Zaloguj się, aby obserwować  
Prometeusz

Age of Conan: Hyborian Adventures

4161 postów w tym temacie

Dnia 07.09.2008 o 21:06, Pafun napisał:

> To fakt. Przykładowo na jedynym serwerze PVE-RP w szczycie jest 300 osób !!
No bez jaj, serio??? Cały czas zastanawiam się nad zakupem wersji PL no ale skoro na
europejskim serwerze w szczycie jest tylko 300 osób to na polskim będzie z 15. To już
wtedy nie jest gra typu Massively Multiplayer Online no bo przy tylu graczach to gdzie
tu Massively???
Dlaczego też CDP nie udziela jakichkolwiek informacji o postępach w polonizacji gry?
No niby wydają pierwszą prawdziwą grę MMO w wersji polskiej, a informacji na ten temat
brak, żadnych sampli, nic :-( To już przy innych grach CDP informowało co się dzieje.
Czyżby CDP miało się rakiem wycofać z AoC widząc co się dzieje z grą?


Na to bym nie liczyl co jak co ale za duzo na ta reklame wydali.Reklama w stylu pierwsze mmo po polsku koniec reklamy ;/ ale sie reklamowali ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2008 o 21:06, Pafun napisał:

> To fakt. Przykładowo na jedynym serwerze PVE-RP w szczycie jest 300 osób !!
No bez jaj, serio???


Niestety tak. Na początku była masa ludzi ale uciekli po pierwszym miesiącu tak jak ja. Teraz gra jest poprawiona ale ludzi tak mało, że jeden instance wystarcza, chociaż i tak wydaje się być za duży. Szkoda, bo gra ma niesamowity klimat i poza beznadziejnym craftingiem jest tylko jedna rzecz, która mnie denerwuje. Mianowicie możliwość boostowania leveli towarzyszy w grupie... Dla mnie to taki oficjalny cheat,. Gdzie tu przyjemność z grania, jak jeden wyższy level w grupie podnosi poziomy pozostałych...

Ponoć na serwerach PVP jest więcej ludzi ale ja jakoś nie mogę się przekonać do sfrustrowanych ludzi, którym RL nie wychodzi i psuja zabawę innym, dowartościowując swoje marne ego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mianowicie możliwość boostowania

Dnia 07.09.2008 o 21:26, T34 napisał:

leveli towarzyszy w grupie... Dla mnie to taki oficjalny cheat,. Gdzie tu przyjemność
z grania, jak jeden wyższy level w grupie podnosi poziomy pozostałych...

Dnia 07.09.2008 o 21:26, T34 napisał:


W kazdej grze jest boostowanie tzn w wieszkosci mmo jest bo w lotro nie gralem dlugo (bo gra w triala co to jest) wiec w tej grze nie wiem. A jakies szczegoly beznadziejnego craftingu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panikujecie...
W takim CDA zarówno na pierwszych stronach reklama AoC jak i na ostatniej.
Zresztą, płaczecie za reklamą?
Ja pamiętam, że swego czasu ludzie płakali, że tyle reklam Wiedźmina, że aż rzygać się chce...
Po prostu ludziom nie da się dogodzić i tyle. Dla jednych za mało dla innych za dużo.

Co do pustek na europejskich serwerach - fakt, ale jednak jest ich parenaście, a polskich jak obstawiam będą 2.
Ludzie nie uciekli po 1 miesiącu, naprawdę pusto zrobiło się po 3.

Co do boostowania lvli...Nie jest to tak do końca jak mówisz.
Co do dowartościowywania się, to działa to również w drugą stronę. Nie ma żadnych przeciwwskazań by odpłacić pięknym za nadobne.
Owszem żal mi ludzi, którzy powiedzmy na 25-30 lvlu siedzą na white sands i gankują wszystkich, ale cóż...Każdy znajdzie swój cichy zakątek:)

Zawsze można się pocieszyć jak cie ktoś na 80 zabija, że jak ty będziesz miał 80 to on nadal też będzie miał 80 i będziesz mógł mu "oddać". Leje cie jakaś grupa? Nie ma sprawy zwołaj kumpli (to MMO, powinieneś mieć jakichś :) i zlej ich dla odmiany. Nie masz przyjaciół? Bierz randomów z okolicy.

brakuje mi tego pięknego free pvp w innych grach...w AoC nikt bezkarnie nie zabijał mi mobó przed nosem, których potrzebowałem do questów, nikt bezkarnie mnie nie wyzywał, jak coś się komuś nie podobał to rozstrzygało się to w duelu :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na gram.tv mówili o wersji PL i o tym, że będą dwa serwery. PvE i PvP jeśli dobrze pamięta.
Nie chcą, aby były pustki na serwerach.

btw. czy na zagranicznych serwerach serio tak mało ludzi jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No teraz już tak dość pustawo...Ale to 3 miechy po premierze, kiedyś zrobią jakiś merge serwerów, albo migracje postaci.

Jeszcze co do craftingu, no cóż...Ja wiem czy taki tragiczny, swego czasu można było się dorobić fortuny. Ale mogliby jakoś zmienić zeby miało to większy sens, szkoda się rozpisywać ;)

Gathering surowców jest fajny :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.09.2008 o 22:05, argetlam napisał:

W kazdej grze jest boostowanie tzn w wieszkosci mmo jest bo w lotro nie gralem dlugo
(bo gra w triala co to jest) wiec w tej grze nie wiem.


W takim razie musiałem coś przeoczyć grając w WOW, LOTRO, Everquest II, Vanguarda i parę innych, bo czegoś takiego jak w AoC nie widziałem...

Dnia 07.09.2008 o 22:05, argetlam napisał:

A jakies szczegoly beznadziejnego
craftingu ?


Przykładowo miecz możesz sobie stworzyć gołymi rękami byle gdzie. Przecież to oczywste, że herosi nie używaja miecha, kowadła, pieca i tego typu niepotrzebnych rzeczy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2008 o 22:10, zawcia napisał:

Co do boostowania lvli...Nie jest to tak do końca jak mówisz.


A jak?

Co do merge - to chyba obecnie jedyny ratunek ale oznacza to, że AoC podązy drogą Vanguarda, jako kolejna niespełniona gra z dużym potencjałem.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2008 o 22:19, T34 napisał:


> W kazdej grze jest boostowanie tzn w wieszkosci mmo jest bo w lotro nie gralem dlugo

> (bo gra w triala co to jest) wiec w tej grze nie wiem.

W takim razie musiałem coś przeoczyć grając w WOW, LOTRO, Everquest II, Vanguarda i parę
innych, bo czegoś takiego jak w AoC nie widziałem...


> A jakies szczegoly beznadziejnego
> craftingu ?

Przykładowo miecz możesz sobie stworzyć gołymi rękami byle gdzie. Przecież to oczywste,
że herosi nie używaja miecha, kowadła, pieca i tego typu niepotrzebnych rzeczy. ;)


Czyli nie ma tego co najbardziej mi sie podobalo po zagraniu w triala lotro: animacji craftingu.
Sam juz nie wiem kazdy mmo na rynku ma cos co mi sie w nim podoba pasowalo by mi znalesc jakis 1 co by wszystkie polaczyl ale takie rzeczy tylko w erze ;/

Dnia 07.09.2008 o 22:19, T34 napisał:


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.09.2008 o 22:23, argetlam napisał:


Czyli nie ma tego co najbardziej mi sie podobalo po graniu w triala lotro animacji craftingu.


Tak, w LOTRO ładnie to wygląda, że o EQII lub Vanguardzie nie wspomnę, żeby cię już nie dobijać. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@T34

wiesz, taki może dość głupi przykład...
masz powiedzmy lvl 60 i kolega na 80 boostuje cię do lvlu 79. I spróbuj teraz solo zabić mobka na 79.
Co ja mówię...Spróbuj zabić moba na 70 :) Potem wyleveluj sobie postać i zabij moba jeszcze raz (tzn. w sumie pierwszy raz :). Dostrzegasz różnicę?
Nieco to pomaga, i fajnie jest pobiegać czasem z silniejszym kumplem, i można szybciej wylevelować postać grindując na silniejszych mobach. Ale nie jest to takie różowe i nie odważyłbym się tego nazwać cheatem.

animacje craftingu to mi się w gothicu podobały :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2008 o 22:37, zawcia napisał:

@T34

wiesz, taki może dość głupi przykład...
masz powiedzmy lvl 60 i kolega na 80 boostuje cię do lvlu 79. I spróbuj teraz solo zabić
mobka na 79.
Co ja mówię...Spróbuj zabić moba na 70 :) Potem wyleveluj sobie postać i zabij moba jeszcze
raz (tzn. w sumie pierwszy raz :). Dostrzegasz różnicę?
Nieco to pomaga, i fajnie jest pobiegać czasem z silniejszym kumplem, i można szybciej
wylevelować postać grindując na silniejszych mobach. Ale nie jest to takie różowe i nie
odważyłbym się tego nazwać cheatem.


Ty to widzisz w ten sposób, ja inaczej.
Dla mnie to jest cheat zabijający przyjemność grania.
Jeżeli tobie się podoba to OK, mi nie musi.

Dnia 07.09.2008 o 22:37, zawcia napisał:

animacje craftingu to mi się w gothicu podobały :>


Nie mówimi o animacjach jako takich, bo nie o to chodzi ale o zachowanie przynajmniej najmniejszych pozorów takich jak oczywista rzecz jaką jest to, że gołymi rękami to sobie można w dupie pogrzebać, a nie miecz stworzyć czy ociosać kamień.
Pamiętam dobrze gry tekstowe, gdzie z racji ówczesnych możliwości technologicznych, wszystko trzeba było sobie dopowiadać wyobraźnią ale bez jaj w 2008 roku? :D Wiadomo, że ta sytuacja podobnie jak wiele innych jest konsekwencją niedoróbek Funcomu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A teraz coś z zupełnie innej beczki...

Może będziecie szybsi od supportu Funcomu, co nie jest znówu takie trudne.

Z niewiadomych przyczyn nie moge odpalić Conana...
Używając skrótu wyskakuje info o błędnej scieżce dostępu, co jest oczywistą bzdurą.
Próbując przez patcher, otrzymuję error jak na załączonym obrazku, co również jest totalną bzdurą, bo plik tam wymieniony siedzi sobie w folderze z grą i ma się calkiem dobrze.

Wczoraj, kiedy grąłem poraz ostatni, wszytsko było OK.

Jakieś sugestie?

20080907224952

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zrób w głównym folderze gry plik localconfig.xml :P
A tak poważnie, nie ma żadnego pomysłu, bo jestem jednym z tych szczęśliwców, którzy nie wiedzą o problemach z AoC, z prostej przyczyny iż nigdy ich nie mieli :>

A tak po raz kolejny odbiegając od tematu.
Geneza systemu boostowania tkkwi w tym, że aoc był reklamowany jako mmo dla casualowców, a nie tylko hardkorowców. Wiesz gadanie w stylu, ze mimo iż grasz tylko godzinkę dziennie możesz biegać ze swoim kumplem nolajfem.

Ale oczywiście, nie każdemu musi się to podobać.

Crafting mogą jeszcze ulepszyć, parę animacji zrobią, czy dodadzą w miastach akieś miejsca do wytwarzania przedmiotów i będzie po problemie. Są w stanie to zrobić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.09.2008 o 23:24, zawcia napisał:

A tak po raz kolejny odbiegając od tematu.
Geneza systemu boostowania tkkwi w tym, że aoc był reklamowany jako mmo dla casualowców,
a nie tylko hardkorowców. Wiesz gadanie w stylu, ze mimo iż grasz tylko godzinkę dziennie
możesz biegać ze swoim kumplem nolajfem.
Ale oczywiście, nie każdemu musi się to podobać.


Sam jestem causal i mi to nie leży ;)

Dnia 07.09.2008 o 23:24, zawcia napisał:

Crafting mogą jeszcze ulepszyć, parę animacji zrobią, czy dodadzą w miastach akieś miejsca
do wytwarzania przedmiotów i będzie po problemie. Są w stanie to zrobić :)


Byłoby miło.

Problem rozwiązałem trochę półśrodkiem poprzez mod - quickstart... ehh szkoda słów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Pomimo, że jeszcze nie zaszedłem w tej grze daleko (mało czasu mam ostatnio), czuję ze powinienem powiedzieć kilka słów. Choćby za względu na zbliżającą się premierę wersji PL.

Po pierwsze po przeczytaniu postów kolegi Terrorite, spodziewałem się w tej grze wielu więcej błędów. Tymczasem w zasadzie znalazłem dwa, w tym jeden powtarzający się i dość denerwujący. Chodzi mi tutaj o wycieki pamięci, które powtarzają się u mnie po każdych 3 - 4 godzinach grania (na Win XP Pro czyli 32 bity, 4 GB RAMu Geil, Quad Q6600, GeForce 8600 GT). Co prawda nie mam w ciągu tygodnia czasu by grać dłużej, więc na co dzień mi to nie przeszkadza, ale w czasie weekendu, szczególnie kiedy gram w grupie, jest to problem. Sporo ludzi również na to narzeka, więc fajnie że Fancom nad tym pracuje, ale rzeczywiście mogliby się pośpieszyć.

Drugim błędem jest błąd w jednym z questów - Gambler''s Gambit, gdzie trzeba się wylogować i zalogować ponownie by móc zebrać przedmiot kończący quest. Potem zaś po jednym kroku spada się przez litą skałę ku nieuniknionej śmierci.

Poza tym gra działa bez problemów. Fakt że jestem dopiero na 37 poziomie i wyczyściłem dopiero StarąTarantię, Conarch Village, a w Conall''s Valley i Wild Lands of Zelata zostało mi w sumie kilkanaście zadań - więc na pewno nie jest to pełen obraz. Ale z wypowiedzi innych graczy, w tym z gildii wynika jasno, że w ostatnich miesiącach sporo poprawek wprowadzono i gra się o wiele lepiej.

Rozumiem dlaczego kolega Terrorite ma do gry zastrzeżenia - ilość początkowych błędów była rzeczywiście duża, z tego co słyszę, oraz nadal brakuje kilku elementów które były zapowiedziane przy premierze, ale jak powiedział kolega T34 - warto do niej wrócić. Choćby tylko ze względu na klimat, którego WoW dla mnie na ten przykład wiele już nie oferuje. Ciągłe narzekanie nad tym jak bardzo Fancom zawiódł na poczatku, niczego w zasadzie nie daje, a jak mówi przysłowie "Nie należy płakać nad rozlanym mlekiem."

Dlatego też zdecydowałem się na kupno Polskiej wersji kolekcjonerskiej. Może bardziej ze względu na sentyment do twórczości REH''a, a mniej ze względu na samą grę, ale jednak. Mam nadzieję, że przy tylko 2 polskich serwerach zbierze się na nich dość dużo graczy, by np. łatwo było zebrać grupę na zadania grupowe w Conall''s Valley - z czym ostatnio miałem niejakie problemy.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ zawcia

"brakuje mi tego pięknego free pvp w innych grach...w AoC nikt bezkarnie nie zabijał mi mobó przed nosem, których potrzebowałem do questów, nikt bezkarnie mnie nie wyzywał, jak coś się komuś nie podobał to rozstrzygało się to w duelu :>" - mnie także się podoba że można przyłożyć ( lub choćby spróbować ) każdemu: pamiętam jak bardzo wnerwiał mnie w wowie jeden karzeł hunter który biegał po całym Winterspring za mną i spitował bo zabiłem moba którego on nie mógł znaleźć( oczywiście nie chciała brodata pokraka duelowac się).

@ T34

w wowie boostowanie to codzienność przynajmniej na moim serwerze: raz nawet zostałem zbesztany przez gl że nie mam group calendara i przez to on nie wie kiedy bym chciał być boostowany !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy waszym zadaniem lepsze jest Guild Wars czy Age of Conan? (pytanie skierowane głównie do osób które grały w oba tytuły)

Dzięki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam kolejne pytanie...

Jak to jest w AoC, jak często wczytywane są lokacje w AoC?? Jest to zrobione tak jak w WoWie(wczytywanie nastepuje tylko przy przejściu do koleinych krain i instancji) czy np. jak w Wiedźminie gdzie wczytywanie nastYours sincerelypuje przy wejściu do każdego budynku??

Mam nadzieje, że zrozumiecie o co mi chodzi:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.09.2008 o 11:11, PrzeSmek napisał:

A ja mam kolejne pytanie...

Jak to jest w AoC, jak często wczytywane są lokacje w AoC?? Jest to zrobione tak jak
w WoWie(wczytywanie nastepuje tylko przy przejściu do koleinych krain i instancji) czy
np. jak w Wiedźminie gdzie wczytywanie nastYours sincerelypuje przy wejściu do każdego
budynku??

Mam nadzieje, że zrozumiecie o co mi chodzi:P


tylko przy zmianie instancji jest wczytywanie z tego co zauwazylem grajac ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować