Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Polska oczami Electronic Arts – oddział firmy podsumowuje swoje dokonania

27 postów w tym temacie

Dnia 06.10.2011 o 01:52, Fang napisał:

Polski oddział EA jest beznadziejny powinni brać przykład chociażby z Ubi bo do Blizzarda
to już w ogólne nie mają startu.

No tak, bo przecież Blizzard ma polski oddział i jeszcze ich gry są tańsze niż na zachodzie Europy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 06.10.2011 o 09:09, Nalfein napisał:

No tak, bo przecież Blizzard ma polski oddział i jeszcze ich gry są tańsze niż na zachodzie
Europy...


Dobrze powiedziane :D

Co do dubbingu ME3 -czyli wydawcy, którzy robią dubbing wydając gry w Polsce nie zarabiają na nich? Akurat... Po prostu EA woli wydać tą kasę na reklamę i marketing, żeby jak najwięcej masy kupiło grę. Bo jak się dobrze zareklamuje, to z dubbingiem czy bez i tak się dobrze sprzeda. EA po prostu ma w d... polskiego gracza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie największy minus że nie wydali Dragon Age Początek Ultimate Edition.
Czekałem i czekać będę na zbiorowe wydanie najlepszego RPG w starym stylu.
Ale dystrybucja cyfrowa Ultimate i to w dodatku z problemami- duży minus!
Apeluje do EA wydajcie DAO UE w wersji pudełkowej na PC!
Dlaczego nie dostajemy takie produktu???

Pobudka!!!

Czy tylko mnie to wkurza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2011 o 09:09, Nalfein napisał:

No tak, bo przecież Blizzard ma polski oddział i jeszcze ich gry są tańsze niż na zachodzie
Europy...


Co do tego ma cena gier? Są drogie fakt też mi się to nie podoba i uważam że przesadzili z ceną Starcrafta ale co do jakości wsparcia w naszym kraju nie mam żadnych zastrzeżeń.

Pomoc w zakresie kont i płatności:
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=pl_PL&articleId=23210

Pomoc techniczna World of Warcraft
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=pl_PL&articleId=22330

Pomoc techniczna Blizzard i w zakresie dawnych gier
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=pl_PL&articleId=22619

Do wszystkich trzech jest telefon Polski (rozmawiając z kompetentnymi ludźmi), dodatkowo wszystkie materiały jakie pojawiają się na oficjalnej stronie Blizzarda prawie natychmiast są także na polskiej stronie. Np filmik na 20 lecie firmy pojawił się (nielicząca angielskiej wersji strony oczywiście) najszybciej właśnie na polskiej podstronie z dodanymi napisami. Natomiast EA przygotowuje polskie materiały miesiąc, dwa (o ile w ogóle) później niż ich amerykańskie wydanie. Dodatkowo wysłać im maila to albo zero odpowiedzi albo "nie wiemy"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DAII Być może i sprzedał się dobrze, ale tylko dlatego, że żerował na przyzwoitej marce jaką wyrobiło DAO. Niestety wielu się na to nabrało i kupiło DAII (w tym niestety ja też). Stąd wynik sprzedaży. Więcej tego błędu nie popełnię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cicho, takie drobnostki, że Pomoc Techniczna Blizzarda działa także w weekendy (soboty i niedziele) nawet nie wspominaj, bo to są drobnostki, które nikogo nie interesują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować