Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Mam na normalu problem z Belialem... :/
Próbowałem podejść normalnie jak i na mocno defensywnych czarach (magiem gram) i wszystko jest dobrze dopóki nie zastouje on takiego czegoś że na całej tej platformie pojawia się kwas... Nie mam wtedy szans.
Mam 23 lvl, może za nisko? Dziwna sprawa bo jakoś nie miałem z niczym wcześniej problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie masz w tym stać, to nie kwas a miejsca w które za chwile uderzy, jest ich sporo ale prawie zawsze jest miejsce gdzie możesz odbiec/teleportować się. Zapewne z Diamon Skin byś jeden atak przeżył, ale na wyższych poziomach trudności to one shot dla wszystkich klas prócz może melee.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ty mówisz o innym ataku niż ja. Ja nie mowie o tym co się pojawia i on za chwile tam wali, ale jak kładzie łapy na platformie i pojawiają się takie wybuchy. Ale już chyba mi się uda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po patchu fiksują mi opisy zmian statystyk podawane przy przedmiotach w ekwipunku. Przykładowo łuk podaje mi, że po założeniu stracę 1100życia, a zyskuję 500. Na szczęście zysk jest zgodny ze statami łuku, tylko opis jest błędny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeskoczyłem po wszystkich [chyba oprócz 2 bossów z aktu 4] i nie widzę jakiś tam wielkich różnic.
Owszem bossy dostały dodatkowe umiejki, ale bez przesady, przy tym jak znerfiono ich hp i dps te bonusy nie maja wielkiego znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.06.2012 o 18:35, Kamil2142 napisał:

Ja mam taką propozycję, żebyś powtórzył to jeszcze z 2-3 razy bo chyba nie każdy przeczytał
jaki jesteś zajebisty i zrobiłeś to przed nerfem. Śmiało.



Uuu kogoś tu chyba coś boli... mam taką propozycje - dorośnij.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem Ghom przed patchem był o wiele łatwiejszy przynajmniej dla mnie. A i jak masz czas to może pokazał byś gdzie ty ten hajs farmisz ? ;p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


>mam taką propozycje - dorośnij.

Sorry, ale to nie ja tutaj sikam nad tym jak pokonałem zlepek piksel i chwaląc się w przeciągu ~4 godzin już dwa razy na forum tym, jakie inferno jest banalne i że zrobiłeś endbossa przed nerfem. Możesz mówić co chcesz, ale chyba to jest bardziej dziecinne. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2012 o 20:43, HumanGhost napisał:

Da sie gdzieś sprawdzić dokładne statystyki z gry? Ilosć zgonów, zabitych mobów danego
rodzaju itp.


Ah, sam bym chętnie coś takiego poczytał, więc dołączam się do pytania. Znalazłem tylko te bardzo ograniczone zbiorcze statystyki (bodajże ilość zabitych potworów ogółem itd.). Wygląda na to, że gra zapisuje rekordy odnośnie niszczenia otoczenia czy "masakry" dla każdej postaci, ale nie wiem czy da się w jakiś sposób do nich dotrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

E tam ty też niepotrzebnie zaczynasz wojne. Inferno trudne nie jest tylko trzeba mieć dobry ekwipunek, a żeby ten zdobyć to trzeba poświęcić spory czas na farm lub mieć poprostu szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2012 o 21:06, Gacol08 napisał:


Nie mówię, że mam problemy z inferno i przyszedłem tutaj wyładować złość na kimś "bo tak" "bo ma lepiej".
Wpienia mnie po prostu takie wywyższanie się i niepotrzebne chwalenie się czymś niezbyt istotnym. Cieszysz się, spoko, nie ma sprawy. Nie mam jednak zamiaru czytać tego po raz ( chyba już ) trzeci. Zresztą zwróciłem uwagę z użyciem ironii, a ten odrazu z "dorośnij". No proszę was...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2012 o 21:06, Gacol08 napisał:

E tam ty też niepotrzebnie zaczynasz wojne. Inferno trudne nie jest tylko trzeba mieć
dobry ekwipunek, a żeby ten zdobyć to trzeba poświęcić spory czas na farm lub mieć poprostu
szczęście.


Trudne to złe słowo :D Bardziej użyłbym "wymagające", bo w przeciwieństwie do pozostałych poziomów trudności trzeba było (nadal trzeba? nie wiem, nie grałem po nerfie) uważać na to co się dzieje i mieć jakąś konkretną wizję gry i cel (co poprawić w sprzęcie żeby było lepiej).

Fajnie było, szkoda że Blizz dłużej tego tak nie zostawił...No ale z drugiej strony z tym jaką furorę robi AH i RMAH to wiadomo było że ludzie będą bardzo napierać żeby "wyrównać szanse", bo takie dzisiejsze podejście - każdemu się należy.

A przecież chodzi o to żeby się dobrze bawić przede wszystkim :<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2012 o 21:47, zawcia napisał:

Trudne to złe słowo :D Bardziej użyłbym "wymagające", bo w przeciwieństwie do pozostałych
poziomów trudności trzeba było (nadal trzeba? nie wiem, nie grałem po nerfie) uważać
na to co się dzieje i mieć jakąś konkretną wizję gry i cel (co poprawić w sprzęcie żeby
było lepiej).

Weapon dps, All res, vit, main stat, crit, crit chance, ias już nawet nie liczę, dodaj armor jak jesteś melee. Już Diablo 2 był bardziej wymagający, bo potrzebowałeś resist na pewien cap, odpowiedni faster cast time by zmniejszyć liczbę klatek na atak i cannot be frozen, rune wordy z aurą lub skillem etc, teraz ładujesz wszystko co tylko możesz, a każdy tego typu affix na jednym przedmiocie zwielokrotnia jego wartość.

Sorry, ale jedyny skill w tej grze był jak grałeś glass cannonem i każda pomyłka to śmierć. Teraz? Blizz coraz bardziej zmierza w stronę eliminacji skilla i pure gear checka. Vide Enrage na bossach. Teleport+Fire chain też jest pełne ''skilla'', albo masz gear żeby przeżyć tick z nich + melee moba, albo kitujesz poza ekranem.

Ludzie cieszący się Inferno Diablo przed ''nerfem'' są trochę śmieszni, bo żadnego nerfu na bossach nie było. Wręcz przeciwnie, bossowie stali się trudniejsi od elit, spróbujcie zrobić re-kill. Co z tego, że zabiłem Diablo, skoro nie mogę ruszyć teraz Ghoma czy Siegebreakera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak dałem sobie spokój z próbami na ghomie wróciłem do aktu II. Tutaj rzeczywiście widać skutki nerfa, na spokojnie z 5 stackami farmie wszystko moim monkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2012 o 16:02, Dark_elves napisał:

Od dwóch dni Diablo działa mi zuwazalnie wolniej, spadek wynosi średnio 20 fpsów w każdym
miejscu, ma
ktoś podobny problem ? Wątpię aby przyczyna leżała po mojej stronie bo nie robiłem na
kompie praktycznie
nic poza grą.

Ty, to chyba masz coś z kompem hahaha [serio albo i nie serio] Z tego co pamietam to nawet problemy miałeś w becie...
Po samym wprowadzeniu RMAH nawet mi się lepiej gra. A teraz po tym patchu jeszcze lepiej niż było 78 ms :) miodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda słów.. napisałem co sądzę o nerfie i co mnie cieszy - bo mnie cieszy, że zdążyłem, przed tak poważnymi zmianami zaliczyć coś do czego już nie ma jak wrócić.
Jak tak bardzo cie boli to, że ktoś aktualnie się dobrze przy D3 bawi zamiast się frustrować [na "zlepki pikseli" co ma pewnie być przytykiem do tego, ze ci co tu grają to no-lifey nie ? patrz a grywam tylko 3-4h w weekndy i większość ludzi z mojej fl podobnie...] - no to już masz problem, idź do specjalisty go rozwiązać zamiast tu wylewać jakieś niskich lotów dziecinne chamstwo na forum.

Mam przegląd na to jak wyglądały poszczególne akty przed upem [tak jak niejedna osoba tutaj z resztą] i jak wyglądają teraz, ergo mam możliwość napisania rzetelnej opinii o tym jak sprawa wygląda i to zrobiłem.
Bo nerf w porównaniu do sytuacji pierwotnej jest bardzo duży, dostateczny dowód jest taki, że solo akt 4 był drogą przez mękę dla osób bez mega gearu z ah za grube balony - w tym i dla mnie - a teraz jest jak spacer po parku.
Straciłem przeszło 8k dpsu i dalej ejst mi tam łatwiej się przesolowac do Diablo niż wcześniej, o co-opie już nie wspomnę bo ten zrobił się wręcz pożywką do speedrunów [barb + monk z przodu ja + jakiś dh lub drugi wizz z tyłu i można się mimo obniżonego dpsu przebijać jak przecinak nawet przez elity, dopiero jak się wylosuje jakąś z upierdliwym zestawem skilli trzeba więcej się nagimnastykować]

I co by podkreślić swoją "zajebistość" chętnie się powtórzę - ciesze się, ze zdążyłem przed nerfem bo ten grę zrównał mniej więcej z poziomem piekło, reasumując - ciesze się, ze zdążyłem się załapać na jakieś fajne wyzwanie jakim to inferno wcześniej było.

P.S.
Jak tu widzisz jakieś "wywyższanie się" to pozdro i poćwicz.. najlepiej czytanie ze zrozumieniem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że to nie jest już Diablo tylko jakiś Auction House Tycoon czy Auction House Manager/Simulator tylko z dodatkiem paru bajerów, Inferno stało się za proste na chwilę obecną... Bardzo się zawiodłem na tej części, z każdą kolejną grą ich jakość spada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2012 o 00:51, Malevyn napisał:

hmm po dzisiejszym paczu wszystkie ustawienia w grze powrocily do domyslnych.


Tak. Nawet pierwszy akt jest prostszy chociaż mieli go nie ruszać, szkoda tylko że znerfili mój atak speed na DH, muszę sprzedać większość przedmiotów z niej za połowę ceny, i wrzucę sobie wszystko pod Crit Chance, wolę ładować większe krytyki niż mieć daremny Attack Speed. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się