocie mowa.
Lardy to magiczna waluta.
Handlarzem jest każdy MG gry.

Pojedynki 1vs. 1.

Poza atakowaniem ofiary z zaskoczenia istnieje możliwość że MG wywoła po 1 graczu z każdej Gildii do pojedynku. Tam walczą ze sobą wojownicy zadając po kolei ataki. Komu ostatniemu spadnie pasek życia do 0 przegrywa.

Zabić Go!!

Gracze kontaktują się przez GG kogo by wspólnie załatwić i robią nieoczekiwany atak. Używając różnych magii. Atakowana strona musi się bronić rzucając również czary. Tu liczy się szybkość i zgranie ekipy. Trzeba napisać kogo się atakuje i czym. Atakowana postać może także atakować. Jednak musi być pewna kolejność tak jak w 1 vs. 1.

Postać

Postać wymyślamy wykorzystując podane punkty i określając cios specjalny. Można też wymyślić dodatkowe cechy nie brane pod uwagę. Trzeba też dać zdjęcie swojego super Herosa.

Edycja skończy się po 20 stronach pisania. Wygra ten komu zostało więcej ludzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał pieniądze i umiejętności stworzył bym porządną grę nawiązującą do przygód Lost - Zagubionych. Nie liniową, gralibyśmy głównym bohaterem, każdego dnia walczylibyśmy o przetrwanie szukając wody czy pożywienia. Za dużo by po prostu opisywać. Możliwości mogły by być ogromne, a ta gra na pewno stała by się hitem. Lost było by połączeniem gry RPG, akcji TPP z drobną nutką logiki. Następną grą jaką bym się zajął to gra logiczna/akcji na podstawie kolejnego mojego ulubionego serialu Prison Break. ;]
pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować