Zaloguj się, aby obserwować  
RavenSoul

Van Burren Resurrection project

85 postów w tym temacie

Poczytalem nieco na tej stronie Fanmadefallout. Z tego co sie zorientowalem to oni robia moda do F2. Robia go czesciowo w FIFE wiec pure 2dIZO i w dodatku robia go od 6 lat ciagle majac braki "kadrowe" oraz problemy wszelakie. My raczej nie chcemy robic tego w formie moda tylko raczej jesli juz to od poczatku w nowszym srodowisku graf. Oczywiscie IZO ale 3d tak jak mial byc oryginalny Van Buren z zoomem i free rotate. Natomiast wieeeesz, co z tego wyjdzie to sie zobaczy. Jak juz pisalem, nawet jak uda nam sie zrobic 1 mapke to bedzie fajna zabawa. A jak wiecej, no to cozzz. Sie zobaczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prace wrą aż miło :). A tak poważnie traktujemy to jako rozrywkę, zabawę - trochę praktykowania w 3D i programowaniu nie zaszkodzi :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobra, panda exporter do Dx9.0c byc moze jest zajefajny ale ja go nie potrafie okielznac. Irrlicht engine mnie nie lubi co bylo wiadome od poczatku, poza tym ono nie lubi chyba highpoly, anyway z modelami exportowanymi przez panda dp dx9 wspolpracuje nieciekawie. Wiec jesli ktos tu mial do czynienia z irrEditem i exporterem pandy to bym chetnie podyskutowal i dowiedzial czemu on mnie nie lubi i jakie kwiatki mu kupic.

Regards itd...

T.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak w sumie to co mi szkodzi - jeśli planujecie Van Burrena (bądź przynajmniej 1-2 lokacje) po polsku to podeślijcie linie dialogowe, zrobię korektę. W sumie jeśli po angielsku to też :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować