Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Star Wars: The Old Republic - gameplay z Talar V

32 postów w tym temacie

Fajnie to wygląda, ciekawe ile zajmie przeciętnej osobie ogarnięcie całej grupy przycisków. Muzyczka z KotOR :D Szkoda tylko, że miecz to nadal kolorowy patyk, nie ma żadnej płynności w walce, ot machanie, czasem jakaś sekwencja ciosu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale mnie denerwuje ten lament...

Za kablówkę też nie płacicie? Bo uważacie, że powinniście zapłacić za dekoder i talerz na dach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... hmmm... Trochę mnie zatkało. I bynajmniej nie z ekscytacji :(
Grę na pewno kupię, jednak jak długo pogram to już inna para kaloszy.
Raz to jak już ktoś wspomniał nieco archaiczna mechanika, choć to akurat mogę przeboleć.
Dwa to już grubsza sprawa, mianowicie walka z bossem(bossami). Wygląda na niezbyt wymagającą i urozmaiconą. Sam fakt posiadania przez nich dużych HP to trochę mało. Nie widziałem żadnym ciekawych umiejętności. Ludek tylko stał w miejscu i prykał z pseudo flamethrowera i od biedy łupnął kolbą. A zwierzaczka wystarczyło kite''ować, tudzież na przemian MT i OT się nim zajmują, co zasadniczo też zmusza go do bieganie wte i wewte. Mam nadzieję, że popracują jeszcze nad Flashpointami bo wygląda to miernie, może dostatecznie.
Trzy-następnym razem na taki pokazowy gameplay powinni wybrać lepszych graczy, bo ci tutaj ciency jacyś są, ewentualnie umiejętności i balans klas kuleją, bo Jedi Sage co chwile ściągał agrro, więc albo tank dupa albo tank dupa :P I mam tu na myśli MT czyli troopera. Tankowanie rangem to fajny pomysł ale widać, że potrzebuje szlifu. Albo jak mówię ci grający to cieniasy.
Tak czy siak przed BW jeszcze dużo pracy. Ciekawe czy uda się dostać na betę, chętnie bym sprawdził toto w akcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej zapowiadali, że będzie skalowanie instancji, więc trochę dziwne mi się wydaje teraz, że nagle okazuje się, że instancji już nie będzie można robić solo czy we dwoje, ale trzeba znowu full party łapać lub prawie full party. Poczekamy, zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2011 o 09:26, Waaazuuup napisał:

Hmmm... hmmm... Trochę mnie zatkało. I bynajmniej nie z ekscytacji :(


Nie Ciebie jednego... LotRO może nie grzeszy jakoś szczególnie oryginalnością, ale w niektórych walkach trzeba trochę pokombinować, nie wystarczy taktyka typu "ok, to teraz osiem osób atakuje bossa, a czwórka healerów z tyłu nas leczy". Tu, jak widać, wystarczy.

Mam też pewne wątpliwości co do konieczności wykonywania Flashpointów akurat w czwórkę... Już widzę czat w grze zalany wiadomościami w stylu "Experienced Sith LFG"... Czy nie można było tego inaczej rozwiązać? Na zasadzie Skirmishów w LotRO, których poziom trudności zmienia się w zależności od tego, czy są robione solo czy w grupie? Ja naprawdę rozumiem, że to MMO, ale czasem znalezienie ekipy graniczy z cudem (do dziś nie miałem okazji np. pozbyć się balroga w LotRO, bo najzwyczajniej w świecie zbyt rzadko ganiają tam jakieś ekipy).

No, ale dosyć narzekania. Czekam na TOR może nie z jakąś szczególną niecierpliwością, ale nas pewno z ciekawością, co z tego wyjdzie. MMO w świecie GW to dobry pomysł i mam nadzieję, że BioWare go nie skopie. Nie jest to tytuł, który kupię w dniu premiery, ale jeśli recenzje będą pozytywne a system płatności przystępny - na pewno zagości na moim kompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2011 o 19:12, TobiAlex napisał:

Jimp nie? Lepiej wydawać 500 zł na fajki. A tak swoją drogą to kto Ci powiedział, że
będzie abonament?

W ostatnich devdiary była mowa o abonamencie,podobno takowy ma być . Po za tym ktoś z BioWare wypowiadał się na ten temat i także potwierdził obecność abonamentu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować