Zaloguj się, aby obserwować  
Kubeczek77

Titan Quest - Temat ogólny

13255 postów w tym temacie

Witam !

Od wczoraj jestem szczesliwym posiadaczem zlotej edycji TQ. Ale mam problem jak kolega wyzej tylko troche odwrotny..
Opisze to w punktach bedzie latwiej :D
1. Instaluje TQ
2. Wlaczam wszystko pieknie dziala wysmienicie , gra normalnie patchuje sie do 1.30 itd. itp.
3. Ucieszony instaluje IT.
4. Instalacja przebiega bez problemow.
5. Wlaczam IT, widze menu przez 0,5-0,7s ^^ po czym komputer sie restartuje :((

Od razu podam moj komputer..
AMD Athlon XP 2200+ @ 1.8ghz
GF 6200 128mb vram
1280mb ram ddr 1
hdd 80gb samsung

W podstawke gram raczej komfortowo na low i sie ciesze ;) Ale w dodatek nie moge za nic ! Troche szkoda 30zl na pol zawartosci :((

Pozdrawiam, czekam na odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2009 o 10:44, Morte napisał:

wiem co bym zrobil bez fachowej porady,hehe

Ok, no to żarty na bok :)
Jeżeli już z tych dwóch masz wybierać, to weź Naturę. Serce Dębu nieźle podnosi życie i regen, Nimfa może z łuku szyć a wilczki podgryzać mobków. Choć nadal uważam, że łączenie "fajtera" z magiem to kiepski pomysł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2009 o 18:21, Abi_Dalzim napisał:

> wiem co bym zrobil bez fachowej porady,hehe
Ok, no to żarty na bok :)
Jeżeli już z tych dwóch masz wybierać, to weź Naturę. Serce Dębu nieźle podnosi życie
i regen, Nimfa może z łuku szyć a wilczki podgryzać mobków. Choć nadal uważam, że łączenie
"fajtera" z magiem to kiepski pomysł.

Wiadomo że Obrona ,sen pieknie współgra z wojną ale chcę hybrydę zrobić dlatego te mistrzostwa:) mówisz naturę wziąć .. kuszą mnie obydwa do tej wojny , mam fajne obuchy (fiolety) 45% dodają obrażeń od ognia i chyba +1 do ziemi, więc na dwie ręce by fajnie współgrały.Natura jak pisałeś (to moje ulubione mistrzostwo z łowami) znowu ma do życia no i te wilczki. Pomysle jeszcze:) dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.12.2009 o 18:21, Abi_Dalzim napisał:

Choć nadal uważam, że łączenie "fajtera" z magiem to kiepski pomysł.


Ale natura to nie mag :) Natura jest zaliczana do mistrzostw "neutralnych", dopełniających. Ba, IMO ( i nie tylko wg. mnie) natura znacznie lepiej sprawdza się na wojach niż na magach. Czemu? Ano dlatego, że natura daje dużą premię do defensywy, która w zasadzie nie przydaje się na magu- na legendzie z xmaxem czy innym modem trudnościowym liczą się w zasadzie tylko damage i odporności. Resisy dlatego, że blokują duży % obrażeń- opłaca się je wymaxować, a damage dlatego, że na magu najlepiej sprawdza się zasada "najlepszą obroną jest atak". Choćbyś zrobił nie wiem jak mocnego maga pod obronę, i tak nie sprawdzi się on na legend z modem trudnościowym tak jak mag z atakiem trzech zwoi- spam w postaci salwy z kostura potrafi zablokować wroga, a dobra obrona w 99% nie sprawdza się (głównie ze względu na małą zdolność do obrony u maga- wszystkie ataki wroga przechodzą do niego z pełną siłą, często nawet jako krytyki, nie są dodatkowo wyparowane przez dużą zbroję, co ma miejsce u woja). Ze względu na nieopłacalność obrony na magu natura sprawdza się tam średnio- pety nie są w TQ jakoś szczególnie mocne (tzn. w podstawce były, dodatek bardzo je osłabił), więc nastawienie się na nie nie zawsze przynosi efekt, a jeżeli nawet- nie każdy lubi grać postacią pod pety. Co innego na woju- wspomaganie jego walorów obronnych (zbroi i tarczy) dużą porcją życia daje znakomity efekt, dodatkowo najwyższa umiejka wilków z natury (zew wilków?) daje co jakiś czas niezłego kopa do obrażeń. Do tego pety są doskonałymi wabikami, które sprawiają, że duże grupy mobów nie koncentrują się tylko na naszej postaci (to akurat przydaje się również na magu :>). A całość wspomaga plaga (bardzo przydatna również na magu, nie powiem)- znakomity debuff, niestety ciut "kapryśny" (przynajmniej u mnie mimo klikania nie zawsze działa), ale mimo tego- bardzo fajny skill.

Nie wiem więc, czemu wg. Ciebie łączenie natury (która nie jest mistrzostwem zupełnie magicznym) z mistrzostwem dla woja to zły pomysł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2009 o 19:56, Zakrzysiunio napisał:

Nie wiem więc, czemu wg. Ciebie łączenie natury (która nie jest mistrzostwem zupełnie
magicznym) z mistrzostwem dla woja to zły pomysł...

Nie mówię, że to zły pomysł, tylko, że nie najlepszy :)
Wg mnie fajter powinien być pełną gębą, czyli Wojna-Obrona, Obrona-Sen, Wojna-Łotrostwo itp.
Ale co kto lubi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zak! Zak! Zak!

<okrzyk zadowolenia>

Ty... wróciłeś? Dawaj jeno jakieś namiary musimy pogadać. ;)

A żeby nie robić spamu... wracam do TQ! Yay, mój woj ma "aż" 15 poziom. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponowie pytanie, zna ktos rozwiazanie mojego problemu ? Pisalem juz wszedzie pozostaje mi sama pomoc techniczna :(( A przechodzenie dalej tq bez dodatku jest bez sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko odnosnie umiejętnosci instynkt przetrwania pisze ze załącza sie gdy hp jest mniejsze od 33% a zycie mi spada nawet ponizej 10% i nie widze zadnej aktywnej ikony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2009 o 21:11, SimonZ napisał:

Ponowie pytanie, zna ktos rozwiazanie mojego problemu ? Pisalem juz wszedzie pozostaje
mi sama pomoc techniczna :(( A przechodzenie dalej tq bez dodatku jest bez sensu

trudno tak jednoznacznie stwierdzić co to moze byc ,piszesz ze robi sie restart? bo jakby do pulpitu gra wywalała to na 99% plik wymiany za mały ,porada taka: przeczyś dysk dwoma programami jakimiś do czyszczenia jak nie masz to z dobreprogramy.pl , po dysku rejestr oczyść ,zrób defragmentacje,ściągnij ster nowy do Twojej karty GF , ja to nie pomoże to odinstaluj dodatek i zainstaluj ponownie ,nie wiem czy Twoja karta jest dobra ,to jakas hybryda GF nie znam jej ale jeśli tq chodzi dobrze na niej to i dodatek powinien , sprawdź ten plik wymiany ,jakby co to ustaw go na 2000 mega poczatek i 2000 mega koniec
l ,to ustwi go w 1 miejscu na dysku ,ok 10% szybszy odczyt danych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2009 o 21:53, Sir_Myxir napisał:

Mam pytanko odnosnie umiejętnosci instynkt przetrwania pisze ze załącza sie gdy hp jest
mniejsze od 33% a zycie mi spada nawet ponizej 10% i nie widze zadnej aktywnej ikony


----- Z tego co zauważyłem instynkt przetrwania aktywuje się tylko dla sprzymierzeńców, np. wilków :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybrałem Ziemię do Wojny : z moimi w miarę dobrymi przedmiotami (o których pisałem że warto zbierać dla niskopoziomowych) tak się prezentuje,wg mnie nie jest źle

20091212151608

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2009 o 21:04, Burczyn_1 napisał:

Zak! Zak! Zak!

<okrzyk zadowolenia>

Ty... wróciłeś? Dawaj jeno jakieś namiary musimy pogadać. ;)

A żeby nie robić spamu... wracam do TQ! Yay, mój woj ma "aż" 15 poziom. :D


To ja się jeszcze dołącze - grywasz czasami na necie? Jak tak to bym prosił o nazwę nazwę serva gdzie cię można znaleść. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.12.2009 o 12:49, Wrukos napisał:

Wrócę do TQIT i zamierzam grać magiem. Jakie klasy wybrać? Jaki build? Jakie itemy?


No to chopie zadałeś nam bobu z tym pytaniem. :P Klasy magiczne to Przywoływacz (Sen + Ziemia), Prorok (Sen + Burza), Rytualista ( Sen + Natura), Wróżbita (Sen + Duch), Czarodziej (Duch + Ziemia), Wyrocznia (Duch + Burza), Wróżbita (Duch + Natura), Przywoławca (Natura + Ziemia), Elementalista (Ziemia + Burza).

Teraz musisz sobie wybrać klasę zależnie jaki żywioł preferujesz :)

Z tego co się orjętuję to Wróżbita (Sen + Duch) jest potężną postacią. tu masz build na wróżbitę z opisem co i jak : http://titanquest.gram.pl/articles.php?article_id=32

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.12.2009 o 13:05, Piterus_Von_Drackus napisał:

> Wrócę do TQIT i zamierzam grać magiem. Jakie klasy wybrać? Jaki build? Jakie itemy?


No to chopie zadałeś nam bobu z tym pytaniem. :P Klasy magiczne to Przywoływacz (Sen
+ Ziemia), Prorok (Sen + Burza), Rytualista ( Sen + Natura), Wróżbita (Sen + Duch), Czarodziej
(Duch + Ziemia), Wyrocznia (Duch + Burza), Wróżbita (Duch + Natura), Przywoławca (Natura
+ Ziemia), Elementalista (Ziemia + Burza).

Teraz musisz sobie wybrać klasę zależnie jaki żywioł preferujesz :)

Z tego co się orjętuję to Wróżbita (Sen + Duch) jest potężną postacią. tu masz build
na wróżbitę z opisem co i jak : http://titanquest.gram.pl/articles.php?article_id=32

Wiem, jakie klasy są magiczne. Pytałem się jakie wybrać, by grało się przyjemnie i bezstresowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2009 o 23:20, kreciuch napisał:

To ja się jeszcze dołącze - grywasz czasami na necie?

Staram się grywać. Ale cheaterzy mnie dobijają! ><

Dnia 13.12.2009 o 23:20, kreciuch napisał:

Jak tak to bym prosił o nazwę nazwę serva gdzie cię można znaleść. Z góry dzięki

Przytoczę cytat z przypiętego posta:
"Lista polskich serwerów:
[...]

"Poland NO CHEAT game" Burczyn 1"


Także jakby coś to pisz na xfire: kburczyn9 to się zmówimy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2009 o 20:55, Abi_Dalzim napisał:

Nie mówię, że to zły pomysł, tylko, że nie najlepszy :)
Wg mnie fajter powinien być pełną gębą, czyli Wojna-Obrona, Obrona-Sen, Wojna-Łotrostwo
itp.
Ale co kto lubi :)


Mam łowcę ( łowy + natura ) na 58 poziomie, oczywiście pod łuk. [ Gram na xmax''ie, by nieco bardziej wczuć się w klimat sieczki, poza tym jest bardziej oldschool''owo, niczym w starym dobrym Diablo. :) ] Postać robi tak niesamowitą rzeźnię, że aż ciężko opisać to słowami. Mistrzostwo natury daje mi ogromną premię do zdrowia, oraz odporności na żywioły. Do tego wilki z siłą watachy, która podnosi mi dps do jakiś ~5500, a sam dmg powyżej ~4500. Także jak najbardziej potwierdzam słowa kolegów z góry - natura to mordercze mistrzostwo, również w kombinacji z wojownikami/łucznikami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.12.2009 o 20:03, xDeuSx napisał:

Także jak najbardziej potwierdzam słowa kolegów z góry - natura to mordercze
mistrzostwo, również w kombinacji z wojownikami/łucznikami.

Jak zbudowałeś postać? Możesz dać linka z TitanCalc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Burczyn
Pytałem się aby być pewnym. Ja np. zmieniłem nazwę serva. Mój wabi się "Bzium"(wiem oryginalna nazwa) z dopiskiem na jakim modzie hostuje i zawsze końcówką "NO CHEAT". Serwer jest kolorowy(dokładniej mówiąc zielony), pozatym moje postacie też są na kolorowo więc jak na serva wpadnie ci np. Jollante na niebiesko czy Nemezis na czerwono to nie wyrzucaj na dzień dobry:)

XFire nie używam ale znając moje szczęście pewnie cię kiedyś złapie w grze

P.S. Te kolory to taka moja mała wizytówka, przy czym jak się hostowało serva na normalu, to pomimo napisu żeby nie czitować to na bezczelnego właziły mi jakieś elementalisty pod miecz czy niszczyciel zaklęć pod secik ognistego legionu(był też raz jakiś BUBU ale to inna bajka:P). Na szczęście na epicu i legendzie tego problemu już nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować