Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Company of Heroes 2 - betatest

78 postów w tym temacie

Dnia 12.04.2013 o 16:04, KeyserSoze napisał:

nadal jest P2P z tego co widziałem, ale na szczęście teraz na miejsce wychodzącego z
gry gościa dostajesz SI - słabe, bo słabe, ale przynajmniej próbuje capować punkty :)


W CoH1 tez bylo AI, ktore raz przejmowalo gracza i cos robilo a raz nic nie robilo. Problem w tym, ze ludzie tam nauczyli sie jak "wylozyc" polaczenie przez co gra sie "konczyla", on dostawal Wygrana, a uczciwy gracz przegrana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> W CoH1 tez bylo AI, ktore raz przejmowalo gracza i cos robilo a raz nic nie robilo. Problem
> w tym, ze ludzie tam nauczyli sie jak "wylozyc" polaczenie przez co gra sie "konczyla",
> on dostawal Wygrana, a uczciwy gracz przegrana.

Może w późniejszych patchach, bo z tego co ja pamiętam, to jak ktoś wychodził, jego jednostki i bazę dostawał inny gracz - dopiero w DoW2 zrobili SI zastępcze

> A true sight to zmiana niezauważalna?

Zauważalna, ale drobna. Mnie się podoba, bo ułatwia flankowanie, a bardzo wielu graczy bawi się w statyczne pozycje obronne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie gdyby nie to, że jak dla mnie gra jest nieczytelna. Jej intefejs to już w ogóle. No i jeśli będą tylko 2 państwa to też lipa.

Ale gra się przyjemnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Ja mam pytanie - jakiego typu jest multiplayer a raczej jego polaczenie - czy to
> nadal
> > żenujący P2P, dzięki któremu w CoH1 bylo od groma leaverow i takich podobnych chamow
>
> > ?
>
> nadal jest P2P z tego co widziałem, ale na szczęście teraz na miejsce wychodzącego z
> gry gościa dostajesz SI - słabe, bo słabe, ale przynajmniej próbuje capować punkty :)
>
> > Mozdzierze sa mega przegiete, Zoom Camery jest zbyt blisko i lipa bo nie mozna oddalic
> i Niemcy sa OP.
>
> Moździerze są takie jak dawniej i tak samo łatwo się je kontruje - szybkim manewrem piechoty
> albo rushem do pojazdów :) W ani jednej grze moździerze nie sprawiły mi problemów, wręcz
> przeciwnie, cieszyłem się jak przeciwnik je kupował, bo potem tylko robiłem wjazd od
> boku i wybijałem obsługę - nawet nie przejmowałem badziewia, bo po co mi to :) I dlaczego
> Niemcy są OP? Bo ciężko się przebić przez spam panzergrenadierów? Kup kilku saperów,
> daj im miotacze i śmiej się ze smażonych Szwabów :)

Niestety, ale mylisz sie. Na forum SEGA ludzie wygrzebali juz statystyki. W COH2 mozdzierze sa duzo celniejsze, stzrelaja duzo szybciej, maja wiekszy zasieg i duzo wiekszy dmg proporcjonalnie.

O tym cale strony tam sa. Wyglada tez na to, ze niemiecki jest zbugowany i zamiast 80dmg robi 160.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2013 o 16:27, KeyserSoze napisał:


> W CoH1 tez bylo AI, ktore raz przejmowalo gracza i cos robilo a raz nic nie robilo.
Problem
> w tym, ze ludzie tam nauczyli sie jak "wylozyc" polaczenie przez co gra sie "konczyla",

> on dostawal Wygrana, a uczciwy gracz przegrana.

Może w późniejszych patchach, bo z tego co ja pamiętam, to jak ktoś wychodził, jego jednostki
i bazę dostawał inny gracz - dopiero w DoW2 zrobili SI zastępcze

> A true sight to zmiana niezauważalna?

Zauważalna, ale drobna. Mnie się podoba, bo ułatwia flankowanie, a bardzo wielu graczy
bawi się w statyczne pozycje obronne.


Ja schowalem Shock Troops z 6x PPSh-41 za krzakiem i jak Pak 40 7,5mm Crew jechal obok to 2-3 sekundy i ich nie bylo jak wyskoczylem na nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2013 o 16:04, KeyserSoze napisał:

> Ja mam pytanie - jakiego typu jest multiplayer a raczej jego polaczenie - czy to
nadal
> żenujący P2P, dzięki któremu w CoH1 bylo od groma leaverow i takich podobnych chamow

> ?

nadal jest P2P z tego co widziałem, ale na szczęście teraz na miejsce wychodzącego z
gry gościa dostajesz SI - słabe, bo słabe, ale przynajmniej próbuje capować punkty :)

> Mozdzierze sa mega przegiete, Zoom Camery jest zbyt blisko i lipa bo nie mozna oddalic
i Niemcy sa OP.

Moździerze są takie jak dawniej i tak samo łatwo się je kontruje - szybkim manewrem piechoty
albo rushem do pojazdów :) W ani jednej grze moździerze nie sprawiły mi problemów, wręcz
przeciwnie, cieszyłem się jak przeciwnik je kupował, bo potem tylko robiłem wjazd od
boku i wybijałem obsługę - nawet nie przejmowałem badziewia, bo po co mi to :) I dlaczego
Niemcy są OP? Bo ciężko się przebić przez spam panzergrenadierów? Kup kilku saperów,
daj im miotacze i śmiej się ze smażonych Szwabów :)


Niemcy sa OP bo ruski Armor nie istnieje praktycznie. Niemieckie czolgi sa tak zdecydowanie mocniejsze, ze pozniej to rusek juz wlasciwie niewiele moze zrobic jesli early game nie przycisnie niemca.

W 4v4 i innych grupowych niemcy dominuja jednoznacznie


PS

osobiscie srednio lubie przejmowanie broni po wrogu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tekst to tekst i z pewnością został zaakceptowany przez Relica, ale już tobie Demi23 chyba nie zezwolił na nie przestrzeganie NDA publikując opinię na GS, które wszyscy akceptowaliście? Nie chcę na nikogo donosić ale liczcie się z konsekwencjami jakie niesie łamanie NDA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. ja tam sie ciesze, ze wyjdzie. W vanilie pewnie za duzo nie pogram ale takie mody jak Blitzkrieg do COH1 biorac pod uwage ze to ten sam silnik z nowymi funkcjami powinny szybko byc dostepne pod COH2 i bedzie mozna pograc na poziomie a i na realizm bedzie miejsce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2013 o 18:50, ts04 napisał:

Tekst to tekst i z pewnością został zaakceptowany przez Relica, ale już tobie Demi23
chyba nie zezwolił na nie przestrzeganie NDA publikując opinię na GS, które wszyscy akceptowaliście?
Nie chcę na nikogo donosić ale liczcie się z konsekwencjami jakie niesie łamanie NDA.


Od wczoraj NDA na slowo "pisane" nie obowiazuje

EDIT: dobra, jest 00:13... wiec tak, od 11-go NDA na tekst pisany nie obowiazuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2013 o 20:39, j4cko napisał:

Hmm.. ja tam sie ciesze, ze wyjdzie. W vanilie pewnie za duzo nie pogram ale takie mody
jak Blitzkrieg do COH1 biorac pod uwage ze to ten sam silnik z nowymi funkcjami powinny
szybko byc dostepne pod COH2 i bedzie mozna pograc na poziomie a i na realizm bedzie
miejsce :)


COH 2 to inny silnik niz coh 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krótko mówiąc, to nie StarCraft. W Company of Heroes 2 ważna jest nie tylko kompozycja armii, ale też to, jak nią manewrujemy.
Czy pan autor artykułu grał w sc w wyższej lidze niż brąz? Bo mikro to postawa w sc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Czy pan autor artykułu grał w sc w wyższej lidze niż brąz? Bo mikro to postawa w sc

Nie, nie grał. Powiedz mi więc, ile razy w SC2 musiałbym dowodząc trzema czołgami przy spotkaniu z jednym czołgiem wroga, wysłać dwa na skrzydła by móc trafić go w cieńszy pancerz po bokach, trzecim staranować go by zerwać mu gąsienice by nie mógł się ustawić bezpiecznie tyłem do jakiegoś budynku lub przeszkody terenowej a potem na gwałt podciągnąć piechotę, z której jeden oddział ogniem kaemów w wizjery czasowo oślepi załogę, a pozostałe obrzucą unieruchomiony cel granatami przeciwpancernymi i dadzą szansę moim gorszym, ale posiadającym przewagę liczebną wozom na zniszczenie przeciwnika strzałami w zadek? Bo tak wygląda micro w CoH2. W SC2 jest takie samo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A jak Ruscy z CoH2 wypadają w porównaniu z Ruskimi z Eastern Front do CoH1?

W tego moda nie grałem, ale radzę nie wierzyć w to, że Sowiecka Hołota jest gorsza niż Niemcy.

Ich piechota choć podobno słabsza dysponuje koktajlami mołotowa, albo jakimiś tam ładunkami, które potrafią absolutnie ZRUJNOWAĆ twoich grenadierów. Niestety do balansu daleko. Karabinki z którymi zaczyna większość squadów zadają dość małe obrażenia dlatego królują miotacze ognia. Ruski mają taki transporter w który ładują Penal Battalion, czyli chyba odział Kompanii Karnej, jeśli dobrze rozumiem. Dają im miotacz ognia i wpadają z flanki na twojego MG42, likwidują w parę sekund. Następnie wpada horda piechoty i dzieje się zło...

Grając Szwabami mam bardzo duży kłopot we wczesnej fazie rozgrywki. Chyba muszę ogarnąć jakieś lepsze buildy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pan Serafin napisał, że ZSRR w CoH2 przypomina USA z pierwszej części, podczas gdy ZSRR z Eastern Front jako odrębna frakcja ma swój unikalny charakter i rozwiązania. Np podstawowa piechota nie wpływa na punkty limitu jednostek, doświadczenie zdobywa tylko drużyna dowódcy przy czym kolejne poziomy mają efekt globalny, w budynkach rozwijamy technologie dające dostęp do określonych jednostek jednocześnie blokując zestaw alternatywny. Ponadto moderzy z zespołu pracują nad dodaniem kolejnej frakcji po stronie osi z nowymi jednostkami i rozwiązaniami. To wszystko jest świeże, podczas gdy CoH2 pachnie odgrzewanym kotletem.

Generalnie tekst ostudził mój zapał, bo liczyłem na więcej nowości względem części pierwszej. Jeszcze ten pomysł z DLC z bohaterami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > A jak Ruscy z CoH2 wypadają w porównaniu z Ruskimi z Eastern Front do CoH1?
>
> W tego moda nie grałem, ale radzę nie wierzyć w to, że Sowiecka Hołota jest gorsza niż
> Niemcy.
>
> Ich piechota choć podobno słabsza dysponuje koktajlami mołotowa, albo jakimiś tam ładunkami,
> które potrafią absolutnie ZRUJNOWAĆ twoich grenadierów. Niestety do balansu daleko. Karabinki
> z którymi zaczyna większość squadów zadają dość małe obrażenia dlatego królują miotacze
> ognia. Ruski mają taki transporter w który ładują Penal Battalion, czyli chyba odział
> Kompanii Karnej, jeśli dobrze rozumiem. Dają im miotacz ognia i wpadają z flanki na twojego
> MG42, likwidują w parę sekund. Następnie wpada horda piechoty i dzieje się zło...
>
> Grając Szwabami mam bardzo duży kłopot we wczesnej fazie rozgrywki. Chyba muszę ogarnąć
> jakieś lepsze buildy.

na piechotę z miotaczami w M3 dobrą kontrą są grenadierzy - jeden strzał z panzerfausta zostawia M3 z 5% życia i uszkodzonym silnikiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować