Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dark Souls II nie będzie prostsze od pierwszej części

16 postów w tym temacie

Dobrze to słyszeć. Jeśli nowy Dark Souls będzie równie wymagający co część pierwsza to będzie bardzo miło. Myślę, że w pierwszym DS trudność była w sam raz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytam i czytam o tej dwójce, wczoraj oglądnąłem gameplay i jestem zachwycony. A wstyd, bo w pierwszą część nie grałem i wzbiera we mnie ochota, by spróbować, NAO. Szykuję się na śmierć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra jest naprawdę trudna jak na obecne czasy. Chyba mi nie wmówisz, że zginąłeś ledwie parę razy i żaden moment ani żaden boss nie sprawił Ci problemów, a na dodatek nigdy nie włączyłeś poradnika, który był podpowiadał jakieś rozwiązania :D

Jak mi to wmówisz to posądzę Cię o kłamstwo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2013 o 13:31, Diverso napisał:

Gra jest naprawdę trudna jak na obecne czasy. Chyba mi nie wmówisz, że zginąłeś ledwie
parę razy i żaden moment ani żaden boss nie sprawił Ci problemów, a na dodatek nigdy
nie włączyłeś poradnika, który był podpowiadał jakieś rozwiązania :D

Jak mi to wmówisz to posądzę Cię o kłamstwo ;)

Ależ oczywiście, że ginąlem i to często. Chodzi mi tylko o to, że po wczesniejszych opiniach konsolowych fanów spodziewalem się nie wiadomo jakiego wyzwania, a po prostu w grze trzeba się uważnie rozglądać, obserwować i kojarzyć fakty, i generalnie można się obyć bez większych problemów. Przy takim Gothic'u II: Noc Kruka kląlem ile wlezie. Ta gra naprawdę sprawila mi sporo problemów. Podobnie Icewind Dale: Heart of Winter, gdzie na wyższych poziomach trudności można bylo klawiaturę polamać. Po prostu uważam, że Dark Souls, jeśli chodzi o poziom trudności, mocno jedzie na opinii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, ale jeśli chodzi o ostatnie zdanie, to osobiście znam graczy, którzy gry nie ukończyli, bo po prostu nie potrafili. Jestem teraz w fazie NG+ i drugie podejście to już jest lajt w porównaniu do pierwszego, ale być może mniej utalentowani (:D) gracze rzeczywiście mają solidne problemy z DS.

Ja nie byłem rozczarowany. Oczekiwałem trudnej gry w zasięgu moich możliwości i ją dostałem. Wolę coś takiego niż Ninja Gaiden II, w którym nie mogę przejść pierwszego etapu na trzecim z czterech poziomów trudności. Bo jest po prostu za ciężko dla mnie, chociaż istnieją gracze którzy łykają to bez problemu i twierdzą, że gra ma przereklamowany poziom trudności :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak powinno się robić sequele - Zrobić tak, żeby element, który ludzie pokochali najbardziej, rozwinąć jeszcze bardziej. A nie jak z Residentem i Dead Space''em, że ze straszydeł zrobili szutery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym gothiciem to żart? Dwa razy wciągu tygodnia go ukończyłem - raz czystego, raz z dodatkiem Noc Kruka. Co w nim jest trudnego? Po prostu nie można się rzucać na stado orków i nic więcej. Więcej nerwów miałem przy DS. Najwięcej to podczas walki z braćmi - najlepszy duet ever.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Pierwsze skojarzenie z Dark Souls to zapewne "piekielnie wysoki poziom trudności".
> Chyba raczej: "piekielnie przereklamowany poziom trudności... xP"

Bo oczywiście Ty przeszedłeś grę na 3 życiach. Owszem jak idzie się już NG+ to jest gra o wiele bardziej przyjazna. Jak jesteś świeży w temacie to gra jest trudna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy zobaczyłem na gameplay''u ten moment, gdzie jakiś rydwan rozjechał gracza w tunelu w sekundę, to już wiem że będę przechodził ten fragment sto razy : D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Zawsze mamy na uwadze fakt, że nie możemy doprowadzić do stanu, w którym rozgrywka jest po prostu niesprawiedliwa"
To zakrawa na hipokryzję w ustach twórcy gry gdzie niejeden wróg ma nieziemski refleks, jego ciosy przechodzą przez przeszkody i nie kończy mu się amunicja oraz Energia -za to nie ma problemów z kamerą i autonamierzaniem:/

"Dla nas ważne jest to, by gracz zrozumiał powód śmierci. Chcemy też, by użytkownicy wyciągali z niej wnioski. "
To akurat łatwe: wróg kompensuje żałosne AI wyżej podanymi przewagami i dlatego tak często się ginie;)

Essau
Akurat w -porównaniu z mostkiem ten fragment nie wygląda na aż tak beznadziejny: jeśli się przyjrzeć to jest tam wąski pasek toru, którego nie obejmują ostrza rydwanu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oplaca, bo to swietna gra. Z drugiej strony, Dark ciut bardziej mi sie podobal, jest bardziej otwarty i ma imo lepszych bossow, ale sporo tez jest glosow na Demona, ze fajniejszy klimat (Tower of Latria mocno daje rade). Wg mnie warto zagrac w obydwie i samemu wyrobic sobie zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować