Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

GC 08: Wrath of the Lich King jednak nie w tym roku?

35 postów w tym temacie

pepsi

Jay Allen Brack nie potwierdził, że drugi dodatek do MMO World of Warcraft, Wrath of the Lich King, pojawi się w tym roku. Wcześniej Blizzard ustalił termin wydania gry na ostatni kwartał 2008. Może się jednak okazać, że plany te ulegną zmianie.

Przeczytaj cały tekst "GC 08: Wrath of the Lich King jednak nie w tym roku?" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe, ja nadal uparcie obstawiam styczeń 2008, ta prognoza zdaje się to potwierdzać :) Jeszcze trochę testowania im zostało, dopiero co ropoczęli testowanie end-game w WotLK, a jeszcze przed nimi test 3.0 na PTR (co potrafi potrwać nawet do 2 miesięcy). Do tego wytłoczenie gry, zapełnienie nią półek sklepowych i na pewno jak na początku grudnia nie wyjdzie, to nie wyjdzie już w tym roku (bo święta i urlopy nadchodzą). Blizzard chyba z resztą zdaje sobie sprawę, że okres świąteczny jest tu nieistotny, gdyż ludzie i tak i tak kupią grę.

PS. Ten obrazek to chyba z private server co? Paladyn na wierzchowcu Blood Knighta?

@ Little Maggot - toć to Karazhan i ZA robi się w PuGach :) Ja bym się bardziej martwił o Sunwell Plateu, które nawet dla zorganizowanych i profesjonalnych gildii stanowi ogromne wyzwanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech. Grałem w WoW od ponad 2 lat. Obecnie nie ruszam 3 miesiąc - nie ma co robić. Wielu moich znajomych również przerwało grę. Z taką polityką wydawniczą to oni sobie mogą... Również czekam na Warhammera z niecierpliwością. BTW: od dłuższego czasu na rynku gier PC totalna posucha. Nie ma nic "wystrzałowego" i wielkiego. A odczuwam tę sytuację po raz pierwszy. Może to prawda, że rynek PC po prostu zdycha?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 11:31, Zubuu napisał:

i tak powstały już 2 dodatki za dużo..TBC niszczy WoWa a WotLK to dokończy. Poczekam
aż w AoC-u będzie mniej bugów.


W końcu ktoś prawdę napisał:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 11:31, Zubuu napisał:

i tak powstały już 2 dodatki za dużo..TBC niszczy WoWa a WotLK to dokończy. Poczekam
aż w AoC-u będzie mniej bugów.


Coś w tym na pewno jest.
Ja nie czekam już na "Lish Kinga". WoW jak każda inna gra może się kiedyś znudzić, a mi osobiście przejadł się już dokumentnie. Gra robi się coraz bardziej casualowa, coraz bardzie upraszczana (co "Lish" jedynie rozwija), a na dodatek te bezsensowne rozwiązania fabularne w stylu Draenei i Blood Elfów. Nawet nie chcę wiedzieć, co zaserwuje ludziom Blizzard w "Lishu". Także najwyższy czas usunąć postaci z WoWa (tym razem już na dobre) i odinstalować grę once and for all. ;-)
Tylko że ja dla odmiany czekam z niecierpliwością na Warhammera Online. ;-) Bardziej przyjazne mi klimaty i mam nadzieję na spotkanie bardziej zdystansowanych graczy, niż tych z WoWa (mowa tu również o rodakach ;-)).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Z taką polityką wydawniczą to oni sobie mogą...

Szkoda, że inne firmy nie prowadzą takiej polityki wydawania gier... Może i było by mniej gier na rynku, a na nowe tytuły czekalibyśmy dłużej, ale przynajmniej dostawalibyśmy tytuły ukończone a nie gry w których nie ma nawet połowy rzeczy (patrz AoC i Warhammer) za to jest gigantyczna liczba bugów (patrz AoC).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 11:31, Zubuu napisał:

i tak powstały już 2 dodatki za dużo..TBC niszczy WoWa a WotLK to dokończy. Poczekam
aż w AoC-u będzie mniej bugów.


Po TBC, WoW stał się grą bardziej casual-friendly - ale czy to źle? No-liferzy zostają eliminowani, i z tego należy się cieszyć. Czy Tobie naprawdę uśmiecha się robić 10x Karazhan, aby ''wydropić uberskiego pwner itema''? Wiesz, niektórzy ludzie mają życie poza komputerem, traktują grę jako rozrywkę...

AoC? Prawdę mówiąc ta gra powoli umiera. Bugi, źle zoptymalizowany silnik graficzny, zero innowacji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się cieszę. Blizzard zawsze dopracowywał swoje gry i oczywistym jest, że [być może] przedłużony czas, który poświęcą na dopracowanie dodatku nie pójdzie na marne. Mam nadzieję, że Blizzard będzie już to praktykował do końca swoich dni. Każda firma powinna się od nich uczyć - doprowadzać swoje gry do perfekcji. Hail Blizzard ;)!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 11:59, Dann napisał:

bezsensowne rozwiązania
fabularne w stylu Draenei i Blood Elfów.


Bezsensowne rozwiązania fabularne? Pod tym względem to właśnie podstawka jest słabiutka. Dzięki dodaniu tych ras mamy możliwość wejścia w zrujnowane Quel''Thalas, poznania historii Sylvanas oraz Thralla dowiadujemy się w jaki sposób Archimonde i Kill''Jaeden przeszli na stronę zła, jak doszło do zniszczenia Draenoru, czym wcześniej było The Black Temple. Dokończony zostaje też wątek zdrajcy Kael''thasa oraz Illidana, Maiev i Akamy. Jest nawet kontynuacja wątku z The Sunwell Trilogy.

Dnia 22.08.2008 o 11:59, Dann napisał:

Nawet nie chcę wiedzieć, co zaserwuje ludziom
Blizzard w "Lishu". Także najwyższy czas usunąć postaci z WoWa (tym razem już na dobre)
i odinstalować grę once and for all. ;-)


Coś, co sprawi że wielu malkotentów powróci do gry :)

Dnia 22.08.2008 o 11:59, Dann napisał:

Tylko że ja dla odmiany czekam z niecierpliwością na Warhammera Online. ;-) Bardziej
przyjazne mi klimaty i mam nadzieję na spotkanie bardziej zdystansowanych graczy, niż
tych z WoWa (mowa tu również o rodakach ;-)).


Tja, już widzę te hordy dzieciaczków żądnych "mhrocznych" klimatów Warhammera. Coś czuje, że tą produkcję czeka taki sam los jak i inne MMORPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 12:45, Sth`Devilish napisał:

Bezsensowne rozwiązania fabularne? Pod tym względem to właśnie podstawka jest słabiutka.
Dzięki dodaniu tych ras mamy możliwość ...


A pośrodku tego wszystkiego spadające statki kosmiczne, nieoczekiwane wskrzeszenia, dodawane na siłę rasy i elfy (te blood) wyglądające jak Tinkie-winkie z czerwoną torebką.
Ileż można ... ?
A co do tych Twoich przykładów, to sorry, ale ile % graczy WoWa zobaczy choć raz na własne oczy Sunwell Plateu czy Black Temple ?
Możesz sobie pisać, ale o kolejnym wyczyszczonym Karazhanie (O no, not again ... ).

Dnia 22.08.2008 o 12:45, Sth`Devilish napisał:

Coś, co sprawi że wielu malkotentów powróci do gry :)


Albo jeszcze więcej malkontentów od niej odejdzie. Chociaż jak widać Blizzard robi wszystko, aby tylko sprzedaż nie zmalała. Ciekaw jestem, kiedy taka strategia obróci się przeciwko nim. Ale nie mnie to rozstrzygać. Ja WoWa mam już dość.

Dnia 22.08.2008 o 12:45, Sth`Devilish napisał:

Tja, już widzę te hordy dzieciaczków żądnych "mhrocznych" klimatów Warhammera. Coś czuje,
że tą produkcję czeka taki sam los jak i inne MMORPG.


A ja czuję, że za 4 lata będzie koniec świata...
Co do tych mrocznych dzieciaczków, to wszystko jest możliwe, aczkolwiek gorzej jak w WoWie myślę nie będzie. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 13:23, Dann napisał:

A pośrodku tego wszystkiego spadające statki kosmiczne, nieoczekiwane wskrzeszenia, dodawane
na siłę rasy i elfy (te blood) wyglądające jak Tinkie-winkie z czerwoną torebką.
Ileż można ... ?
A co do tych Twoich przykładów, to sorry, ale ile % graczy WoWa zobaczy choć raz na własne
oczy Sunwell Plateu czy Black Temple ?
Możesz sobie pisać, ale o kolejnym wyczyszczonym Karazhanie (O no, not again ... ).


Jakoś musieli się dostać na Draenor, a potem do Azeroth :) Statek kosmiczny to troszkę S-F, ale nie jest to taki zły pomysł (szkoda tylko, że tak malutko wiemy na temat tajemniczych N''aru). Nieoczekiwane wskrzeszenia? Do głowy przychodzi mi tylko Maghteridon, ale nie widziałem nigdzie żeby było pokazane jak umiera, jedynie jak jest pokonany. Nie wiem w sumie kogo masz na myśli. Blood Elfy - fakt, troszkę gejowato wyglądają, też irytują mnie te chudzinki-blood elfinki :)

Masz rację, niewielu poznaje fabułę od strony raid instancji, ale WotLK to zmieni dzieląc raid dungeony na dwa poziomy trudności: 10 i 25man. Dzięki temu każdy będzie mieć szansę zobaczenia wszystkiego.

Dnia 22.08.2008 o 13:23, Dann napisał:

Albo jeszcze więcej malkontentów od niej odejdzie.


Tym lepiej. W moim przekonaniu WotLK wypada po prostu wyśmienicie, zarówno pod względem fabuły jak i klimatu oraz usprawnień.

Dnia 22.08.2008 o 13:23, Dann napisał:

A ja czuję, że za 4 lata będzie koniec świata...


Bo wszyscy będą grać w MMO i podłączą się do komputerów na stałe ^^


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować