Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

W samo południe, biegając po otwartym świecie

15 postów w tym temacie

Łukasz Wiśniewski

Obok maksymalnie ograniczonych skryptami gier akcji, skoncentrowanych wręcz maniakalnie na fabule, mamy na rynku coraz więcej produkcji o strukturze otwartej, określanej mianem sandbox. Ostatnio to chociażby The Elder Scrolls V: Skyrim, Assassin's Creed Revelations czy Saint's Row The Third.

Przeczytaj cały tekst "W samo południe, biegając po otwartym świecie" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skyrim to dla mnie hit! Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek siedział osiem godzin non-stop przy jakiejś grze. Ta gra jest po prostu genialna. Ilość zadań jest ogromna, co mnie bardzo cieszy. Każde zadanie wydaje się mieć jakiś sens i daje wielką frajdę, widać, że twórcy bardzo się postarali, w rezultacie otrzymaliśmy masę zadań i jakość, którą mało jaka gra może się pochwalić. Bynajmniej nie są to zadania typu... "Mam tu dla Ciebie kilka rzep" "Idź mi po patelnię..." (Trlolololo). Nie będę już się rozpisywał jaka ta gra jest świetna, bo każdy kto gra ten wie. Ja zamierzam jeszcze dluuugo w nią grać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie prawda bo mnie również poniekąd =)
No nie jest to jakaś idealna kalka oczywiście, ale pewne podobieństwa w kształcie naszych granic są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej przypomina to Polskę, bo morze jest u góry (północ) a dookoła są lądy. No i powierzchniowo podobnie, ewentualnie proporcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zachęcony przez Skyrim, w które ze względów sprzętowych nie mogłem zagrać, sięgnąłem po Morrowinda. Przeszedłem jedynie wątek gildii wojowników, trochę głównego i monotonia mnie zabiła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Wczujmy się w naszą postać: czy jeśli mamy do zrealizowania kilka poważnych zadań dla ważnych osób, za grube nagrody, to dalej będziemy każdego sklepikarza pytać o pracę? No i jaką to niby pracę ma dać nam ów sklepikarz, nie związaną z zaopatrzeniem kramu? Jeśli na własne życzenie zaśmieciliśmy sobie listę zadań, nie narzekajmy na twórców..."
fajnie fajnie, tylko te "poważne zadania za grube nagrody" to chyba nie w skyrim, bo jedyne mocne przedmioty to te od daedr, reszta to w 90% przypadków dostosowany do naszego poziomu syf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No coz, TES od poczatku serii [1994 o ile pamiec nie myli?] byl sandboxem. Sam pamietam jak cisnalem w daggerfalla itd.

Do tego GTA i wiele innych.

Dobry trend, bardzo dobry, ale wykonanie pozostawia wiele do zyczenia w tych grach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@dark_master, mam jeden perfekcyjny przykład, ale spoiler jest dość duży, więc powiem tylko, że za niektóre zadania można dostać naprawdę przyzwoitą sumkę ;) A przedmioty rzeczywiście z craftingu najlepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.11.2011 o 17:00, dark_master napisał:

fajnie fajnie, tylko te "poważne zadania za grube nagrody" to chyba nie w skyrim, bo
jedyne mocne przedmioty to te od daedr, reszta to w 90% przypadków dostosowany do naszego
poziomu syf.


No, tutaj się nieźle zawiodłem parę razy, kiedy za wykonanie zadania, dzięki któremu koleś stał się potężny/bogaty dostaję w nagrodę jakiś gówniany, stalowy miecz, to normalnie idzie tylko wbić temu gościowi ten miecz w gardło... oraz w niektórych przypadkach bardziej się opłaca sprzedać przedmioty potrzebne do ukończenia zadania niż je oddać i sfinalizować zadanie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować