Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Battlefielda: Rockstar podjął słuszną decyzję rozdzielając premierę GTA V i GTA Online

12 postów w tym temacie

Gdyby wszyscy posiadacze GTA V wykazali się taką wyrozumiałością jak pan Bach było by super, Ja też rozumiem Rockstar i to że wydali w sumie "podziurawioną" GTA Online, teraz dopiero widać co można naprawić i co do końca nie gra w 100%, systematycznie wszystkie bugi zaczną znikać i w ten sposób otrzymamy dopicowany produkt, mi to w zasadzie nie przeszkadza i znam osoby którym też nie psuje zbytnio zabawy, w niektórych aspektach po prostu trzeba być wyrozumiałym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No shit -_- Wy sie skupcie na wlasnej robocie i wlasnych decyzjach, bo poki co do piet im nie dorastacie- przynajmniej pod wzgledem zaangazowania we wlasne projekty;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No shit -_- Wy sie skupcie na wlasnej robocie i wlasnych decyzjach, bo poki co do piet
> im nie dorastacie- przynajmniej pod wzgledem zaangazowania we wlasne projekty;

Jak ja kocham takie gadanie, jaki to Rockstar jest idealny.Znam wiele więcej dobrych producentów, a między innymi mogę do nich zaliczyć CD-projekt.Redzi takiego Rockstara zjadają na śniadanie nie krztusząc się przy tym.Nie mówię, że Rockstar jest zły, ale bez przesady...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2013 o 20:16, pocketrocker napisał:

Gdyby wszyscy posiadacze GTA V wykazali się taką wyrozumiałością jak pan Bach było by
super, Ja też rozumiem Rockstar i to że wydali w sumie "podziurawioną" GTA Online, teraz
dopiero widać co można naprawić i co do końca nie gra w 100%, systematycznie wszystkie
bugi zaczną znikać i w ten sposób otrzymamy dopicowany produkt, mi to w zasadzie nie
przeszkadza i znam osoby którym też nie psuje zbytnio zabawy, w niektórych aspektach
po prostu trzeba być wyrozumiałym ;)


A jak DICE wyda znacznie mniej podziurawionego BF-a, to jest shitstorm...ciekawe myślenie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie Rockstar jest idealny, tylko DICE do czapy- wszystko. Nie pod kazdym skrzydlem da sie alles zrobic tak, zeby trybilo, ale co mnie to obchodzi- albo place za deser, albo za gowno z rodzynkami, w zlotym pucharku. Nic wiecej do powiedzenia nie mam;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacząć należy od tego że GTA V działa niemal tak samo na obu konsolach(X360 zapewne znów problem z certyfikacjami) i to w dodatku świetnie wygląda na obu. Podczas DICE jak się okazuje ma problemy w BF4 z PS3, X360(te dwie mogę zrozumieć bo stare i 2 zupełnie różne architektury ale jakoś innym się udaje zrobić jak należy), PS4, XBX1 oraz PC więc oni to lepiej by się nie wypowiadali .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Zacząć należy od tego że GTA V działa niemal tak samo na obu konsolach(X360 zapewne znów
> problem z certyfikacjami) i to w dodatku świetnie wygląda na obu. Podczas DICE jak się
> okazuje ma problemy w BF4 z PS3, X360(te dwie mogę zrozumieć bo stare i 2 zupełnie różne
> architektury ale jakoś innym się udaje zrobić jak należy), PS4, XBX1 oraz PC więc oni
> to lepiej by się nie wypowiadali .
Owszem, ale porównujesz do siebie dwie nieodpowiednie rzeczy. Porównujesz jakość singla GTA V z jakością multi BF4, to nie jest odpowiednie odzwierciedlenie jakości.
Jak porównasz sobie multi GTA V i multi BF4, to dopiero widać że spora część multików, nawet Rockstara, cierpi na bugi pierwotne, które są do wychwycenia tylko przy testowaniu przez graczy.

Co do działania na różnych platformach. Zauważ, że Rockstar wydał GTA V tylko na starą generację konsol i to było bardzo przemyślane działanie strategiczne, ponieważ piszą jeden kod na platformy które znają na wylot a dopiero potem będą kombinować jak skutecznie przekonwertować grę na nową (jeszcze dobrze nie znaną) generację oraz PC. W ten sposób mają czas, zbierają pochwały a jednocześnie pomijają problemy z kodem wynikające z multiplatformowości, które zapewne by były gdyby wydali wszystko w jednym czasie na wszystkie platformy tak jak to chce zrobić DICE.

Jeśli chcesz sobie zobrazować mniej więcej o co chodzi to spróbuj napisać sobie jakiś prosty program w języku C, a potem metodą kopiuj-wklej wrzuć np. do języka Java. Instrukcję te same, ale interpretacja języków inna. Dodajcie jeszcze do tego niezwykle skomplikowany kod silnika, w którym jest wiele zależności a zobaczycie na czym polegają bugi w grach.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> a między innymi mogę do nich zaliczyć CD-projekt.Redzi takiego Rockstara
> zjadają na śniadanie nie krztusząc się przy tym.

Teraz to Ty mówisz, że "nie to, ale to drugie" jest idealne ;)
Skoro kogoś krytykujesz za wypowiedź, to nie popełniaj tego samego błędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować