Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight - zapowiedź

20 postów w tym temacie

Nie ma żniwiarek i zbierania tyberium!? Jednolity pancerz na całym pojeździe? No i znowu ta siatka? Ta gra chyba idzie w złym kierunku... albo wręcz się cofa w stosunku do C&C3. No, i tak się przekonam, ale zbyt wiele podjęto decyzji odchodzących całkowicie od zasad serii, by mieć do niej zaufanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tiberium Wars to chyba najgorsza część sagi o Tyberium.
Ale nadchodzący "Zmierzch Tyberium" prezentuje poziom
którego oczekiwałem przy okazji zapowiedzi trzeciej części.
Chce się powiedzieć: Good job!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chętnie poznał bym zakończenie,ale po tym co tu przeczytałem,limity jednostek itd...Chyba będę wolał pozostać w błogiej nieświadomości.Choć do marca? zostało jeszcze sporo czasu i wiele się jeszcze w tej grze może zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem fanem serii, grałem w każdą część i... Jak dla mnie C&C 4 to syf.. I kupię to jak będzie okazja aby tanio nabyć żeby zapoznać się z fabułą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem we wszystkie gry z serii C&C, dłużej lub krócej, z większą lub mniejszą sympatią ale spróbować trzeba. Ra 3 mi do końca nie ''podszedł'' ale C&C 3 już mi się podobał baardzo więc i C&C 4 będzie ''a must have'' :-).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moją pierwszą oryginalną grą na cd był pierwszy Command&Conquer...

od tego czasu muszę wypróbować wszystko co jest związane z tą marką :) czekam z niecierpliwością!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pozostaje mieć nadzieje że nie będzie to coś w stylu red alert 3 (zmutowane niedźwiedzie bojowe czy coś takiego). I na samym starcie ta cukierkowa grafika że pochlastać się szło plastikową łyżką. Co do samego tytułu zagram z chęcią, ale nie wyczekuje jej z niecierpliwością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdanie dobry C&C to był Generals wraz z dodatkiem Zero Hour. Trójką jestem tak zniesmaczony, że wolę nie kupować czwórki. Moim zdaniem tą całą trójką EA po prostu zraziło do siebie ludzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta czesc gry zdecydowanie najgorzej wypada pod wieloma aspektami. Jakies mobilne centrum po cholere ? limit jednostek no tu ewentualnei mogloby to byc. Grafika to zenada i wyglad jednostek no tragizm jak cholera w porownaniu do CC TW i KW 3 czy CC RA 3 tam to te jednostki jakos wygladaja a tu to zenada i tyle. Jedyne co tu moze byc ciekawe to fabula ale napewno tego nie kupie ja nie wroca do systemu z trojki. Aha z RA 3 mogliby zostawic ten system wspolnego dowodzenia to mi sie akurat podobalo a wlasciwie nadal podoba w dodatku do RA 3 mi tego zabraklo;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byłem zachwycony gdy dowiedziałem się, że szykuje się kolejny C&C. A po przeczytaniu tego artykułu? Żałuję że powstaje. Gra zaczyna przypominać supremme commandera, po co nam jej klon. Po obrazkach można wywnioskować że brakuje różnorodności, to zresztą było już niejaką bolączką dodatku do C&C3(duży mech dla każdego). W Tiberium Sun z tego co pamiętam była maszyna zwana MKII(ten ala gwiezdne wojny) ale NOD już nie posiadał czegoś takiego. I to właśnie było piękne, duże zróżnicowanie jednostek. Dodatkowo zniknięcie tiberium? Nie wyobrażam sobie C&C bez pojedynków w środku burzy tiberium. W tym względzie C&C3 było świetne. Pełne działania wojenne a pośrodku tego nieprzewidywalne tiberium. Ja bym zrobił na odwrót. Jeszcze wzmógł bym oddziaływanie tiberium na pojednyki(jakieg pioruny, burze itp.).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Efekty pogodowe (w tym burze jonowe) będą, ale nie wiadomo czy tylko w kampanii czy również w multi. Tyberium pozostanie dekoracją (no, pewnie na piechotę będzie nadal oddziaływać, ale zapewne nic ponad to). Gra nie przypomina Supreme Commandera, a bardziej poszła w kierunku Dawn of War 2. Brak bazy - wszystko umieszczone w jednym MCV oraz brak zbierania surowców tylko przejmowanie strategicznych punktów/obiektów to rozwiązania żywcem przeniesione z tej serii. Niestety takie rozwiązanie może zdobywać coraz większą popularność i coraz więcej RTSów może niedługo tak wyglądać. Na tle C&C4 SC2 będzie jedną z nielicznych nowych gier z tego gatunku, gdzie jeszcze w ogóle będzie klasyczne stawianie bazy i zbieranie surowców. W C&C4 jedynie wariant defensywny armii ma mieć możliwość budowy pełnej bazy (ale jak pełnej, czy porównywalnej rozmiarami do tej z poprzednich części - nie wiadomo). Wyczekuję tego info, bo może chociaż w tej klasie będzie coś ze starszych C&C. Trochę nie podoba mi się też redukcja grywalnych armii z 2 do 3 (chociaż każdą z tych 2 będziemy mieli w 3 wariantach, ale podobnie było w Kane''s Wrath już czy starszym Zero Hour). Być może Scrinów zostawili sobie na dodatek, ale ja jednak wolałbym otrzymać od początku produkt z 3 grywalnymi armiami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować