Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Escape Dead Island - recenzja

10 postów w tym temacie

Recenzja trochę do kitu - za dużo odniesień do Dead Island. Escape Dead Island to spin-off, a nie kontynuacja serii.
Czy przy recenzji mobowej wersji Dead Island też będziecie narzekać, że w oryginalnym Dead Island było więcej broni i fajniej się ciachało zombiaki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Mimo wszystko jest tego za mało, aby miało sens sięgnąć po tę grę w tej chwili"
To kiedy będzie to miało sens? :) Sorki, ale trochę nie zgadzam się z tym odkładaniem tytułów. Na samym początku napisaliście, że w natłoku innych, lepszych tytułów nie ma sensu sięgać po Escape Dead Island. Na końcu piszecie ostatnie zdanie, które zacytowałem na samym początku posta. I o ile z samą oceną się jak najbardziej zgadzam, o tyle odwlekanie o jakim jest mowa nie ma moim zdaniem sensu. Gra będzie tak samo zła za pół roku, bo nie wydaje mi się, żeby twórcy wypuścili za darmo jakieś wielkie DLC. A i podejrzewam, że za pół roku cena dalej będzie na tyle wysoka (10-15 euro), że znajdzie się jakieś konkretniejsze zastępstwo. Jak dla mnie - gra na jakiegoś bundle''a, nic więcej.
Ale odchodząc od "odwlekania" i przechodząc bezpośrednio do tytułu. Może ja tylko odnoszę takie wrażenie, ale ten styl graficzny wygląda tandetnie. I bardzo dobrze, bo wydaje się świetnie komponować z klimatem tropikalnej apokalipsy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2014 o 13:52, JR_N7 napisał:

"Mimo wszystko jest tego za mało, aby miało sens sięgnąć po tę grę w tej chwili"
To kiedy będzie to miało sens? :)

Na wyprzedaży za 5 dolców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Recenzja trochę do kitu - za dużo odniesień do Dead Island. Escape Dead Island to spin-off,
> a nie kontynuacja serii.

Spin off, ale system walki z grubsza niewiele różni się od tego z Dead Island, z wyjątkiem strasznej biedy jeśli chodzi o ilość broni. Ani razu nie porównałem EDI do Dead Island w kwestii budowy świata, ilości zadań, czy rozwoju postaci, bo faktycznie nie o to chodzi. W kwestii systemu walki nie widzę jednak powodu, aby nie odnosić się do gier Techlandu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2014 o 14:37, ManolitoPL napisał:

Spin off, ale system walki z grubsza niewiele różni się od tego z Dead Island, z wyjątkiem
strasznej biedy jeśli chodzi o ilość broni. Ani razu nie porównałem EDI do Dead Island
w kwestii budowy świata, ilości zadań, czy rozwoju postaci, bo faktycznie nie o to chodzi.
W kwestii systemu walki nie widzę jednak powodu, aby nie odnosić się do gier Techlandu.


Nie wiem, może ja się za bardzo czepiam, ale odnoszenie się do głównej gry w przypadku spin offa nawet w kwestii walki jest trochę bez sensu. Twórcy ani razu nie udawali, że będą robić coś podobnego do Dead Island. Escape Dead Island w ich założeniach miał być action adventure, więc zrobili walkę po swojemu.
Można powiedzieć - System walki w EDI ssie.
Ale stwierdzenie - W porównaniu z systemem walki w DI, EDI ssie - brzmi kiepsko.

Jak grałem w spin off MK z Sub-Zero czułem się słabo, bo nie mogłem grać moimi ulubionymi postaciami z serii...

Ale jak mówię - może za bardzo się czepiam, innym to nie przeszkadza, mi wadzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"W przypadku Escape Dead Island jest to raptem kilka dodatkowych przedmiotów (wspomniana wcześniej latarka, maska gazowa, bądź linka z hakiem), które nie wprowadzają zbyt wiele urozmaicenia do rozgrywki."

Panie autorze recenzji, czy wie pan, jaki błąd występuje w tym zdaniu? ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2014 o 17:23, Kakarotto napisał:

"W przypadku Escape Dead Island jest to raptem kilka dodatkowych przedmiotów (wspomniana
wcześniej latarka, maska gazowa, bądź linka z hakiem), które nie wprowadzają zbyt wiele
urozmaicenia do rozgrywki."

Panie autorze recenzji, czy wie pan, jaki błąd występuje w tym zdaniu? ;P


Ja tu poza błędem, który zauważyłeś, dostrzegam jeszcze kilka innych, mniej znaczących ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niniejsza praktyka powinna być naturalną konsekwencją pozytywnych wyników sprzedaży gry bazowej. Po screenach wygląda na niezłą karykaturę, nie tylko oryginału. Duży plus za przekazanie projektu w ręce niezależnych twórców gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować