Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rage nie zapewnia nadmiernej wolności

68 postów w tym temacie

Dnia 04.10.2011 o 15:09, sznajder23 napisał:

/ciach/


Jest różnica jeśli pytasz jednego kolegi, a jeśli forum na Steamie i oficjalne forum Bethesdy nagle zostało zasypane wątkami o tym, że Rage jest pokazem slajdów na Core i7 zaprzężonym w GTX 580 i innym podobnym, mocnym sprzęcie.
Na czym ma się opierać opinię jeśli nie na słowach innych graczy, którzy już grę mają (w USA premiera była dziś), a imię jest ich legion?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 15:02, Principes napisał:

Jakie wymagania? Rage sprzętożerny wcale nie jest, a technologia megatekstury teoretycznie
zapewnia doskonałą jakość przy minimalnym obciążeniu komputera - barierą jest rozmiar
na dysku, fakt, ale przy 1Tb HDD Rage może zajmować i 50GB bądź więcej.


Teoretycznie. W praktyce jeszcze te tekstury trzeba załadować.
Czyli jeszcze są potrzebne pamieci o wybitnej przepustowosci (ba nawet i dysk).
[Czyli coś na co Carmack psy wieszał podczas Gamescomu]
Jezeli teraz nie wydala z władowaniem "małych" tekstur, to co bedzie z wiekszymi?
Druga sprawa, to co masz na ekranie musiało zostać przetworzone przez grafe.
O co mi chodzi. Chodzi mi oto, że kazda karta w odpowiednim czasie da rade przetworzyc okreslona ilosc tekstur.
Jezeli ja zwiekszysz, to zwieksza sie jej wymagania jezeli chodzi o wypelniane tekstur.

Przynajmniej dla mnie w teorii ;P

Dnia 04.10.2011 o 15:02, Principes napisał:

To może wytnijmy wszystko i uznajmy, że poziom Wolfa 3D nas satysfakcjonuje. To dopiero
będzie "optymalizacja". Wybacz, ale dynamiczne oświetlenie to dla dzisiejszych kart graficznych
już nie problem. id Tech 5 jest silnikiem po prostu pod pewnymi względami zacofanym.


Dzisiejszych... Cała bajka z id tech 5 i Ragem. Była taka, zeby nie cudować z najwydajniejszymi kartami.
Mi nie chodziło o to, zeby sie cofać do epoki kamienia łupanego a realna roznice w obrazie.
Jak jest teraz, a z oswietleniem z Dooma. Swoja droga ono tez idealne nie było.
Druga sprawa... odpalałeś Borderlands na karcie z pamieciami DDR2 z włączonymi i wyłączonymi
dynamicznymi cieniami i jak sie te wolne pamieci mają do dynamicznych cieni?

Dnia 04.10.2011 o 15:02, Principes napisał:

The irony is that the previous-generation technology that drove Doom 3 ran almost without
smoke and mirrors. "

Czyli kwestia tworzenia silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozważałem zakup Rage, i całe szczęście, że jednak mnie coś wstrzymało. Od tej gry już od dłuższego czasu czuć było smrodek konsoli. Jakość tekstur nijak się mająca do możliwości dzisiejszych maszyn, zerwanie z dobrymi rozwiązaniami (pasek życia, zapis w każdym momencie) na rzecz złych (autoregeneracja + checkpointy) (tak, wiem, że ten akurat punkt to nie tylko konsole, oczywiście), interface robiony wybitnie pod konsole, jak i same słowa twórców, że zależy im głównie na wersji konsolowej (a np lepsze tekstury i efekty dodadzą na PC kiedyś, w jakiejś późniejszej łatce).

I wyszło, co wyszło. Typowy produkt multiplatformowy w wersji PC dzisiejszych czasów - niedopracowany i brzydki. Ale co się dziwić - Bethesda: to mówi wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 15:38, Tenebrael napisał:

I wyszło, co wyszło. Typowy produkt multiplatformowy w wersji PC dzisiejszych czasów
- niedopracowany i brzydki. Ale co się dziwić - Bethesda: to mówi wszystko.


Niedopracowany i brzydki... raczej by wychodziło, że to typowa gra w wykonaniu id.
A, ze specyfika PC to tona róznych pamieci i kontrolerow, to fakt chyba powinna wyjsc tylko na konsoli :P
Gameplay X360 http://www.youtube.com/watch?v=gadE6xKsd7Q czyli brak wiekszych zastrzezeń :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytam posty w tym temacie i myślę, że zawsze będą mnie rozczulać "krytycy" i "fachowcy" od siedmiu boleści, którzy nie mieli okazję pograć w tą grę a już flejmują.

Garść przykładowych odpowiedzi na niektóre "gorzkie żale":
a) Opinię tych którzy grali są podzielone - niektórym się gra podoba (chociażby w pierwszym wrażeniu Myszastego), niektórym nie. Tak jest zawsze. Pamiętam flejma przed Borderlandsami, że cell shading, że to, że tamto. I co? Wyszła nowa marka, przy której spędziłem ze znajomymi w coopie kilkadziesiąt godzin. Mając masę frajdy.
b)Co do nie w pełni otwartego świata - żeby daleko nie szukać Borderlands też ma taki. Sposób prowadzenia fabuły też jest dosyć luźny, a i tak gierka ma niepowtarzalny klimat.
c)Może dla wielu osób to nowa informacja (być może wielu czeka z zakupem gry na platynowe edycje, już dopracowane), ale wszystkie gry tuż po releasie mają bugi ;)
d) Wypowiedzi o grafice już w ogóle mnie rozczulają ;) Odnoszę wrażenie, że część "ekspertów" to osoby małoletnie, które nie pamiętają czasów kiedy gry w roździałce 800x600 to był full wypas, a mimo to grywalność była taka, że człowiek potrafił tydzień z domu nie wychodzić. Niekupowanie gry ze względu na grafikę, jeśli chociaż trzyma się średnich standardów, to... No cóż. Prawo wyboru ;) Producenci konsol powinni zbankrutować z miejsca.

Wstrzymajcie się z oceną dopóki nie pogracie. Nie wiem tego (bo nie grałem), ale mam nadzieję, że przy Rage będę bawił się tak jak przy Borderlandsach. Nie chcecie kupować to nie, nie ma takiego przymusi, ale nie trujcie o temacie na który jest póki co dla większości z nas czystą teorią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aaaaaaaaaaaaaaaa, już zrozumiałem wasze reakcje, przepraszam więc za moje neutralne (pod względem platformowym) wypowiedzi. Przecież wam od początku chodzi o to że RAGE jest do dupy bo jest robiony pod konsole, że też od razu na to nie wpadłem. A najlepsze jest to że później PCtowcy czyli po części także ja śmieją się ze słownych bitw fanbojów PS3 i X360, ale gdy gra wyjdzie pod konsole to zbrodnia przeciwko ludzkości

@edit
dodatkowo pan nade mną mądrze gada, i ostatni post na poprzedniej stronie, na czym się opierać? wstrzymać się i opierać się na własnych doznaniach, albo nie wypowiadać się w ogóle. dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 16:20, sznajder23 napisał:

aaaaaaaaaaaaaaaa, już zrozumiałem wasze reakcje, przepraszam więc za moje neutralne (pod
względem platformowym) wypowiedzi. Przecież wam od początku chodzi o to że RAGE jest
do dupy bo jest robiony pod konsole, że też od razu na to nie wpadłem. A najlepsze jest
to że później PCtowcy czyli po części także ja śmieją się ze słownych bitw fanbojów PS3
i X360, ale gdy gra wyjdzie pod konsole to zbrodnia przeciwko ludzkości

@edit
dodatkowo pan nade mną mądrze gada, i ostatni post na poprzedniej stronie, na czym się
opierać? wstrzymać się i opierać się na własnych doznaniach, albo nie wypowiadać się
w ogóle. dziekuje


Żeby nie było - ja też nie jestem w większośći wypadków fanem portów z konsol. Gry na konsolach są mocno uproszone - taka prawda - różnice można zobaczyć chociażby w mechanice Morrowind vs Oblivion. Ale gra ID to nie jest rpg czy strategia. TO STRZELANINA. A tam niestety, nie ma czego upraszczać, więc powiązanie z konsolami tutaj moim zdaniem nie powinno wpłynąć na jakość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 16:28, Dziki_Los napisał:

Żeby nie było - ja też nie jestem w większośći wypadków fanem portów z konsol. Gry na
konsolach są mocno uproszone - taka prawda - różnice można zobaczyć chociażby w mechanice
Morrowind vs Oblivion. Ale gra ID to nie jest rpg czy strategia. TO STRZELANINA. A tam
niestety, nie ma czego upraszczać, więc powiązanie z konsolami tutaj moim zdaniem nie
powinno wpłynąć na jakość.



chodziło mi bardziej o inną część Twojego posta, tą dotyczącą wstrzymania się z oceną i ogółem kupnie gry, tutaj zresztą też dobrze mówisz.
btw. morrowind na pierwszym xboxie też był i grać się dało więc uproszczenia względem PC nie powinny być aż tak znaczne

offtop
tutaj troche gameplaya oraz recenzja morrowinda z wersji na xboxa, bardzo podobnej do PCtowej
http://www.youtube.com/watch?v=cwvwMkzjS0o


widze że zgreed66 mnie wyprzedził xd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może wyraziłem się nieprecyzyjnie - ponadto jeśli się mylę to proszę o sprostowanie. Morrowind był robiony pod pc i został sportowany na konsole. Oblivion w domyśle miał być prostszy i bardziej "kosolowy" (nie wiem jak to lepiej określić).
Tak przynajmniej to rozumiem, że z powodu mniejszych możliwości sterowania na konsolach, pewne rzeczy się upraszcza, i dotyka to także wersji pc. Z tym, że w wypadku Rage''a nie miało by to żadnego znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sznajder23, Dziki_Los:

Sprawa pierwsza: czy muszę grać w grę, by wiedzieć, że nie lubię automatycznej regeneracji zdrowia lub systemu checkpointów? Nie, bo miałem z nimi już do czynienia i wiem, że ich nie lubię. A Rage takie mechanizmy właśnie ma. To raz. Dwa: Jakość grafiki można bez problemu zobaczyć w gameplay''ach na YT. I znowu - nie muszę grać, by wiedzieć. Podobnie kwestia interfejsu - to też można zobaczyć bez grania. A ilość błędów? Widać to po forach, które pękają w szwach od zatrzęsienia bug''ów.

Ponadto już wcześniej Carmack mówił, że celuje w wersję konsolową, a PC-towa dopiero w drugiej kolejności. Stąd hipoteza, że na PC gra będzie gorsza. Filmiki na YT i raporty błędów zgłaszanych przez graczy potwierdzają zasadność tego przypuszczenia.

Reasumując, nie trzeba grać, by móc z grubsza wiedzieć, jaka gra jest. Co innego, gdybym miał pisać recenzję, jednak dla konsumenta taka wiedza kompletnie wystarczy.

A co do tego, że kiedyś gry miały grafikę 800x600 i mega-grywalność. Zgadzam się. Jednak zauważ, że grę kupuję dzisiaj. Za jak najbardziej pełną, DZISIEJSZĄ cenę. Dlatego chyba mam prawo wymagać jak najbardziej DZISIEJSZEJ grafiki, przystosowanej do możliwości obecnych PC-tów. Tym bardziej w sytuacji, gdy developerem jest ktoś, kto ten gatunek rozpoczął, kto zawsze tworzył dopracowane gry na PC, i kto w kwestiach grafiki zawsze przodował na rynku (nie zawsze samotnie, ale nigdy nie zszedł choćby do drugiej ligi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 16:45, Dziki_Los napisał:

Może wyraziłem się nieprecyzyjnie - ponadto jeśli się mylę to proszę o sprostowanie.
Morrowind był robiony pod pc i został sportowany na konsole. Oblivion w domyśle miał
być prostszy i bardziej "kosolowy" (nie wiem jak to lepiej określić).

Nie, to nie konsole. Oblivion sam w sobie móglby być bardziej morrowindowy, bez zadnych problemów.
To juz wina bethesdy i innych deweloperow, ze gry sa łatwiejsze, patrzac chocby po New Vegas ->
Przykładowo wprowadzony HC mode.
Także gracze lubiacy mniej wymagajace gry, są w to zamieszani, ale to inna bajka - tacy sa na PC i na konsolach.
Nie wazne, co kto mowi :P

Dnia 04.10.2011 o 16:45, Dziki_Los napisał:

Tak przynajmniej to rozumiem, że z powodu mniejszych możliwości sterowania na konsolach,
pewne rzeczy się upraszcza, i dotyka to także wersji pc. Z tym, że w wypadku Rage''a
nie miało by to żadnego znaczenia.

Czasem, tak. Czasem to wiekszego znaczenia nie ma. Patrz Crysis i Crysis 2.
W jedynce miałeś odchylanie sie na lewo i prawo (własciwie kompletnie zbedne),
Mogłes sie kłaść jak sie nie myle i jeden tryb mocy wiecej (polaczyli tryb siły z szybkoscia chyba)
W Crysis 2 wysoki skok wykonywało sie poprzez ciut dłuzsze przcisniecie spacji - bez wyboru trybu mocy.
Czy wyszło gorzej, mozna polemizować. Ja osobiscie wole sterowanie z C2.

Najwiekszy problem pojawia sie z... widokiem izometrycznym i strategiami - wiadome.
Choć upatruje tutaj szanse dla kontrolerow typu Muve, albo Wiilot.
http://www.youtube.com/watch?v=9-BCBdBjdO0
Z drugiej stony masz platformowki, gdzie pad moze okazac sie wygodniejszy :]
No jednak dalej zostaje jeden problem. Kto szuka strategii na konsolach, albo bijatyki na pctach ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to znaczy na forum najpierw narzekają a potem okazuje się to efektem sterowników pod betę bf3 jeden co narzekał władował starszą wersję i potem gra działa mu bez problemów. jeden natomiast kupił PC zrobił update wszystkiego prócz płyty głównej i miał wydajność ogólnie kiepską natomiast do oceny poczekam jak sam zagram ale z tego co na forach się czyta to wychodzi niewiedza tych którzy problemy mają no bo na serio koleś narzeka że wszystko mu kiepsko działa po update grafy beta sterownikami i zwala to na RAGE no comment.

co do wolności w grze no jest i tak lepiej niż co tak zwane gry sandbox co niektóre z tego co widzę na gamplayach i ciekawostka posiadacze starszych kombajnów nie mają takich problemów oO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 17:10, gogiell napisał:

Dodam jeszcze, że Morrowind był uproszczony w stosunku do Daggerfalla :>.


A Morrowind był tworzony na PCty. Xbox dostał porta. Czyli to nie problem konsol, a ogolny problem :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

sznajder23, Dziki_Los:

Sprawa pierwsza: czy muszę grać w grę, by wiedzieć, że nie lubię automatycznej regeneracji
zdrowia lub systemu checkpointów? Nie, bo miałem z nimi już do czynienia i wiem, że ich
nie lubię. A Rage takie mechanizmy właśnie ma. To raz. Dwa: Jakość grafiki można bez
problemu zobaczyć w gameplay''ach na YT. I znowu - nie muszę grać, by wiedzieć. Podobnie
kwestia interfejsu - to też można zobaczyć bez grania. A ilość błędów? Widać to po forach,
które pękają w szwach od zatrzęsienia bug''ów.


To, że gra ma takie mechanizmy a nie inne nie znaczy, że jest zła. Nikt nie zmusza Cię do kupowana przecież. Na grę składa się jeszcze wiele innych czynników. Niestety pewnie ciężko, Ci znaleźć grę w którą grasz, bo niestety ciężko, żeby gra miała wszystkie cechy o których mówisz - chyba, że będzie pisana bezpośrednio pod Ciebie.

Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

Ponadto już wcześniej Carmack mówił, że celuje w wersję konsolową, a PC-towa dopiero
w drugiej kolejności. Stąd hipoteza, że na PC gra będzie gorsza. Filmiki na YT i raporty
błędów zgłaszanych przez graczy potwierdzają zasadność tego przypuszczenia.


Możesz podać jakiś konkretny przykład, w czym gra na PC mogła by być gorsza? Na myśl przychodzi mi tylko grafika ale to, że gra nie wykorzystuje wszystkich możliwości obecnych na rynku topowych kart graficznych to nie znaczy, że nie będzie wyglądała ładnie. Uproszczona raczej nie będzie, bo strzelanek nie da się uprościć. Więc mam pytanie - czym ta "gorszość" miałaby się objawić? Że nie obsłuży move''a? :D

Bugi trawią każdą grę od razu po release. Nie pamiętam kiedy wypuszczono ostatnio dopracowaną produkcję .Pytanie jak szybko ID je naprawi. Mam nadzieję, że nie będziemy długo czekać - ID dawno nie pochwaliło się dobrym tytułem, więc raczej powinno im zależeć.

EDIT ---> Jak napisał Numen, część błędów może wynikać z chociażby nieogarnięcia graczy ze sterownikami.

Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

Reasumując, nie trzeba grać, by móc z grubsza wiedzieć, jaka gra jest. Co innego, gdybym
miał pisać recenzję, jednak dla konsumenta taka wiedza kompletnie wystarczy.


Każdy ma prawo dokonywać wyboru na podstawę informacji jakie uznaje za stosowne. Ja wolę pograć, Ty wolisz poczytać. Na pewno lepiej by było gdyby wypuścili demko. Moje zdanie jest takie, że grywalności nie ocenisz na podstawie lektury. Z tym, że sama grywalność to pojęcie względne - dla mnie samochodówki są kiepskie i zawsze będą ;)

Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

A co do tego, że kiedyś gry miały grafikę 800x600 i mega-grywalność. Zgadzam się. Jednak
zauważ, że grę kupuję dzisiaj. Za jak najbardziej pełną, DZISIEJSZĄ cenę. Dlatego chyba
mam prawo wymagać jak najbardziej DZISIEJSZEJ grafiki, przystosowanej do możliwości obecnych
PC-tów. Tym bardziej w sytuacji, gdy developerem jest ktoś, kto ten gatunek rozpoczął,
kto zawsze tworzył dopracowane gry na PC, i kto w kwestiach grafiki zawsze przodował
na rynku (nie zawsze samotnie, ale nigdy nie zszedł choćby do drugiej ligi).


Z tego co pamiętam, to cena gier mocno się nie zmieniła, a zarobki wzrosły. Diablo 1 kupiłem bodajże za 160 zł ;)

Powtarzam jeszcze raz - dla mnie najważniejsza jest grywalność. A jej, moi zdaniem, nie da się ocenić czytając, oglądając screeny czy filmy na youtube.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 17:19, Zgreed66 napisał:

> Dodam jeszcze, że Morrowind był uproszczony w stosunku do Daggerfalla :>.

A Morrowind był tworzony na PCty. Xbox dostał porta. Czyli to nie problem konsol, a ogolny
problem :]


Cóż, zatem jednak mogłem się mylić. Może nie chodzi tu o konsole, tylko o ogólną degenerację poziomu graczy ;) Ale już nie offtopuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

Sprawa pierwsza: czy muszę grać w grę, by wiedzieć, że nie lubię automatycznej regeneracji
zdrowia lub systemu checkpointów?

Co kto lubi, nie podoba sie nie kupujesz. Tyle.

Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

Nie, bo miałem z nimi już do czynienia i wiem, że ich nie lubię.

Ja zdarzyłem odlubić automatyczny system zapisu. Jezeli jest dobry auto - mam gdzies co jest.
Mozesz napisać, ze dla ciebie jest to wydluzanie gry. Ja moge twierdzić, ze dobrze uzyty fajnie podbije
poziom trudnosci. Wiekszy poziom trudnosci = dluzszy czas gry. Jak uzyjesz argumentu, tak wyjdzie.

Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

A Rage takie mechanizmy właśnie ma. To raz.

Ale nie wiesz jaki jest ogolny poziom trudnosci gry, a oto sie rozbija.

Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

Dwa: Jakość grafiki można bez problemu zobaczyć w gameplay''ach na YT.

Sama grafika jest ok, problem to... kontroler, a raczej kontrolery pamieci w PCtach.
Konsola ma jeden i problemu jak widać nie widu, ani slychu zbytnio.

Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

Podobnie kwestia interfejsu - to też można zobaczyć bez grania.

Ale nie wiesz, jak sie go uzywa jezeli chodzi wersje PC. Nowy Deus ex ma zły?

Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

A ilość błędów? Widać to po forach, które pękają w szwach od zatrzęsienia bug''ów.

Pop in, pop in,pop in, pop in... bugi? Czy bug, jeden konkretny.

Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

Ponadto już wcześniej Carmack mówił, że celuje w wersję konsolową, a PC-towa dopiero
w drugiej kolejności. Stąd hipoteza, że na PC gra będzie gorsza.

Gorsza? Czy taka sama?

Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

Filmiki na YT i raporty błędów zgłaszanych przez graczy potwierdzają zasadność tego przypuszczenia.

True.

Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

Reasumując, nie trzeba grać, by móc z grubsza wiedzieć, jaka gra jest. Co innego, gdybym
miał pisać recenzję, jednak dla konsumenta taka wiedza kompletnie wystarczy.

Reasumujac zagraj, aby powiedzieć czy coś jest złe, a nie bo konsolowe.
Nowy Deus Ex tez jest konsolowy i poprosze znalesc kogoś, kto twierdzi, że to zła konsolowość i nie jest trollem.

Dnia 04.10.2011 o 17:06, Tenebrael napisał:

datego chyba mam prawo wymagać jak najbardziej DZISIEJSZEJ grafiki,
przystosowanej do możliwości obecnych PC-tów.

Polemizować moge w kilka stron. Jedna, nie jestes jedynym pecetowcem.
Rage mogło pojsc w strone Valve, czyli takze mozliwosc odpalenia na słabych kompach i tak jest.
Świetny wyglad, bez cudow jezeli chodzi o sprzet.
Dwa, to ich sprawa co wydają. Rage nie wyglada źle - ofc pomijajac bug z pop-in.
To ty decydujesz, czy ich gra ci odpowiada, czy nie.
Czy wolisz poswiecic grafike dla nizszych wymagań, ale zostawiajac sobie całą grywalnosc jaką oferuja.
PCtowcy to bardzo złozona grupa jednak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 17:20, Dziki_Los napisał:

Z tego co pamiętam, to cena gier mocno się nie zmieniła, a zarobki wzrosły. Diablo 1
kupiłem bodajże za 160 zł ;)


Dokładnie jak mówisz- pierwszego Quake''a kupiłem za 130zł, Phantasmagoria to prawie 190 stała, głupie Katharsis 120zł, większość gier 100zł+, za mniej to tylko Wormsy i jakieś porty z Amigi ;) To jak ci tzw. "staroszkolni" gracze nie pamiętają ile kosztowały gry z tego sielankowego dla nich okresu, to ja się nie dziwię, że gry znalazły sobie nowych odbiorców -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować