Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tak wygląda nowa generacja sieciowych zmagań w Killzone: Shadow Fall

32 postów w tym temacie

Piotr Bajda

Gamescom 2013 dla Killzone: Shadow Fall upływa pod znakiem modułu sieciowego. Sony i Guerrilla wykorzystują niemieckie targi do prezentacji wieloosobowej rozwałki. Bo przecież kampania - jak efektowna by nie była - to nie wszystko.

Przeczytaj cały tekst "Tak wygląda nowa generacja sieciowych zmagań w Killzone: Shadow Fall" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda bardzo ładnie to trzeba przyznać, ale z drugiej strony to kolejny chodzony shooter. Może już jestem za stary, ale brak jakichkolwiek pojazdów w tego typu grach, rozległych terenów itd kompletnie mnie odrzuca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyłka nie urywa. Genericowo to wygląda.
DonOskar - Lepiej zorientuj sie w temacie zanim głupoty będziesz pisać ;]. Jeśli 25 fps dla ciebie jest płynne to ekhmmmm... ok.

http://boallen.com/fps-compare.html
http://frames-per-second.appspot.com

Większy framerate to nie tylko płynniejszy obraz, ale i mniejszy input lag, dynamika i to, że nie zabraknie ci klatek przy szybkich akcjach.

Sam Killzone 4 po sieci podobno śmiga w 60 co jest dobrym krokiem. IMO 60 fps to minimum w tego typu grach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z nadzieją wyczekuję dnia, w którym tym dziwnym ludziom w końcu znudzi się granie bez przerwy w ten sam syf, tylko pod inną nazwą, a takie "gry" wreszcie przestaną się sprzedawać. To już się robi chore.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2013 o 13:55, hydzior napisał:

Tyłka nie urywa. Genericowo to wygląda.
DonOskar - Lepiej zorientuj sie w temacie zanim głupoty będziesz pisać ;]. Jeśli 25 fps
dla ciebie jest płynne to ekhmmmm... ok.


A ciął ci się jakiś film w kinie? Jeśli nie to znaczy, że przy 25 klatkach możliwe jest osiągnięcie płynności.
Lepiej zorientuj się w temacie koleś. 30 fps na konsoli przebija standardowe 30 fps na pc które jest niegrywalne.

Chodzi mi o to, że ilość klatek nie jest wyznacznikiem płynności, ważne jest również, to aby klatki wyświetlane były w równych odstępach czasowych i nie wypadało ich kilka pod rząd, jak to mam miejsce na pc przy dynamicznie zmieniającej sie liczbie klatek.

Patrząc z perspektywy pecetowca 30 klatek to rzeczywiście ubóstwo. W przypadku konsol mamy jednak do czynienia z innymi mechanizmami i te 30 klatek pozwala w zupełności na całkowicie płynną grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wyjdzie w praniu po premierze, na filmiku wygląda ze jest jak wolny killzone2 niestety, a co do konsol to framedropy sa tu bardziej popularne niz na PC okaże sie jak to bedzie w tej generacji, stale 30fps można włożyć miedzy bajki polecam serwis lense of truth ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Siriondel - Nie, to nie jest chore. Zauważ, to nie jest tak, że Jaś Kowalski gra w każdego shootera, jaki wyjdzie. Większość graczy ma swoją ulubioną pozycję tego typu, która starcza im na lata w multi. Wychodzą różne shootery, pod względem stylistyki, broni, settingu, żeby wpasować się w różne gusta. I świetnie.

Jeżeli przeszkadza ci, że ktoś chce się pobawić przy takim, a nie innym rodzaju gry, to raczej sam jesteś "dziwny". Nie chcesz, nie graj. Tylko nie sprzedaj zaraz bajeczki, że obecność dużej liczby strzelanin "psuje rynek", czy coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak jako posiadacz PCta i PS3 widzę to tak :
-Oczami użytkownik PS3 widzę ogromny postęp w porównaniu do dwóch poprzednich części
- jako posiadacz PC kolejny dobry ale tylko dobry tryb wieloosobowy i nic więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie moge sie przekonac do tej gry a przeciez to startowy ex, powinienem sie jarac donosnie :/ Ladny, sredniacki fps, na razie tak to widze;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.08.2013 o 15:14, DonOskar napisał:

A ciął ci się jakiś film w kinie? Jeśli nie to znaczy, że przy 25 klatkach możliwe jest
osiągnięcie płynności.


Kino to co innego.

Dnia 24.08.2013 o 15:14, DonOskar napisał:

Lepiej zorientuj się w temacie koleś. 30 fps na konsoli przebija standardowe 30 fps na
pc które jest niegrywalne.


Wrong. Nie wiem czego to wina, nie jestem expertem, ale wystarczy spojrzec na takie halo 1 na pc, gdzie przy sztywnym ustawieniu na 30 klatek gra chodzila calkowicie plynnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować