Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Plotek garść o kształcie ME 2

34 postów w tym temacie

Przede wszytskim powini zmienić "politykę" misji pobocznych, bo w jedynce Były one wprost wybitnie nudne.
Nie będę już nawet wspominał o tym, że jazda Buggym po planetach powinna byc przypisywana przez lekarzy jako środek nasenny (choć debilna fizyka jazdy mogłaby doprowadzić do furii zamiast przyśnięcia).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2008 o 11:43, Enteriusz napisał:

Przede wszytskim powini zmienić "politykę" misji pobocznych, bo w jedynce Były one wprost
wybitnie nudne.
Nie będę już nawet wspominał o tym, że jazda Buggym po planetach powinna byc przypisywana
przez lekarzy jako środek nasenny (choć debilna fizyka jazdy mogłaby doprowadzić do furii
zamiast przyśnięcia).


Masz rację. Jeżdżenie w Mako po planetach i szukanie złóż było śmiertelnie nudne. Mam nadzieję, że zostanie to jakoś usprawnione w dwójce.
Obawiam się jednak, że jeśli te wszystkie modyfikacje związane z walką i arsenałem zamienią ME w grę która będzie bardziej shooterem niż RPG. Jedynka co prawda też do idealnego RPG miała daleko ale nie była grą zręcznościową, jaką może się okazać ME2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja od Mass Effect 2 oczekuję jednego - aby czas, jaki trzeba poświecić na jego przejście był dłuższy niż w "jedynce" Koniec, tyle. Bo 20h jak na grę mieniącą się RPGiem to kpina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw to ja chcę poprawnie działającą pierwszą cześć i jej darmowy dodatek (może w końcu CDP i BioWare dojdą do porozumienia), a dopiero później będę myślał o 2 części Mass Effecta.
Z tych plotek wynika, że gra powinna być dobra, więcej broni i planet do odwiedzenia na pewno urozmaici i przedłuży grę. Ciekawe jak te zmiany w grafice przełożą się na wymagania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2008 o 11:46, _sahib_ napisał:

Zrezygnują z SecuROM-a to MOŻE zastanowię się czy to kupić. Wybaczcie BioWare i EA -
drugi raz nie dam się wam okraść.


W polskim wydaniu jedynki SecuRoma nie uświadczysz.
A co do samej polityki EA to wszystkie zapowiadane gry maja DRM''a. Mam nadzieje, że pozew wniesiony przez użytkowników po premierze Spore zakaże stosowanie tej praktyki [sama konieczność aktywacji gry zbytnio mnie nie wkurza, ale juz ograniczenie instalacji do 3 razy jest sk... niesamowitym].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie Mass Effect zawiódł, słaba fabuła jak na rpg i nudne misje poboczne. Jeżeli "2" ma być podobna i dłuższa, to chyba bym nie dobrnął do końca. Nuuuuuuda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wg mnie 20 godzin rozrywki to nie kpina.
Już zdążyłem sie przyzwyczaić do "dzisiejszych gier"
Przeznaczonych dla niedzielnych graczy.
Krótka, widowiskowa - a co!

Minęły już czasy długich gier.
Choć na gruncie gier RPG nie powinni się bawić w krótkie produkcje.
Bo co to za erpeg który trwa mniej niż 20 godzin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nom 1 nie zbyt przypadła mi do gustu, chodź lubię tego typu gry. Może dlatego iż miałem z tą grą wiele problemów (zacinanie się gry w najmniej spodziewanym momencie=restart kompa), bronie nieróżniące się graficznie i oczywiście brak dalszej gry po ukończeniu głównej fabuły. Czekam teraz aż CDP spolszczy łatkę i dodatek i sprzedaję grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze rok. Nie mogę się doczekać. Mass Effect przeszedłem 3 razy, tak mi się spodobał. Jeśli w/w zmiany wejdą w życie to: hip hip hurra ! Szczególnie x8 planet (jeśli będa zróżnicowane) cieszy. Dla mnie cała trylogia to must have.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedynke oceniam 9/10. Najwiekszy minus to questy poboczne i za duzo tego jezdzenia Mako po planetach. Poza tym swietna fabula, choc moglaby byc dluzsza troche. Wielka szkoda, ze dwojka nie bedzie miala ronego poczatku. Tzn jak skonczylismy jedynke tak zaczynamy dwojke. I oczywiscie opcja dla tych, ktorzy w jedynke nie grali. Poprawilbym jeszcze zdecydowanie walke. Jesli dopracuja jedynke i bedzie wiecej cech RPG (jeszcze lepsza oraz dluzsza historia) oraz znacznie lepsza walka, questy poboczne i poprawiona grafika to zapowiada sie na niemaly hit. Poza tym ciesze sie, ze najpierw gra wyjdzie nna X360 a dopiero pozniej na PC, bo mozna juz czesc bugow wyeliminowac. Lepiej poczekac i dostac gre bardziej dopracowana. W dalszym ciagu czekam na patcha od naszego wydawcy i......doczekac sie nie moge - kpina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehh, czyli wersja na PC pojawi się w drugim kwartale 2010? Plus ewentualne opóźnienia? Trochę przyjdzie poczekać... Nie pogniewałbym się, gdyby oprócz jeżdżeniem Mako po planetach, pojawiła się dodatkowo opcja np. latania Normandią po orbicie planety (jakieś dodatkowe misje poboczne, czy przedarcie się przez wrogą flotę w celu dostania się na powierzchnię planety).

Tak, czy inaczej, czekam z niecierpliwością. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2008 o 12:35, Enteriusz napisał:

> Zrezygnują z SecuROM-a to MOŻE zastanowię się czy to kupić. Wybaczcie BioWare i
EA -
> drugi raz nie dam się wam okraść.

W polskim wydaniu jedynki SecuRoma nie uświadczysz.


Wiem, problem w tym, że mam wersje US i nie bardzo chcę mi się wydawać drugi raz pieniądze na to samo ;)

Dnia 08.10.2008 o 12:35, Enteriusz napisał:

A co do samej polityki EA to wszystkie zapowiadane gry maja DRM''a. Mam nadzieje, że
pozew wniesiony przez użytkowników po premierze Spore zakaże stosowanie tej praktyki
[sama konieczność aktywacji gry zbytnio mnie nie wkurza, ale juz ograniczenie instalacji
do 3 razy jest sk... niesamowitym].


Mam identyczne zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SecurROM sucks. Z tego co wiem, system ten paradoksalnie zwiększa piractwo na PC, czyli całkowicie nie spełnia swojej roli.

Jeżdżenie Mako po planetach o dziwo mnie bardzo podniecało. Klimat odkrywania nieznanego był wszechobecny. Szczególnie "charakteryzacje" planet mnie inspirowały - deszcze meteorytów czy planety podwójne. Bardzo klimatyczne...

Nie mam wyrobionego zdania na temat półautomatycznego prowadzenia postaci/drużyny. Ani to FPP, ani Assasin''s Creed. Przyzwyczajam się do takiego sterowania szybko; w Jericho też sobie radziłem. Ciekawe, jakby się grało, gdyby sterownie było jak w Stalkerze czy FEAR, czyli "bezpośrednie FPP"? Trochę męczyło mnie prowadzenie drużyny - kompani kiepsko sobie radzili w krytycznych momentach. Jako biotic zostawiałem im lewitujące strzępki.

Mass Effect 2 z pewnością będzie warta grzechu. Wątek odkrywania światów jest dosłownie "nieziemski".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2008 o 14:04, Maerius napisał:

SecurROM sucks. Z tego co wiem, system ten paradoksalnie zwiększa piractwo na PC, czyli
całkowicie nie spełnia swojej roli.

Jeżdżenie Mako po planetach o dziwo mnie bardzo podniecało. Klimat odkrywania nieznanego
był wszechobecny. Szczególnie "charakteryzacje" planet mnie inspirowały - deszcze meteorytów
czy planety podwójne. Bardzo klimatyczne...

Nie mam wyrobionego zdania na temat półautomatycznego prowadzenia postaci/drużyny. Ani
to FPP, ani Assasin''s Creed. Przyzwyczajam się do takiego sterowania szybko; w Jericho
też sobie radziłem. Ciekawe, jakby się grało, gdyby sterownie było jak w Stalkerze czy
FEAR, czyli "bezpośrednie FPP"? Trochę męczyło mnie prowadzenie drużyny - kompani kiepsko
sobie radzili w krytycznych momentach. Jako biotic zostawiałem im lewitujące strzępki.

Mass Effect 2 z pewnością będzie warta grzechu. Wątek odkrywania światów jest dosłownie
"nieziemski".



Pod względem wizualnym owszem, planety i wycieczki po nich stały na wysokim poziomie (szczególnie gdy było się na planecie krążącej wokół czerwonego nadolbrzyma:D ) ale szukanie, czy aby nie przeoczyłem jeszcze jednego metalu ciężkiego/lekkiego robiło się po jakimś czasie nużące.
W drużynie denerwowało mnie tylko to, że co jakiś czas któryś z NPCów zawsze musiał wleźć mi przed lufę i ustawić się tak, że musiałem szukać kolejnej osłony by móc nawiązać walkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yuuuhhhuuuu, ME2, hehe szkoda mi tylko pecetowców, aż pół roku później, jak dobrze, ze mam konsole i peceta, wiem, ze dwa razy wydam kasę, bo kupię na obydwie platformy grę, ale jestem wielkim fanem, i chcę jak najszybciej wiedzieć co się stanie dalej, a na komputera muszę dlatego kupić, bo 3 razy lepiej się na nim gra w tą grę.

Hmm co w tym newsie mnie zdenerwowało to to, że będzie nóż dostępny, człowiek przyszłości i nóż? no dajcie spokój, to jest gra akcji osadzona w niesamowitej przygodzie, a nie durna siekanina z namiastką przygody, także moim zdaniem nóż, tylko popsuje urok tej gry.

Bardzo cieszy mnie wieść, że będzie można z większą ilością członków przechodzić misje. I wprost skacze z radości, że jeszcze bardziej oddadzą w ME2 wygląd i ruchy człowieka oraz, że dodadzą tryb multiplayer, tego brakowało w ME.

Jednak jestem rozczarowany wiadomością, że podjęte decyzje w jedynce, nie będą miały wpływu na początek ME2, bo to miało być wielkim atutem tej gry, a okazało się, tylko zwykłym rzucaniem słów na wiatr. Mam przynajmniej nadzieje, że przygoda ME2 wynagrodzi, te wszystkie błędy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Phobos_s hmmmm nie wiem w czym ci przeszkadzał NPC-et, bo po co się chować, robisz pauzę, używasz efektu masy, aby wszystkich podnieść, rzucasz granat lub dwa i po sprawie, po co jakieś chowanie się? przez całą grę, chowałem się tyle razy, że mógłbym policzyć na palcach u rąk a przechodziłem i tryb normalny i zaawansowany, naprawdę nie rozumiem po co ci się chować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować