Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

gramTV - gramy w Dead Space 3

14 postów w tym temacie

Paweł Pochowski

Premiera Dead Space 3 tuż za rogiem, nic więc dziwnego, że Electronic Arts powoli udostępnia wersje demonstracyjną gry. Stawienia czoła lodowej planecie Tau Volantis oraz nekromorfom, a także zaprezentowania Wam systemu budowy broni podjął się Knicz

Przeczytaj cały tekst "gramTV - gramy w Dead Space 3" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Mam pytanie do zorientowanych w temacie dead space 3. Czy w trójce będzie split-screen?
>
> >
> Na konsolach nie ma więc na PC też nie będzie
Dzięki za odpowiedź.Trochę to dziwne bo na konsoli powinno się dać grać w paru chłopa jak w Gearsów czy Halo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po zagraniu w demo DS3 mam mieszane uczucia, jakos brakuje klimatu i mroku w tej grze.
Lokacje sa strasznie jasne (przynajmniej te z dema) a te dziejace sie w zamknietych pomieszczeniach rowniez nie sa tak ciemne jak w poprzednich czesciach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lokacje są jasne bo demo ukazywało misje toczące się za dnia , oglądając nie można wywnioskować czy coś jest klimatyczne czy nie . Trzeba włożyć słuchawki , zgasić światła i się trochę wczuć , jeśli nadal to ciebie nie rusza to twórcy ponieśli PORAŻKĘ na pełnej linii. Nie mogę doczekać się DS3 :3

Jeszcze wracając do jasnych lokacji w DS i DS2 było kilka jasnych lokacji które jakoś nie niszczyły klimatu ogólnego gry może nie będzie tak i w tym przypadku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2013 o 17:45, Jarden napisał:

Po zagraniu w demo DS3 mam mieszane uczucia, jakos brakuje klimatu i mroku w tej grze.
Lokacje sa strasznie jasne (przynajmniej te z dema) a te dziejace sie w zamknietych pomieszczeniach
rowniez nie sa tak ciemne jak w poprzednich czesciach.

Tu mamy grozę śniegu. Przeciwnicy mogący uderzyć z każdej strony nawet z podziemi. Tu już nie ma sytuacji z poprzednich częsci gdzie po sprawdzeniu lokalizacji szybow wentylacyjnych mozna bylo ustalic skad nadejdzie atak. Byłem sceptyczny co do tej gry. Nadal nie podoba mi się jakoś system craftingu chociaz tutaj to bedzie wygladac raczej tak ze zamiast 4 broni beda dwie stanowiace polaczenie dwóch czyli cztery i tak. Edycja specjalna zamówiona :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem niedawno pierwszego Dead Space, ale mimo całkiem ciekawego klimatu i historii (na tyle abym obejrzał obydwa "filmy" w tym samym uniwersum) jakoś nie zachęciło mnie to do zagrania w DS2 ani tym bardziej w DS3. Tak więc daruję sobie ten tytuł, przynajmniej do czasu kiedy ewentualnie zagram kiedyś w DS2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2013 o 00:34, Sandro napisał:

Przeszedłem niedawno pierwszego Dead Space, ale mimo całkiem ciekawego klimatu i historii
(na tyle abym obejrzał obydwa "filmy" w tym samym uniwersum) jakoś nie zachęciło mnie
to do zagrania w DS2 ani tym bardziej w DS3. Tak więc daruję sobie ten tytuł, przynajmniej
do czasu kiedy ewentualnie zagram kiedyś w DS2.


Z tego co widziałem na gameplayu i u AngryJoe''a, to w DS3 nastawili się na większą akcję, na możliwości co-op, modyfikacje pancerza i broni, ale mniej na mroczny klimat choć to akurat kwestia osobista. Ja jestem bardziej pozytywnie nastawiony do tej części niż do jedynki, która mi się nie podobała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2013 o 09:37, Eff3ctiv3 napisał:

Ja jestem bardziej pozytywnie nastawiony do tej części niż do jedynki, która mi się nie podobała.

A ja wręcz przeciwnie - stawiam głównie na klimat, fabułę i tło historyczne. Jak dla mnie to już w jedynce było za dużo akcji. DS2 sobie darowałem, bo ze wszystkich stron dochodzą mnie słuchy, że w kontynuacji jest mniej mroku i więcej strzelania. Jeżeli w DS3 te proporcje są jeszcze bardziej rozbieżne to nieprędko w to zagram.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2013 o 11:57, Sandro napisał:

A ja wręcz przeciwnie - stawiam głównie na klimat, fabułę i tło historyczne. Jak dla
mnie to już w jedynce było za dużo akcji. DS2 sobie darowałem, bo ze wszystkich stron
dochodzą mnie słuchy, że w kontynuacji jest mniej mroku i więcej strzelania. Jeżeli w
DS3 te proporcje są jeszcze bardziej rozbieżne to nieprędko w to zagram.

To że gra ma być mniej mroczna nie znaczy od razu, że nie będzie miała klimatu. Ciekawe jak rozwiążą kwestią zapisu gry. Nie lubię kiedy trzeba użyć jakiegoś urządzenia żeby zapisać stan gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ludzie widzą w tej grze ? Jako jakiś survival horror czy coś co ma przestraszyć to dno, już fear 1 bardziej straszył, a jako cokolwiek innego są lepsze produkcje. Oglądając te filmiki widziałem tylko jedno = nudna i to samo przez cały czas.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować