Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tydzień z grą Drakensang: The Dark Eye - dzień piąty

38 postów w tym temacie

Jaki jest sens komentowania czegokolwiek przed zapoznaniem się z tym?
Forum to nie gadu-gadu czy inny aqq

Wracając do tematu, wszystko zdaje się tak fajne, że aż nie mogę w to uwierzyć.
BTW, jak to nie można wrócić do jakiejś lokacji?
Na jakiej zasadzie to ma działać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetny tekst, bardzo dokładnie przybliżył mi różne aspekty gry, nie spodziewałem się po niej aż tak dobrego RPGa :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"A zatem do lektury. :-D", a potem "Ależ ja nie skomentowałem czegokolwiek przed zapoznaniem się z tym."

2 niepotrzebne zdania, nas nie interesuje czy ty czytasz to czy nie! Jak masz do powiedzenia coś niepotrzebnego zachowaj to dla siebie!


Gra fajna, mam nadzieje, że wygram ją w konkursie, a nawet jak nie to kupie w MM:] Tylko przeraża mnie to 100h jakie musimy poświęcić żeby ją przejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

100 godzin to zle? znaczy jak dla mnie troche za maloale coz;p Nie jestem fanem wydawania 100 zlotych na 10-20 godzin rozgrywki:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.12.2008 o 18:13, Selv napisał:

Wracając do tematu, wszystko zdaje się tak fajne, że aż nie mogę w to uwierzyć.
BTW, jak to nie można wrócić do jakiejś lokacji?
Na jakiej zasadzie to ma działać?


Kiedy wychodzisz z danej lokacji, w której wykonałeś już główne zadanie (a niekoniecznie wszystkie poboczne) gra Cię powiadamia, że nie będzie już możliwy powrót do tej lokacji. Identycznie jest kiedy wychodzisz np. z miasta do danej lokacji powiązanej z zadaniem głównym, nie możesz się wrócić póki nie wykonasz zadania.
Widać twórcy trochę utrudnili nam zadanie, ale chyba tak im było wygodniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem zaskoczony.
Bardzo zaskoczony.
|Mam nadzieje, że tych lokacji nie jest dużo i to są tylko te powiązane wątkiem głównym.
Ostro musieli twórcy oskryptować grę skoro zdecydowali się na tak radykalne rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

liniowość fabuły nie jest wg mnie wadą gry. nie da się tego uniknąć, jeśli twórcy chcą nam opowiedzieć pewną historię. ważniejsze, czy fabuła jest po prostu dobrze napisana. nielicznym grom do tej pory (wiedźmin) udało się połączyć nieliniowość fabuły z opowiedzeniem konkretnej i ciekawej historii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

liniowość fabuły nie jest wg mnie wadą gry. nie da się tego uniknąć, jeśli twórcy chcą nam opowiedzieć pewną historię. ważniejsze, czy fabuła jest po prostu dobrze napisana. nielicznym grom do tej pory (wiedźmin) udało się połączyć nieliniowość fabuły z opowiedzeniem konkretnej i ciekawej historii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

liniowość fabuły nie jest wg mnie wadą gry. nie da się tego uniknąć, jeśli twórcy chcą nam opowiedzieć pewną historię. ważniejsze, czy fabuła jest po prostu dobrze napisana. nielicznym grom do tej pory (wiedźmin) udało się połączyć nieliniowość fabuły z opowiedzeniem konkretnej i ciekawej historii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować