Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tydzień z Warhammer 40, 000: Dawn of War II - dzień szósty - trudny multiplayer

24 postów w tym temacie

Tak, w miarę. Ale armie trudniejsze do opanowania z początku, wymiatają w rękach doświadczonych graczy (chodzi o walki z graczami na tym samym poziomie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

orki to się w morzu taplają i na foki polują, w grze są orkowie


mam wrażenie że autor grał w multi albo pobieżnie albo w ogóle nie grał, tekst pasuje do realiów jak pięść do nosa

PS. proponuje przeczytać całość jeszcze raz bo jest jeszcze kilka fajnych błędów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.02.2009 o 20:54, ivan luthien napisał:

PS. proponuje przeczytać całość jeszcze raz bo jest jeszcze kilka fajnych błędów


"ciągle kilka fajnych błędów" miało być oczywiscie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gra jest kurde ładna! Zapowiada się ciekawie, chociaż ja wolałem bardziej RTSowe podejście, znaczy z rozbudową bazy. Ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Jak stanieje, to kupię na pewno :P
PS: Czemu nikt mi nie powiedział, że Eldarowie wyglądają jak ludzie? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zarejestruj Live na GB i bedziesz mial, tyle ci powiem. Osobiście ja założyłem konto 100% legalnie w Anglii będąc :]
Jak grałem w Betę z kolegą to fajne akcje były, np. byliśmy w odwrocie przeciwko 3 trudnych AI ale siedząc w bazie i powoli zbierając surowce zbudowaliśmy 6 czołgów (Ja SM, on orkowie) i zrobiliśmy sympatyczny szturm. Epickie to :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Madoc, Eldarowie to nie ludzie, tylko elfy z uszami do zamiatania sufitu. A w nowym DoWie podoba mi się opcja, że po kickowaniu laggera zastępuje go SI. No bo w podstawce jedziesz wroga, przygotowywujesz się do finalnego ataku, a tu jakiś gościu z temu odchodzi. Może nie jego wina i musi, ale potem z wygranej się klęska robi, bo nawet jeden gracz niszczył rozgrywkę, teki coś sensu nie miało. Albo gra się długo ładuje, w końcu pojawia się mapa i.... jesteś sam, bo komuś się czekanie znudziło. Minusem jest brak opcji dawania surowców kolegom i słabe "impulsy/sygnały" tu jest tylko jeden, a w pierwszym były "atak"," obrona", "surowce" itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

największym bólem w tej grze jest brak map 2 vs 2 sami wiecie jak cięzko znalesc 3 graczy mogących grac w tym samym czasie a na noobów z łapanki nie ma co liczyc a zwycięstwo nad prawdziwym teamem to sama przyjemnośc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak zepsuc super gre !!!!(brak trybu 2 vs 2 ) jak mozna było zrobic taki błąd i dlaczego piszący artykuł nie zwrócił na to uwagi i to ma być dzienikarz !!!!!- chyba nie chodził na zajęcia podczas których wykładano problem obiektywności wstyd panie redaktorze słuzy pan prawdzie czy złotemu cielcowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autorowi, zajętemu składaniem ofiar złotemu cielcowi, nie wydał się tak ważny fakt brak MAP 2vs2. Rozumiem, że jego plugawej herezji nie rozgrzesza fakt, że TRYB 2 vs 2 można uzyskać w relatywnie prosty (według jego nieobiektywnego punktu widzenia) sposób - w mapach 3vs3 można po prostu wyłączyć po jednym graczu i grać na odrobinie większej mapie...

Powracając do składania przerwanej ofiary
Pozdrawiam
(z okultystycznym zaśpiewem)

Autor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2009 o 07:20, ggrevious napisał:

podoba mi się opcja, że po kickowaniu laggera zastępuje go SI.


ta, tylko każdy, nawet najmniej rozgarnięty gracz jedzie takie SI z zamkniętymi oczami -__-


Co mnie irytowało w grze i sprawilo, że po becie zrezygnowałem z zakupu i dalszej przygody w mp:
-jednostki zbyt wolno reagują na polecenia - jest jak dla mnie widoczne opóźnienie co utrudnia microwanie
-jednostki poruszają się zbyt wolno
-AI jest głupie - problemy z wyszukiwaniem ścieżek, niezbyt zrozumiałe reakcje jednostek pozostawionych samym sobie

Żeby nie bylo sama gra w sobie nie jest jakaś zła ;) Ba w trybie 3vs3 są naprawdę spore emocje, a starcia są zacięte i często o losach pojedynku decydują ostatnie momenty partii ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem multiplayer w tej grze to naprawdę coś . Koniec z rozbudową , a co za tym idzie - przyspieszenie tempa gry .Jak dla mnie kapitalne rozwiązanie ze strony THQ .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

geniusz - smiech na sali 6 map 3- 3vs 3 i 3 mapy -1 vs 1

finegam ty zajmujesz sie grami profesjonalnie czy tylko dorabiasz ?

autor popełnił wielki bład nie umieszczając informacji ze gra jest tas strasznie obcięta

bo rozgrywki 2vs 2 nalezą do najciekawszych bo statystycznie kazdy ma kolege z którym mozna grać w zespole a jak wiecie rozgrywki z przyjaciółmi są najlepsze do tego w walkach 2 vs 2 rozgrywka jest najbardziej zrównawazona bo armie balansują swoje braki .

i jeszcze bezczelny komentarz mozecie sobie mapy 3 vs 3 przerobic na 2 vs 2 i to mówi profesjonalista ? mapa nazywa sie 3 vs 3 i jest stworzona do tego typu rozgrywek a co z automechami jak je przerobic ??? i dlaczego płacąc 130 zł mam cokolwiek przerabiac chyba za ta cenne naleza mi sie co najmniej 2 mapy 2 vs 2
no i mapy 3 vs 3 przerobione na 2 vs 2 są po prostu za duze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, adhanos.

tekst:
>ty zajmujesz sie grami profesjonalnie czy tylko dorabiasz ?
uważam za zwyczajnie chamski. Odpowiedzi w podobnym tonie nie udzielę.

Zamiast tego, na spokojnie spróbuję wytłumaczyć te sprawę raz jeszcze. Tak, nie zamieściłem informacji o tym, ze faktycznie, map jest mało. Każda recenzja jest w jakiś sposób subiektywna. Gdyby miała być w 1000% obiektywna, musiałby ją pisać robot (byłaby to strasznie nudna recenzja, bo pisałby ją ktoś, nie posiadający własnego zdania).

Ty zarzucasz mi "brak obiektywizmu" i "popełnianie wielkich błędów" (o "służbie złotemu cielcowi" nie wspomnę, bo to świetny tekst, już sobie to na komunikatorze jako status ustawiłem ;) ). Twoje prawo tak oceniać to co piszę. Uważam, że starałem się być jak najbardziej obiektywny. Popełniam błędy, jak każda osoba na tym świecie. Owszem, to ze nie zostało to wspomniane, było na pewno jakimś niedociągnięciem. Czy aż takim, żeby uderzać w aż takie święte oburzenie? Każda z osób na tym forum ma za pewne na temat tej sytuacji swoje zdanie, ocenę pozostawiam reszcie.

Z tego co piszesz, widać, że jesteś rozgoryczony tym, że twórcy gry po macoszemu potraktowali twój ulubiony tryb rozgrywki (2vs2). Krzyczysz przy tym, ze gra jest przez to "zepsuta". To jest dopiero brak obiektywizmu. Ta gra nie składa się ani wyłącznie z trybu multi, ani tym bardziej z trybu 2vs2, więc samemu nie stosuj subiektywnego podejścia.

Raz jeszcze powtórzę. Nie wspomnienie o małej ilości map i trybu 2vs2 było z mojej strony niedociągnięciem. Będę na to szczególnie wyczulony, pisząc w przyszłości inne recenzje. Żeby napisać te, przechodziłem niestety więcej problemów ze steamem i grą niż każdy z tu obecnych i tak, zapewne w nawale pracy mogłem o czymś zapomnieć. Wszyscy popełniamy błędy. Potrafię za nie przeprosić, szczególnie jeśli zarzuty przedstawiane są w stonowany, cywilizowany sposób i nie obarcza się mnie wina za całe zło tego świata ;]

Pozdrawiam z uśmiechem, bynajmniej nie złośliwym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobry multiplayer w grze jest bardzo ważny, kto wie czy nawet i nie najważniejszy. Ale przecież nie samym multi człowiek żyje i wypadało by żeby także i singiel był przynajmniej przyzwoity, ale niestety tu twórcy się w ogóle nie popisali... ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trudny multiplayer? Ło panie. DoW1 był dużo, dużo, duuuużo trudniejszy. Tutaj wystarczy kilkanaście partii by poznać mechanikę gry i to wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować