Zaloguj się, aby obserwować  
Alamar

Baldur's Gate 2 - Temat ogólny

21790 postów w tym temacie

Na pierwszym poziomie twierdzy (parter), w północno-zachodnim rogu mapy znajduje się kuźnia. Tam udaj się z głowniami (chłód, ogień, kwas) w celu wykucia Cepa Bojowego Wieków +3. Jakby co to kuźnia jest pomieszczenie przed tym gdzie leżała głownia (chłód) a za pomieszczeniami z uzbrojeniem strażników (kręci się tam Daleson).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2006 o 15:45, Piotreczek84 napisał:

> Do kuźni.

Mam pytanie do jakiej kuźni, gdzie ona się znajduje ? Prosze o podanie mi lokalizcji, bo ja
dawno już te cepy miałem, tylko nie widziałem co z nimi zrobić. Proszę o podanie dokładnego
miejsca.


W zamku na parterze.A jakie masz części ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.10.2006 o 15:45, Piotreczek84 napisał:


Mam pytanie do jakiej kuźni, gdzie ona się znajduje ? Prosze o podanie mi lokalizcji, bo ja
dawno już te cepy miałem, tylko nie widziałem co z nimi zrobić. Proszę o podanie dokładnego
miejsca.


Kuźnia znajduje się w twierdzy D''Arnise (tak się to pisze ?) wejdź przez tajne drzwi do zamku, tam udaj się do jego zachodniej części. W jednej ze ścian jest tajemne przejście, które prowadzi do kuźni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2006 o 15:47, Fagno napisał:


>
> Mam pytanie do jakiej kuźni, gdzie ona się znajduje ? Prosze o podanie mi lokalizcji,
bo ja
> dawno już te cepy miałem, tylko nie widziałem co z nimi zrobić. Proszę o podanie dokładnego

> miejsca.

Kuźnia znajduje się w twierdzy D''Arnise (tak się to pisze ?) wejdź przez tajne drzwi do zamku,
tam udaj się do jego zachodniej części. W jednej ze ścian jest tajemne przejście, które prowadzi
do kuźni :)


Dzięki za odpowiedź już wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moze Ci jeszcze pomoc czar pt. ochrona przed negatywna sfera/energia.. nie pamietam tej koncowki :P
on tez zapobiega utracie poziomow tylko trwa bardzo krotko :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znalazlem taka ciekawa rzecz: krotki miecz kundane dodaje jeden atak. informacji nie ma w opisie broni, ale wystarczy spojrzec na liczbe atakow przed i po wzieciu go do reki. taka zmiana czyni go z bezuzytecznego miecza +2, godnego rywala dla miecza arbane, czyz nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2006 o 09:18, ninjaska napisał:

znalazlem taka ciekawa rzecz: krotki miecz kundane dodaje jeden atak. informacji nie ma w opisie
broni, ale wystarczy spojrzec na liczbe atakow przed i po wzieciu go do reki.


Hmm, z tego co pamiętam, to w opisie (statystykach lub historii) miecza jest jednak wzmianka o dodatkowym ataku. Z pewnością jest mowa o tym, że czyni on władającego nim bardzo szybkim itd. ale nie będę się spierał ;) stare dzieje.

Dnia 20.10.2006 o 09:18, ninjaska napisał:

go z bezuzytecznego miecza +2, godnego rywala dla miecza arbane, czyz nie?


Co do miecza Arabnea - przydaje się tylko na poczatku. Po zdobyciu butów szybkości, to już tylko przeszkadza dodając swoją "swobodę ruchów" - trzeba co jakiś czas odłożyć miecz i wziąść ponownie by przyśpieszenie z butów zaskoczyło. Naprawdę męczące, zwłaszcz w ferworze walki ;). Kundan jest znacznie przydatniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.10.2006 o 09:46, Mudra napisał:


> go z bezuzytecznego miecza +2, godnego rywala dla miecza arbane, czyz nie?

Co do miecza Arabnea - przydaje się tylko na poczatku. Po zdobyciu butów szybkości, to już
tylko przeszkadza dodając swoją "swobodę ruchów" - trzeba co jakiś czas odłożyć miecz i wziąść
ponownie by przyśpieszenie z butów zaskoczyło. Naprawdę męczące, zwłaszcz w ferworze walki
;). Kundan jest znacznie przydatniejszy.

no tak. oczywiscie, ale te kilka walk, kiedy walczymy z wrogami unieruchomiajacami (ilithidzi, demony) arbane jest wlasciwie bezcenny, chociaz, zaraz, chyba jest tez taki czar kaplanski, swoboda ruchuw, nie? kurka kaplan to jednak swietna profesja.
co mi przypomina, czy wiece, ze lowca-kaplan ma dostep rowniez do czarow druida? ja nie wiedzialem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej. Dawno tu nie zaglądałem.
Mam takie pytanko:

Czy poza tym sporym anglojęzycznym modem do BG2 wyszło coś jeszcze sensownego???
Bo mam ochotę zagrać One-More-Time :D i chciałbym aby czekały na mnie jakieś nowe wyzwania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2006 o 13:26, RobeN napisał:

Czy poza tym sporym anglojęzycznym modem do BG2 wyszło coś jeszcze sensownego???
Bo mam ochotę zagrać One-More-Time :D i chciałbym aby czekały na mnie jakieś nowe wyzwania.


To może Tactics ? ;D
Nowe wyzwania na pewno będą czekały i to nawet juź w więzieniu Irka. Te wyzwania mogą jednak spowodować że wyrwiesz wszystkie włosy z głowy i odechce ci się grać (na szczęście da się usunąć niektóre komponenty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2006 o 13:31, Latniak napisał:

To może Tactics ? ;D


To opowiedz więcej.
Serce Furii w IWD2 jakoś przeżyłem :D Czy to jest jeszcze "lepsze"????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest zasadnicza różnica miedzy HOF i Tacticsem. NA sercu po prostu tracisz wiecej HP, zadajesz mniej trafień i mniej obrażeń, a stwory są silniejsze. W Tacticsie trik polega na tym, ze znacznie ulepszono skrypty zachowań AI. I właśnie to doprowadza graczy do szału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2006 o 14:55, RobeN napisał:

No to sobie zmodujemy.
Czy the darkest day można łączyć z tacticsem i resztą modów???


Z niektórymi tak. Informacje na ten temat znajdują się w opisach niektórym modów na stronie http://bg2.gram.pl/. Wydaje mi się, że tacticsa nie można łączyć z the darkest day, ale nie jestem pewna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2006 o 14:55, RobeN napisał:

No to sobie zmodujemy.
Czy the darkest day można łączyć z tacticsem i resztą modów???

Na 80% nie, ale taki porządny komputerowiec poradzi sobie z wszelkimi niedogodnościami. W sumie to dla ciebie pewnie będzie 0% :D:D.
P.S. Joooł! Roben powraca do porządnej gry :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2006 o 14:59, Locker HEHE napisał:

> No to sobie zmodujemy.
> Czy the darkest day można łączyć z tacticsem i resztą modów???
Na 80% nie, ale taki porządny komputerowiec poradzi sobie z wszelkimi niedogodnościami. W sumie
to dla ciebie pewnie będzie 0% :D:D.
P.S. Joooł! Roben powraca do porządnej gry :).



Można, jedyny komponent nie działający, to przełęcz małego zęba, ale też nie do końca, lepiej zainstalować wersję TDD, bo wtedy można wejść do Tawerny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2006 o 15:17, Icestalker napisał:

Można, jedyny komponent nie działający, to przełęcz małego zęba, ale też nie do końca, lepiej
zainstalować wersję TDD, bo wtedy można wejść do Tawerny.


No to inaczej:
Lepsze jest Normal + Tactics czy Normal + TDD??

Wymienione jest też to:

Tactics:

Te komponenty nie współpracują z modem The Darkest Day:


Poprawiony Północny Las autor: Mike Barnes (ToB)
Poprawione Maszerujące Góry autor: Mike Barnes(ToB)
Nieznacznie trudniejsze demony
Trudniejszy gaj druidów


Czy podczas instalacji można odznaczyć te komponenty, aby uzuskać pełną współpracę??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2006 o 17:45, RobeN napisał:

Poprawiony Północny Las autor: Mike Barnes (ToB)
Poprawione Maszerujące Góry autor: Mike Barnes(ToB)
Nieznacznie trudniejsze demony
Trudniejszy gaj druidów


Czy podczas instalacji można odznaczyć te komponenty, aby uzuskać pełną współpracę??


Oczywiście. Podczas instalacji wybierasz które komponenty chcesz a których nie chcesz (mozna też hurtem wszystko zainstalować, ale ja radzę powybierać) Gdybyś jednak zainstalował wszystko to w każdym momencie mozna odinstalować/przeinstalować/zainstalować dowolne komponenty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam :) mam pytanie. Od niedawna zaczołem grać we wspaniały dodatek stworzyny przez naszego rodaka i mam pewien problem. Dodatek ów wprowadza parę nowych lokacji do gry i wiem gdzie się znajdują ale nie moge na nie wejść i się wogóle nie wyświetlają jak chce z mapy tam wejść, tak jak by ich nie było, co prawda nowe przedmiote śą ale tam nie mogę się dostać... Czy one uaktywniają się dopiero jak jakaś postać da mi quest czy normalnie powinny się pokazać już na początku gr??? bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować