Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dlaczego akcja Watch Dogs toczy się w Chicago i jak odwzorowano miasto w grze?

20 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Jonathan Morin, dyrektor kreatywny Watch Dogs, wyjaśnił, dlaczego Chicago idealnie nadawało się na miejsce akcji gry. Zostało ono dostosowane nieco do mechaniki rozgrywki, ale gracze z pewnością rozpoznają charakterystyczne miejsca.

Przeczytaj cały tekst "Dlaczego akcja Watch Dogs toczy się w Chicago i jak odwzorowano miasto w grze?" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Się nakręciła spirala na Watch Dogs... ;P Swoją drogą to i tak dla mnie najlepszym miastem będzie San Francisco z Drivera :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te informacje historyczne o najciekawszych miejscach to chyba to samo, co było w AC :) Fajnie, zawsze sobie lubiłem poczytać takie ciekawostki.
Interesuje mnie jak będzie z tymi historiami mieszkańców - niemozliwe, że Ubisoft przygotowal 10 mln różnych historii, więc mam nadzieję, że nie będą się one zbyt często powtarzać :)
A tak to gra zapowiada się naprawdę rewelacyjnie - Ubisoft łączy najlepsze elementy z różnych gier i kibicuję im, żeby jak najlepiej to wyszło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się coraz lepiej, jeszcze nie miałem okazji, żeby w grze podróżować przez Chicago, tym lepiej dla gry (niż na przykład oklepany Nowy Jork).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw tych historii miasta, Ubisoft w AC wciskał kity ale potrafił zainteresować jakimś okresem w historii ale AC to bujdy, a tu mogą być rzeczywiste fakty o mieście mam taką nadzieje bo tak nie lubię Ameryki że sam bym się nigdy nie zainteresował ich historią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"W rezultacie w grze ludzie na ulicach będą mówili tak, jak prawdziwi mieszkańcy Chicago(...)"
Trzymam za słowo: miasto jest największą enklawą Polskiej emigracji w USA, ciekawe czy dane będzie nam usłyszeć klnących siarczyście na emigrantów Polonusów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdy tylko uda się zrealizować wszystkie pomysły, gra będzie niesamowita. Oby tylko nie skończyło się na zapowiedziach, ale ostatnio Ubi raczej nie zawodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak to będzie z tym wchodzeniem do budynków. Czy to będzie tylko tak jak w tym nowszym materiale gdzie była apteka czy jakiś sklepik, do którego można było wejść i wyjść tylnym wyjściem, że to wszystko, czy rzeczywiście będzie dostęp do wielu budynków jak choćby duże biurowce, w których będzie można pochodzić po piętrach, wjechać windą lub wejść schodami na sam dach lub nawet domy mieszkańców, do których można by się włamać. Nie miałbym nic przeciwko ekranom ładowania podczas przechodzenia do takiej lokacji. Takie coś byłoby genialne, ale coś czuję, że to jeszcze nie taki rozmach. Ale i tak nie mogę się doczekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Zapowiada się coraz lepiej, jeszcze nie miałem okazji, żeby w grze podróżować przez Chicago,
> tym lepiej dla gry (niż na przykład oklepany Nowy Jork).
Nie grałeś w Mafię? W Mafii było Chicago, tylko pod inną nazwą jak mi się wydaje, tak jak w GTA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba by było zbyt piękne, żeby było prawdziwe :D Przy takiej wielkości miasta stworzenie jeszcze wnętrz nawet w co 10 budynku, to chyba by było zbyt wiele. Może kiedyś doczekamy się czego takiego, ale wątpię czy akurat w Watch Dogs ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jestem ciekaw tych historii miasta, Ubisoft w AC wciskał kity ale potrafił zainteresować
> jakimś okresem w historii ale AC to bujdy, a tu mogą być rzeczywiste fakty o mieście
> mam taką nadzieje bo tak nie lubię Ameryki że sam bym się nigdy nie zainteresował ich
> historią.


W AC były bujdy? Daj przykład.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować