Zaloguj się, aby obserwować  
Mercuror

Fallout 2 - temat ogólny

3223 postów w tym temacie

Dnia 06.01.2009 o 21:57, sig. napisał:

Tam są czujniki biometryczne... o ile dobrze pamiętam będziesz potrzebował oka i ręki
osoby uprawnionej do korzystania z wind

Eeee.... o.0
A niby skąd mam to wytrzasnąć? xD

Dnia 06.01.2009 o 21:57, sig. napisał:

Tak, robiłem to już nie raz.

Spoiler

zwłaszcza jak się "pożyczy" prezydencką kartę i skieruje
przeciwko niemu działka (wtedy będzie miał zajęcie na początku walki)


O, to fajnie. :)

Dnia 06.01.2009 o 21:57, sig. napisał:

A komputer nawigacyjny naprawiony?

Nie, nie umiem go naprawić, ale może Vic coś poradzi?

Dnia 06.01.2009 o 21:57, sig. napisał:

Spoiler

A on czasem nie był w Narravo?


Hmm... chyba nie, bo ten Szpon Śmierci co jest w tym pomieszczeniu i trzeba na nim wykonać wyrok śmierci (ja rozwaliłem naukowca, nie Szpona Śmierci :) ) to inny o ile dobrze pamiętam. Ciekawe tylko, skąd wziąć te kartę dostępu, aby stworek odszedł tym wyjściem bocznym.

@Karharot
To już chyba wiem, kim będzie Myron... tym właśnie Brain Botem! xD
Dzięki też za rady. Tylko nadal jestem ćpunem! :/ Zaprowadziłem Myrona do Dr Troya i nic, do tego doktora w Redding i nic! Nie chce zrobić antidotum... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idź do doktora w Kryptopolis, ten co jest w krypcie. Musisz mieć w plecaku Jet by pojawiło się zadanie z odtrutką. A Myron to nie jest potrzebny do tego zadania, w ogóle to podczas walki tylko łeb zawraca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2009 o 22:24, Vormulac napisał:

Idź do doktora w Kryptopolis, ten co jest w krypcie. Musisz mieć w plecaku Jet by pojawiło
się zadanie z odtrutką. A Myron to nie jest potrzebny do tego zadania, w ogóle to podczas
walki tylko łeb zawraca.

Myrona nie lubię.
Co do Dr Troya to sprawdziłem - nic nie mówi. Mam Jet, jestem ćpunem, a on nic, a w PipBoy''u nie pojawia się wpis, że jakiś quest jest na odtrutkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2009 o 22:02, Kalejdoskop86 napisał:

> Tam są czujniki biometryczne... o ile dobrze pamiętam będziesz potrzebował oka i
ręki
> osoby uprawnionej do korzystania z wind
Eeee.... o.0
A niby skąd mam to wytrzasnąć? xD

poszukaj.... gdzieś tam powinny być (nie pamiętam w tej chwili gdzie, ale nie znajdziesz ich od razu (ten drugi "klucz" znajdziesz jak 1 okaże się już bezużyteczny bo się wymagany poziom dostępu zmieni).

Spoiler

ps niewiem czy wiesz, ale przez któryś kolor pól można przejść "naprawiająć'' emitery


Dnia 06.01.2009 o 22:02, Kalejdoskop86 napisał:

> A komputer nawigacyjny naprawiony?
Nie, nie umiem go naprawić, ale może Vic coś poradzi?

Tutaj nie trzeba majsterklepki tylko stosownej płytki elektronicznej.

Spoiler

jest do kupienia w którymś z początkowych miast, niewiem czy nie Klamonth

. W każdym razie cięzko się pływa nie wiedząc gdzie się jest i w którą stronę do celu (i właśnie dlatego tankowiec odmawia współpracy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2009 o 22:55, Vormulac napisał:

To masz kijowe staty.
Do zadania potrzebna jest umiejętność doktor na poziomie min 75%. Retoryka też by się
przydała...

Lol, nie przesadzaj. :P Ja bardziej na walkę się nastawiam, chociaż nie powiem, czasami Retoryka czy coś by się przydało.

@sig.
Dobrze, poszukam w Norze albo Klamath. Co do tankowca to wiem, gdzie płynąć, bo kapitan bodajże powiedział mi o Enklawie itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Retoryka to podstawa bo daje dodatkowe opcje podczas rozmowy. A granica na odblokowanie tego zadania tj. 75% w umiejętności doktor to na serio.
PS. Jak masz wysoką umiejętność nauka to użyj komputera niedaleko doktora, dowiesz się o implantach. Dodatkowo jak ma się dużą wartość w tej poprzedniej to można uzyskać dwa bonusowe perki podczas rozmowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2009 o 19:56, Vormulac napisał:

Retoryka to podstawa bo daje dodatkowe opcje podczas rozmowy. A granica na odblokowanie
tego zadania tj. 75% w umiejętności doktor to na serio.
PS. Jak masz wysoką umiejętność nauka to urzyj komputera niedaleko doktora, dowiesz się
o implantach. Dodatkowo jak ma się dużą wartość w tej poprzedniej to można uzyskać dwa
bonusowe perki podczas rozmowy.

Echh to widać trzeba będzie poexpić, bo nie mam żadnych punktów % do rozdania... a jest jakiś inny sposób, aby nie być ćpunem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2009 o 19:57, Kalejdoskop86 napisał:

a jest jakiś inny sposób, aby nie być ćpunem?


Nie eksperymentować z prochami. Tak na poważne to w przypadku uzależnienia od czegokolwiek innego niż Jet wystarczy odczekać gdzieś z tydzień i to przejdzie, niestety Jet da się uleczyć jedynie zażywając antidotum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz gdzie chcesz dopłynąć.... ale bez systemu nawigacyjnego znalezienie platformy może zając zdecydowanie za dużo czasu........ (musiał byś pływać po oceanie w tą i z powrotem w nadziei żę przypadkiem będziesz koło niej przepływał, post apokalipsa nie post apokalipsa, drogowskazów na wodzie niema....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2009 o 20:29, sig. napisał:

Wiesz gdzie chcesz dopłynąć.... ale bez systemu nawigacyjnego znalezienie platformy może
zając zdecydowanie za dużo czasu........ (musiał byś pływać po oceanie w tą i z powrotem
w nadziei żę przypadkiem będziesz koło niej przepływał, post apokalipsa nie post apokalipsa,
drogowskazów na wodzie niema....

No i muszę mieć ten system nawigacyjny, tylko wpierw muszę przestać być ćpunem. Zobaczyłem nagranie z Krypty 13 jak ten gościu, olbrzym rozwala jednym ciosem Szpona Śmierci... czy na 16lvlu dam radę? :/ Towarzyszy zabiorę.
btw. dlaczego Goris mimo że się przyłącza do drużyny to nie idzie za mną?

@Karharot

A jest jakiś normalny, prosty sposób zdobycia antidotum na Jet? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2009 o 20:54, Kalejdoskop86 napisał:

A jest jakiś normalny, prosty sposób zdobycia antidotum na Jet? :P

Na wskutek pewnego buga czasem pojawia się w sklepach. normalnie powinien tam być jak już go opracujesz. jest chyba jeszcze w miarę prosty sposób zgodny z fabuła..

Spoiler

starczy zanieść jet doktorowi z kryptopolis, ale najpierw trzeba pogadać o odtrutce z doktorem w redding (tam uzależnienie jest powszechne wśród górników, więc dostaniesz questa na zdobycie odtrutki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2009 o 21:00, sig. napisał:

> A jest jakiś normalny, prosty sposób zdobycia antidotum na Jet? :P
Na wskutek pewnego buga czasem pojawia się w sklepach. normalnie powinien tam być jak
już go opracujesz. jest chyba jeszcze w miarę prosty sposób zgodny z fabuła..

Spoiler

starczy
zanieść jet doktorowi z kryptopolis, ale najpierw trzeba pogadać o odtrutce z doktorem
w redding (tam uzależnienie jest powszechne wśród górników, więc dostaniesz questa na
zdobycie odtrutki)


Rozmawiałem w doktorkiem z Redding o problemach górników, a później z Dr Troyem. Nic to nie dało niestety...
btw. czy główny boss jest bardzo trudny do pokonania? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2009 o 21:07, Kalejdoskop86 napisał:

btw. czy główny boss jest bardzo trudny do pokonania? :/


Nie aż tak bardzo,

Spoiler

oprócz przeprogramowania wieżyczek o którym wcześniej wspomniał sig. możesz jeszcze użyć retoryki (o ile ją wystarczająco rozwinąłeś) do przekonania paru żołnierzy aby pomogli w walce z końcowym bossem a wtedy przewaga w sile ognia na pewno będzie po Twojej stronie nawet jeśli masz niski poziom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2009 o 21:07, Kalejdoskop86 napisał:

Rozmawiałem w doktorkiem z Redding o problemach górników, a później z Dr Troyem. Nic
to nie dało niestety...
btw. czy główny boss jest bardzo trudny do pokonania? :/


Z dobrym gadaniem i odrobiną pomyślunku można go pokonać bez jednego wystrzału z twojej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie i pięknie, ale nie mogę nigdzie znaleźć tego modułu, co wprawi w ruch tankowiec... ew. można jeszcze dla Centrologów paliwo znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2009 o 21:38, Kalejdoskop86 napisał:

Wszystko fajnie i pięknie, ale nie mogę nigdzie znaleźć tego modułu, co wprawi w ruch
tankowiec... ew. można jeszcze dla Centrologów paliwo znaleźć.


Mam niejasne wrażenie że znajdował się on gdzieś w Navarro ale głowy sobie uciąć nie dam. Możesz jeszcze poszukać w jakiejś solucji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2009 o 21:45, Karharot napisał:

Co masz na myśli przez moduł? Jeśli chodzi Ci o uruchomienie komputera nawigacyjnego
to musisz się udać do Navarro i do Krypty 13.

Mam na myśli to coś, co mi pomoże uruchomić tankowiec. Gdzie jest to dokładnie w Navarro i Krypcie 13?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2009 o 21:47, Kalejdoskop86 napisał:

> Co masz na myśli przez moduł? Jeśli chodzi Ci o uruchomienie komputera nawigacyjnego

> to musisz się udać do Navarro i do Krypty 13.
Mam na myśli to coś, co mi pomoże uruchomić tankowiec. Gdzie jest to dokładnie w Navarro
i Krypcie 13?

Spoiler

W narravo jest karta umożliwiająca dostęp do pomieszczenia z komputerem (kwatera dowódcy)

, ale podejrzewam że takową już masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować