Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pecetowy Max Payne 3 ze znacznie lepszą grafiką. Mamy pierwsze screeny!

41 postów w tym temacie

Dnia 23.02.2012 o 22:25, Henrar napisał:

-.-


Ten znaczek czego jest symbolem ?.

Ps. Z tego co widzę Fallout 3 Tobie nie przypasował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2012 o 22:44, kerkas napisał:

Ten znaczek czego jest symbolem ?.

Irytacji, czasem znudzenia.

Dnia 23.02.2012 o 22:44, kerkas napisał:

Ps. Z tego co widzę Fallout 3 Tobie nie przypasował.

Bo Bethesda nie napisała dobrze fabuły, okroiła dialogi, doprowadziła no niemałego gwałtu na kanonie (Bractwo Stali jako Jedi Pustkowii zamiast technofanatyków, którzy są gotowi wysłać potencjalnego rekruta do jednego z najbardziej niebezpiecznych miejsc w okolicy), przesadzili z brutalnością (a mówimy tu o Falloucie) i praktycznie zapomnieli o czarnym humorze, który definiował serię. Ale przede wszystkim - gra za bardzo przypominała Obliviona i podobnie, jak TESIV była nudnawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.02.2012 o 22:25, Henrar napisał:

Bo akurat NY, zima i gangsterzy (których przecież w ogóle w Sao Pailo nie ma - tam jest
pełna kulturka) to aspekty definiujące serię Max Payne -.-


Definiujace moze nie, ale jakby mi ktos przeniosl WoW-a do przyszlosci i zamiast z frostbolta strzelalbym ze smiesznego fazera, czy co to tam jest to tez bym nie byl zadowolony. Nie jestem zbytnim zwolennikiem takich zmian. Chcieli zrobic cos w klimatach Elitarnych (a na to sie zapowiada), to niech robia, ale niech nie nazywaja tego Max Payne, bo ja sie w tym dopatruje tylko prostej reklamy. Takie jest przynajmniej moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2012 o 23:08, TigerXP napisał:

Definiujace moze nie, ale jakby mi ktos przeniosl WoW-a do przyszlosci i zamiast z frostbolta
strzelalbym ze smiesznego fazera, czy co to tam jest to tez bym nie byl zadowolony.

Nie do końca. Realia MP się nie zmienią - zmieni się miejsce akcji. Max może sobie podróżować i mógłby wylądować choćby i w Wąchocku, jeżeli Rockstar miałby na to ochotę.

Poza tym, wtedy Rockstar miałby na głowie grupę graczy, którzy narzekają na to, że gry się nie zmieniają. Dostałoby im się za to, że nie są oryginalni i kopiują Remedy na potęgę.
Sami się w końcu zastanówcie, czego chcecie. Bo albo narzekacie na CoDa, że wszystko w nim takie samo, albo czepiacie się nawet takich pierdół jak to, że zmieniają fryzurę Geraltowi czy Dantemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiany oczywiscie, ale nie kastrujmy gry z jej najlepszych elementow. A wlasnie ten ciezki klimat amerykanskiego miasta zima byl jednym z najlepszych elementow gry. Do tego schizy Maxa, bieganie po niekonczacych sie korytarzach, placz dziecka itp itd. A tutaj wszystko tak kolorowo i dziecinnie, tak jakby gra bylo robiona dla facebookowego pokolenia.
Ide spac, dobranoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2012 o 23:19, TigerXP napisał:

Zmiany oczywiscie, ale nie kastrujmy gry z jej najlepszych elementow. A wlasnie ten ciezki
klimat amerykanskiego miasta zima byl jednym z najlepszych elementow gry.

To było tylko tło. Nic więcej. Zmiana na Sao Paulo nie spowoduje, że gra nie będzie mieć klimatu. Będzie trochę inny, ale nie będzie to mieć większego znaczenia. Liczy się Max.

Dnia 23.02.2012 o 23:19, TigerXP napisał:

Do tego schizy Maxa, bieganie po niekonczacych sie korytarzach, placz dziecka itp itd.

O tych elementach nie wiadomo nic. Rockstar to nie Bioware/EA, by opowiedzieć połowę fabuły gry w trakcie kampanii marketingowej (pozdro@ME2). Na tym polegała siła Red Dead Redemption - Rockstar postarał się, by o fabule mówiono jak najmniej.

Dnia 23.02.2012 o 23:19, TigerXP napisał:

A tutaj wszystko tak kolorowo i dziecinnie, tak jakby gra bylo robiona dla facebookowego pokolenia.

Od kiedy kolorowo=dziecinnie. Popatrzmy na GTA:Vice City i porównajmy do GTA III. VC ma znacznie cieplejszą paletę kolorów - czy to oznacza, że jest gorszy, mniej klimatyczny od GTAIII i dziecinny? Chyba nie.
Poza tym - popatrz na to, jak wygląda Sao Paulo w MP3 w nocy (na trailerach). Mało ciemne?

Dnia 23.02.2012 o 23:19, TigerXP napisał:

Ide spac, dobranoc.

Dobranoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2012 o 23:30, Henrar napisał:

To było tylko tło. Nic więcej. Zmiana na Sao Paulo nie spowoduje, że gra nie będzie mieć
klimatu. Będzie trochę inny, ale nie będzie to mieć większego znaczenia. Liczy się Max.

Nie przesadzaj. To jak z Call of Juarez vs wpółczesnosc. Jedni wolą zielone inni czerwone.

Dnia 23.02.2012 o 23:30, Henrar napisał:

O tych elementach nie wiadomo nic. Rockstar to nie Bioware/EA, by opowiedzieć połowę
fabuły gry w trakcie kampanii marketingowej (pozdro@ME2). Na tym polegała siła Red Dead
Redemption - Rockstar postarał się, by o fabule mówiono jak najmniej.

.Gra będzie swietna? Prawdopodobnie bedzie. Klimatem pewnie będzie powalać, ale jednak nie noir.
Tylko sie rozbijamy teraz o narzekanie, ostatnio raczej za duzo tego. Cos jak z BF3 na gram ;p

Czy zmiany (a raczej jej brak) w Call of Duty, wpienia? Jasne, bo gra wychodzi rok w rok.
Ostatni Max (2003). Przez co tego sie nieodczuje, szczegolnie jak pojda do przodu inne zmiany.
Szczegolnie gameplay''owe.

Dnia 23.02.2012 o 23:30, Henrar napisał:

Od kiedy kolorowo=dziecinnie. Popatrzmy na GTA:Vice City i porównajmy do GTA III. VC
ma znacznie cieplejszą paletę kolorów - czy to oznacza, że jest gorszy, mniej klimatyczny
od GTAIII i dziecinny? Chyba nie.

IMO Klimat lat 80 jest imba. Wiec przebija ta "Współczesnosc", a to tylko tło ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2012 o 23:01, Henrar napisał:

> Ps. Z tego co widzę Fallout 3 Tobie nie przypasował.
Bo Bethesda nie napisała dobrze fabuły, okroiła dialogi, doprowadziła no niemałego gwałtu

/.../

Dokładnie to samo tyle że innymi słowami napisał @TigerXP o MP3 , czyli Ty możesz napisać co Ci się w Falloucie 3 nie podobało i będzie to konstruktywna krytyka.
Natomiast @TigerXP napisał:
Chcieli zrobic cos w klimatach Elitarnych (a na to sie zapowiada), to niech robia, ale niech nie nazywaja tego Max Payne, bo ja sie w tym dopatruje tylko prostej reklamy.
A wlasnie ten ciezki klimat amerykanskiego miasta

Spoiler

zima

byl jednym z najlepszych elementow gry.
Do tego schizy Maxa, bieganie po niekonczacych sie korytarzach, placz dziecka itp itd.


Ponieważ nie opcji przekreślenia słowa zamiennie użyłem opcji spoiler.

To według Ciebie jest to już nie wiem czy poprawnie używam tego słowa hejtowanie.
Równie dobrze to samo można by powiedzieć o Twojej opinii o Falloucie III.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2012 o 07:22, kerkas napisał:

Dokładnie to samo tyle że innymi słowami napisał @TigerXP o MP3 , czyli Ty możesz
napisać co Ci się w Falloucie 3 nie podobało i będzie to konstruktywna krytyka.

Jest tylko jedna sprawa. Fallout 3 już wyszedł. Max Payne 3 nie. Uważam, że za krytykowanie gry będzie się można wziąć po premierze. I jeżeli wyczuję, że nie będzie tam klimatu Maxów - będę pierwszy, który Ci to napisze.

Dnia 24.02.2012 o 07:22, kerkas napisał:

To według Ciebie jest to już nie wiem czy poprawnie używam tego słowa hejtowanie.
Równie dobrze to samo można by powiedzieć o Twojej opinii o Falloucie III.

Jest pewna różnica między krytykowaniem gry, która wyszła (i to już dawno) a krytykowaniem tej, o której nic praktycznie nie wiadomo, nie sądzisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowa lepsza grafa w wersji na PC... Ja i tak tego nie zobaczę, bo mój stareńki PieCyk pewnie nowego Maxa udźwignie tylko na minimalnych :)
No nic, zobaczymy jak to będzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miejmy tylko nadzieję że późniejsze wydanie i podrasowanie grafiki nie oznacza "skonczylismy robote w tym samym czasie co wersje na konsole i czekalismy na moment by gre wydac" jak to miało miejsce z Batman Arkham City który niby wyszedł później bo był "dopracowywany" i koniec końców był całkowicie nie grywalny przez pierwsze 2-3 tygodnie nim producent raczył wydać patcha.
Trzymam kciuki za Max''a i mam nadzieję że nie będzie jak z w/w grą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2012 o 07:26, Henrar napisał:

Jest tylko jedna sprawa. Fallout 3 już wyszedł. Max Payne 3 nie. Uważam, że za krytykowanie
gry będzie się można wziąć po premierze. I jeżeli wyczuję, że nie będzie tam klimatu
Maxów - będę pierwszy, który Ci to napisze.


Dlaczego dopiero po premierze ? pewne elementy gry są już pewne.

Dnia 24.02.2012 o 07:26, Henrar napisał:

Jest pewna różnica między krytykowaniem gry, która wyszła (i to już dawno) a krytykowaniem
tej, o której nic praktycznie nie wiadomo, nie sądzisz?


O MP3 wiemy już całkiem sporo, pod względem akcji (strzelanin, pogoni itd. itp.) gra pewnie będzie dobra, natomiast cała reszta tu można by dyskutować, co też wielu, którzy grali w poprzednie odsłony przygód Maxa czyni.
Natomiast zgoda iż krytykowanie gry wydanej i tej która ma być wydana to inna para kaloszy.
W tej która ma być wydana może się jeszcze coś zmienić aczkolwiek nie sadzę aby to były elementy znaczące.
Premiera przewidziana jest na maj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2012 o 23:30, Henrar napisał:

To było tylko tło. Nic więcej. Zmiana na Sao Paulo nie spowoduje, że gra nie będzie mieć
klimatu. Będzie trochę inny, ale nie będzie to mieć większego znaczenia. Liczy się Max.


Jakbym słyszał Michała Szczerbica.

Dnia 23.02.2012 o 23:30, Henrar napisał:

> Do tego schizy Maxa, bieganie po niekonczacych sie korytarzach, placz dziecka itp
itd.
O tych elementach nie wiadomo nic.


Zgoda


>Rockstar to nie Bioware/EA, by opowiedzieć połowę

Dnia 23.02.2012 o 23:30, Henrar napisał:

fabuły gry w trakcie kampanii marketingowej


Słucham ? chyba się przesłyszałem.

>Na tym polegała siła Red Dead

Dnia 23.02.2012 o 23:30, Henrar napisał:

Redemption - Rockstar postarał się, by o fabule mówiono jak najmniej.


Red Dead Redemption to kontynuacja Red Dead Revolver (920,000 sprzedanych kopii).

“Do you guys consider Red Dead Redemption a SEQUEL to Revolver, or something else like "spiritual successor" or "followup"?” – received via Twitter

Well, it’s definitely not a narrative sequel – more of a spiritual successor as you put it.


Gracze dostali to co oryginale (świetna muzyka , westernowa akcja , ciekawych bohaterów) plus dużo , dużo więcej.

Dnia 23.02.2012 o 23:30, Henrar napisał:

Popatrzmy na GTA:Vice City i porównajmy do GTA III.


Tak się składa że to właśnie Vice City podobało się graczom najbardziej i nadal podoba.

Dnia 23.02.2012 o 23:30, Henrar napisał:

Poza tym - popatrz na to, jak wygląda Sao Paulo w MP3 w nocy (na trailerach). Mało ciemne?


Tak się składa że akcja poprzednich Maxów nie działa się za dnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakos nie chce mi sie wierzyc w ta duzo lepsza grafike - procz tekstur pewnie nic sie nie zmieni chociaz lepszy rydz niz nic :)

Bardziej sie martwie o optymalizacje - jak juz ktos wczesniej napisal, sytuacja taka juz miala miejsce. Warto wspomniec ze w GTA IV jest Euphoria Physics Engine (bo chyba nie przez tekstury czy oswietlenie tak mulilo ta gre) a z tego co widac w nowym Max Paynie tez jest cos podobnego wiec obawy sa jak najbardziej uzasadnione ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież akcja w Max Payne 3 nie będzie się działa tylko za dnia. Są tu też nocne misje Sao Paulo które jak najbardziej będą bliższe albo i dorównają klimatowi z M1 czy M2. Do tego początek w Nowym Jorku. Nie ma co jęczyć.

Ciekawe ile czasu będzie do grania. 15 godzin byłoby jak na tą serię rewelacyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2012 o 11:36, kerkas napisał:

>Rockstar to nie Bioware/EA, by opowiedzieć połowę
> fabuły gry w trakcie kampanii marketingowej

W skrócie: Bioware w trakcie promowania ME2 opowiedziało znaczną część fabuły gry, pozbawiając gracza niespodzianek (choćby zaznaczyli od razu, że Shepard na początku umiera, zaspoilowali obecność Zbieraczy i całej reszty).

Dnia 24.02.2012 o 11:36, kerkas napisał:

Gracze dostali to co oryginale (świetna muzyka , westernowa akcja , ciekawych bohaterów)
plus dużo , dużo więcej.

Nie o to mi chodziło. Pisałem o tym, że Rockstar nie ma w zwyczaju opisywać fabuły gry przed jej premierą ani tym bardziej pokazywać najważniejszych momentów w trailerach/gameplay''ach, w przeciwieństwie do wspomnianego wcześniej Bioware.

Dnia 24.02.2012 o 11:36, kerkas napisał:

Tak się składa że to właśnie Vice City podobało się graczom najbardziej i nadal podoba.

I jak to się ma do argumentu Tigera, że kolorowo=dziecinnie? :P

Dnia 24.02.2012 o 11:36, kerkas napisał:

Tak się składa że akcja poprzednich Maxów nie działa się za dnia.

Początek z jedynki i scena na komendzie z dwójki to niby co? [trollface] :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2012 o 11:54, Henrar napisał:

> Tak się składa że akcja poprzednich Maxów nie działa się za dnia.
Początek z jedynki i scena na komendzie z dwójki to niby co? [trollface] :)


Ach masz na myśli retrospekcje komiksowe faktycznie zarąbiście dużo słońca w tych retrospekcjach :)
Ciekaw jestem jestem skąd Ci wyszło że scena na komendzie rozgrywa się za dnia ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować