Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

The Settlers: Kingdoms of Anteria z terminem rozpoczęcia zamkniętej bety

10 postów w tym temacie

Z tego, co udało mi się wyczytać na temat gry, to będzie coś w rodzaju obecnej wersji przeglądarkowej (powolna rozbudowa wioski, stawianie kolejnych domków i czekanie całymi dniami na surowce, rozbudowy itp) rozbudowanej o możliwość wybrania się ze swoim herosem na "misję" - krótki dungeon crawl z innymi graczami, a w nagrodę przdmioty / surowce, które można wykorzystać w swoim mieście.

Albo coś w rodzaju sieciowej wersji Hinterlands, mocno rozciągniętej w czasie.

Dla mnie to żałosny koniec serii Settlers.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta część to porażka. Jak wyczytałem, że nie będzie PvP to mnie ścięło z nóg. Do tego pomysł wiecznego miasta, którego nie da się zniszczyć! Ze strategi ekonomicznej, w której wojna była tylko sprawdzeniem wytrzymałości ekonomicznej robi się jakiś syf. Jestem strasznie zawiedziony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe skąd wasze domysły, opinie skoro nie było żadnej oficjalnej informacji na temat gry, poza filmikiem (jednym), a opinie serwisów i różnych prywatnych osób jest oparta na przypuszczeniach związanymi z settlersami online.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Domysły na podstawie screenów i tego, co samo Ubi mówiło

Zerknij sobie tutaj:
http://www.pcgamer.com/2014/08/06/the-settlers-kingdoms-of-anteria-is-half-city-builder-half-co-op-action-rpg/

Na screenach widać, między innymi:
* kryształy = waluta premium
* sklep w grze
* kilkuminutowe czasy produkcji towarów
* mapa wygląda tak jakby miejsca na budynki były predefiniowane

W dodatku gra została nazwana "persistent city builder" - dla mnie to oznacza jedno - powolne stawianie domków na przestrzeni tygodni i miesięcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widać tylko screeny z łańcuchem produkcji więc skąd wnioskujesz, że nie postawisz budynków gdzie chcesz.

Co do czasów zbyt mało wiemy, ale już w S2 miałeś czasy - leśniczy sadził drzewo ileś sekund, drwal ścinał co ileś sekund, i cieśla produkował deski co ileś sekund. Bez info co ile czasu zajmuje możemy tylko gdybać.

Z jednym się tylko mogę zgodzić bo to jest pewne w 99%: to już nigdy nie będą stare, dobre Settlersy.

A waluta premium...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech... Widać, że BB dalej robi nowe "gry", a resztę obecnych ma głęboko w d.. Serio grałem ponad rok w The Settlers i wydałem nawet trochę kasy, ale całkowite olewanie graczy i nienaprawianie błędów i mechanik (które były strasznie irytujące dla wszystkich, nawet/szczególnie dla tych z "premium") pogrzebało tą grę w mojej opinii. Grałem też w Anno i niczym mnie do siebie nie przyciągnęło. Teraz beta Herosów i powiem tyle, że gra ma jakiś potencjał, ale wiem, że go zepsują. Całe BB, wydać zabugowaną grę ze sklepikiem z absurdalnymi cenami i później olać całkowicie grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Widać tylko screeny z łańcuchem produkcji więc skąd wnioskujesz, że nie postawisz budynków
> gdzie chcesz.
>
> Co do czasów zbyt mało wiemy, ale już w S2 miałeś czasy - leśniczy sadził drzewo ileś
> sekund, drwal ścinał co ileś sekund, i cieśla produkował deski co ileś sekund. Bez info
> co ile czasu zajmuje możemy tylko gdybać.
>
> Z jednym się tylko mogę zgodzić bo to jest pewne w 99%: to już nigdy nie będą stare,
> dobre Settlersy.
>
> A waluta premium...

Porównanie czasu ścinania drzewek w S2 z czasami pozyskiwania surowców czy budynków w persistent city builder jest co najmniej nie na miejscu. Nie wiemy dokładnie ale widać, że wytworzenie desek z surowca wymaga na oko około 3 min czasu, czyli mniej więcej jest to czas porównywalny z tymi, które są obecne w innych grach tego typu. W żadnym normalnym RTS stworzenie jednej sztuki danego zasobu nie wymaga tak dużo czasu. Zbyt mocno przypomina to The Settlers Online, zresztą wspomniana już waluta premium...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że koncepcja zwykłej gry strategicznej bądź ekonomicznej odchodzi do lamusa. Najpierw Simcity, teraz RollerCoaster Tycoon i Settlers. Wszystko zmierza w kierunku sieciowej sieczki z mikrotransakcjami. Ale na szczęście są jeszcze indyki i wśród nich można czasem znaleźć coś w starym stylu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować