Zaloguj się, aby obserwować  
Budep

Runes of Magic - MMORPG

1851 postów w tym temacie

Dnia 18.06.2011 o 12:01, Lacrimas napisał:

Zacznijmy od tego, że jakikolwiek łotr teoretycznie ma przewagę w statowaniu, wynikającą
z używania 2 sztyletów. Do tego dołóżmy jeszcze łuk, jeśli ma scouta za subce. Porównując
hybrydę r/s np z w/p ( albo k, Wd) mamy 12 statów więcej. Wliczmy w to jeszcze runy i
bazowe statystyki danego itemka. Różnica w pattk''u od razu oscyluje w granicy jakiś
4 tys. Ponadto rogue jest klasą bazującą na zręczności i ma zdecydowanie większe prawdopodobieństwo
zadania crinit''a albo w ogóle celnego trafienia. Podczas, gdy dwuręczny wojak wyprowadza
jeden cios - łotr czy scout zdążą zadać dwa do trzech. Pomijam już skille zwiększające
szybkość strzelania z łuku lub nawet te wyciągane z itemków. Na tym samym poziomie, z
podobną ilością pattk''u warrior zawsze będzie odstawał tamtym dwóm klasom. I nie mówię
to, jako ktoś negatywnie nastawiony do postaci wojownika. Ale ktoś, kto na własne oczy
sprawdził, walczył i przewalił trochę kasy na sprzęt dla niego. A ostatecznie postawił
na S/Wd i jakiś czas temu skończył z powodu braku czasu :P Uwierz mi, że różnica jest
kolosalna.


To może powiem inaczej - ile znasz dobrych łotrów, które na tyle dobrze ogarniają swoją postać, żeby wykręcać super dps? Bo z tego co ja zauważyłam niewiele jest takich (szczególnie pod koniec poprzedniego chaptera, którzy się nie przerobili na zwiadów z subki). Po prostu mówię co zaobserwowałam - ogarniając dobrze moją postać byłam w stanie dorównać łotrowi - a jak wiadomo nie mam najlepszej subki dla woja patrząc na dps (bo zarówno strażnik jak i łotr są pod tym względem dużo lepsze). I owszem mają o tyle przewagi, że są te dwa dodatkowe miejsca na staty. No i nie wspominając o różnych odpałkach - jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi - ale z tego co zauważyłam łotr chyba ma najwięcej różnego rodzaju odpałek.

Dnia 18.06.2011 o 12:01, Lacrimas napisał:

Nie wiem czy grasz na Saoraid''zie, czy na Cath''cie, ale pewnie kojarzysz taką gildię,
jak Darkness. Jeśli się rozsypali w trakcie mojej nieobecności - nic nie szkodzi. I tak
zwykle byli w pierwszej trójce wojen gildijnych. A najczęściej za niemieckim Delirium.
Jak długo grałem - nie widziałem, by na jakieś insty jako dps''i chodziły inne klasy
niż łotr czy zwiadowca. Owszem, zdarzyło się im zaprosić do pt wojownika, ale to głównie
wtedy, gdy brakowało tamtych klas. Po prostu RoM jest troszkę źle zbalansowany. Mag także
już dawno stracił na wartości. Poza stunowaniem i obszarówkami - nie jest już nikomu
potrzebny. Podobnie jest z warkiem - który teoretycznie powinien być najlepszą klasą
walczącą, a stał się off tankiem. Albo zapytam Cię tak... Widziałaś kiedyś na youtube
filmik jakiejś znanej gildii, solówek, dualów, w których w pt masz wojownika? Odpowiedź
jest zadziwiająco prosta... :)


Darkness jeszcze istnieje i działa - mam nawet znajomych w tej gildii i znam osoby które stamtąd odeszły bo atmosfera im nie pasowała - ale nie o tym - chodzą na instancje ludzie poza zwiadami - wiadomo, że na diamenta nikt oprócz zwiadów się nie łapał ale na kolorki już owszem. I robiłam już rt np na dwóch wojów i dwóch magów - i dwa pierwsze bossy można było bez problemu zrobić w pt bez zwiada (co nie zmienia faktu, że zwiad poprzez ignorowanie obrony fizycznej był po prostu nie do dogonienia).
Co do filmiku - o ile dobrze pamiętam ktoś w gildii widział jak ludzie robią diamenta z jednym zwiadem, magiem i wojem + łotr jako dps tankujący - czyli wychodzi na to, że się da - ale nie zmienia to faktu, że większość ludzi poszła na łatwiznę i konieczność bicia bossa kilka sekund więcej sprawiała, że dobry dps nei będący zwiadem miał problem, żeby gdzieś się załapać.

Dnia 18.06.2011 o 12:01, Lacrimas napisał:

Elitki W/S są raczej kiepskie. Warek lepiej się sprawdza z łotrem albo strażnikiem na
subce.


Powiedzmy inaczej - nie są strasznie złe - łamacz czaszek, rana na cel czy też tchnienie miecza się przydaje na wejście, żeby nabić trochę szału przed odpaleniem berserka, do tego skrócony CD na księżycowe rozpłatanie i zmniejszony jego koszt powodują, że na trashach też można ładnie bić. Ale jednak strażnik tudzież łotr mają więcej bardziej przydatnych elitek no i mają skille ogólne, które są bardziej przydatne od tych zwiadowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2011 o 12:01, Lacrimas napisał:

> Ja też nie bardzo mogę się z tym zgodzić - zanim wszedł Ch4 miałam zrobioną postać
wojownik/zwiadowca
> prawie na end game i zarówno na rt jak i kt robiłam dps porównywalny do łotrów ewentualnie

> ciut gorszy - więc myślę, że wszystko zależy od ogarnięcia swojej postaci - skille
i
> kolejność ich używania, odpałki i co w jakiej kolejności.

Zacznijmy od tego, że jakikolwiek łotr teoretycznie ma przewagę w statowaniu, wynikającą
z używania 2 sztyletów. Do tego dołóżmy jeszcze łuk, jeśli ma scouta za subce. Porównując
hybrydę r/s np z w/p ( albo k, Wd) mamy 12 statów więcej. Wliczmy w to jeszcze runy i
bazowe statystyki danego itemka. Różnica w pattk''u od razu oscyluje w granicy jakiś
4 tys. Ponadto rogue jest klasą bazującą na zręczności i ma zdecydowanie większe prawdopodobieństwo
zadania crinit''a albo w ogóle celnego trafienia. Podczas, gdy dwuręczny wojak wyprowadza
jeden cios - łotr czy scout zdążą zadać dwa do trzech. Pomijam już skille zwiększające
szybkość strzelania z łuku lub nawet te wyciągane z itemków. Na tym samym poziomie, z
podobną ilością pattk''u warrior zawsze będzie odstawał tamtym dwóm klasom. I nie mówię
to, jako ktoś negatywnie nastawiony do postaci wojownika. Ale ktoś, kto na własne oczy
sprawdził, walczył i przewalił trochę kasy na sprzęt dla niego. A ostatecznie postawił
na S/Wd i jakiś czas temu skończył z powodu braku czasu :P Uwierz mi, że różnica jest
kolosalna.

I jaki w tym problem ? Landrynka, atak z zaskoczenia, hit i nie ma łotra...

>Nie wiem czy grasz na Saoraid''zie, czy na Cath''cie, ale pewnie kojarzysz taką gildię, jak Darkness. Jeśli się >rozsypali w trakcie mojej nieobecności - nic nie szkodzi. I tak zwykle byli w pierwszej trójce wojen gildijnych. >A najczęściej za niemieckim Delirium. Jak długo grałem - nie widziałem, by na jakieś insty jako dps''i chodziły >inne klasy niż łotr czy zwiadowca. Owszem, zdarzyło się im zaprosić do pt wojownika, ale to głównie wtedy, >gdy brakowało tamtych klas. Po prostu RoM jest troszkę źle zbalansowany. Mag także już dawno stracił na >wartości. Poza stunowaniem i obszarówkami - nie jest już nikomu potrzebny. Podobnie jest z warkiem - >który teoretycznie powinien być najlepszą klasą walczącą, a stał się off tankiem. Albo zapytam Cię tak... >Widziałaś kiedyś na youtube filmik jakiejś znanej gildii, solówek, dualów, w których w pt masz wojownika? >Odpowiedź jest zadziwiająco prosta... :)
Sranie w banie, nowych instancji nie zrobisz bez maga, a wojownik jak i mag wykręcają wcale nie gorszy DPS od zwiada. Byłem na RT, na zamku Grafu i doskonale to widać. Z "endgejmowym zwiadem" "edngejmowy mag" prawie się równał.

Dnia 18.06.2011 o 12:01, Lacrimas napisał:

Tutaj się mogę zgodzić. Mnie także ciężko było się rozstać ze swoim wojownikiem. Ale
koniec końców przerzuciłem się na zwiadowce. Generalnie nie żałuje, choć na chwilę obecną
nie mam czasu, by grać. Może za jakiś czas kupie sobie jakąś postać, by nie marnować
czasu na expienie i diamenty na sprzęt, a potem trochę pogram. Zobaczy się jeszcze.

Łotr wcale nie stracił na wartości, wręcz przeciwnie, jest teraz jednym z najlepszych DPSów w grze, nie wiem, skąd takie wnioski wysnuwacie.

Podsumowując:
Chapter IV kurwa, ludzie zostawcie te zasrane zwiady, to już przeszłość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.06.2011 o 01:11, Sabina_S napisał:

To może powiem inaczej - ile znasz dobrych łotrów, które na tyle dobrze ogarniają swoją
postać, żeby wykręcać super dps? Bo z tego co ja zauważyłam niewiele jest takich (szczególnie
pod koniec poprzedniego chaptera, którzy się nie przerobili na zwiadów z subki).


To zjawisko stało się dosyć powszechne - racja. Ale i tak dosyć znaczący odsetek graczy pozostał przy swoim łotrze. I nie wiem czy grając łotrem można go w jakikolwiek sposób ogarniać, przynajmniej jeśli chodzi o instancje... Co za problem odpalić skille zwiększające pattk i inne pierdółki, kliknąć miksturkę, zagrać na jakimś instrumencie i walczyć za pomocą makro lub nawet samodzielnie. W gildiach teoretycznie ludzie dzielą się doświadczeniem, spostrzeżeniami i wzajemnie sobie doradzają. Więc taki totalny amator z kasą, który wystatuje się w KT i RT i tak zostanie zaprowadzony na ''dobrą drogę''. Bo ze znaczącym zasobem finansowym będzie ważnym elementem w gildii.

Dnia 19.06.2011 o 01:11, Sabina_S napisał:

Po prostu mówię co zaobserwowałam - ogarniając dobrze moją postać byłam w stanie dorównać łotrowi
- a jak wiadomo nie mam najlepszej subki dla woja patrząc na dps (bo zarówno strażnik
jak i łotr są pod tym względem dużo lepsze). I owszem mają o tyle przewagi, że są te
dwa dodatkowe miejsca na staty.


Absolutnie nie twierdzę, że nie potrafisz ogarnąć swojej postaci. Po prostu próbuję Ci wyjaśnić, że mając do wybory łotra, zwiada i wojownika - wybór nigdy nie padnie na tego ostatniego. Bo dps i tak będzie znacznie gorszy. Nie widziałem żadnego dualna w RoM''ie, w którym byłby mag albo wojownik. Przynajmniej jeśli chodzi o te nowsze instancje. Wszystkie solówki, każdy dual czy trio kończy się na rycku, druidzie/kapłanie (w zależności od potrzeby leczenia), łotrze/zwiadowcy. Mag, Strażnik i Wojownik są po prostu zbędni.

Dnia 19.06.2011 o 01:11, Sabina_S napisał:

No i nie wspominając o różnych odpałkach - jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi - ale z tego co zauważyłam > łotr chyba ma najwięcej różnego rodzaju odpałek.


Prawdę mówiąc nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Myślę, że to zależy od konkretnego połączenia i różnica oscylować będzie w granicy 1-2 skillów.

Dnia 19.06.2011 o 01:11, Sabina_S napisał:

Co do filmiku - o ile dobrze pamiętam ktoś w gildii widział jak ludzie robią diamenta
z jednym zwiadem, magiem i wojem + łotr jako dps tankujący - czyli wychodzi na to, że
się da - ale nie zmienia to faktu, że większość ludzi poszła na łatwiznę i konieczność
bicia bossa kilka sekund więcej sprawiała, że dobry dps nei będący zwiadem miał problem,
żeby gdzieś się załapać.


Nie widziałem, na prawdę. Jak długo przeglądam filmiki na yt dotyczące RoM''a - zawsze powtarza się ten sam schemat klasowy. I właśnie do tej łatwizny zmierzam. Bezapelacyjnie najlepszymi dps''ami w grze są łotr i zwiadowca. Więc przy możliwości załatwienia bossa dwa razy, podczas gdy w składzie z warkami ledwo uda się to raz - każdy wybierze opcję pierwszą. No niestety tak to już jest w grach tego typu. Starzy wyjadacze zazwyczaj nie mają żadnego życia prócz tego na ekranie :P Więc kasa zarobiona tam jest równie ważna, co ta prawdziwa :)


Bezi_113

>I jaki w tym problem ? Landrynka, atak z zaskoczenia, hit i nie ma łotra...

Tiaaa... Chyba się zapomniało o umiejętności ukrywania od łotra ;] Niezauważony podejdzie do Twojego warka, zarzuci mu swojego stuna i zrobi z niego filet, tańcząc ze swymi ostrzami... :) A tak bardziej konkretnie - w przypadku wojen najważniejszą kwestią jest szybkość oraz pomysłowość. Jeśli dasz się zaskoczyć - zginiesz. Jeśli Ty będziesz zaskakiwał - zaczną padać Twoi wrogowie. Co nie zmienia faktu, że na wojnach przewagę mają klasy walczące na odległość. No i mag ma tutaj pole do popisu swoimi obszarówkami :)

>Sranie w banie, nowych instancji nie zrobisz bez maga, a wojownik jak i mag wykręcają wcale nie gorszy DPS >od zwiada. Byłem na RT, na zamku Grafu i doskonale to widać. Z "endgejmowym zwiadem" "edngejmowy mag" >prawie się równał.

Mwhahaha :D Pokaż mi 20 filmików, w których RT albo KT jest robione z jakimiś magami albo warkami :DD Bo znalezienie 20 filmików albo nawet duali ze zwiadem czy łotrem trudne nie będzie...
I jak dla Ciebie dps maga = dps''owi zwiadowcy - to serdecznie gratuluje poczucia humoru :D Flame odpala się 3 sekundy, a w tym czasie sam combos slawa + strzał/wietrzna zada z 4x więcej obrażeń. Oczywiście nie myślę o criticach, bo różnica stałaby się jeszcze większa.

>Łotr wcale nie stracił na wartości, wręcz przeciwnie, jest teraz jednym z najlepszych DPSów w grze, nie wiem, >skąd takie wnioski wysnuwacie.

Oo, a gdzie ja napisałem, że łotr nie jest dobrym dps''em? O.o


PS. I walczysz z wiatrakami, próbując ludzi zniechęcić do najskuteczniejszej klasy w grze. Już lepiej ich do tego zachęcać, a za parę miesięcy po serwerze latać będą same długouche elfy, plując sobie w brodę, że zostało z 30 tanków i 20 kapłanów :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.06.2011 o 12:18, Lacrimas napisał:

To zjawisko stało się dosyć powszechne - racja. Ale i tak dosyć znaczący odsetek graczy
pozostał przy swoim łotrze. I nie wiem czy grając łotrem można go w jakikolwiek sposób
ogarniać, przynajmniej jeśli chodzi o instancje... Co za problem odpalić skille zwiększające
pattk i inne pierdółki, kliknąć miksturkę, zagrać na jakimś instrumencie i walczyć za
pomocą makro lub nawet samodzielnie. W gildiach teoretycznie ludzie dzielą się doświadczeniem,
spostrzeżeniami i wzajemnie sobie doradzają. Więc taki totalny amator z kasą, który wystatuje
się w KT i RT i tak zostanie zaprowadzony na ''dobrą drogę''. Bo ze znaczącym zasobem
finansowym będzie ważnym elementem w gildii.


No właśnie jest taki problem, że często ludzie, którzy np. kupili sobie postać zamiast ją stworzyć to nie potrafią dobrze ogarnąć wszystkich skilli i niekoniecznie wiedzą co, kiedy i gdzie odpalić, żeby jak największe combo było.
Zresztą nie wiem, czy wiesz jaka jest teraz sytuacja po wprowadzeniu Ch4 - wcześniej wiele osób kupowało bądź robiło zwiadów - jako, że nimi najłatwiej się grało - i jako, że oni ledwo wystatowani w dodzie mogli spokojnie na rt iść - patrząc na ich zadawane obrażenia można było zobaczyć, że większość obrażeń robią 2-3 skillami - tzn. strzał, wietrzna i coś tam jeszcze czasem się pojawiało - ale te dwa pierwsze to było w granicach jakichś 70-80% obrażeń zadanych bossowi i teraz porównanie ze zwiadem z mojej gildii - który swoją postać ma ponad rok i cały czas gra takim samym połączeniem - strzał i wietrzna oscylował w granicach 25-30%. Dlatego teraz po znerfieniu strzały i wietrznej wielu zwiadów nie potrafi w ogóle grać swoją postacią.
Z tego co słyszałam to nie wszystkie gildie sobie pomagają - od znajomych wiem, że w największych często jest tak, że gildia dzieli się na grupki i te grupki trzymają się razem a reszta nie ma nic do gadania. Co nie znaczy, że inne tego nie robią - ale sama wiem, że nie wszyscy ludzie chcą wchodzić na tsa i nie wszyscy chętnie się pytają osób bardziej doświadczonych w kwestii najlepszych skilli, najlepszego eq, najbardziej odpowiednich statów.

Dnia 19.06.2011 o 12:18, Lacrimas napisał:

Absolutnie nie twierdzę, że nie potrafisz ogarnąć swojej postaci. Po prostu próbuję Ci
wyjaśnić, że mając do wybory łotra, zwiada i wojownika - wybór nigdy nie padnie na tego
ostatniego. Bo dps i tak będzie znacznie gorszy. Nie widziałem żadnego dualna w RoM''ie,
w którym byłby mag albo wojownik. Przynajmniej jeśli chodzi o te nowsze instancje. Wszystkie
solówki, każdy dual czy trio kończy się na rycku, druidzie/kapłanie (w zależności od
potrzeby leczenia), łotrze/zwiadowcy. Mag, Strażnik i Wojownik są po prostu zbędni.


Z tym niestety muszę się zgodzić - chociaż woj/rycek z mojej gildii doda robi ze słabym kapłanem bez problemu w dualu. Strażnik to chyba w ogóle jest najbardziej pokrzywdzona klasa - bardzo rzadko można spotkać kogokolwiek kto jako klasę główną wybrał go i później nie przeniósł się na subkę.

Dnia 19.06.2011 o 12:18, Lacrimas napisał:

Nie widziałem, na prawdę. Jak długo przeglądam filmiki na yt dotyczące RoM''a - zawsze
powtarza się ten sam schemat klasowy. I właśnie do tej łatwizny zmierzam. Bezapelacyjnie
najlepszymi dps''ami w grze są łotr i zwiadowca. Więc przy możliwości załatwienia bossa
dwa razy, podczas gdy w składzie z warkami ledwo uda się to raz - każdy wybierze opcję
pierwszą. No niestety tak to już jest w grach tego typu. Starzy wyjadacze zazwyczaj nie
mają żadnego życia prócz tego na ekranie :P Więc kasa zarobiona tam jest równie ważna,
co ta prawdziwa :)


To jest prawda - ludzie - tzw. "nolify" - zawsze wolą iść w jak najlepszym pt, żeby jak najszybciej zrobić daną instancję - ale moim zdaniem frajdy w tym żadnej nie ma - bo wolę iść w bardziej mieszanym pt, żeby trochę urozmaicenia było no i żeby była większa możliwość złapania czegoś dla siebie (bo jak idzie pt złożone z samej jednej klasy to mniejsza szansa, że coś dla mnie wypadnie). Zresztą jak dla mnie gra ma sprawiać przyjemność a nie stać się całym moim życiem.
Zresztą temat graczy bez życia można fajnei zaobserwować na forum RoMa - lament jaki się podniósł po znerfieniu zwiada - zlikwidowaniu buga związanego z obroną fizycznąi obcięcie niektórych skilli potwierdza ten tekst o kasie - zwiadzi się tak przyzwyczaili, że są OP i tylko oni mogą robić jakieś instancje, ze teraz wielu z nich się "obraża" i kończy z grą bo zwiad wreszcie został sprowadzony do poziomu innych klas (no może oprócz łotra, który dostał teraz dużo bonusów i teraz on będzie OP)

Dnia 19.06.2011 o 12:18, Lacrimas napisał:

Tiaaa... Chyba się zapomniało o umiejętności ukrywania od łotra ;] Niezauważony podejdzie
do Twojego warka, zarzuci mu swojego stuna i zrobi z niego filet, tańcząc ze swymi ostrzami...
:) A tak bardziej konkretnie - w przypadku wojen najważniejszą kwestią jest szybkość
oraz pomysłowość. Jeśli dasz się zaskoczyć - zginiesz. Jeśli Ty będziesz zaskakiwał -
zaczną padać Twoi wrogowie. Co nie zmienia faktu, że na wojnach przewagę mają klasy walczące
na odległość. No i mag ma tutaj pole do popisu swoimi obszarówkami :)


Co do łotra na wojnach - wszystko zależy od ogarnięcia postaci - bo nieraz mi się zdarzyło zdjąć łotra mającego hp w granicach 80k, który nie do końca ogarniał swojej postaci i np. nie ukrył się - wtedy strzałka ogłuszająca, atak z zaskoczenia, próbny atak i flanka + ewentualnie kilka innych skilli i było po zabawie.

Dnia 19.06.2011 o 12:18, Lacrimas napisał:

Mwhahaha :D Pokaż mi 20 filmików, w których RT albo KT jest robione z jakimiś magami
albo warkami :DD Bo znalezienie 20 filmików albo nawet duali ze zwiadem czy łotrem trudne
nie będzie...
I jak dla Ciebie dps maga = dps''owi zwiadowcy - to serdecznie gratuluje poczucia humoru
:D Flame odpala się 3 sekundy, a w tym czasie sam combos slawa + strzał/wietrzna zada
z 4x więcej obrażeń. Oczywiście nie myślę o criticach, bo różnica stałaby się jeszcze
większa.


Tu się nie mogę zgodzić - na zamek grafu poszło wczoraj pt złożone z dwóch zwiadów i dwóch magów - magowie zrobili łącznie jakieś 90% - zwiadzi nie mieli nic do gadania - owszem rt czy kt to jest problem bo bossy mają strasznie zawyżoną obronę magiczną i wielu magów nie jest w stanie się przez nią przebić - ale jest szansa, że teraz po wbiciu max dostępnego levelu wielu magów będzie chętniej branych pod uwagę na te instancje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że przerywam tę ożywioną dyskusję na temat skuteczności postaci, ale chciałem zapytać czy ktoś już widział w sklepach (Empik, Saturn, MM itd.) wersję pudełkową Lands of Daspair? Bo wróciłbym do grania moim Knightem ,a nie chcę pobierać od nowa tych wszystkich patchy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.06.2011 o 16:33, KofeinowyPablo napisał:

Przepraszam, że przerywam tę ożywioną dyskusję na temat skuteczności postaci, ale chciałem
zapytać czy ktoś już widział w sklepach (Empik, Saturn, MM itd.) wersję pudełkową Lands
of Daspair? Bo wróciłbym do grania moim Knightem ,a nie chcę pobierać od nowa tych wszystkich
patchy.



Empik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie mówię, ale Kataliza Żywiołów maga, woda pradawnego ducha i flame co 0.2 sek...
Dajmy na to krytyki maga wystatowanego na poziomie RT za MINIMUM 120k. daje w pizdu DMGu na sekundę.
Zobaczcie sobie na jakiejkolwiek instancji.
Na YT nie ma filmów- i co z tego ? Patch wyszedł trzy dni temu, u mnie na serwerze dopiero co GC na hardzie zrobili.
Pogódźcie się z tym, że mag jest teraz najbardziej wykokszonym DPSym, a ogarnięty mag bez problemu przebije ogarniętego zwiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem ściągać wczoraj wieczorem Runes of Magic, jednak musiałem wyłączyć kompa, bo ludzką rzeczą jest sen. Następnego dnia włączam ściąganie i widzę "cheking files" a następnie rozpoczyna się ściąganie i... nic, nie idzie a prędkość ściągania to 0.0, chociaż wiem, że internet działa na 100%. Mógłby mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kupiłem wersję pudełkową rom''a i tam było napisane o podkładce steelseriesa z wizerunkiem gry:

tutaj jest strona podana w "zestawie startowym"
http://steelseries.com/us/products/games/runes-of-magic/steelseries-qck-runes-of-magic-edition

okładkę mozna dostać w sklepie steelseriesa za 15 euro jedna - a orientuje się ktoś gdzie w Polsce jest ona dostępna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak stary, poczciwy RoM ;) Naprawdę wciąga. I trafiła mi się fajna, pomocna gildia, dzięki której wbiłem już 26/24 mag/kapłan.

Miodzio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej wszystkim.

Zamierzam zacząć granie w RoM.Jestem w tym wszystkim nowy i mam do was kilka pytań.
1.Jak wbić ten 51 lvl w 2 dni?
2.Długo się wbija max lvl?
3.W wowie lubiłem zawsze grać palem retri/holy,głównie chodziło o klimat tej postaci.Czy znajdę odpowiednika pala z wowa w romie?
4.I czy warto w ogóle w to grać :P?
5.Jakieś rady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Jest nowa lokacja dla trzeciorzędnej klasy, teleport do niej znajduje się w umiejętnościach.
Ogarnięty gracz jest w stanie dość szybko robić questy które dają wyjątkowo dużo xpa i wyjątkowo szybko się je robi.
2. Zależy
3. Rycerz/kapłan ? To masz na myśli ;p ? Nie ogarniam WoWa.
4. Jeśli chcesz grać dłużej, to tak.
5. Na początek powiedz dokładniej kim chcesz grać, żeby porządnie dobrać drugą i trzecią klasę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem wersję z CDA (z Chapterem III, The Elder Kingdoms) i przy prędkości 170-220 kb/s gra apdejtuje się już drugi dzień. Czy na prawdę tyle jest tych aktualizacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.07.2011 o 12:43, kaczek93 napisał:

Zainstalowałem wersję z CDA (z Chapterem III, The Elder Kingdoms) i przy prędkości 170-220
kb/s gra apdejtuje się już drugi dzień. Czy na prawdę tyle jest tych aktualizacji?

Normalka. Od czasów Elder Kingdoms przybyło naprawdę sporo patchy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować