Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 Patryk Purczyński Klaudiusz Zych z Flying Wild Hog jednoznacznie określił swój stosunek do uprzykrzających pecetowcom życie zabezpieczeń. Gracze oczekujący na Hard Reset mogą spać spokojnie. Przeczytaj cały tekst "Hard Reset bez DRM-u" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BigDaddy534 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 Mnie i tak ta gra nie interesuje,prawdopodobnie słabo się sprzeda,ale w większości będzie piracona... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tykus 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 Taa, a na polskim pudełku "aktywacja wymaga połączenia z internetem". Domyślam się, że chodzi o Steam, który jak najbardziej jakimś rodzajem DRM jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Heniowise07 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 No właśnie, skoro na pudełku jest napisana informacja o aktywacji, to jakaś forma zabezpieczenia będzie obecna.Myślę, że o zabezpieczeniu zastosowanym w danej grze powinno się informować klienta przed zakupem. Sam miałem kilka nieprzyjemnych przygód ze Starforce... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TobiAlex 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 tykus taki DRM to nie DRM. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Siberian_Husky 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 Przecież Steam sam w sobie jest formą DRM, tyle, że w dzisiejszych czasach jest to chyba najmniej inwazyjna forma zabezpieczeń... do czego to doszło ;p Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TheFlyingDutchman 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 Dobrze, tylko niech rzucą jeszcze obiecane demko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ShinAd 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 Demo już jest dostępne na Steamie, właśnie je pobieram :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
metronom 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 Dnia 07.09.2011 o 16:38, TobiAlex napisał: tykus taki DRM to nie DRM. Ale nadal DRM :-P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TobiAlex 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 metronom no właśnie ciężko to stwierdzić, bo tak naprawdę to zależy od producenta jaki miał celu umieszczenia gry na Steam. Dla twórców Hard Reset może to być to, iż nie mają dużego zaplecza i odpowiednich serwerów np. dla patch''y itp. itd. O łatwym sposobie udostępniania DLC to już nie wspomnę :) Trzeba pamiętać, że Steam to nie tylko cyfrowa platforma, ale także zestaw narzędzi dla developerów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tykus 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 Tylko że idąc tym tokiem myślenia... Oficjalnie żaden producent/wydawca nie działa przeciwko graczom, jakże tak można przecież. A jakby nie patrzeć to DRM jest - nie dość że aktywacji wymaga to jeszcze utrudnia odsprzedanie tytułu.Ale nic to, demo jest na Steamie, więc ściągam sprawdzić, czy w ogóle warto dyskutować o tym tytule ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HiddenNick 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 Dnia 07.09.2011 o 16:27, tykus napisał: Taa, a na polskim pudełku "aktywacja wymaga połączenia z internetem". Domyślam się, że chodzi o Steam, który jak najbardziej jakimś rodzajem DRM jest. Nie. Valve udostępnia możliwość zabezpieczenia DRM''em gier dystrybuowanych za pomocą Steam. Jest to jednak opcja i tak jak w przypadku HR nie zawsze się z niej korzysta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
metronom 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2011 Dnia 07.09.2011 o 19:36, TobiAlex napisał: metronom no właśnie ciężko to stwierdzić, bo tak naprawdę to zależy od producenta jaki miał celu umieszczenia gry na Steam. Może nie każdy producent o tym myśli ale Steam DRMem jest. Gdyby tak nie było to sklep mógłby funkcjonować na zasadzie np. GOGa, a klient X-Fire, Raptr itp. Dnia 07.09.2011 o 19:36, TobiAlex napisał: Dla twórców Hard Reset może to być to, iż nie mają dużego zaplecza i odpowiednich serwerów np. dla patch''y itp. itd. O łatwym sposobie udostępniania DLC to już nie wspomnę :) Trzeba pamiętać, że Steam to nie tylko cyfrowa platforma, ale także zestaw narzędzi dla developerów. Ależ ja o tym pamiętam, do tego sklep, przez który mniejsi wydawcy mogą sprzedawać swoje małe dzieła i platforma społecznościowa, nie zmienia to jednak faktu, że DRMem również. W jakimś tam stopniu przeze mnie akceptowalnym ;-]Z trojga złego wolę Steam niż GFWL albo system Ubisoftu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach