Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Trepanacja czaszki na nowym zwiastunie Sniper Elite V2

14 postów w tym temacie

Trepanacja oznacza zabieg operacyjny, panie Kacprze. Jeśli chciał pan koniecznie umieścić terminologię medyczną to chyba właściwsza byłaby "perforacja".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I kilka słów od znawcy...
1 Głowa nie jest celem snajperów tylko mostek...W klatkę piersiową łatwiej trafić z dużej odległości bo jak wiadomo jest większa od głowy a w wyniku trafienia w mostek ofiara też umrze...
2 Głowa jest celem snajperów poniżej 200m strzelają oni wtedy w tak zwany punkt TFace [TF] tworzy go linia oczu i nos kończąc na szczęce, Trafienie w te miejsce skutkuje zgonem po sekundzie ponieważ trafia sie w potylice bądź podstawę czaszki...

Co do samej gry to czekam na nią bo jak dotąd nie było za wiele gier traktującej o tej dziedzinie szkoda mi tylko że gra mało oddaje realizm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2012 o 23:17, WolfPL napisał:

I kilka słów od znawcy...
1 Głowa nie jest celem snajperów tylko mostek...W klatkę piersiową łatwiej trafić z dużej
odległości bo jak wiadomo jest większa od głowy a w wyniku trafienia w mostek ofiara
też umrze...
2 Głowa jest celem snajperów poniżej 200m strzelają oni wtedy w tak zwany punkt TFace
[TF] tworzy go linia oczu i nos kończąc na szczęce, Trafienie w te miejsce skutkuje zgonem
po sekundzie ponieważ trafia sie w potylice bądź podstawę czaszki...

Co do samej gry to czekam na nią bo jak dotąd nie było za wiele gier traktującej o tej
dziedzinie szkoda mi tylko że gra mało oddaje realizm...

Przy strzałach w głowę chodzi o to, aby trafić w rdzeń przedłużony, zgon następuje ułamek sekundy po trafieniu... Ofiara nawet nie jest świadoma oddanego strzału...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Reddi
Trepanacja czaszki jest jak najbardziej na miejscu jeżeli przy trafieniu odstrzelimy spory kawałek czaszki ukazując tym samym mózg ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przypomniał mi się komentarz audio z Punishera do snajperki Barretta: "For long distance brain surgery..." :). Tym samym "trepanacja" jest jak najbardziej na miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2012 o 09:07, ApeBoy napisał:

Przypomniał mi się komentarz audio z Punishera do snajperki Barretta: "For long distance
brain surgery..." :). Tym samym "trepanacja" jest jak najbardziej na miejscu.


Dobre... ;)

W tym momencie zawsze w glowie mam jedno: "HEADSHOT!" z UT :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwne w tej grze jest to, że przeciwnicy po strzałach snajpera, dalej stoją na środku drogi próbując wyparzyć gdzie on jest, a po zobaczeniu snajpera idą w jego stronę strzelając, by dopiero po chwili ukryć się pod jakąś osłoną... Czy naprawdę tylko ja bym się schował , gdybym uświadomił sobie, że snajper jest gdzieś w pobliżu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2012 o 01:15, KingShaq32 napisał:

> I kilka słów od znawcy...
> 1 Głowa nie jest celem snajperów tylko mostek...W klatkę piersiową łatwiej trafić
z dużej
> odległości bo jak wiadomo jest większa od głowy a w wyniku trafienia w mostek ofiara

> też umrze...
> 2 Głowa jest celem snajperów poniżej 200m strzelają oni wtedy w tak zwany punkt
TFace
> [TF] tworzy go linia oczu i nos kończąc na szczęce, Trafienie w te miejsce skutkuje
zgonem
> po sekundzie ponieważ trafia sie w potylice bądź podstawę czaszki...
>
> Co do samej gry to czekam na nią bo jak dotąd nie było za wiele gier traktującej
o tej
> dziedzinie szkoda mi tylko że gra mało oddaje realizm...
>
Przy strzałach w głowę chodzi o to, aby trafić w rdzeń przedłużony, zgon następuje ułamek
sekundy po trafieniu... Ofiara nawet nie jest świadoma oddanego strzału...


Rdzeń przedłużony znajduje sie za punktem TF....więc nie wiem czemu mi odpowiedziałeś....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować