Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Guild Wars: Factions - premiera na świecie i w Polsce już dziś!

419 postów w tym temacie

Najgorsze jest to, ze nikt nie odbiera telefonu w CDP, a ja chce ustalic pewne rzeczy co do przesylki nowego GW:F, bo w moim boxie nie bylo acces card :-/ Czyzby CDP mialo dzisiaj wolne? A moze im sie centrala zepsula?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2006 o 19:51, macabra2 napisał:

> Fajnie, wlasnie przeczytalem, ze ktos kto nie mial karty z kluczem aktywacyjnym dostanie
go
> mailem.

Mógłbyś napisać gdzie to przeczytałeś.

Na forum www.guildwars.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie dostałem... i mam wszystko... wPLN, kod do gry, instrukcje, plakat... szkoda że z 4 dniowym opóźnieniem.. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja się właśnie dowiedziałem że CDP nie dostarczył przesyłki masterlinkowi. wysłałem do nich maila ale jeszcze nei mam odp. zaczyna mnie już wkurzać to wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może mi ktoś powiedziec czy warto kupowec gierke bo juz sam niewiem ztego co czytam to widze że sa jakies problemy z kluczem , dostawa i ch... wie z czym jeszcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gierke warto jezeli lubisz akurat ten gatunek, ale lepiej samemu ruszyc tylek do Empiku. Jak widac zamowienia zlozone w sklepie gram.pl maja tendencje do bycia "niepelnymi", albo "opoznionymi", albo wrecz "niewyslanymi".
Aha, gwoli scislosci, mojej paczki jak nie bylo tak nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co za kretyn niepatsy do psesylki czy wsystko jest?? !! ja jak psyjdzieotwoze zobacze czy wrzystko jest a jak bedzie o biore a jak niebedzie to neibiore

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.05.2006 o 11:03, SłońPL napisał:

co za kretyn niepatsy do psesylki czy wsystko jest?? !! ja jak psyjdzieotwoze zobacze czy wrzystko
jest a jak bedzie o biore a jak niebedzie to neibiore

Czyli otwierasz pudelko z gra przy kurierze i sprawdzasz, czy nie brakuje strony w instrukcji? Ja nawet jak otworzylem pudelko, to nie od razu zauwazylem, ze nie ma karty, dopiero jak obejzalem plakat i instrukcje, chcialem wklepac kod, a na kartce, gdzie powinna byc przyklejona zdrapka, byla tylko plama po kleju.

Dodatkowo wydaje mi sie, ze nazywanie innych kretynami nie swiadczy dobrze o tobie. Twojej pisowni nie skomentuje, bo sam czasami walne jakis blad ortograficzny ;-)

Mam nadzieje, ze tobie nigdy sie nie zdarzy taka sytuacja i jeszcze dodatkowo nie dowiesz sie od kogos, ze to twoja wina, bo jestes kretynem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie przesylka w Masterlinku byla ciagle "wchodzaca do sortowni", wiec wyslalem do nich maila. Po ponad godzinie nikt nie odpowiedzial, wiec zadzwonilem. Najpierw przesylka miala byc na czwartek, ale przekonalem mila pania, ze ja CHCE ta przesylke dzisiaj. :)
Przed 14 kurier powinien do mnie zapukac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po kolejnym telefonie do Masterlinku okazało sie że przesyłka nie doszła do Bielska, a nawet że nie została wysłana z Warszawy :(! Także dziekuje za wszystko CDP i Masterlink i rezygnuje z zamówienia. Jade do Empiku, przynajmniej wiem ze sobie zagram ;/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak CDP. Pre order który nie wiadomo czy dojdzie tydzień po premierze. Po telefonie do masterlinku dowiedzałęm się że CDP nie dostarczył firmie masterlink przesyłki. W takiej sytuacji dzownie do CDP a tam oczywiscie nikt nie odbiera. Czy to jest poważne traktowanie klientów? Totalna kpina a państwo z CDP mogli by przynajmniej jakoś odpowiedzieć w tej sprawie. Bo wysyłanie emaili do CDP też nic nie daje, skoro i tak nie odpisuja. Naprawde szkoda czasu. Następnym razem gry typu Guild Wars Campaign 3 lepiej niech CDP nie rusza i zostawi jakiemuś wiarygodnemu dystrybutorowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00.
pozdrawiamy,
zespół gram.pl

Jak się wam to podoba ? bo mi osobiście wcale, powiem więcej to jest jawna kpina jak w tym kraju traktuje się klienta.
W piątek mój syn pisał tu jakie to szczęście go spotkało ze strony gram.p,l kiedy to dostał ode mnie w prezencie Factions a w pudełku nie było cdkeya :( Niestety kiedy dostałem grę było już po godzinach urzędowania sklepu więc napisałem maila z prośbą o szybkie załatwienie problemu i o dziwo skontaktowała się ze mną jakaś miła pani (nazwiska niestety nie pamiętam) tłumacząc, że takie rzeczy czasem się zdarzają. Ponadto obiecała mi, że we wtorek kiedy sklep będzie czynny to ktoś udzieli mi pomocy. W dniu dzisiejszym notabene wolnym dla mnie od pracy o godzinie 8:00 obudził mnie syn i zażądał abym zadzwonił do sklepu celem wyjaśnienia sprawy i wiecie co ? ano dzwoniłem sobie tak od rana do tej pory z 13-letnim synem na głowie. Wykonałem kilkadziesiąt telefonów i na zmianę nikt nie odbierał albo też było zajęte, wreszcie nie wytrzymałem i wygoniłem syna na podwórko co by sie dotlenił trochę ale obawiam się, że za jakiś czas wróci i znowu nie da mi spokoju.
Właśnie wysłałem kolejnego maila w tej sprawie do gram.pl i oczekuję, iż tym razem będą tak jak obiecują do mojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00 i ktoś mi w końcu udzieli pomocy.


BTW czekam jak na szpilkach kiedy dzieciak zapuka do drzwi i spyta co dla niego załatwiłem i tak sobie myślę, że wezmę go za rękę...... nie na to mi nie pozwoli bo jak mówi to obciachowe jest, wiec pójdziemy obok siebie najpierw na pocztę i odeślemy gram.pl ten bubel, który nam przysłali wraz z wypowiedzeniem umowy kupna - sprzedaży a następnie zakupimy grę przez neta w jakimś zachodnim sklepie gdzie klient jest traktowany jak w cywilizowanym świecie.

PS mogłem kupić synowi konsole na gwiazdkę a nie PC-ta miałbym mniej problemów (chyba).

Pozdrawiam Li5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest to, że Masterlink mówi, że przesyłek nie posiada a CDP, że je wysłał. A klient siedzi sobie w domu i czeka na niewiadomo co. Nie wiem po której stronie leży wina (sądze, że po stronie CDP, ale to tylko moje domysły), ale traktowanie klientów przez CDP jest niedopuszczalne. Żadnej interwencji w tej sprawie, żadnej informacji dla klienta - kompletnie nic. Ide do Empiku spokojnie kupię gre, bo szkoda nerwów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki problem.
Właśnie przyszła do mnie paczka z Guild Wars Factions (za pośrednictwem poczty)
W moim zamówieniu wyraźnie było napisane, że ma być 1 sztuka, a do mnie przyszły dwie gry, a na paczkach były takie same numery zamówień ID :/

Jeśli można chciałbym, żeby ktoś z CD-P napisał mi co sie stało ?

Nappisałem już do pomocy, ale nie wiem ile mogę czekać więc pisze tutaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja najchetniej olalbym to zamowienie i poszedl do empiku kupic GW, ale:
1. Zaplacilem za gre przez net i nie chce mi sie z nimi walczyc o zwrot kasy.
2. Mieli mi dzisiaj wyslac nowe pudelko jak dostana stare, ktore wyslalem im w piatek (za przesylke z koperta babelkowa zaplacilem cos 7zl, na poczcie wystalem sie godzine w kolejce). Z tego powodu, jezeli juz wyslali, to tym bardziej nie ma co isc do empiku.

Najgorsze jest to, ze nie da sie do nich dodzwonic i dowiedziec czy wyslali nowe pudelko. Dodatkowo chcialem aby otworzyli je u siebie, zdrapali zdrapke, wyslali mi klucz na maila, a kurierem (nie poczta, bo gre zamawialem kurierem) wyslali to otwarte pudelko ze zdrapana zdrapka. Podobno ktos na forum www.guildwars.pl tak zalatwil, wiec ja tez tak chce. Ale jak mam to zalatwic jak na maile nie odpowiadaja, a telefonu nie odbieraja?

Cos czuje, ze nie zdaze wprowadzic tego klucza i strace wszystko co mi gwarantowal preorder. Mam wolny caly ten tydzien i zamiast grac spedzam czas przeklinajac i wydzwaniajac do CDP liczac na to, ze ktos w koncu odbierze.

Zawsze bylem zadowolony ze sklepu gram.pl ale to chyba ostatni raz robie tutaj zakupy. Wole zaplacic troche wiecej w empiku, ale przynajmniej miec gre w dniu premiery, a w wypadku reklamacji zalatwic to w ciagu jednego dnia. Dodatkowo jak widac z opini innych forumowiczow CDP powinno chyba zrezygnowac z uslug masterlinka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować