• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Rohamos

Dożywotnia gwarancja - zapytanie

Pytanie

Witam. Niepokoi mnie jedna sytuacja. Otóż zarejestrowałem dziś grę Baldur''s Gate II + Throne of Bhaal. Wszystko poszło tak jak powinno. Jednakże kiedy przeszedłem do działu "Moje konto", w rubryce "dożywotnia gwarancja" przy tejże grze napisane jest:" brak gwarancji dożywotniej", choć gra ta była zakupiona po dniu 22 września (bodajże po tej dacie wszystkie gry są objęte dożywotnią gwarancją). Być może mój problem wynika z mojego niedopatrzenia. Za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

126 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Pytanie do wymieniających kiedykolwiek-cokolwiek: zaginęła mi karta rejestracji elektronicznej do Medievala II, właśnie wysłałem zgłoszenie na dożywotnią gwarancję, z informacją, że nie podam klucza gry, bo zaginęła karteczka - wymienią? :)

Pozdrowienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja też bym miał pytanie odnośnie dożywotniej gwarancji. Chodzi mi o to czy rzecz jest nadal aktualna, wszystkie karty rejestracji posiadam (choć grę do wymiany mam tylko jedną jakby co), ale ostatnio było trochę zamieszania w owej sprawie i nie wiem czy CDP już się z tej inicjatywy przypadkiem cichutko nie wycofał. Jeśli nie to jakie są koszty wymiany tego nośnika i ile mniej więcej czeka się na realizacje. Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować