Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - beta-test

190 postów w tym temacie

Dnia 26.04.2011 o 00:04, dark_master napisał:

okej, bo o dialogach to nic nie powiedziano, poza obrazkiem i że pieprzne - jak to jest
z tymi ''skrótami''? Nie wiem, może nie znam kontekstu, ale "i hunt monsters" i "i''m
looking for some witchers'' work" to z grubsza to samo - czyli że system dziedziczy najgorsze
wady mass effecta (nie wiem co tak naprawdę klikam), w dudatku utrudnione brakiem kółka.

To odmienne zagadnienia wbrew pozorom, prowadzące do innych konkluzji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2011 o 00:31, TobiAlex napisał:

Uuuu, u konkurencji ta beta (czy jak to tam się zwało) pojawiła się z 1.5 tygodnia temu...

A na gramie teraz. No i co? Płacisz za czytanie artykułów, że tak cię to boli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2011 o 23:38, Harrolfo napisał:

Nie no, kolejny artykuł i coraz mniejszą mam cierpliwość w oczekiwaniu na moja kolekcjonerkę!
:)

Od razu mam pytania:
1) Czy na prawdę różnica między zupełnie minimalnymi ustawieniami jest taka nikła? Bo
ja zauważyłem tylko rozmycie tła

To screeny z mojego kompa. Widzisz różnice takie, jakie są - niższej jakości tekstury zwłaszcza.

Dnia 25.04.2011 o 23:38, Harrolfo napisał:

2) Możesz napisać coś więcej o systemie skradankowym? Czy widoczność przeciwników jest
zero-jedynkowa, czy są stany pośrednie? Czy można zahaczyć o jakiś przedmiot zbijając
go i zwracając na siebie uwagę przeciwników? Można rzucić przedmiotem, aby zainteresować
wrogów odgłosem dobiegającym z innego miejsca?

Tryb skradankowy włącza się niejako kontekstowo, w misjach, w których jest możliwy. Część mapy jest w takich miejscach przygotowana pod skradanie się. Gasisz pochodnie znakiem, głuszysz gości zachodząc ich od tyłu. Potrącona puszta beczka sprawiła, ze skrewiłem akcję. Strażnicy maja skrypty poruszania się i specjalne akcje (siusiu pod ścianą, co daje okazję do zgłuszenia).

Dnia 25.04.2011 o 23:38, Harrolfo napisał:

3) Jak dokładnie ma się sprawa z optymalizacją? Na jakim kompie grałeś, czy na najniższych
ustawieniach też był widoczny (i jak bardzo) ten "nie do końca stabilny build"?

Build przede wszystkim nie był zoptymalizowany jeszcze pod Win7. A taki mam system. Nie mam co komentować, skoro na każdym screenie widzicie na górze disclaimer, wyświetlający mi się non-stop w grze.

Dnia 25.04.2011 o 23:38, Harrolfo napisał:

4) Czy QTE ma być dużo, czy raczej nie? Jakoś nie jestem do nich przekonany w tym tytule.

Jest opcja wyłączenia trudnych QTE. Wtedy zostają w zasadzie tylko w boksie i w walkach z bossami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2011 o 00:31, TobiAlex napisał:

Uuuu, u konkurencji ta beta (czy jak to tam się zwało) pojawiła się z 1.5 tygodnia temu...

Agora jest współproducentem gry, więc chyba nie ma się co dziwić... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2011 o 23:43, Pietro87 napisał:


A czemuż artykuł znowu kwestie techniczne olewa ? Zero informacji o optymalizacji gry...
albo jest tak fatalna, że strach się bać anulowanych zamówień, albo autor nie wie co
to jest beta-test i co powinno się po nim opisać.

Spojrzyj na górę każdego screena i przeczytaj disclaimer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że autor tekstu nie podał, na jakim sprzęcie grał w tą grę na wysokich ustawieniach. Nie wiadomo też nic w sprawie optymalizacji. Większość screenów prezentuje się całkiem przyzwoicie, tylko na ostatnim twarz Geralta jest jakaś taka... sztuczna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2011 o 00:38, Szynkars napisał:

Szkoda, że autor tekstu nie podał, na jakim sprzęcie grał w tą grę na wysokich ustawieniach.


Mój komp to trochę archaik, więc nie było się czym popisywać... Intel Core 2 Quad Q8300, 4 giga RAM, Win7, GeForce 9800 GT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2011 o 00:37, Lucas_the_Great napisał:

Spojrzyj na górę każdego screena i przeczytaj disclaimer.


Przeczytalem. Rzecz w tym, ze interesuje mnie jak sprawiala sie beta wlasnie pod katem optymalizacji, wywalania gry do puliptu i innych bledach, a nie to czy w finalnej bedzie dokladnie tak samo. Przeciez wiadomo, ze gra jest dopracowywana, ale to wcale nie oznacza, ze finalna wersja bedzie bezbledna. Zatem - jakie problemy wystepuja w grze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2011 o 00:46, Wojman napisał:

Przeczytalem. Rzecz w tym, ze interesuje mnie jak sprawiala sie beta wlasnie pod katem
optymalizacji, wywalania gry do puliptu i innych bledach, a nie to czy w finalnej bedzie
dokladnie tak samo. Przeciez wiadomo, ze gra jest dopracowywana, ale to wcale nie oznacza,
ze finalna wersja bedzie bezbledna. Zatem - jakie problemy wystepuja w grze?

Krótko, ale z zaznaczeniem, że build był zoptymalizowany dla XP i Visty, nie dla 7: problem ze zwracaniem pobranej pamięci, więc po którymś ładowaniu save (a przy takim teście różne rzeczy się sprawdza, więc ładowań sporo) zamulało mi pamięć i kroiła się animacja. Przy alt+tab czasem nie było do czego wracać (zamykała się aplikacja). Tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda sprawa z czasem wczytywania poszczególnych lokacji, w tym pojedynczych pomieszczeń? Mam nadzieję, że motyw z W1 tzn. możliwość przeczytania w trakcie zmiany lokacji całego Władcy Pierścieni już się nie pojawi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2011 o 00:52, GanD napisał:

Jak wygląda sprawa z czasem wczytywania poszczególnych lokacji, w tym pojedynczych pomieszczeń?
Mam nadzieję, że motyw z W1 tzn. możliwość przeczytania w trakcie zmiany lokacji całego
Władcy Pierścieni już się nie pojawi?

Nie ma czegoś takiego, jak wczytywanie lokacji w ramach danego aktu. Wszystko się doładowuje w tle, bez przerywania rozgrywki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2011 o 00:34, Lucas_the_Great napisał:

Agora jest współproducentem gry, więc chyba nie ma się co dziwić... :)


A Agora ma coś wspólnego z gry-online?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2011 o 01:04, TobiAlex napisał:

A Agora ma coś wspólnego z gry-online?

Nie, z Poly i GC - a GOL, cóż, nie do mnie pytanie, ale chyba to wciąż największy serwis branżowy w tym kraju, czy coś się zmieniło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2011 o 00:43, Lucas_the_Great napisał:

Intel Core 2 Quad Q8300, 4 giga RAM, Win7, GeForce 9800 GT.


Ile FPS''ów miałeś na tych wysokich ustawieniach przy tym sprzęcie? Dla jednych płynnie, dla innych nie stąd pytanie. Screen byłby mile widziany.

Poly miało problem z grą przy lepszym sprzęcie na średnich, dostaliście lepszy build? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2011 o 02:11, Shinigami napisał:

Ile FPS''ów miałeś na tych wysokich ustawieniach przy tym sprzęcie? Dla jednych płynnie,
dla innych nie stąd pytanie. Screen byłby mile widziany.

Sprawdzę jeszcze dokładnie FPS, dam znać.
EDIT: Build ten sam, może mam bardziej dopieszczony sprzęt, mimo pozornie słabszych parametrów? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2011 o 02:44, Lucas_the_Great napisał:

EDIT: Build ten sam, może mam bardziej dopieszczony sprzęt, mimo pozornie słabszych parametrów?


Ekipa Poly grała na [ Core i7 @1.60 GHz, 8 GB RAM i mobility Radeon 5870]

Pomijając już błąd przy tym i7 muszę powiedzieć, że nieźle masz dopieszczony sprzęt skoro oni na powyższym cieszyli się z 25 FPS przy medium detalach ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2011 o 03:07, Shinigami napisał:

Pomijając już błąd przy tym i7 muszę powiedzieć, że nieźle masz dopieszczony sprzęt skoro
oni na powyższym cieszyli się z 25 FPS przy medium detalach ;]

A, Sławka laptop zdaje się, chyba wyjdzie na to, że jednak stacjonarne mają przewagę - sprawdzę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować