Zaloguj się, aby obserwować  
Abomek

Minecraft

1787 postów w tym temacie

Ogólnie wpisałem nr mapy na której kiedyś grałem i niestety została wygenerowana jakaś inna, tzn. może taka sama (nie jestem w stanie określić, bo drzewa jakby wyższe i innego typu), ale po zmianach, tzn. jest pełno kotów, wilków.. czy mogę liczyć, że teren jest ten sam, a dodane są tylko nowe rzeczy które trochę zmieniły tą moją mapę czy jednak to jest już zupełnie inna mapa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2013 o 22:55, Paoro napisał:

...


Raczej zupełnie inna, każda większa zmiana wersji przynosiła również zmianę seedów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2013 o 11:43, Isildur napisał:

Wie może gdzie mam szukać Pegazów lub jednorożców w grze z modem Mo'' Creatures oczywiście
tym najnowszym :)


Znalezienie pegaza jest zasadniczo super ciężkie (malutki procent szans), ale jest możliwość "zrobienia pegaza". Identycznie jest z jednorożcami. Musiałbyś się zapoznać z rozmnażaniem koni. No i trochę pobiegać, bo np. do zrobienia esencji, wymaganej do stworzenia jednorożca, niezbędne jest jakieś tam serce które jest dość rzadkim dropem z bathorsa.

Ogólnie polecam oficjalny temat na mcforum - http://www.minecraftforum.net/topic/81771-147-mo-creatures-v451-with-elephants-mammoths-komodo-dragons-more-ostriches-better-jellyfish-more-fairy-horses/ .

Wszystko znajdziesz w zakładce "Horses" (jest tam też filmik jak się bawić w hodowlę itd).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2013 o 23:57, Noirr napisał:

> ...

Raczej zupełnie inna, każda większa zmiana wersji przynosiła również zmianę seedów.

Idzie sprawdzić na niekonwertowanym save, która to wersja? Jest gdzieś taka informacja zapisana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.02.2013 o 12:52, Paoro napisał:

Idzie sprawdzić na niekonwertowanym save, która to wersja? Jest gdzieś taka informacja
zapisana?

Dobra wpadłem na inny pomysł, zauważyłem, że w nowej wersji nie ma podanego przy F3 ziarna (gdzie je teraz znaleźć), tylko są jakieś współrzędne, nie wiem czy wcześniej były. Mapa która ma nr mojej starej mapy jest inna, ale ma też inne współrzędne, bowiem mam save i po konwersji ta stara ma inne współrzędne, do tego pojawiło się kilka błędów. Tylko gdzie można znaleźć te ziarna, bo widzę, że przy tworzeniu nowej mapy nie można podać współrzędnych, tylko nadal te ziarna.. ale nakombinowali w ogóle się w tym nowym Minecrafcie nie mogę odnaleźć. Ciągle za mną biega zgraja kotów i wilków, do tego jednego przez przypadek zraniłem i jest ciągle agresywny (czerwone oczy), ale mnie nie atakuje, dałem mu mnóstwo mięsa i nadal nie złagodniał..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Minecraft ciągle jest zmieniany po przez firme Mojang. Jedną z leprzych wersji była 1.5. W minecrafcie dodano tyle możliwości uleprzen ze przetrwanie nie jest już trudnością. Najbardziej podoba mi sie gra multi gdzie wraz z kompanami mozemy podzielic sie skwoją kreatywnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.02.2013 o 22:00, mcmaczu napisał:

Minecraft ciągle jest zmieniany po przez firme Mojang. Jedną z leprzych wersji była 1.5.
W minecrafcie dodano tyle możliwości uleprzen ze przetrwanie nie jest już trudnością.
Najbardziej podoba mi sie gra multi gdzie wraz z kompanami mozemy podzielic sie skwoją
kreatywnością.


Minecraft nie wyszło jeszcze w wersji 1.5. A jeżeli chodzi o tę akurat wersję, to jej głównym atutem będzie ułatwienie dla modderów. Osobiście podejrzewam, że wprowadzą specjalne API i możliwości takie jak w Forge.
Forge sobie świetnie radzi z moddami, ale oficjalne wsparcie Mojangu zapewni masę rozwojowych możliwości.

//
Edit: Wtf, przeczytałem tego posta jeszcze raz i chyba zostałem strollowany. Mam nadzieję, że tak. :F

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nic nie ma mowy o ułatwieniach dla moderów. Nie ma żadnej wzmianki o specjalnym API. Mojang próbował naprawić oświetlenie i wydał kolejnego Snapshota, czyli w 1.5 nadal będą błędy z oświetlaniem i najprawdopodobniej brak jako takiego ułatwienia dla moderów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim układzie nie jestem pewny, czy w 1.5 będzie coś istotnego dla mnie... Snapshoty teraz, z tego co widzę, poprawiają tylko nieznacznie mechanikę.

Wgłębiłem się w informacje o tym i faktycznie w samym 1.5 nie będzie API dla modderów. Co więcej nie wiadomo, czy oficjalne MOD API kiedykolwiek powstanie. :/

No nic, Forge jest OK. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2013 o 18:38, Falcon napisał:

Znacie jakieś skuteczne metody (mody?) na poprawę ładowania map?


Java 8 działa również szybciej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy istnieje możliwość przeniesienie budynku z jednego świata na drugi? Bo MCEdit nie przenosi obiektów z modów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2013 o 21:49, DambialkoX napisał:

Kiedy premiera wersji 1.5 ?


Możliwe, że za tydzień :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2013 o 05:25, Isildur napisał:

> Kiedy premiera wersji 1.5 ?

Możliwe, że za tydzień :)


Dzięki.

Fajne dodatki jak dla mnie poza tym, że z mączki kostnej nie będą odrazu wyrastać nam rośliny, zboża itd no i po co te spawnery w wagonikach :D ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2013 o 19:26, Isildur napisał:

Czy istnieje możliwość przeniesienie budynku z jednego świata na drugi? Bo MCEdit nie
przenosi obiektów z modów.


W jaki sposób przenosiłeś MCEditem? Bo wydaje mi się, że łączyłem dwa zmodowane światy i nie miałem tego problemu (przenosiłem całe chunki, poprzez wycięcie, export, otwarcie nowego świata i import). W miejscu rzeczy/bloków z modów miałem takie różowe przeźroczyste bloki, ale w grze było ok (tak, jakby przenosił po prostu id obiektu w danym miejscu). Robiłem to dość dawno, ale wydaje mi się, że nie musiałem podejmować żadnych dodatkowych czynności.

Jest jeszcze inny sposób, przy którym nieco więcej się trzeba napracować i ma pewne ograniczenia - przeniesienie budynku za pomocą BuildCrafta i maszyny budującej. W tym celu wykonać musiałbyć blueprinta budynku i odtworzyć tego blueprinta na innym świecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robiłem to sposobem exportu i importu, ale podmieniłem to co zostało zmienione, więc jest ok :)
Tym drugim sposobem nie próbowałem bo jestem zielony w tym temacie ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować