Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

4 dni z grą C&C 4 - Poradnik dowódcy Bractwa Nod

14 postów w tym temacie

Tragizm. Design jednostek do bani, sama rozgrywka jest jakąś strasznie zubożoną wersją DoW2, i to w dodatku wykonaną na odpindol. A przynajmniej moim zdaniem. Mam ogromną nadzieje że jakimś cudem dorwę ją za darmo z jakiegoś konkursu i dane będzie mi poznać koniec, bo kupić to na pewno jej nie kupię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cholera, a ja kupiłem. :( Bo kocham C&C. ale dać pokrakusom coś do zrobienia to zrobią tragikomedię z cudownej serii. Oddawać kasę! I racja co do designu - zobaczcie NOD engineer - co to, kurna, ma być? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No muszę zgodzić się z przedmówcami :( Niestety ostatnia część serii C&C poszła w ślady Red Alert 3 (czy nawet wcześniej Red Alert 2), czyli w kolorowe nie wiadomo co :((( Mam nadzieję, że Panowie z Westwood Studios tego nie zobaczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2010 o 02:40, Lucas_the_Great napisał:

Tylko tyberiańską linię czasu. A że Kane istnieje i w innych...


Błąd. Nie kończy całej gałęzi uniwersum, a wątek Kane''a. EA nie wykluczyła innych gier osadzonych w tym uniwersum. (czyt. kiedy zrobią skok na kasę, bo i tak nic ciekawego w tej gałęzi nie zostało...)

Co zaś się tyczy C&C 4 - EA Store już wczoraj mój download udostępnił i w jeden wieczór (!) skończyłem kampanię GDI. Jeżeli tak ma wyglądać wielkie zwieńczenie 15 lat historii serii - to ja podziękuję. Sama historia też do najlepszych nie należy, ale jest opowiedziana nieco sprawniej, aniżeli w C&C 3. Przerywniki filmowe są lepsze (Chociaż pewna aktora strasznie irytuje...) niż w poprzedniczce, ale są strasznie krótkie i odczuwa się wrażenie, że mogłoby być więcej, ale nie ma, bo budżet za mały...

Nowa mechanika sprawdza się w muliplayerze, gdy na mapie mamy 8, 10 graczy. W innym wypadku to tylko następująca zasada - wygrywa ten, kto szybciej uzupełnia tracone jednostki. Co w praktyce oznacza - crawler (odmawiam nazywania go ''''pełzaczem'''' :/ ) stawiamy w odległości niezdrowego oddechu od crawlera przeciwnika i produkujemy nieustannie jednostki takie, aby najlepiej radziły sobie z jednostkami wroga.

No właśnie, to prowadzi mnie do kolejnego problemu - gra jest ZBYT wyważona. Mianowicie jeżeli jednostka którą atakujemy nie jest tą, którą gra wyświetla nam jako optymalną przeciwwagę - jesteśmy od razu na straconej pozycji. Tym bardziej, że jednostki produkują się nieco wolniej niż giną, a przeciwników (w kampanii) jest więcej niż nas, w efekcie jeżeli przeciwnik atakuje ciągle takimi samymi czołgami - budujemy przeciwwagę, aby dać sobie z nim radę. Ale jeżeli nagle rzuci do walki parę lekkich jednostek mamy przerąbane.

Przy tak małej liczbie jednostek w grze nie ma co liczyć na układanie taktyki, prowadzenie walk w różnych częściach mapy, czy zachodzenie przeciwnika od tyłu (tym bardziej, że faktycznie takiego tyłu nie posiada).

Ot, jeździmy sobie od punktu do punktu wypluwając z siebie jednostki. I tyle.

Pochwalę za to rozwój jednostek, bo poza 3 stopniami weterana mogą one się także ulepszyć w zaawansowana wersję (Tytan z dwoma działami itd.) To czasem potrafi uczynić różnicę na polu walki.

Tak czy inaczej - nie współczuję zespołowi z EA LA za to, że zostali zwolnieni. Grę oceniam na 4 w multi, na 3- w kampanii, jako zwieńczenie historii Kane''a na 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2010 o 10:09, ShinAd napisał:

Tak czy inaczej - nie współczuję zespołowi z EA LA za to, że zostali zwolnieni. Grę oceniam
na 4 w multi, na 3- w kampanii, jako zwieńczenie historii Kane''a na 2.



Ale w skali 1-6 czy 1-10?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do moich ocen - to zależy jak do gry podchodzisz.

Ja, jako fan serii od 1995 roku, u którego ma ona specjalne miejsce w kolekcji, oceniłbym ją surowiej, w skali 1-10.

Ale dla kogoś, kto nie jest to niej tak przywiązany i traktuje ją jak kolejnego RTS''a - skala szkolna.

Chociaż ocena dla multi jest o oczko za wysoka - jest tylko jeden tryb rozgrywki i nic więcej, który bawi przez pierwsze parę gier, kiedy zdobywamy dostęp do nowych jednostek, potem jest już po prostu... nudno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no złapałem doła ... :(

ja mam oryginalnego pierwszego c&c i covert ops. - to moje początki na pc - masakra...


ale chyba i tak kupie 4-kę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem grę. Okazuje się że rysunki są tylko zaledwie karykaturami prawdziwych na przykład inżynierów. Nie latają w sukience przede wszystkim. Po 2. ten pierwszy rysunek to czarne dłonie i naparzają z ognia a nie z tyberium do diabła! Więc to po prostu albo karykatury albo wstępny wygląd w wersji alpha gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować