Zaloguj się, aby obserwować  
Priam

Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

21200 postów w tym temacie

Ja miałem identycznie tylko że przed każdym uruchomieniem Nocy Kruka musiałem edytować jakiś plik gry. U mnie to była wina złego systemu plików, miałem NTFS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wam za odpowiedzi! :) Już się wystraszyłem, że coś mnie się w grze popsuło. :P
Mam jeszcze inne pytanie: czy jak walczę w z Francisem to muszę go koniecznie pokonać (tylko powalić na ziemię) czy mogę go zabić za pomocą czarów? Czy będzie on potrzebny w późniejszej fazie gry? Zapisałem sobie grę przed walką i jak go zabiłem to pirat Greg nie miał nic przeciwko ;P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2008 o 15:46, Kalejdoskop86 napisał:

Dzięki wam za odpowiedzi! :) Już się wystraszyłem, że coś mnie się w grze popsuło. :P
Mam jeszcze inne pytanie: czy jak walczę w z Francisem to muszę go koniecznie pokonać (tylko
powalić na ziemię) czy mogę go zabić za pomocą czarów? Czy będzie on potrzebny w późniejszej
fazie gry? Zapisałem sobie grę przed walką i jak go zabiłem to pirat Greg nie miał nic przeciwko
;P .


Możesz go zabić ale po co? ;] Nic to w fabule nie zmieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2008 o 15:50, mlynar911 napisał:

Możesz go zabić ale po co? ;] Nic to w fabule nie zmieni.

Hehe, nie chce mi sie expić po punkty nauki żeby go szybciej pokonać, ale właściwie to masz rację. Jak mogę go rozwalić bez mordu, to po co go zabijać? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2008 o 16:38, Kalejdoskop86 napisał:

> Możesz go zabić ale po co? ;] Nic to w fabule nie zmieni.
Hehe, nie chce mi sie expić po punkty nauki żeby go szybciej pokonać, ale właściwie to masz
rację. Jak mogę go rozwalić bez mordu, to po co go zabijać? :D


Idź po skrzynkę w kopalni i jak mu to powiesz on sam zejdzie ci z drogi :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naprawilem problem z Baltramem, ale tylko pozwolil mi u niego kupowac. Lares nie ma opcji zeby mnie zaprowadzil do Magow, ale zaprowadzil mnie do najemnikow(dzieki WDOWIAKM). Oddalem mu ornament i teraz nie wiem jak tam wejsc. Jak juz kiedys pisalem nigdy nie gralem na kodach, ale chyba moglbym wpisac ten ornament. Tylko nie wiem jak i co wpisac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2008 o 13:36, Jakub Wędrowycz napisał:

> jak jest się najemnikiem tam u Lee... to kto tam uczy siły i do ilu ??? Torlof??
Tak, Torlof. Poza siłą uczy też zręczności. Nie pamiętam niestety do jakiego pułapu, ale zdaje
się, że siły do 200, a zręczności do 90. Ale, tak jak powiedziałem, głowy nie daję.


nom spoko dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na ja przyznam, że nie próbowałem dość oryginalny pomyśł na przejście Gothica. Może kiedys spróbuje w ten sposób ale się zobaczy. Nastepnym razem spróbuj przejść z gołymi rękoma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jesteś zdesperowany...

Dobra. Kliknij klwaisz ,,b" podczas gry i w oknie atrybutów wpisz MARVIN. W ten sposób uaktywniłeś kody. Wyjdź z okna atrybutów, kliknij F2. Pojawi się konsola. Wpisz w niej insert itmi_ornament_addon albo insert itmi_ornament_addon_vatras. Pojawi się upragniony ornament. Wypróbuj oba kody.

Jednak jak dla mnie użycie kodu wiąże się z utratą honoru gracza. Radze ci jeszcze popróbować zdobyć ten ornament.

Lord Andre 1 >>> właśnie problem polega na tym m. in. że troche ciężko załatwić z łuku kamiennego strażnika albo bagiennego golema. Chociaż są jeszcze rapiery - te miecze wymagające zręczności. Nie wiem, to byłaby dość trudna gra. Ale G2 jest już dla mnie załatwy - lubię wyzwania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taka sama normalna droga jak każda inna praktycznie.

Na początku inwestuj w zręczność i łuk. A niech kamienne golemy rozwalają inni. Potem inwestuj w broń jednoręczną i używaj rapiera aż nie zdobędziesz szponu beliara albo betty i oot cała filozofia :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2008 o 20:39, sprite39 napisał:

Jednak jak dla mnie użycie kodu wiąże się z utratą honoru gracza.

Dlatego nigdy nie gralem z kodami, ale jestem w kropce. Lares ma opcje tylko nauki, Vatras wyslal mnie do Laresa. Bylem u magow, i poza opcjami nauki i info nie ma opcji zwiazanej z ornamenten. Mam nawet list do Saturasa ale on go nie chce. Jak z kodem nie pujdzie to bede grac od nowa, a troche mi szkoda. W kazdym razie dzieki bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2008 o 22:12, TICOCHONDRIUSS napisał:

> Jednak jak dla mnie użycie kodu wiąże się z utratą honoru gracza.
Dlatego nigdy nie gralem z kodami, ale jestem w kropce. Lares ma opcje tylko nauki, Vatras
wyslal mnie do Laresa. Bylem u magow, i poza opcjami nauki i info nie ma opcji zwiazanej z
ornamenten. Mam nawet list do Saturasa ale on go nie chce. Jak z kodem nie pujdzie to bede
grac od nowa, a troche mi szkoda. W kazdym razie dzieki bardzo.



mając złodziejstwo kieszonkowe rozmawiając z Laresem miałem opcje odzyskaj ornamet(ale tylko wtedy gdy bylem kieszonkowcem) ale nigdy nie próbowałem może zadziała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2008 o 22:18, sir durin napisał:

mając złodziejstwo kieszonkowe rozmawiając z Laresem miałem opcje odzyskaj ornamet(ale tylko
wtedy gdy bylem kieszonkowcem) ale nigdy nie próbowałem może zadziała

Moze i racja polatam troche po lesie, cos zabije i pujde do Cassii. Dzieki za pomysl...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2008 o 22:19, Matias16162 napisał:

Wykonałem zadanie "bandyci w latarni morskiej Jacka" zanim mi je zlecił Jack i nie ma opcji
powiedzenia mu o tym... Co robic?

Spróbuj się przespać i jeszcze raz z nim pogadać. Czasem pomaga. A jeśli nie, to pozostaje wczytanie sejwa bądź olanie tego zadania ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.01.2008 o 11:39, Jakub Wędrowycz napisał:

Spróbuj się przespać i jeszcze raz z nim pogadać. Czasem pomaga. A jeśli nie, to pozostaje
wczytanie sejwa bądź olanie tego zadania ;-)

Tylko, że ten quest jest potrzebny też pod koniec gry, przy wyborze kapitana statku płynącego do Irdorath, więc niewykonanie go może trochę pomieszać szyki w dalszej fabule ;P. No, ale zawsze zostaje Torlof i Jorgen (możliwe, że nazwę tego drugiego przekręciłem) ;)...

Btw. Ferie się u mnie zaczęły, więc trzeba zapełnić sobie czas, a jako, że w Gothica dawno nie grałem i korci mnie, by go ruszyć, rozpocznę sobie dziś przygodę w drugiej części wraz z dodatkiem. Mam zamiar przejść grę, jako Mag, szkoląc się też trochę w fachu broni jednoręcznych i łucznictwa. Rozpisałem sobie już moją postać tak mniej więcej do 13 poziomu i wyszło mi, że do Jarkendaru wejdę z Rapierem, jakimś łuczkiem pod wymagania 50 Zręczności, a w obu tych broniach będę miał zaawansowane posługiwanie się, czyli odpowiednio - Wojownik i Strzelec. A już od 13 poziomu wzwyż jadę na samej magii (no może poza dobiciem Zręczności do 65 i przerzuceniu się na Miecz Mistrzowski), więc gra zapowiada się przednio ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować