Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Multi MW 2 bez pojazdów

26 postów w tym temacie

Hm. Z jednej strony dobrze, ale z drugiej... W CoD: UO pojazdy mocno wzbogaciły rozgrywkę. Pamiętam te czasy, gdy człowiek robił rajd na tyłach wroga przy pomocy jeepa :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też wolę Bad Company.
Nie chodzi tu tylko o pojazdy ale o SWOBODĘ w prowadzeniu rozgrywki. Bo w BC mapy są ogromne i jest multum możliwości w grze.
Trailer z GamesCon 09 był trailer. Jak Rosjanie zaczęli atakować bazę Amerykanów. DICE zapowiedział że to co było na trailerze, będzie podobne do tego co nam zaoferuje multi 2 części.
Aha i nowość Bad Company 2 zamiast 2 będzie miał aż 4 rozgrywki trybu multi. W tym 2 które już znamy z pierwszej części Gold Rush i Conquest. Oba tryby były bardzo dobre. Conquest znany już a Gold Rush naprawdę jest przemyślany.
Zobaczymy jakie 2 inne będą.
I jeszcze w Bad Compayn podoba mi się jedna rzecz. Nie może wiecznie siedziec w jednym miejscu. Nie ma miejsca dla kamperów.Tym bardziej w Bad Company 2 gdzie budynki doszczętnie do zmieni będzie można zniszczyć.

Co zaś do MW2. Ja się przejadłem tą serią. Stacza się a ja do sprzedaży na pewno ręki nie przyłożę. Próbują drugi raz sprzedać to samo jeśli chodzi o multi. A dla samego singla który będzie trwał zapewne 6 godzin IMO nie warto kupować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

IMO czołgi w WaW były całkiem fajnym urozmaiceniem rozgrywki. Może to dobrze, że w MW2 nie doświadczymy pojazdów, ale jakby ktoś jednak je wprowadził nie wyraziłbym sprzeciwu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Haha świetny tekst, zapewnienie dynamicznej walki piechocie? Dzisiejsza piechota nie jest właściwie piechotą ale piechotą zmechanizowaną/zmotoryzowaną bo sama nie dałaby rady. :/ No tak to ma być hollywood i fajerwerki. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2009 o 18:58, Rumcajsev napisał:

Tyle że w CoD:UO mapy nie miały wymiarów 10x15m :>


He he he

Swoją drogą tekst "zniszcz M1 Abrams przy użyciu RPG!" przyprawia o uśmiech :D.
Nie będzie pojazdów, ok. Mam nadzieje, że nadrobią to ciekawymi mapami i trybami gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

" "Naszym celem jest zapewnienie piechocie dynamicznej walki" - powiedział Robert Bowling. Dał on w ten sposób do zrozumienia, że w trybie multiplayer Modern Warfare 2 nie będzie pojazdów. "

Czy ten typ przeczy sam sobie? :D
Przecież to pojazdy wprowadzają dynamizm xD
A ja nie miałem nic przeciwko czołgom w CoD:WaW - jakieś to urozmaicenie i w końcu bazooki na coś się nadały (imo fragowanie piechoty z RPG jest lekko głupie :S).
A poza tym to w CoD 1 nie było pojazdów? Bo ja pamiętam, że były ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2009 o 19:16, M3rc3n0r napisał:

Swoją drogą tekst "zniszcz M1 Abrams przy użyciu RPG!" przyprawia o uśmiech :D.
Nie będzie pojazdów, ok. Mam nadzieje, że nadrobią to ciekawymi mapami i trybami gry.

Urban legend. Abramsy nie są żadnymi super czołgami. Co prawda od frontu RPG-7 nic mu nie zrobi, ale praktycznie odsłonięty zbiornik paliwa i słaby tył robią z niego kaczke do odstrzału dla nieco bardziej uświadomionych bojowników. Za to dużo bardziej niewykonalne byłoby ustrzelenie Challengera II. Do tego już potrzeba rakiet detonowanych nad celem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2009 o 19:57, M3rc3n0r napisał:

Cóż, wersje TUSK już są pozbawione tej wady. Z tego co mi wiadomo, to przy pomocy RPG
udało się uszkodzić, ale nie zniszczyć Abramsy.

M-1A2 to czołgi używane praktycznie w znikomych ilościach poza granicami USA, które maja ich prawie 4 razy mniej niż A1, a TUSK to nie wersja czołgu tylko kilka poprawek do M-1A1 (konkretnie to dodatkowa platforma na wieży).
Co do zniszczeń, to cofajac się do nieco bardziej gorącego okresu w Iraku (przełom marca i kwietnia 2003):
- 1 M-1A1 Abrams by Hellfire from USMC AH-1W near Basrah; recovered;
- 3 M-1A1 Abrams 3-7th Cav by Iraqi RPG-7 shots from the rear near Karbala;
fate unknown;
- 1 M-1A1, probably 3-7th Cav, US Army; captured almost intact; date and
place unknown (video released by Iraqi TV after the same battle near Karbala
in which 3-7th Cav lost three M-1A1s, and together with the video of the M-9
captured intact);
- 2 M-1A1s of 3rd BCT/3rd ID (Mech) on 3 April; some 10km south of Baghdad;
fate of crews unknown;
- 1 M-1A1 "Cojone EH", 2nd BCT/3rd ID (Mech), on 6 April, during the raid
into Baghdad downtown; set afire after RPG-7-damage to a fuel cell; wrecked
by Coalition air strike; wreck recovered;

Jak widać bilans RPG-7 vs Friendly Fire wcale nie jest tak słaby. A czy to takie ważne czy czołg zostanie zniszczony czy tylko unieruchomiony? Można zrobić poprawkę drugą rakietą, tylko po co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i git. W WaW grałem niedługo w multi bo to wielki, tłusty shit, a jak już grałem to unikałem jak ognia serwerów z czołgami bo to już wogóle było bez sensu. IMO dobra decyzja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować