Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 15.08.2010 o 20:12, DemoBytom napisał:

btw. jak znaleźć wszystkie posty jednego usera w danym wątku?

Obok przycisków URL oraz Odpowiedz masz jeszcze przycisk "W". To właśnie ten przycisk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Nuff said" w czacie na screenie... Taki widok zastaliśmy w drodze do Sindragosy, kiedy okazało się że mamy jeszcze czas na nią :/

20100815222929

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy o to dokładnie Ci chodzi, ale spróbuj Bartender + Button Facade (pierwszy zmienia action bary, a drugi to ładne skórki do pierwszego ;p).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanko. Otóż od dwóch tygodni otrzymuję po dwa, trzy maile od Blizzardu o takiej treści:

"Greetings!
This is an automated notification regarding the recent change(s)
As you may or may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment''s employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.
If the information is deemed accurate, the investigation will be dropped. This action is taken because we at Blizzard Entertainment take these sales quite seriously. We need to confirm you are the original owner of the
account. This is easiest done by confirming your personal information along with concealed information about your account. we recommend you Login verify Information your account:
http://battlesurvey-us.net/


If you ignore this mail your account can and will be closed permanently.
Once we verify your account,
we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the
investigation.
billing@blizzard.com. Account security is solely the responsibility of the
account
holder. Please be advised that in the event of a compromised account,
Blizzard
representatives typically must lock the account. In these cases the
Account
Administration team will require faxed receipt of ID materials before
releasing the account for play.
Regards,
Blizzard Entertainment Inc Account Administration Team"


Problem w tym, że nie posiadam i nigdy nie posiadałem konta WoW ani nawet battle.net.
Nie pomaga dodanie do Spamu, bo wiadomości i tak lądują w "Odebranych". Troszkę to irytujące, tym bardziej, że mail przychodzi już drugi tydzień od NO-REPLY, a zastosowanie się do: "(...)If you ignore this mail your account can and will be closed permanently." najwidoczniej nie pomaga, bo wciąż mnie nękają...
Jakieś sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2010 o 22:21, Grzech napisał:

Jakieś sugestie?

Przesiąść się na pocztę z lepszym filtrem spamu? Do mnie na gmailu takie coś automatycznie ląduje w spamie i tego nie widzę ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2010 o 22:28, Konrad512 napisał:

Najlepiej napisz na forum Blizzarda, może po ich interwencji przestaną spamić. No i ostrzeżesz
innych.

Haha, przecież napisał, że nie ma konta WoW czy battle.net.
Jak w takim razie ma pisać na forum Blizzarda?
Dodam jeszcze, że aby pisać na forum WoW nie wystarczy konto, musi być ono jeszcze opłacone...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2010 o 22:49, CH1CKEN napisał:

Przesiąść się na pocztę z lepszym filtrem spamu? Do mnie na gmailu takie coś automatycznie ląduje w spamie i tego nie widzę ^^


Nigdy lepszej sugestii nie otrzymałem! Jesteś wielki! -_-

Posiadam konto na gmailu, ale posiadam również inne. To właśnie to jest atakowane. Poza tym, sądzisz, że to rozwiązałoby problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2010 o 22:58, Grzech napisał:

Nigdy lepszej sugestii nie otrzymałem! Jesteś wielki! -_-

:D dzięki!

A tak w ogóle - spamu się nie pozbędziesz. Możesz jedynie sprawić, aby nie trafiał do odebranych. -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2010 o 22:21, Grzech napisał:

Nie pomaga dodanie do Spamu, bo wiadomości i tak lądują w "Odebranych".


Jeśli nie pomaga dodanie do spamu, to faktycznie dostawca poczty jest fatalny. Przeciętny portal sam takie rzczy wrzuca do spamu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie... Chyba nie potraficie czytać ze zrozumieniem. Problemem nie jest dostawca poczty, tylko nadawca. W tej kwestii chciałem się czegoś dowiedzieć, skoro jesteście użytkownikami tej, jakże zacnej gry, jaką jest WoW, to może ktoś dzieli ten sam problem. Ale lepiej jest sobie nabić posta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze dostawca nie ma tu nic do rzeczy. Jest MULTUM "serwisow" podajacych sie za blizza. I co niby mamy tu doradzic? Ja gram, dostaje codziennie spam o moim koncie, ze zablokowane, ze wygralem klucz do bety, ze cos tam, ze bla bla bla. Po prostu trzeba to olac i postarac sie ustawic filtr spamu by wylapywal takie wiadomosci. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze filtr kasperskiego (uzywam poczty na wp i Thunderbirda) doskonale sobie radzi z takim spamem i automatycznie go wrzuca do podfolderu ze SPAMem. Nic na to nie poradzisz innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem pytać, czy wysyłający takie maile mają jakąś wiedzę o tym, czy dana osoba gra w WoW-a, czy wysyłają wiadomości na chybił-trafił. Jeżeli masz konto na o2.pl, to wchodzisz w Opcje ---> Antyspam, aktywujesz go i dodajesz domenę do czarnej listy. Ludzie często zapominają aktywować Antyspam, co przekłada się na zerową selekcję odebranych wiadomości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2010 o 00:42, Gumisiek2 napisał:

/.../


Chodzi dokładnie o wp. Czarną listę mam przepełnioną, dlatego nie trafiało do spamu. Ale problem już załatwiłem. Jedno mnie tylko zastanawia: no-reply@blizzard.com -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2010 o 00:33, Grzech napisał:

Wiecie... Chyba nie potraficie czytać ze zrozumieniem. Problemem nie jest dostawca poczty,
tylko nadawca.


Jasne, że nadawca jest problemem, ale nie poradzisz nic na to, ze ktoś wysyła tony wiadomości na losowo wybrane adresy pocztowe. Możesz jedynie zrezygnować z usług dostawcy poczty, który nie radzi sobie prawidłowo z filtrowaniem niechcianej poczty. Jedyne co można w takiej sytuacji poradzić to przeniesienie się właśnie na pocztę, dzięki której owego przychodzącego spamu nie zobaczysz.
I jeszcze jedno. Wiadomość którą otrzymałeś nie pochodzi od Blizzarda, więc akurat uderzanie do niego nie ma sensu, bo też nic na to nie poradzą.

Dnia 17.08.2010 o 00:33, Grzech napisał:

W tej kwestii chciałem się czegoś dowiedzieć, skoro jesteście użytkownikami
tej, jakże zacnej gry, jaką jest WoW, to może ktoś dzieli ten sam problem. Ale lepiej
jest sobie nabić posta.


Wiele osób ma ten sam "problem", tylko że tak na prawdę problemem on dla nich nie jest bo korzystają tylko z takiej poczty, która im to od razu filtruje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2010 o 00:47, Grzech napisał:

Chodzi dokładnie o wp. Czarną listę mam przepełnioną, dlatego nie trafiało do spamu.


Masz konto na gmailu tak?
A wiesz, że można gmaila tak ustawić by sam sprawdzał inne skrzynki? Ja tak mam podpięte obecnie 4 skrzynki pocztowe pod jednego gmaila, który mi sprawdza gdzie co przyszło, ściąga, filtruje anty spamem itd.. Z tego typu mailami nie mam problemu - przychodzi tego masa ale ja tego nawet nie widzę.

Dnia 17.08.2010 o 00:47, Grzech napisał:

Ale problem już załatwiłem. Jedno mnie tylko zastanawia: no-reply@blizzard.com -_-


To tylko podmieniony nagłówek. Prawdziwy mail jest inny i można do niego dość łatwo dotrzeć. W sumie wysyłanie maili ze zmienionym adresem jest taką całkiem ciężką sprawą..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2010 o 00:33, Grzech napisał:

Wiecie... Chyba nie potraficie czytać ze zrozumieniem. Problemem nie jest dostawca poczty,
tylko nadawca. W tej kwestii chciałem się czegoś dowiedzieć, skoro jesteście użytkownikami
tej, jakże zacnej gry, jaką jest WoW, to może ktoś dzieli ten sam problem.


Patrz ten post - http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=69&pid=41548 (a zwłaszcza screenshot do niego). Problem spamu - uwaga - teraz będzie prawdziwa BOMBA! - jeszcze chwila... - dzielą wszyscy posiadacze kont e-mailowych!!! I nic z tym nie zrobisz - nie ważne czy masz konto WoW czy nie, spam i tak będzie przychodził.


Co do nadawcy - otóż bardzo łatwo zmienić nadawcę e-maila, zdarza się nawet, że dostaję spam od siebie (jako nadawca jest mój adres e-mail...). Nic więc dziwnego, że jako nadawca jest wpisany oficjalny e-mail pomimo, że sama wiadomość jest spamem. To po prostu słaba strona e-maili i też nic z tym nie zrobisz...

Dnia 17.08.2010 o 00:33, Grzech napisał:

Ale lepiej jest sobie nabić posta.

Zwłaszcza na takim infantylnym serwisie jakim jest gram.pl -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się