Zaloguj się, aby obserwować  
nightfaler

LOL - League of Legends

42722 postów w tym temacie

Dnia 21.07.2012 o 18:37, Ecko09 napisał:

Jak wrażenia po reworkach?


Tak samo jak przed - jak ktoś umie grać, to będzie daną postacią siał popłoch.:P
Widziałem już Eve która nie robiła nic, i taką która niszczyła totalnie. Tak samo Twitcha i Xina. Imo totalnie nic się nie zmieniło, poza tym, że ludzie widzą Eve nie krzyczą po 0,000001s ''troll pick, omg, we lose''.xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2012 o 18:59, Nephren-Ka napisał:

> Jak wrażenia po reworkach?

Tak samo jak przed - jak ktoś umie grać, to będzie daną postacią siał popłoch.:P
Widziałem już Eve która nie robiła nic, i taką która niszczyła totalnie. Tak samo Twitcha
i Xina. Imo totalnie nic się nie zmieniło, poza tym, że ludzie widzą Eve nie krzyczą
po 0,000001s ''troll pick, omg, we lose''.xD

owszem, krzycza po 3 sekundach...
nie spotkalem sie z nikim kto powiedzial ze "she is good champion now"
wszyscy na jakims 1300-1400 elo (spotkalem tych ludzi nabijajac elo na takim jednym koncie na eu NE), od razu placza jak widza kogos z "trojcy" i mowia ze "it is still shit"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2012 o 19:15, Yawei napisał:

po 0,000001s ''troll pick, omg, we lose''.xD
owszem, krzycza po 3 sekundach...
nie spotkalem sie z nikim kto powiedzial ze "she is good champion now"
wszyscy na jakims 1300-1400 elo (spotkalem tych ludzi nabijajac elo na takim jednym koncie
na eu NE), od razu placza jak widza kogos z "trojcy" i mowia ze "it is still shit"


Dziwne, mi się Twitchem przyjemnie grało przed reworkirm i teraz też tak jest. Evka? O wiele sympatyczniejsza i nadaje się jako jungler (na linii nie patrzyłam, bo to jednak papier). Wymaga mniej skilla, bo jednak już potrafi coś znaczyć, ale już nie może faceczekować krzaków. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem dziś dwie gry SK oraz dwie gry EloHell. Powiem taka, że różnica jest ogromna. Ogromna na korzyść zespołu Shusheia. Goście są tam zgrani, że w tych dwóch grach od razu agresywnie wchodzili do jungli przeciwnika i zawsze jakieś kille razem z fb dla nich. Nie zdziwię się jak za tydzień mecze z M5 będą dość wyrównane. Z kolei SK ma na każdej linii wyśmienitych graczy, ale teamfighty jakoś leżą. Jeżeli gra jest wyrównana to mało kiedy potrafią wygrać jakąś walkę. Dziś był przykład jak SK przegrało z jakimś zespołem gdzie gra Kujaa i inni ze starego Millenium, a w następnym etapie EloHell zabrali wszystko co się dało, pogrom jednym słowem.

Ogólnie strasznie mnie to EloHell dziś zaskoczyło, myślałem że tam jedynie Shu ciągnie cały zespół, a tu jednak każdy jest na jego poziomie xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2012 o 15:51, Outlander-pro napisał:

> Szlag by to... xd Pierwsza gra Xinem na normalu i już poczułem ogromy potencjał
gangerski.
> Mao sobie junglował, a ja szwędałem się po liniach. Szkoda końcówki, bo już biłem
przeciwny
> nexus i zabrakło tak niewiele.

Smite? :D
A tak poza tym, to aż dziwne, że przegraliście, z taką przewagą fragów i w ogóle.


Graliśmy double jungle, stąd ten smite. Karthus solo bot. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.07.2012 o 22:11, Elkhwind napisał:

Graliśmy double jungle, stąd ten smite. Karthus solo bot. :P


O, nie spotkałem się jeszcze z taką taktyką ... nie brakuje farmy w takim wypadku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2012 o 22:21, Outlander-pro napisał:

O, nie spotkałem się jeszcze z taką taktyką ... nie brakuje farmy w takim wypadku?


Nadrabiasz gankami i sprawieniem, że ich jungler nie może nic w takiej grze zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.07.2012 o 20:59, BlackBomb napisał:

Ogólnie strasznie mnie to EloHell dziś zaskoczyło, myślałem że tam jedynie Shu ciągnie
cały zespół, a tu jednak każdy jest na jego poziomie xD

Przeciez shushei akurat jest srednim graczem(jak na pro), nie wiem czemu jest wychwalany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2012 o 23:12, Ostrowiak napisał:

wrigle kupuje idiota

dlatego go wykopali

masz zal o to ze probuje przekazac troche wiedzy ktora moze pomoc komus z tego forum? (miedzy innymi tez Tobie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2012 o 22:30, Yawei napisał:

Przeciez shushei akurat jest srednim graczem(jak na pro), nie wiem czemu jest wychwalany.


Jak dla mnie to jedyne, co u niego kuleje, to czasami ocena sytuacji, tj. podejmuje bardzo ryzykowne albo wręcz skazane na porażkę ruchy. Poza tym jest bardzo dobrym, a bywało, że wybitnym graczem. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pewnie dlatego że wrigel to cholernie tania paczka wszystkiego co przydatne w laningu, której koszt można bardzo szybko nadrobić

hejtowanie go jest zwyczajnie idiotyczne, bo ludzie kupowali, kupują i będą kupować wriggle na każdym elo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2012 o 23:53, Ostrowiak napisał:

pewnie dlatego że wrigel to cholernie tania paczka wszystkiego co przydatne w laningu,
której koszt można bardzo szybko nadrobić

hejtowanie go jest zwyczajnie idiotyczne, bo ludzie kupowali, kupują i będą kupować wriggle
na każdym elo


Ja ostatnio dość sporo oglądam featured specty i tam ludzie NIE kupują wrigla nigdzie indziej jak w jungli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2012 o 23:53, Ostrowiak napisał:

pewnie dlatego że wrigel to cholernie tania paczka wszystkiego co przydatne w laningu,
której koszt można bardzo szybko nadrobić

hejtowanie go jest zwyczajnie idiotyczne, bo ludzie kupowali, kupują i będą kupować wriggle
na każdym elo

Era wriggla na lane zakonczyla sie wraz z paroma nerfami tego itemu. Teraz jest to item stworzony i uzywany do tego do czego od poczatku byl przeznaczony - przyspieszenia i zwiekszenia kontroli jungli.

Malo ktora postac chce dostac "wszystkich statow po trochu". Kupujesz to czego potrzebujesz lub bedziesz potrzrbowal. O ile nie chcesz zrushowac barona, to nie potrzebujesz latarni.

Chyba, ze mowiac kazde elo, miales na mysli kazde elo na ktorym grales czyli poziom max do 1300... Tam spoko, nawet wymyslilem Ci build na topa, zeby wykorzystac przewage "wszystkich statow po trochu:
Latarka, gunblade, nashor tooth, atma, athene grail i sorce. Na kazdego topa sie sprawdzi bo ma wszystkiego po trochu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2012 o 23:53, Ostrowiak napisał:

pewnie dlatego że wrigel to cholernie tania paczka wszystkiego co przydatne w laningu,
której koszt można bardzo szybko nadrobić

Bardzo szybko nadrobić? Mówimy o 1600 golda, czyli jakieś 75 cs-a... 11-12 minut farmy? To stanowczo nie jest szybko. Bardzo szybko to możesz zebrać na Dorana czy Vamp Sceptera. Ale nie w przypadku itemu który będziesz kupować jak już się zacznie faza teamfightów (a jest tam w zasadzie bezużyteczny...). Niewiele drożej masz choćby Wits Enda - też daje survi i dużo więcej obrażeń. Bądź na Phage''a + vamp scepter (więcej survi, obrażeniowo podobne i przy okazji można rozbudować we Frozen Malleta potem). Imho Latarnia jest mocno przereklamowana... a jak chcesz wygrywać trade''y 1v1 na topie to już bardziej na Sheenie pewnie byś skorzystał na większości champów. Albo Warden''s Mailu.

Dnia 21.07.2012 o 23:53, Ostrowiak napisał:

hejtowanie go jest zwyczajnie idiotyczne, bo ludzie kupowali, kupują i będą kupować wriggle
na każdym elo


To samo pytanie zadane w A DIFFerent View:

Twillie Sparkle (2:52): theorycraft question - wriggle lantern on top lane champs - sucks or viable?
TheDarkishKnight (2:52): ...
TheDarkishKnight (2:53): always has been good
DiffTheEnder (2:53): its dropping out of popularity
Twillie Sparkle (2:53): ha, the problem is that NO one builds it on top any longer, at least not on higher elos.
TheDarkishKnight (2:53): meh
DiffTheEnder (2:53): coz its all about burst now
DiffTheEnder (2:53): play passive
TheDarkishKnight (2:53): dpends how well I''m doin
DiffTheEnder (2:53): jungler shows up
DiffTheEnder (2:53): oh look burst
Crs Elementz (2:53): Just no. Don''t buy it.
DiffTheEnder (2:53): and also coz ad bruisers are falling out of fashion
TheDarkishKnight (2:54): maybe in high level
TheDarkishKnight (2:54): not for me XD

Odpowiedzi chyba wprost proporcjonalne do ELO xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Shushei był bardzo średnim graczem na topie w fnatic ostatnio. Jak grał na midzie to nie było mocnych na niego. Teraz znowu wrócił na swoją pozycję i uczy się od nowa. Jakieś pół miesiąca temu widziałem stream Ocelote''a jak grali z EloHell. Jak to ładnie określił Oce, "nie mówię miss, ponieważ to Shushei, najdziwniejszy gracz jakiego znam, jak go nie ma to robi jakieś dziwne rzeczy, wysadza nam nexusa czy coś". No i około 20 minuty Oce miał staty 0/0/0, a Shushei 3/1/x. To mi się w nim podoba, że wykorzystuje mid na to że może gankować i robi to często.

Przecież to samo było w SK, Ocelote poszedł sobie na topa i grał jak jakiś 1500 elo. Wiedział do czego skille danej postaci służą, ale wygrać linię było mu okropnie trudno.
Myślę, że Shuhei jest obecnie tak dobrym midem, że mógłby wygrać z Froggenem, xPeke, Alex Ich. Co do tego pierwszego i ostatniego to przekonamy się niedługo ;) Życzę mu wygranych, ale wiem że trudno będzie przeokrutnie szczególnie z clg.eu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, 3 dni temu pisałem o wringle na AD Carry, w sumie mogę to tu skopiować, zakładam, że ogólne założenia będą się zgadzać z topem. Ogólnie gdybym miał kupować wringle na AD to musiałoby to być wtedy, gdy początkowa kasa wynosiłaby 1600, bo wtedy wringle byłby najbardziej opłacalny, pytanie tylko, czy vamp+buty+doran pare potek i wardów nie byłoby lepszym buildem. Jeśli ktoś szuka jednej przyczyny, dla której wringle przestał być używany na linii to będzie to zmniejszenie sustainu i pasywności na rzecz agresywności (co było wywołane przez Riot i ich nerfy na supportach i lifesteal itemach)


"Wringle jest itemem, który magicznie opóźnia build o 1600. Paradoksalnie, item który jest kupowany najczęściej "bo daje mi lifesteal i armor ergo przeżywalność" najlepiej działa gdy to my dominujemy. Item, który stał się popuralny z powodu 2 osób, Genji, który zaczął grać Kennenem AD z Wringle i PD (pytanie co było bardziej op, kennen czy wringle PD dla którego wytłumaczeniem było "potrzebowałem mobilności" ze względu na agresywna counterjungle zakładającą, że linie szybko znajdą się w jungli przeciwnika w razie potrzeby.), podczas gdy Chaox kupował wringla dla taktyki 3x wringle, dragon w 5 sec. Obecnie po paru zmianach, wringle jest itemem słabym na AD. W dodatku coraz gorszy z minuty na minutę. Z tego co mi powiedzieli, to AD Carry może mieć słabe early w porównaniu do co poniektórych championów, ale to było to problemem gdyż ten typ postaci staje się najlepszy w late game. Przydatność dla teamu rośnie w każdej minucie. Pytanie, jak wpisuje się w to item, który staje się coraz gorszy, a jedyną skalującą się rzeczą jest lifesteal, który jest niewiele lepszy od vampirica? Jeszcze co do kupowania wringla, bo jungler nie ma. Cóż, oczywistym jest, że nie kupujemy tego by jungler mógł szybciej robić buffy, czyli kupiliśmy item do wykonywania celów gry jak dragony i barony. Przyjmijmy, że gra trwała 30 min(zwykle trwa mniej), pierwszego dragona zdobyliśmy w 10 min, a później każdego kolejnego, jak tylko się zespawnił, a barona tylko raz. Daje to nam wynik, że wringle wykorzystaliśmy 4x na dragonie (10,16,22,28) i raz na baronie co daje w sumie 5 razy. Nieźle. Jest jednak parę pytań.
1. Jakie są szanse, że zrobimy dragona w 10min lub wcześniej?
2. Jakie są szanse, że zdobędziemy każdego dragona w grze?
3. Jakie są szanse, że team zgrupuje się każdego dragona do 30 sec po jego spawnie?
4. Jaka jest przydatność wringla przeciwko dragonowi po 20 min?
5. Co się stanie, jeśli przeciwnik wywoła walkę przy dragonie gdy posiada AD z IE i vamp, podczas gdy my mamy AD z Wringle i BF Pickaxe
6. Jakie są szanse, że Dragon w 28 min został zrobiony, gdy gra skończyła się w 30 min?
7. Co jeśli przeciwnik zdominuje grę i nie pozwoli nam zdobyć jakiegokolwiek dragona?

Jeśli się to uwzględni to z 5 wykorzystań będzie 2-3. W dodatku zakłada fakt, że będziemy w stanie walczyć o każdego dragona ,albo że przeciwnik zignoruje fakt, że w tej grze jest dragon. Co jeśli nie będziemy przy żadnym dragonie, bo naprzykład 2 razy zdobył przeciwnik, raz nieżyliśmy, a raz byliśmy na innej linii/w bazie? Podsumowując, kupowanie itemu, zwłaszcza na normalach/soloQ, który zakłada teamworku od pierwszych minut, by zdobyć global objective jest irracjonalne."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować