Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nie tylko gracze nie przepadają za cukierkowym Diablo III

81 postów w tym temacie

60 tysięcy to dość mało zgłoszeń. Ja wolę "cukierkową" grafikę choć wcale dla mnie nie j3est ona cukierkowa. Nie lubię w grach gdy nic nie widać. Jestem po stronie blizzarda, Gra wcale nie jest podobna do WoW-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem ile osób naprawdę uważa że ta gra jest zbyt kolorowa, a ile to pozerzy którzy chcą pokazać jacy to oni są pro i jak im na klimacie zależy. Odnoszę wrażenie że to jednak ta druga grupa dominuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak SoundWave, wszystkich ktorzy osmiela sie dzisiaj krytykowac Blizza zzera zawisc. Ja ich krytykuje, poniewaz zazdrosny jestem o to, ze sam nie wpadlem na pomysly takich hiciorow, oj ja biedny, niedobry.

@PoleMan
Jesli dla Ciebie mrok oznacza EMO to juz moge z Toba zakonczyc dyskusje, z ignorantami rozmowy sa jalowe. Dodam tylko jedna rzecz - Blizzard wie bardzo dobrze co robi, gre z mroczniejszym stylem kupi mniej osob, bo to zombi straszne, bo Diablo sie nie usmiecha i takie inne duperele. Za to jak zaprezentuja wowowej tluszczy eksplozje kolorkow, wypucowane podziemia, rozowiutkiego Diablo i inne podobne aktracje to polowa subskrybentow na pewno ow tytul zakupi. Znajac zycie to zapewne nawet wiecej. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już widzę jak to wygląda. Kościotrupki rozpadające się na zielonej trawce upstrzonej kwiatuszkami. Walka z Mefisto chowającym się za drzewkami. Kolorowa tęcza wskazująca drogę do Diablo. I wreszcie sam Pan Ciemności (raczej Jasności, bo miało nie być nic mrocznego), w swojej krypcie obwieszonej wielobarwnymi arrasami. Ah, jak to dobrze, że porzucili te depresyjne otoczenie. Pewnie dołączą do bestiariusza Murlocki i Orków (będą ładnie komponowali się z zielonymi drzewkami).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się siedzi kupę czasu przy takim WoWie, gdzie nawet psu jajca się świecą, to co się dziwić...

Ja też będę musiał się pobawić w zmianę ustawień, bo nie odpowiadają mi takie jasne kolory.
Ale to nawet zrozumiały chwyt. Ostatnio panuje taka moda na cukierkowatość. Poza tym Amerykanie wolą jak jest bardziej kolorowo. W Europie gracze wolą ciemniejsze kolory... tylko że w Hameryce to się gra na konsolach, nie na PieCach, więc nie wiem czemu Blizzard miałby kierować kupno sprzedaży Diablo właśnie w tamten rynek. No ale oni wiedzą lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam widzieć przyszłość w pastelowych barwach O.o za kilka lat będą o D3 pisać jako o prekursorze gatunku dark-sirupeux fantasy :D Eh, przynajmniej Blizzard nie zgwałcił tak grafiki jak zrobił to Nival przy Heroes V...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lordpilot nie uważam, jak i wiele innych graczy, aby Hellgate był jakimś shitem.


Jak czytam komentarze pokroju Darkstar181 to normalnie śmiać mi się chce. LOL. Chłopie puknij się w głowę. BTW. Jak chcesz sprzedam Ci mój stary 14" wypalony czarno-biały monitor! Normalnie będzie idealny do Diablo 3 dla takich frajerów jak Ty. Coś czuję, że na Allegro dostanę za niego kupę kasy (monitor specjalnie do Diablo 3).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Roper, ze swoim epic failem HGL, niech sie lepiej nie wypowiada jak powinny gry wygladac. Bo niestety bez bata nad głową to on wiele zrobic nie potrafi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heroes V - cukierkowatość, Disciples III - prawdziwy klimat serii. Diablo III niebezpiecznie zmierza w stronę Hirołsów czy bardziej Wowa. Wszystko to niestety jest podyktowane czystą ekonomią. Nie chce rzucać zbędnych określeń, że to będzie shit i na pewno nikt tego nie kupi. Jak będzie przekonamy się kiedy gra wyjdzie. Od siebie tylko dodam, że Heroes V przeszedłem raz i nie mam zamiaru tego powtarzać, natomiast niecierpliwie czekam na Disciples III.

@TobiAlex
Każdy kto ma inne zdanie od Twojego, jest od razu frajerem? Jeśli tak, to gratuluję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ja tej fascynacji Diablo nie kumam :P do D2 podchodziłem dwa razy i przez nudę nie mogłem jej ukończyć (raz solo, raz z kuzynem przez lana) :P oczywiście nie krytykuje gry, to nie mój klimat, wole rozbudowane rpg z ogromną ilością questów, aniżeli hack and slash''a. Co do samej kolorystyki pokazanej na screenach to obie wyglądają ładnie, aczkolwiek faktycznie ta ciemniejsza wygląda lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tutaj się zgodzę z Panem Roper''em jedne z pierwszych zastrzeżeń jakie miałem właśnie do Diablo III po obejrzeniu pierwszych screenów to właśnie nieodpowiedni klimat, w sensie zbyt to wszystko przypominało warcrafta niżeli diablo, brak tego mrocznego klimatu zbyt to wszystko takie baśniowe.. cukierkowe. No ale zobaczymy skoro Blizzard tak upiera się przy tej swojej "wizji" to chyba jest w tym jakiś cel, chyba sami sobie na złość nie psuli by takie produktu;p Miejmy tylko nadzieje że tym owym celem nie jest trafienie do jeszcze większej rzeszy klientów kosztem pewnej grywalności i można już powiedzieć pewnej "legendy" Diablo;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dla mnie i tak i tak jest spoko. Nie wiem czy zagram, bo raczej na konsole nie wyjdzie ale nie obraziłbym się na mroczniejszą grafikę. Myślę że każde rozwiązanie ma plusy i minusy ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tobi Alex,

IMO jest shitem. Oczywiscie nikomu swojego zdania nie zamierzam narzucać


Aer,

HoMM V jest kolorowe i cukierkowate w nie mniejszym stopniu niż wcześniejsze części. Nie przeszkadza to w niczym - to tak czy siak kapitalna gra (IMO). Pierwszy też raz spotykam się z takim zarzutem że komuś przeszkadza paleta barw, ale cóż - każdy ma prawo do własnej opinii :)

Xqu, Darkstar, Ledoke,

Jak wam paleta barw nie odpowiada, to gry nie kupujcie - nikt przecież nie zmusza, prawda ? Ewentualnie, jak już jesteście tacy "pro" - w każdym monitorze można ustawić kontrast i kolory, możecie sobie tak ustawić żeby było "ciemno jak w dupie" - nie jest to trudne i nie boli, wystarczy chcieć. Ja osobiście nie zamierzam grać w egipskich ciemnościach i psuć sobie wzrok. Tej niezrozumiałej petycji o ciemną paletę barw oczywiscie nie podpisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli niektórzy uważają, że diablo 3 jest zbyt kolorowe to na pewno jest to ściśle zamierzone. W końcu to blizzard, on nie wypuszcza kiepskich gier a barwy w jakich jest gra będą podsycać rozgrywkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tworzenie Diablo 3 z cukierkową grafiką nie jest złym pomysłem... ale jednak nie w każdym detalu... oczywiście mogłoby to wyglądać fajnie w niektórych lokacjach gdzie świeci słoneczko i wogóle jest bardzo radośnie. Tylko że Diablo posiadać pewnie będzie niewiele takich miejsc przez co będziemy zmuszeni do oglądania cukierkowo kolorowych stworków i innych osobników :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podsycac rozgrywke? Czyli co?
''Ooo, jaki ladny set mi wypadl, teraz juz nie wygladam jak uciekinier z domu starcow dla barbarzycnow, lecz kosmiczny rozpier***acz!'' Super :)
Nic no panowie, milej gry wam zycze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe, podobną sytuację mieliśmy na przełomie gier Gears of War/Gears of War 2 czy Red Alert 2/Red Alert 3. Rzeczywiście, ostatnio zapanowała moda na cukierkowość. Powiem Wam, że takie rozwiązanie wcale nie musi być złe. Kwestia, że tak powiem, intensywności tej kolorystyki. Np. w nowym RA3 kolory tak dominują na ekranie, że dawniej budzące respekt sterowce wyglądają jak latające cukiereczki. I to jest przesada w kolorystyce. Natomiast w najnowszych girsach ukolorystycznienie miało na celu poprawienie jakości rozgrywki multiplayerowej albowiem w pierwszej części zdarzało się, że człowiek nie wiedział czy zza winkla wyskakuje mu wróg, czy też przyjaciel. A decyzję trzeba było podjąć w ułamku sekundy :) Akurat w przypadku drugiej części girsów rozjaśnienie tonacji barw znacznie poprawiło jakość rozgrywki, teraz teamkill''e praktycznie się nie zdarzają.
Osobiście wolałbym, by Diablo 3 było utrzymane w starej, mrocznej konwencji. Chociaż odrobinę więcej kolorków niekoniecznie musi psuć klimat. Ważne, żeby nie przekroczyć granic "dobrego smaku", jak to miało miejsce w RA3. A o tym przekonamy się dopiero po premierze Diablo 3 ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować