Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

EA przedstawiło kalendarz wydawniczy i garść statystyk

22 postów w tym temacie

> Bida dla mnie w tym roku :/ same sportówki, na nfs''s muszę czekać do następnego roku
> :)
Ciekawe co im wypali z tym NFS''em, czy wezmą się w garść i dadza dobrą grę czy kolejnego gniota żerujące na marce? A z gier interesuje mnie jeszcze NBA 2k15 (mam nadzieję że będzie na next genowym silniku na PC''tach) i ciekawi mnie nowy projekt który mają zapowiedzieć na E3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe co im wypali z tym NFS''em, czy wezmą się w garść i dadza dobrą grę czy kolejnego
> gniota żerujące na marce?

Ostatnio z gniotów był tylko NFS The Run, no i może Rivals, ale w to jeszcze nie grałem, czekam na przecenę. Odsłony od Criterion tchnęły nowe życie w serię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2014 o 17:40, Lemonardo napisał:

Ostatnio z gniotów był tylko NFS The Run, no i może Rivals, ale w to jeszcze nie grałem,
czekam na przecenę. Odsłony od Criterion tchnęły nowe życie w serię.

Hot Pursuit może i był fajny ale NFS Most Wanted 2012 to profanacja Most Wanted, Rivals i The run to w ogóle porażki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2014 o 17:46, Eternal101 napisał:

Hot Pursuit może i był fajny ale NFS Most Wanted 2012 to profanacja Most Wanted, Rivals
i The run to w ogóle porażki.


Ojej, straszne, w Most Wanted 2012 nie było kiepskiej fabuły i wieśniackiego tuningu, chrzanić to, że gameplay był świetnie dopracowany, a multiplayer niesamowicie wciągający, szczególnie jeśli ma się jakichś znajomych. Jakby gra nie nazywała się Most Wanted to pewnie 90% hejterów by zniknęło, a tak to tylko narzekanie, że "o nie, to nie jest ta sama gra co 7 lat wcześniej".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2014 o 17:51, Lemonardo napisał:

Ojej, straszne, w Most Wanted 2012 nie było kiepskiej fabuły i wieśniackiego tuningu,
chrzanić to, że gameplay był świetnie dopracowany, a multiplayer niesamowicie wciągający,
szczególnie jeśli ma się jakichś znajomych. Jakby gra nie nazywała się Most Wanted to
pewnie 90% hejterów by zniknęło, a tak to tylko narzekanie, że "o nie, to nie jest ta
sama gra co 7 lat wcześniej".

Tja, brak fabuły, samochody widmo (brak kierowców co wyglądało dziwnie przy obecnej technologii i możliwościach), brak tuningu który w MW poprzednim występował, chamskie żerowanie na marce, świetny gameplay? A co w nim takiego świetnego, otwarty świat i nic po za tym praktycznie kilka trybów wyścigów, i nie haterzy by nie zniknęli niech chociaż ludzie zjeżdżają gry od góry do dołu gdy są crapami jeśli prasa nie umie tego zrobić.

sgWojo Przecież o ME4 wiadomo od 2 lat co najmniej, i zapowiedziana została ;>, wydarzenia będą się rozgrywać po wydarzeniach z trylogii ME.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2014 o 17:55, Eternal101 napisał:

Tja, brak fabuły, [...] brak tuningu który w MW poprzednim występował, [...] chamskie żerowanie na marce


Znowu patrzysz na tą grę przez pryzmat Most Wanteda 2005, zamiast spojrzeć na nią jako na osobny, pełnoprawny produkt. To żaden argument, szczególnie, że fabuła w starych Need for Speed''ach była na poziomie "zróbmy coś co spodoba się dwunastolatkom", a tuning był zwyczajnie wieśniacki.

Dnia 07.05.2014 o 17:55, Eternal101 napisał:

samochody widmo (brak kierowców co wyglądało dziwnie przy obecnej technologii i możliwościach)


Łaaaał, to tak strasznie wpływa na radość z rozgrywki, po prostu bez modelu kierowcy, który i tak byłby niewidoczny podczas jazdy bo zasłaniałby go tył samochodu, nie da się grać ;_;

Dnia 07.05.2014 o 17:55, Eternal101 napisał:

świetny gameplay? A co w nim takiego świetnego, otwarty świat i nic po za tym praktycznie kilka trybów wyścigów,


Chociażby Autolog 2.0 i niezliczone godziny poświęcone na pobijaniu czasów przejazdu znajomych, ich wyników na billboardach itp. itd. Albo minigry między wyścigami w multiplayerze, które świetnie urozmaicają rozgrywkę. Albo system kraks, który sprawia, że nie możesz zwyczajnie przejechać zakrętu 400km/h po prostu odbijając się od ściany jak w starych NFSach. IMHO MW2012 to najprzyjemniejsza arcade''owa ściganka ostatnich paru lat, co najmniej od wydania Split/Second Velocity.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2014 o 18:10, Lemonardo napisał:

Znowu patrzysz na tą grę przez pryzmat Most Wanteda 2005, zamiast spojrzeć na nią jako
na osobny, pełnoprawny produkt. To żaden argument, szczególnie, że fabuła w starych Need
for Speed''ach była na poziomie "zróbmy coś co spodoba się dwunastolatkom", a tuning
był zwyczajnie wieśniacki.

Tuning był "wieśniacki" bo na lepszy nie pozwalała technologia ówczesna. Powiem Ci tak, twórcy mówili o powrocie do tego co było w MW, nic się z tego nie spełniło po za otwartością świata, grałem w to chwilę i teraz jest sobie na koncie origin, żałuję kasy wpakowanej w tę grę ( z resztą nie tylko ja, sporo ludzi narzeka na grę), fabuła hmm jak dla mnie nie świeciła ambicją ale przynajmniej ją miała i mi osobiście się podobała (recenzentom też najwidoczniej bo ocenili wyżej niż MW 2012).

Dnia 07.05.2014 o 18:10, Lemonardo napisał:

Łaaaał, to tak strasznie wpływa na radość z rozgrywki, po prostu bez modelu kierowcy,
który i tak byłby niewidoczny podczas jazdy bo zasłaniałby go tył samochodu, nie da się
grać ;_;

Ja tylko wymieniam wady, w końcu o tym dyskutujemy a nie dla kogo kierowanie samochodami widmo sprawia radość :D, dobrze chociaz że nie pojawiają sie znikąd jak w NFS World, no skoro mówimy i widoczności to brak widoku z kokpitu co w każdej samochodówce powinno być moim zdaniem...

Dnia 07.05.2014 o 18:10, Lemonardo napisał:

Chociażby Autolog 2.0 i niezliczone godziny poświęcone na pobijaniu czasów przejazdu
znajomych, ich wyników na billboardach itp. itd. Albo minigry między wyścigami w multiplayerze,
które świetnie urozmaicają rozgrywkę. Albo system kraks, który sprawia, że nie możesz
zwyczajnie przejechać zakrętu 400km/h po prostu odbijając się od ściany jak w starych
NFSach. IMHO MW2012 to najprzyjemniejsza arcade''owa ściganka ostatnich paru lat, co
najmniej od wydania Split/Second Velocity.

Pobijanie czasów przejazdów? Omg serio bawi cię to? System kraks, chodzi Ci o ten który był w the run bodajże również dostępny? Sorry ale jeśli chodzi o samochodówki to był z serii NFS, Shift, Shift 2 ewentualnie, a tak to sorry ale MW 2012 to gra klapa :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2014 o 18:17, Eternal101 napisał:

Tuning był "wieśniacki" bo na lepszy nie pozwalała technologia ówczesna.


Rozumiem, że w 1080p gigantyczny spoiler, spinnery, plastikowe osłony reflektorów i kolorowe naklejki byłyby mniej kiczowate niż na Playstation 2? xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2014 o 18:29, Lemonardo napisał:

Rozumiem, że w 1080p gigantyczny spoiler, spinnery, plastikowe osłony reflektorów i kolorowe
naklejki byłyby mniej kiczowate niż na Playstation 2? xD

W realu jakoś nikomu nie przeszkadzają, spoilery, spinnery i plastikowe osłony reflektorów i no i na 3/4 samochodu naklejka xD, a to jest TYLKO gra ;>.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2014 o 18:34, Eternal101 napisał:

W realu jakoś nikomu nie przeszkadzają, spoilery, spinnery i plastikowe osłony reflektorów
i no i na 3/4 samochodu naklejka xD, a to jest TYLKO gra ;>.


W realu spoilery i reszta przeszkadzają zdecydowanej większości ludzi którzy skończyli 14 lat. Potocznie nazywa się to "psucie samochodu".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2014 o 18:38, Lemonardo napisał:

W realu spoilery i reszta przeszkadzają zdecydowanej większości ludzi którzy skończyli
14 lat. Potocznie nazywa się to "psucie samochodu".

Widać trend się zmienił, bo za moich czasów gimnazjum ludzie sie jarali takimi rzeczami (i ci starsi gracze i ogólnie ludzie dalej jarają sie tuningiem tak jak i hardkorowymi grami a nie grami dla casuali ) :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To i ja skorzystam z okazji i ponarzekam sobie na NFS-y :)

Dla mnie główną wadą zarówno HP2010, jak i MW2012 były obrzydliwie wręcz oskryptowane wyścigi i brak jakiegokolwiek "replay value". Policja zawsze pojawiała się w ściśle określonych miejscach, dodatkowo w HP pogoda i pora dnia były z góry przypisane do każdej konkurencji. Pokonywanie po raz wtóry tych samych wyścigów nie miało absolutnie żadnego sensu (jeśli się nie korzystało z Autologu ani nie grało w multi), bo za każdym razem wyglądały one identycznie. Do tego dochodził wręcz obrzydliwy catch-up. Jechałeś skrótem i wypracowałeś sobie 10 sekund przewagi? Nic się nie bój, AI dogoni Cię za 3 sekundy... żebyś się nie nudził.

Rivals jak dla mnie jest taką poprawioną wersją HP2010. Pogoda i pora dnia są niezależne od konkurencji, AI zachowuje się bardzo dobrze, nie ma catch-upu, każdy wyścig można rozegrać dowolnym autem (a AI dostosuje boty do auta wybranego przez gracza). Do tej gry można wracać bardzo często i mieć pewność, że się nie znudzi. Mam nadzieję, że podobne rozwiązania będą też w kolejnym NFS-ie od Ghost Games.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie niedorzeczny system odblokowywania apgrejdów do samochodów, model jazdy a la kostka mydła na kafelkach i spłycone względem MW2005 pościgi policyjne (chodzi mi tu głównie o brak systemu pursuit-breakerów i kryjówek), MW2012 mógłby być jedną z najlepszych części serii. A że jest jaki jest pozostaje wrócić do Burnouta Paradise który wszystko od niego zrobił lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2014 o 20:19, tgomola napisał:

Do tego dochodził wręcz obrzydliwy catch-up. Jechałeś skrótem i wypracowałeś
sobie 10 sekund przewagi? Nic się nie bój, AI dogoni Cię za 3 sekundy... żebyś się nie
nudził.


Catch-up to akurat nieodłączny element serii, który nie zmienił się od dziesięciu lat. Najgorszy był bodajże w Carbonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Bida dla mnie w tym roku :/ same sportówki, na nfs''s muszę czekać do następnego
> roku
> > :)
> Ciekawe co im wypali z tym NFS''em, czy wezmą się w garść i dadza dobrą grę czy kolejnego
> gniota żerujące na marce? A z gier interesuje mnie jeszcze NBA 2k15 (mam nadzieję że
> będzie na next genowym silniku na PC''tach) i ciekawi mnie nowy projekt który mają zapowiedzieć
> na E3.

NBA2k15 nie jest od EA, jeśli już to NBA live 15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować