Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Aliens: Colonial Marines wcale nie powstawało w Gearboksie?

31 postów w tym temacie

Dnia 13.02.2013 o 13:17, Darkstar181 napisał:

Ja się tam zawszę dziwię po co składać preordery na steamie na wersje elektroniczne.

Pre-download, czyli możliwość zagrania te x godzin wcześniej.

Dnia 13.02.2013 o 13:17, Darkstar181 napisał:

Kopii zabraknie ? :D

W trakcie wyprzedaży już tak się zdarzało. A na Greenmangaming skończyły się klucze Dragonborna jeszcze przed premierą, więc rożnie może być.

I nie, nie jestem zwolennikiem preorderów. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2013 o 13:24, Kadaj napisał:

> Ja się tam zawszę dziwię po co składać preordery na steamie na wersje elektroniczne.

Pre-download, czyli możliwość zagrania te x godzin wcześniej.

Jakie x godzin wcześniej ? Steam odblokowuje grę w dniu premiery. Jakoś nie słyszałem by robił to parę godzin wcześniej. Tyle dobrego że gra będzie już czekała na dysku.

Dnia 13.02.2013 o 13:24, Kadaj napisał:

> Kopii zabraknie ? :D
W trakcie wyprzedaży już tak się zdarzało. A na Greenmangaming skończyły się klucze Dragonborna
jeszcze przed premierą, więc rożnie może być.

Greenmangaming to pośrednik. W życiu nie słyszałem by sprzedaż jakieś gry na STEAMie była chwilowo niedostępna z powodu braku kluczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2013 o 13:46, Darkstar181 napisał:

Tyle dobrego że gra będzie już czekała na dysku.

I nie trzeba ściągać po premierze, więc można grać te x godzin wcześniej. ;p

Dnia 13.02.2013 o 13:46, Darkstar181 napisał:

W życiu nie słyszałem by sprzedaż jakieś gry na STEAMie
była chwilowo niedostępna z powodu braku kluczy.

A choćby to:
http://www.neoseeker.com/news/19910-steam-temporarily-sells-out-of-grand-theft-auto-4-during-sale/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2013 o 13:17, Darkstar181 napisał:

Preorder ma sens tylko i wyłącznie przy pudełkowych edycjach kolekcjonerskich i to sprawdzonych marek.


Tylko takie robię :) Ale mimo to przejechałem się dwa razy: na AvP 2010 i teraz na A:CM... Ale przynajmniej będę miał bardzo drogie zbieracze kurzu z Alienem :)

Dnia 13.02.2013 o 13:17, Darkstar181 napisał:

Obecnie jedyną EK jaką kupiłbym w ciemno to zapewne przyszły Wiedźmin oraz Company
of Heroes 2...gdyby takową miała.


Mnie zostały teraz jeszcze dwa preordery na EK: SC2:HotS i BioShock Infinite edycja specjalna. Oczywiście preordera na EK Wiedzina 3 też złożę i pewnie Cyberpunk 2077 ale poza tym raczej już będę czekał na edycje GOTY (do tej pory czekam ze Skyrimem) albo jakieś ostre przeceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym że Gearbox sobą to reklamował podczas gdy za produkcje są odpowiedzialne 4 studia i oprócz SEGI jeszcze 20th Century Fox wpierdzielał nadzbyt do projektu.

SEGA nawet dawała jeśli dobrze pamiętam do zrozumienia że od strony technicznej to Gearbox nie jest odpowiedzialne nawet w połowie za grę(jedynie multi i wersję PC). Sama gra zwłaszcza modyfikacje silnika to demiurge Studios by gra odpaliła na Wii U, za resztę konsolowych wersji za to odpowiada TimeGate studios a Nerve Software odpowiada za level desing(robili mapy między innymi do CoD:BO1). Potem mamy 20th Century Fox i tutaj można głównie ich winić bo jak EA robiło tą grę(Ta zgadza nawet EA sobie odpuściła współpracę z nimi) to mieli dosyć wpierniczania się do projektu co w obecnym przypadku może się zgadzać, bo to co jakieś 85% co było na trailerach oraz gameplayach przed premierą wyparowało z gry(w recenzjach na zachodzie to uwzględnili ba nawet grafika na tym była lepsza niż w wersji finalnej)!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gearbox wydał tylko jedną dobrą grę, właściwie to nawet bardzo dobrą ;) - Brothers in Arms Hell''s Highway.
Borderlandsy są beznadziejne, poprzednie BIA średnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz zacznie się przerzucanie z jednego studia na drugie winy za bubel jakim są Colonial Marines, bo nikt nie będzie się chciał przyznać do produkcji takiej gry. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy wy potraficie w ogóle czytać? Czy na tym forum siedzą tylko mniej rozgarnięte jednostki klas 1-3 szkoły podstawowej? Nie ma nigdzie oficjalnego przerzucania się winą. Gearbox nie wypiera się teraz "to nie my, to tamci". Krąży taka plotka, wróciły słowa jednego pracownika sprzed kilku miesięcy i to tyle. Samo Gearbox ani Sega oficjalnej odpowiedzi na to nie dali więc może wstrzymacie się z tym jadem i pieprzeniem "teraz się zasłaniają"...
IMO Gearbox powinien wszystko na klatę przyjąć bo to oni byli firmą sygnującą tą grę i to oni są odpowiedzialni za to co trafiło do sklepów.,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I na tym pewnie wszystko by się zakończyło, gdyby nie post opublikowany na oficjalnym forum TimeGate przez jej moderatorkę, Rosinnę-Sama. Jak bowiem pisze:

Myślałam, że TimeGate pracowało tylko nad multiplayerem, ale byłam w błędzie. Skontaktowałam się z kilkoma osobami w TG i dowiedziałam się, że studio właściwie zajmowało się wszystkim. Byli odpowiedzialni za bronie, postacie, niektóre wątki fabularne, całkiem pokaźną liczbę obcych. I nie mam tu na myśli tylko wstępnych projektów, zrobili ostateczne modele broni, itd. Technicznie nadal pracowali nad multiplayerem, ale nie tak, jak początkowo myślałam.

Jak dodaje:

Gra przeszła wiele zmian, więc TG nie wie, ile stworzonej przez studio zawartości pozostało w grze. Niektórzy przewidują, że 50% tego, co widzieliście w kampanii fabularnej to ich robota, inni chcą sami zagrać i wtedy skontaktują się ze mną.

Oczywiście nie wiadomo, w jakim stopniu Gearbox Software wykorzystało pracę developerów z TimeGate. Istnieje jednak możliwość, że Pitchford i spółka dokonali tylko nielicznych zmian i szlifów. Pozostaje też kwestia, na ile można wierzyć moderatorce.

Źródło: http://www.cdaction.pl/news-30929/aliens-colonial-marines--gearbox-software-czy-timegate-sega-dementuje-ale.html

Geeko
Niektórzy nie maja tej umiejętności. Wina również tytułu, ale dzisiaj to standard, że szuka się taniej sensacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaraz się dowiemy, że za grę odpowiedzialna jest ekipa pakistańskich mnichów żyjących w ziemiankach z szerokopasmowym dostępem do sieci, stąd niezbyt dokładne odwzorowanie klimatu i słabej jakości tekstury. Mnisi ci są niepiśmienni więc na bazie snutych przez nich opowieści, spisaniem oczekiwanej fabuły zajął się emerytowany dozorca w zoo pan Janek.

I tak naprawdę całe zło tego świata to jego wina, CM to tylko wierzchołek góry lodowej.

Boże co się w tym growym świecie dzieje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować