Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Alarm betowy: Microsoft Flight

45 postów w tym temacie

Dnia 03.12.2011 o 17:30, Undertaker napisał:

Zalecane wymagania są chyba przesadzone.

Ty chyba nie grałeś w poprzednią część... one wcale nie są przesadzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt, znając życie, te rekomendowane konfiguracje i tak nie zapewnią komfortowej rozgrywki na wysokich detalach. Minimalne zapewne też ciut wzrosną, ale strzelam, że niezbyt radykalnie - twórcy od dłuższego czasu zapowiadają, że na budżetowym sprzęcie będzie można sensownie odpalić grę. Może się uda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.12.2011 o 17:43, Redjevel napisał:

> Zalecane wymagania są chyba przesadzone.
Ty chyba nie grałeś w poprzednią część... one wcale nie są przesadzone.

Nie są przesadzone bo wygląda dobrze czy twórcy olali optymalizację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć, te gry po prostu mają takie wymagania i już, spróbuj sobie symulować wymagający model graficzny i fizyczny samolotu, ruchy wiatrów, chmur, ruch lotniczy, a także to co na ziemi, a to wszystko na całkiem sporym kawałku świata na raz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aby wyrenderować wysokiej rozdzielczosci teksturki i samolocik wraz z kokpitem potrzbujemy tylko sprzetu za pare tysi - spoko,pytanko dla fanow i znawcow, czy poprzednia gra tez takie miala wysokie wymagania? Czy w tej grze jest chociaz dx11 z teselacja, ze podali takie hiper-wymagania - toz to bf3 ma mniejsze:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Mariusz178
W FSX grałem na 8800gt, c2q 6600 i 2gb ram, i ustawienia graficzne tak na 80% jakości, czyli prawie max, ale do tego miałem mod na lepsze efekty pogodowe, i na tym miałem około 30-40 fps

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na moim AMD X4, 4GB, 460 bf3 działa na ultra, a symulatorek nie pójdzie? Grałem sporo w poprzedniego FS i też w dniu premiery miałgigantyczne wymagania, no ale żeby aż tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mariusz178 - w FSX (Service Pack 2) była jedynie obsługa DirectX 10 lecz z błędami. Studio zamknęli i wtedy nikt tego nie naprawiał. Na i7 950 (3,07 GHz), GTX 560 Ti, 6 GB RAM + dodatek do gry który dodaje samoloty (BOTY - liczebność 70%), detale terenu i samolotu na wysokie, w czasie lotu miałem 30-40 fps, a na lotnisku 20-30 fps

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z Choinki się urwaliście? Symulatory lotów zawsze miały największe wymagania. Ale ciekawi mnie wyrzucenie słowa "simulator" z tytułu. Czyżby miało ono zostać domyślnie zastąpione "stymulatorem"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.12.2011 o 18:35, hans_olo napisał:

Z Choinki się urwaliście? Symulatory lotów zawsze miały największe wymagania. Ale ciekawi
mnie wyrzucenie słowa "simulator" z tytułu. Czyżby miało ono zostać domyślnie zastąpione
"stymulatorem"?


Oby nie bo byłby to upadek jednego z ostatnich bastionów maniaków symulacji, a nie "byle prościej, byle ładniej bo to co proste i co nie wymaga daje frajdę"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.12.2011 o 18:07, Dragoon1 napisał:

Nie są przesadzone bo wygląda dobrze czy twórcy olali optymalizację?

To jest symulator a nie korytarzowa strzelanka. Symulowanie ruchu lotniczego, silnik fizyczny i renderowanie ogromnych połaci terenu wymaga dobrego sprzętu. Grafika nie kończy się na rozdzielczości tekstur i teselacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety z tą serią mam tylko jedno i to złe skojarzenie: Fatalna optymalizacja, ba jak inaczej można nazwać fakt iż na sprzęcie z Dual Core 2*2,8 ghz , 2gb ram i GForce 9800 na którym Crysis, Fallout 3,Metro, Mass Aeffect 2, Dead Space 2 i wiele innych tytułów z tego okresu chodzi bardzo płynnie w wysokich i w 1600*900 , to Flight Simulator X (chyba z 2006r, w którym GForce 9800 jeszcze nie było) po prostu brzydko tnie i to w jakimś śmiesznym medium (w których gra wygląda po prostu słabo). Więc jak patrzę na te screeny z tej wersji to jedno Wam , powiem - te wymagania zalecane można uznać za minimalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.12.2011 o 18:41, MKRaven napisał:

Oby nie bo byłby to upadek jednego z ostatnich bastionów maniaków symulacji, a nie "byle
prościej, byle ładniej bo to co proste i co nie wymaga daje frajdę"...


Zawsze pozostaje konkurencyjny X-Plane. Na gwiazdkę właśnie wychodzi jego 10 wersja ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Program nie jest dostępny do samodzielnej nominacji." Czyli, że tylko zaproszenia? Po co więc news o tej becie, skoro i tak trzeba czekać na zaproszenie? Czy ja coś spieprzyłem przy zapisywaniu się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.12.2011 o 19:07, nazgul82 napisał:

Niestety z tą serią mam tylko jedno i to złe skojarzenie: Fatalna optymalizacja, ba jak
inaczej można nazwać fakt iż na sprzęcie z Dual Core 2*2,8 ghz , 2gb ram i GForce 9800
na którym Crysis, Fallout 3,Metro, Mass Aeffect 2, Dead Space 2 i wiele innych tytułów
z tego okresu chodzi bardzo płynnie w wysokich i w 1600*900 , to Flight Simulator X (chyba
z 2006r, w którym GForce 9800 jeszcze nie było) po prostu brzydko tnie i to w jakimś
śmiesznym medium (w których gra wygląda po prostu słabo). Więc jak patrzę na te screeny
z tej wersji to jedno Wam , powiem - te wymagania zalecane można uznać za minimalne.

Na Twoje pytanie jest jedna prosta odpowiedź. MSFSX to nie: Crysis, Fallout 3,Metro, Mass Aeffect 2, ani Dead Space 2 i jak byś czytał komentarze, to byś nie zadał tego pytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować