Seqiu

SpellForce - problemy z misjami

8032 postów w tym temacie

Kurhany Skowytu, po drugiej stronie jeziorka gdzie jest drugi monument krasnoludów.
Czy ta armia 27 poziomowych szkieletów na południowej przełęczy w Warownej Jamie służą tylko jako straszak? Wątpię żeby dało się je rozwalić armią, no ale może komuś się udało? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2006 o 15:54, okon napisał:

gdzie moge znaleźć zbroje amry ???? Pisze że na jakichś pustyniach??

Zapominiałem jak ta plansza się nazywa ale tam grało się krasnoludami i musiałeś pokonać 5 szkieletów dowódców aby otorzyła się brama i można było się dostać do fortecy. Przy jeziorze znajdziesz strażników Amry i niedaleko jego grób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2006 o 14:03, axedi napisał:

> c) Trolle - brutalna siła, która w większości przypadków jest nie do powstrzymania. Minusy

> - powolne tworzenie jednostek i duże budynki.
Tez lubię trole - mocarze i głazomioty są nie do brzebicia, a co do tych budynków rzeczywiscie
za duzo miejsca zabierają ale jeśli chcesz żeby szybciej sie tworzyły wybuduj pare warsztatów
płatnerskich i po sprawie -to działa przy kazdej rasie tak samo jest z magazynami żywności
- im więcej tym szybsza regerenacja zycia i many :)


Z tymi warsztatami płatnerskimi, to nie wiedziałem. A co do regeneracji jednostek, to istotny jest też zasób żywności. Jeśli zbudujesz magazyn żywności i nie masz żarełka, to nici z regeneracji! Sprawdziłem to w Shal''Dun.

Cyke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukałem trochę na forum Jowood i wychodzi na to, że tworzenie jednostek przyspieszaja tylko dodatkowe budynki z rzemieślnikiem. Jeśli postawimy dodatkowy warsztat płatnerski (zatrudnia rzemieślnika), wzrośnie prędkość tworzenia kolejnych jednostek bojowych. Jeśli chcemy jeszcze bardziej zwiększyć prędkość tworzenia kapłanów, do istniejącej światyni światła (zatrudnia rzemieślnika o ile dobrze pamiętam) dostawiamy kolejną. Ale nie zwiększymy już prędkości produkcji strzelców, bo strzelnica nie zatrudnia rzemieślnika.

Cyke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2006 o 16:48, Cyke napisał:

Poszukałem trochę na forum Jowood i wychodzi na to, że tworzenie jednostek przyspieszaja tylko
dodatkowe budynki z rzemieślnikiem. Jeśli postawimy dodatkowy warsztat płatnerski (zatrudnia
rzemieślnika), wzrośnie prędkość tworzenia kolejnych jednostek bojowych. Jeśli chcemy jeszcze
bardziej zwiększyć prędkość tworzenia kapłanów, do istniejącej światyni światła (zatrudnia
rzemieślnika o ile dobrze pamiętam) dostawiamy kolejną. Ale nie zwiększymy już prędkości produkcji
strzelców, bo strzelnica nie zatrudnia rzemieślnika.

Cyke

Wiem wiem głownie w tym chodzi o to ze jak postawisz te głowne budynki do magów i wojowników z rzemieślnikami to sie zwiększa tempo. Najlepsze jest to że to wszystko jest napisane w instrukcji Spellforca :D Teraz wiadomo kto ją czyta :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2006 o 15:54, okon napisał:

gdzie moge znaleźć zbroje amry ???? Pisze że na jakichś pustyniach??

w kurchanach skowytu - uważaj bedzie tam super mocny szkielet 30 lev.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamiętam to w misji treningowej też o tym mówili. Widać ile osób przeszło czytając podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2006 o 20:59, Kris l napisał:

Kiedy będzie SpellForce 2 PL w sprzedaży??


8 czerwca będzie premiera, spolszczenie powinno pojawić się trochę później. Tak się składa, że w dniu premiery SpellForce 2 będzie także premiera HM&M 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2006 o 21:52, Seqiu napisał:

8 czerwca będzie premiera, spolszczenie powinno pojawić się trochę później. Tak się składa,
że w dniu premiery SpellForce 2 będzie także premiera HM&M 5


I to mnie martwi, bo nie wiem co mam kupić jako pierwsze... Hmmm... A możeby tak kupić obie jednocześnie? TAK! To jest prawidłowe rozwiązanie tego problemu. :] A potem zniknę na kilka miesięcy. Dobrze, że akurat będą wakacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc?! Jestem w kampani Cień Feniksa w Empirii. Otworzyłem wszystkie bramy ale nie mogę dostać się do ogrodu pałacowego. Strażnik pinformował mnie, że wpuszcza tylko ogrodników i złodziei. Kiedy próbuję go ominąć to strażnicy zmieniają się na czerwono i bardzo szybko mój awatar ginie. Zaczynałem poziom trzy razy i w tym samym miejscu stoję. Proszę, powiedzcie co mam zrobić aby przejść do ogrodu bez walki. Obecnie mam poziom 34 a strażnicy 45. Z walką nie wejdę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.05.2006 o 12:12, CzesiekN napisał:

Proszę o pomoc?! Jestem w kampani Cień Feniksa w Empirii. Otworzyłem wszystkie bramy ale nie
mogę dostać się do ogrodu pałacowego. Strażnik pinformował mnie, że wpuszcza tylko ogrodników
i złodziei. Kiedy próbuję go ominąć to strażnicy zmieniają się na czerwono i bardzo szybko
mój awatar ginie. Zaczynałem poziom trzy razy i w tym samym miejscu stoję. Proszę, powiedzcie
co mam zrobić aby przejść do ogrodu bez walki. Obecnie mam poziom 34 a strażnicy 45. Z walką
nie wejdę.

Musisz znaleźć dziurę w murze (kręcą się tam psy) i przejść tamtędy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.05.2006 o 12:31, flowerania napisał:

> co mam zrobić aby przejść do ogrodu bez walki. Obecnie mam poziom 34 a strażnicy 45.
Z walką
> nie wejdę.
Musisz znaleźć dziurę w murze (kręcą się tam psy) i przejść tamtędy.


Wielkie dzięki....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem w końcu Oddech Zimy, dodatek udany, ale moim zdaniem gorszy do podstawki i Feniksa. Najbardziej mnie wkurzyło, że z niewiadomych powodów filmiki w dodatkach były pokazami slajdów. Ktoś wie czemu się tak mogło stać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Noo przechodzę własnie po raz trzeci już Zakon Świtu(Cień feniksa już też przechodziłem z 3 razy a Oddech Zimy to dość trudny jak dla mnie dodatek więc raz mi wystarczyło go przejść).Teraz jestem w Mulandirze.Jestem Magiem(Biała Magia,Magia Lodu i Ognia),i musze przyznać że o wiele lepiej mi się gra z takim połączeniem umiejętności niż jak wczęsniej biała magia magia lodu i czarna magia śmierć.Jednak ogień to rzeczywisćie najmocniesze zaklęcie ze wszystkich bo już na 8 poziomie to wykańcza szybko.A jak się połąćzy fale lodu z falą ognia to są fantasstyczne obrażenia i można samemu przejść nawet dość trudną mape.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się całkowicie. Przeszedłem jedyny raz ZŚ właśnie magiem żywiołów, niestety niepotrzebnie brałem ziemię i straciłem tylko punkty. Nie mogłem się doczekać kiedy w konću znajdę fale, a jak znalazłem to po prostu cud miód :) Grałem tą postacią też w Cieniu Feniksa - wymiatała bardzo szybko i sprawnie - nawet bardzo duże grupy wrogów dzięki masowym zaklęciom (np. Zamieć ale też Masowe Zamrożenie - bomba).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób , które mają trochę doświadczenia ze Spell Force.Nie wiem , czy tak ma być , ale jak moje jednostki obdarzone maną , np kapłani , rzucą jekieś zaklęcie i manę wykorzystają , to ona się nie odnawia i mimo tego , że mam w oddziele kapłanów nikt moich jednostek nie leczy.Czy jest coś w ustawieniach , co sknociłem , czy też "tak ma być"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2006 o 16:41, KrzychW napisał:

Mam pytanie do osób , które mają trochę doświadczenia ze Spell Force.Nie wiem , czy tak ma
być , ale jak moje jednostki obdarzone maną , np kapłani , rzucą jekieś zaklęcie i manę wykorzystają
, to ona się nie odnawia i mimo tego , że mam w oddziele kapłanów nikt moich jednostek nie
leczy.Czy jest coś w ustawieniach , co sknociłem , czy też "tak ma być"?

wybuduj magazyn żywnosci dzieki niemu mozliwa jest regerenacja many i zycia u jednostek a po za tym podwaja zywnosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2006 o 16:43, axedi napisał:

> Mam pytanie do osób , które mają trochę doświadczenia ze Spell Force.Nie wiem , czy tak
wybuduj magazyn żywnosci dzieki niemu mozliwa jest regerenacja many i zycia u jednostek a po
za tym podwaja zywnosc

A ja robię kolejne misje i tylko klnę pod nosem , że leczenie takie utrudnione i stawiam gdzie popadnie białe dłonie.Dzięki bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2006 o 16:59, KrzychW napisał:

> > Mam pytanie do osób , które mają trochę doświadczenia ze Spell Force.Nie wiem , czy
tak
> wybuduj magazyn żywnosci dzieki niemu mozliwa jest regerenacja many i zycia u jednostek
a po
> za tym podwaja zywnosc
A ja robię kolejne misje i tylko klnę pod nosem , że leczenie takie utrudnione i stawiam gdzie
popadnie białe dłonie.Dzięki bardzo.

radzę zawsze stawiac magazyn żywnosci i obok tego budynki które tą zywnosc zdobywają lub produkują wtedy rzemieślnicy będą donosic do magazynu żywnosc i będzie ona podwajana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się