Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Guild Wars 2: zwiększenie maksymalnego poziomu w craftingu do 500 i inne plany na drugą połowę 2013 roku

25 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Zdaje się, że będzie trudniej zdobyć tytuł mistrza craftingu, który wymaga opanowania do perfekcji wszystkich dziedzin... ale za to będzie można wytwarzać przedmioty klasy ascended oraz prekursory do legendarnych broni!

Przeczytaj cały tekst "Guild Wars 2: zwiększenie maksymalnego poziomu w craftingu do 500 i inne plany na drugą połowę 2013 roku" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Plany ambitne, zmiany zachęcające, chociaż ja nadal czekam na płatne rozszerzenie dodające nowe tereny, rasy i klasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co w tej grze ludzie widzą... naprawdę bez hejtu ale dla mnie to kolejne MMO tylko takie bardziej rozbudowane i nic innego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem co w tej grze ludzie widzą... naprawdę bez hejtu ale dla mnie to kolejne MMO
> tylko takie bardziej rozbudowane i nic innego...

Bardziej rozbudowane? Chyba właśnie mniej... i to w tym właśnie ludzie widzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No mam nadzieję, że te legendary będą wyglądały na bardziej legendarne niż te obecne :). Najdroższy miecz w grze wygląda jak niedoładowana tekstura - w życiu bym go nie założył. Szczerze mówiąc to exo bronie z cofa wyglądają znacznie fajniej niż te legendarne. No, ale może to sprawa gustu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Plany ambitne, zmiany zachęcające, chociaż ja nadal czekam na płatne rozszerzenie dodające
> nowe tereny, rasy i klasy.

Nie będzie. Wszystko będzie dodawane za darmo na raty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem i to mnie boli. Wolałbym co rok dostawać nowy płatny, ale obszerny content niż czekać nie wiadomo kiedy na nowe lokacje i rasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Gracze nie będą już zmuszani do wybierania, czy nosić zbroje/szaty z lepszymi statystykami, czy też stawiać na większą szansę znajdywania magicznych przedmiotów. "

znajdowania, Panie autorze. mówi Pan "znajdować", czy może "znajdywać"?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się tam podoba walka na 3W niech skończą z urozmaicaniem pve a wezmą się za 3 W i będzie gitara

"Nie wiem co w tej grze ludzie widzą... "

A co ludzie widzą w grach komputerowych ? ofc też bez hejtu

"Panie autorze. mówi Pan "znajdować", czy może "znajdywać"?:)"

Ja mółwie tak i tak i wali mnie co jest poprawne :D czasami też mówię znajdzywać :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2013 o 17:58, HiddenNick napisał:

> Plany ambitne, zmiany zachęcające, chociaż ja nadal czekam na płatne rozszerzenie
dodające
> nowe tereny, rasy i klasy.

Nie będzie. Wszystko będzie dodawane za darmo na raty.


Gdzieś Ty to przeczytał? Podczas rozmowy kilka dni temu powiedzieli, że nie została podjęta decyzja czy nacisk na dodatki zostanie położony tylko i wyłącznie na living story, czy pojawi się również dodatek pudełkowy. Poproszę jednak cytat na potwierdzenie tych rewelacji. Ode mnie transkrypt z dev chatu z 16 lipca.

Q: We are approaching the first year, when will you bring dragons back into the world?
A: It is part of a big question. People ask what is going on with expansions. Storyline and dragon would be part of an expansion in the traditional model. We havn’t decided if we are going with a tradition expansion or we will do something unique to Guild Wars. New areas, races, dragons, are not off the table. We need to figure out if we want to do it with Living World or traditional boxed expansion. You won’t see a new giant dragon this year but we will add it in the future.

Q: Any chances future update provide us access to Crystal Desert/Elona
A: Traditionally a new region would be added via expansion but we havn’t decided if we want to do expansion or Living World. It is something we are interested. Storyline you experienced this year have a clear point that is is leading to. We will add additional areas to the game either from expansions or Living world, some of those new areas will be based on GW1

Podkreślam szczególnie fragment "WE HAVN`T DECIDED" w tym kontekście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.eurogamer.net/articles/2013-07-03-its-unlikely-guild-wars-2-will-ever-get-an-expansion-pack
Wywiad z lead content designerem z dnia 3 lipca 2013. Warto zwrócić uwage na slowa:
"If we do this right," he answered, "we will probably never do an expansion and everything will be going into this Living World strategy."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2013 o 20:16, Gorthak napisał:

http://www.eurogamer.net/articles/2013-07-03-its-unlikely-guild-wars-2-will-ever-get-an-expansion-pack
Wywiad z lead content designerem z dnia 3 lipca 2013. Warto zwrócić uwage na slowa:
"If we do this right," he answered, "we will probably never do an expansion and everything
will be going into this Living World strategy."


Wobec tego przypomnę datę dev chatu, z którego pochodzą cytaty. Odbył się on na żywo dnia 16 lipca 2013 roku. Zazwyczaj na naszym świecie 16 jest po 3. Oznacza to, że nie podjęli do tej pory decyzji, w jakiej formie będą rozszerzać personal story.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2013 o 20:24, Deathscythe napisał:

Wobec tego przypomnę datę dev chatu, z którego pochodzą cytaty. Odbył się on na żywo
dnia 16 lipca 2013 roku. Zazwyczaj na naszym świecie 16 jest po 3. Oznacza to, że nie
podjęli do tej pory decyzji, w jakiej formie będą rozszerzać personal story.


Zazwyczaj? No patrz a myślałem, ze zawsze, dzięki za info. Ale poważnie, nie wyzłośliwiaj się na mnie bo sam pytałeś o źródło, a to właśnie wywiad z tym panem był publikowany na gram.pl, nie transkrypt z dev chatu i pewnie dlatego jest tu taka opinia. Zadałeś pytanie, otrzymałeś odpowiedź. No i nie moja wina, ze arenanet sam nie może się zdecydować czego chcą, skoro w 2 tygodnie przechodzą od "jeśli pójdzie po naszej myśli to nigdy nie wydamy rozszerzeń pudełkowych" do "w sumie to nie zdecydowaliśmy". Osobiście wolałbym rozszerzenia, bo swoją przygodę z Guild Wars rozpocząłem od Canthy i może GW2 poznam w ten sam sposób, bo na razie mnie nie zachęciło, ale to nie jest koncert życzeń i trzeba poczekać i zaakceptować ich rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No i nie moja wina, ze arenanet sam nie może się zdecydować
> czego chcą, skoro w 2 tygodnie przechodzą od "jeśli pójdzie po naszej myśli to nigdy
> nie wydamy rozszerzeń pudełkowych" do "w sumie to nie zdecydowaliśmy".

W cytacie który sam podałeś masz takie magiczne słowo "probably" więc sam sobie dopowiadasz, że zmieniają zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2013 o 21:12, czopor napisał:

> No i nie moja wina, ze arenanet sam nie może się zdecydować
> czego chcą, skoro w 2 tygodnie przechodzą od "jeśli pójdzie po naszej myśli to nigdy

> nie wydamy rozszerzeń pudełkowych" do "w sumie to nie zdecydowaliśmy".

W cytacie który sam podałeś masz takie magiczne słowo "probably" więc sam sobie dopowiadasz,
że zmieniają zdanie.

Ehhh...
1. "Jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli prawdopodobnie nigdy nie wydamy rozszerzenia"
2. "Nie zdecydowaliśmy czy chcemy wydawać rozszerzenie czy dodawać zawartość za pomocą Living World"
Zdanie pierwsze oznacza wstępne ustalenie planu działania, które zakłada brak rozszerzeń, zostawiając furtkę na przyszłość (no bo kto może dzisiaj przewidzieć co będzie za np. 5 lat?). Zdanie drugie oznacza całkowity brak skłonności ku którejkolwiek opcji, prawdopodobnie nawet brak przemyśleń na ten temat.
Tak zmiana zdania - ze skłaniania się ku idei Living World (jeśli mówimy tu o "wszystkim po naszej myśli" to znaczy, że jakaś myśl tu jest i jakieś decyzje zapadły) do całkowitego "nie wiem, nie znam się, ja tu tylko sprzątam".
Na tej podstawie zauważyłem, że zmieniają zdanie i nie, nie dopowiadam nic sobie, przeczytaj pełny wywiad, żeby zauważyć, że rozmówca ku opcji Living World się skłania. Ok, może mówi za siebie, ale mówi w imieniu firmy, więc tak tę wypowiedź traktuję - jako stanowisko firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aż zajrzałem w Twój link. Nie wiem kim jest gość, chociaż jest podpisany jako "content designer". Myślę jednak, że live dev chat z osobą o imieniu Colin Johanson, który w przypadku Guild Wars 2 nosi tytuł "game director", ma jednak, przynajmniej dla mnie, większe znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2013 o 22:14, Deathscythe napisał:

Aż zajrzałem w Twój link. Nie wiem kim jest gość, chociaż jest podpisany jako "content
designer". Myślę jednak, że live dev chat z osobą o imieniu Colin Johanson, który w przypadku
Guild Wars 2 nosi tytuł "game director", ma jednak, przynajmniej dla mnie, większe znaczenie.

Dla mnie również. I szczerze mówiąc mam nadzieję, że jednak skończy się na wydaniu pudełek ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > > Plany ambitne, zmiany zachęcające, chociaż ja nadal czekam na płatne rozszerzenie
>
> > dodające
> > > nowe tereny, rasy i klasy.
> >
> > Nie będzie. Wszystko będzie dodawane za darmo na raty.
>
> Gdzieś Ty to przeczytał? Podczas rozmowy kilka dni temu powiedzieli, że nie została podjęta
> decyzja czy nacisk na dodatki zostanie położony tylko i wyłącznie na living story, czy
> pojawi się również dodatek pudełkowy. Poproszę jednak cytat na potwierdzenie tych rewelacji.

Spokojnie... Rany... To co tam napisałeś znaczy tyle: "LS to obecny plan, a czy będą dodatki to się okaże". Czyli dodatków na razie nawet nie mają w planach. A z tego wynika, że nic takiego nie pojawi się w przeciągu co najmniej dwóch lat.
Ja wolę nowe rozszerzenia co dwa tygodnie... Ktoś inny woli duże dodatki. Kwestia gustu. Nie ma o co się bić...

PS. Z tą grą jest masa innych problemów. A podstawową jest brak jakiegokolwiek end-game.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2013 o 23:30, HiddenNick napisał:

PS. Z tą grą jest masa innych problemów. A podstawową jest brak jakiegokolwiek end-game.


W jednym z wywiadów ostatnio pojawiła się wzmianka o "raid content", ale nie wcześniej niż w 2014 ;f

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować