Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Mass Effect 3 z obsługą Kinecta?

17 postów w tym temacie

Dnia 02.06.2011 o 10:44, Krzysiek_Ogrodnik napisał:

Jedyne miejsce, gdzie mogliby to wykorzystać fajnie, to przeglądanie mapy galaktyki -
to mogłoby być całkiem ciekawe.

To, albo przeglądanie menu, ew. skan twarzy.
Jeśli to prawda dobrze, że to jest opcjonalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.06.2011 o 10:21, piroman90 napisał:

Ręce mi opadły... Mam nadzieję, że nie będzie to miało wpływu na sposób rozgrywki na
PC.


Mam nadzieję, że tak jak w poprzednich częściach BW opracuje dla PC sterowanie od podstaw. Co prawda w ME1 było ono trochę lepiej rozwiązane niż w ME2 więc można się obawiać, że będą dalej szli tą drogą i w ME3 sterowanie już na maksa będzie konsolowe.
Obym nie wykrakał :)

Swoją drogą widać, że o fanów to mało się dba, ważna jest kasa, która płynie z MS... No chyba, że wersja PS3 będzie miała wbudowaną obsługę Move.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:O Dla tej gry to bym nawet Kinecta kupił, ale tylk owtedy, gdy zastosują hybrydowe sterowanie (sterujemy Shpeardem padem, a wydajemy rozkazy drużynie przez Kinkieta).

Ciekaw jestem, czy wersja PS3 będzie miała wykorzystanie Move''a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.06.2011 o 12:10, DiegoPOL napisał:

> rzal i bul
Pogrążmy się w nadzieji, że gra zwykłym kontrolerem nie będzie gorsza...

Oraz rze nie ucierpią na tym żadne inne aspekty gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytając wykreslony tekst, tak sobie to wyobraziłem i stwierdziłem, ze juz całkiem musialbym na glowe upasc. aby tak po chałupie latać :P Ale tak szczerze to jestem ciekaw jak oni to zmajstrują ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.06.2011 o 12:45, nov_pl napisał:

Oraz rze nie ucierpią na tym żadne inne aspekty gry.

Najlepiej już teraz przestańmy się oszukiwać: rozwijając myśl przewodnią innych produktów BioWare, gra nie potrzebuje innych aspektów poza wybuchami, ''epicką'' filmowością w realizacji i totalnym brakiem treści. Efekciarstwo zostanie dopełnione przez wykorzystanie Kinecta, który (sam w sobie przecież niezły) stanie się wymówką dla wycięcia z gry resztki związków z cRPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.06.2011 o 12:45, nov_pl napisał:

Oraz rze nie ucierpią na tym żadne inne aspekty gry.

Ujołeś to co miałem na myśli w stu procentach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować