Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Kompania Graczy - nowe dziecko Cenegi - sukces czy porażka? [m]

8694 postów w tym temacie

Dnia 08.05.2009 o 10:53, natanadler napisał:

Mówimy o nowych paczkach - w nowej cenie a nie o starych. Stare szły jako zwykłe polecone.



A co do przesyłek to z jakiej paki gdy przyszła zaległa nagroda ze złotego strzału kurier zarządał 10zl mimo, ze za wysyłke ze złotego strzału nic się nie placi? Stosowny mail wysłany w poniedziałek, jak zwykle nikt na niego nie odpisal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2009 o 11:26, natanadler napisał:

ciach

dziś się tym zają kolega



Ok, czekam na maila od KG. Zobaczymy co z tego wyniknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2009 o 10:53, natanadler napisał:

Mówimy o nowych paczkach - w nowej cenie a nie o starych. Stare szły jako zwykłe polecone.


Może jeszcze kilka wyjaśnień ze źródeł bardzo zbliżonych do Kompanii ;)

Porównianie Kurier vs Poczta

CZAS DOSTAWY
POCZTA:
- Przesyłka pocztowa zgodnie z regulaminem dociera do adresata w ciągu do 14 dni od momentu wysyłki
- Listonosz NIE kontaktuje sie z adresatem aby potwierdzic dzien/godzine odbioru
- Jeśli listonosz nie zastanie adresata w domu, zostawia awizo. Nierzadko zdarza sie, ze zostawia awizo w skrzynce nawet bez proby doreczenia paczki.
- Jesli paczka pocztowa nie zostanie odebrana przez adresata w ciagu 14 dni od pozostawienia awiza, wraca do nadawcy
- Czas odeslania do nadawcy to kolejne max. 14 dni

KURIER:
- 2 dni robocze od wysylki w duzych miastach (3 dni robocze w mniejszych miejscowosciach)
- kurier ma numer telefonu adresata i moze skontaktowac sie w sprawie ustalenia dokladnego czasu odbioru przesylki

SLEDZENIE PRZESYLKI
POCZTA:
W skrajnym przypadku moze sie zdarzyc, ze wyslana paczka "błądzi" po swiecie przez 42 dni. W tym czasie ani nadawca, ani adresat nie maja jakichkolwiek mozliwosci ustalenia co sie z nia dzieje. Z doswiadczenia wiadomo, ze przecietnie ten czas wynosi ok. miesiaca.

KURIER:
Istnieje mozliwosc sledzenia drogi przesylki przez nadawce/adresata (na stronie www za pomoca numeru listu przewozowego) wiec w kazdej chwili wiadomo co sie z nia dzieje


SPOSOB WYSYLKI
POCZTA:
Samo przygotowanie wysylki pocztowej pobraniowej oznacza (oprocz standardowego spakowania nagrody) odreczne wypelnienie 3 (slownie: trzech) drukow pocztowych i w tej chwili nie istnieje mozliwosc jakiegokolwiek przyspieszenia/zautomatyzowania tych czynnosci. Calosc zajmuje ok. 10-15 minut.

KURIER:
Spakowanie nagrody i wprowadzenie danych adresata do systemu elektronicznego firmy kurierskiej. Calosc zajmuje ok. 3 minuty.

Odpowiadajac na pytanie po co w Kompanii opcja sprawdzenia przesylki przy odbiorze:
Przy przesylkach nagrod o wiekszej wartosci uzytkownik powinien miec mozliwosc sprawdzenia czy wszystko z nia w porzadku. Faktycznie, przy ksiazkach ryzyko uszkodzenia jest mniejsze. Jednakze wlasnie z powodu wspomnianego w jednym z postow powyzej sposobu rozliczania sie z poczta - wszystkie wysylki maja takie same warunki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2009 o 08:06, igor8472 napisał:

Ja zbieram na muzyczną Creativa. Ma ktoś może punkty na wymianę bo mi 25 brakuje? Ja
mam 2xKupon z Onimusha 3 po 130 punktów.

I jak udało ci się ją łyknąć czy ktoś ci ją podebrał (pytam bo już jej nie ma) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2009 o 11:26, natanadler napisał:

ciach

dziś się tym zają kolega


i co z tym kolegą? Bo do dnia dzisiejszego nikt nie odpisał na mojego maila. I nadal czekam na zwrot 10zl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobra, otrzymalem maila od KG w sprawie tej opłaty za przesylkę. Przeprosili i takie tam i zaoferowali zwrot 10zl lub 500 bonusowych punktów do KG. zgadnijcie co wybralem;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.05.2009 o 18:13, Citkowsky napisał:

tam i zaoferowali zwrot 10zl lub 500 bonusowych punktów do KG. zgadnijcie co wybralem;P

Zapewne punkciki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2009 o 18:26, Coxsik napisał:


> tam i zaoferowali zwrot 10zl lub 500 bonusowych punktów do KG. zgadnijcie co wybralem;P

Zapewne punkciki:)


ano. 795pktów (lącznie z tym co mam teraz) to już trochę jest:) Dozbieram jeszcze z 800pktow i poczekam az sie pojawi cos naprawdę dobrego typu jakas karta dźwiekowa itp;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2009 o 18:13, Citkowsky napisał:

dobra, otrzymalem maila od KG w sprawie tej opłaty za przesylkę. Przeprosili i takie
tam i zaoferowali zwrot 10zl lub 500 bonusowych punktów do KG. zgadnijcie co wybralem;P


wow, też bym chciał być tak potraktowany ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

INFO Z KOMPANII:
Kompania (a wraz z nią również niestety jej użytkownicy) jeszcze wciąż cierpi z powodów kwietniowych rewolucji.
Otóż nie dalej jak wczoraj okazało się, że system magazynowy pokazuje nieaktualne informacje dotyczące ilości nagród. Stąd wynikła sytuacja, w której kilka osób zamówiło nagrody, których ostatecznie zabrakło do wysyłki.
W tej chwili cały personel skupia się nad jak najszybszą pełną inwentaryzacją nagród i uzupełnieniem ich ilości na stronach Kompanii.

Wszystkie osoby poszkodowane w zajściu (sprawa dotyczyła 6 użytkowników) zostały poinformowane mailowo i zostały im zaproponowane inne nagrody w ramach zadośćuczynienia.

Cały czas pracujemy nad poprawą obsługi i mamy już kilka sukcesów. W tej chwili 90% wysyłek nagród odbywa się maksymalnie po 7 dniach od zamówienia, na maile staramy się odpowiadać w przeciągu 24 godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.05.2009 o 13:41, nck napisał:

Wszystkie osoby poszkodowane w zajściu (sprawa dotyczyła 6 użytkowników) zostały poinformowane
mailowo i zostały im zaproponowane inne nagrody w ramach zadośćuczynienia.

Taaa....Zamówiłem kartę muzyczną za 1500 pkt i okazało się że niby nie ma kart (były 2 sztuki).
Zaproponowano mi Eset antywirus (czy jakoś tak). Wielkie mi pocieszenie.
Ponadto co to za zwalanie na system. Dodano kilka nowych nagród (było 17 a później łącznie było 30).
Specjalnie kupiłem kilka gier, zarejestrowałem w klubie by mieć na kartę a oni mi tu nagle że sorry ale błąd i nagród niet... no śmiechu warte.

Dnia 12.05.2009 o 13:41, nck napisał:

Cały czas pracujemy nad poprawą obsługi i mamy już kilka sukcesów. W tej chwili 90% wysyłek
nagród odbywa się maksymalnie po 7 dniach od zamówienia, na maile staramy się odpowiadać
w przeciągu 24 godzin.

Wielki mi wyczyn - 30 produktów i nie można się wyrobić z wysyłką ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.05.2009 o 13:41, nck napisał:

Wszystkie osoby poszkodowane w zajściu (sprawa dotyczyła 6 użytkowników) zostały poinformowane
mailowo i zostały im zaproponowane inne nagrody w ramach zadośćuczynienia.

Właśnie jestem świadkiem "profesjonalnego podejścia" pracownika KG. Zamówiłem Kartę muzyczną i koszulkę. Karty nie mogą mi przesłać - punkty oddali (tyle ile zużyłem). Z koszulki nie mogę zrezygnować (tzn. mogę ale punkty mi przepadną) albo zamówić ją samą.

Zapytałem o możliwość innego rozwiązania sprawy i innego zadośćuczynienia niż antywirus. Skończyło się na zabraniu 150 punków za koszulkę i brak jakiegokolwiek zadośćuczynienia. Super zadośćuczynienie.

SZCZYT SZCZYTÓW BEZCZELNOŚCI !!!


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.05.2009 o 14:32, Evil_Khan napisał:

> Wszystkie osoby poszkodowane w zajściu (sprawa dotyczyła 6 użytkowników) zostały
poinformowane
> mailowo i zostały im zaproponowane inne nagrody w ramach zadośćuczynienia.
>
Właśnie jestem świadkiem "profesjonalnego podejścia" pracownika KG. Zamówiłem Kartę muzyczną
i koszulkę. Karty nie mogą mi przesłać - punkty oddali (tyle ile zużyłem). Z koszulki
nie mogę zrezygnować (tzn. mogę ale punkty mi przepadną) albo zamówić ją samą.

Zapytałem o możliwość innego rozwiązania sprawy i innego zadośćuczynienia niż antywirus.
Skończyło się na zabraniu 150 punków za koszulkę i brak jakiegokolwiek zadośćuczynienia.
Super zadośćuczynienie.

SZCZYT SZCZYTÓW BEZCZELNOŚCI !!!



Szanowny Panie,

proponowaliśmy Panu ugodowe rozwiązanie problemu, na które przystali inni poszkodowani użytkownicy Kompanii.
Niestety w Pana przypadku nie mogliśmy dojść do porozumienia, kilkukrotnie pisał Pan, że nie satysfakcjonuje Pana zaproponowane przez nas rozwiązanie. Tak więc zmuszeni byliśmy zastosować postanowienia Regulaminu Kompanii.

Co do rezygnacji z koszulki - jest to tylko i wyłącznie Pana decyzja i chęć, wyrażona na piśmie (w e-mailu). W takich przypadkach, niestety punkty przepadają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.05.2009 o 14:39, nck napisał:

> > ...............


A nie pomyślałeś, że koszulka byla ,,dobrana'' przy okazji wymiany punktow na karte muzyczna? A skoro karty muzycznej nie mozecie mu wyslac to nie oplaca sie placic 15zl za przesylke i dostac tylko koszulke. To byla transakcja po niekąd wiązana.


Evil_Khan

To na jakie warunki nei przystałeś jeszcze o których mowi nck? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.05.2009 o 19:34, Citkowsky napisał:

> > > ...............

A nie pomyślałeś, że koszulka byla ,,dobrana'' przy okazji wymiany punktow na karte muzyczna?
A skoro karty muzycznej nie mozecie mu wyslac to nie oplaca sie placic 15zl za przesylke
i dostac tylko koszulke. To byla transakcja po niekąd wiązana.


Wydaje mi się, że to forum nie jest najlepszym miejscem na wywlekanie konkretnych stwierdzeń z korespondencji. Z mojej strony wszystko wskazuje na to, że zainteresowane strony dojdą do porozumienia. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2009 o 09:05, nck napisał:

Wydaje mi się, że to forum nie jest najlepszym miejscem na wywlekanie konkretnych stwierdzeń
z korespondencji. Z mojej strony wszystko wskazuje na to, że zainteresowane strony dojdą
do porozumienia. :)

Z mojej (mam nadzieję) też ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować