Zaloguj się, aby obserwować  
modestvermin

Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

31506 postów w tym temacie

Być może to jest przyczyna:( Możesz jeszcze spróbować pogadać ze starszą wioski i zobaczyć czy zaliczy Ci tego questa ale jakoś w to wątpię. Wygląda na to że właściwa kolejność działań jest bardzo ważna przy wykonywaniu questów i "wyskoczenie naprzód" może sporo namieszać:( Można jedynie mieć nadzieję że takie błędy zostaną naprawione w przyszłych patchach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poniżej zamieszczam listę eliksirów wraz z wymaganymi do ich stworzenia składnikami. Lista ta z pewnością nie jest kompletna gdyż obejmuje jedynie receptury na te eliksiry które sam poznałem.
Dla osób dopiero zaczynających grę - "składnik specjalny" oznacza że ten element można pozyskać tylko w jednym konkretnym miejscu (w czasie rozwoju fabuły) i do tego taką miksturę można przyrządzić tylko raz.

Biała Mewa
Baza do innych eliksirów
2x Vitriol
1x Rebis
Baza w postaci mocnego alkoholu

Biały Miód
Redukuje toksyczność do zera i przerywa działanie innych eliksirów
1x Vitriol
1x Rebis
1x Aether
Baza w postaci mocnego alkoholu

Czarna Krew
Potwory spożywające krew wiedźmina giną
3x Vitriol
1x Rebis
1x Aether
Baza w postaci mocnego alkoholu bardzo dobrej jakości

Dekokt Rafarda Białego
Natychmiast przywraca większość utraconych punktów żywotności
1x Vitriol
1x Rebis
2x Hydragenum
Baza w postaci mocnego alkoholu dobrej jakości

Eliksir Upiornego Psa
+1 srebrny talent
1x Vitriol
2x Rebis
Ślad z zaświatów (składnik specjalny)
Baza w postaci mocnego alkoholu dobrej jakości

Eliksir z nerwu Kikimory
Specjalna cecha - "Mutacja"
1x Vitriol
1x Quebrith
1x Hydragenum
1x Vermilion
Nerw Królowej Kikimor (składnik specjalny)
Baza w postaci mocnego alkoholu bardzo dobrej jakości

Eliksir z oka Przerazy
+1 brązowy talent
1x Vitriol
1x Rebis
1x Quebrith
Oko Przerazy (składnik specjalny)
Mocny alkohol dobreh jakości

Eliksir z serca Golema
Specjalna cecha - "Wschód Księżyca"
1x Vitriol
1x Aether
1x Quebrith
1x Hydragenum
Serce Golema (składnik specjalny)
Baza w postaci mocnego alkoholu bardzo dobrej jakości

Eliksir z sierści Wilkołaka
Specjalna cecha - "Drapieżnik"
1x Aether
1x Quebrith
1x Hydragenum
1x Vermilion
Sierść Wilkołaka (składnik specjalny)
Baza w postaci mocnego alkoholu bardzo dobrej jakości

Filtr Petriego
Zwiększa natężenie znaków
2x Rebis
1x Quebrith
1x Hydragenum
1x Vermilion
Baza w postaci mocnego alkoholu bardzo dobrej jakości

Grom
Zwiększa zadawane obrażenia ale obniża obronę
1x Vitriol
1x Rebis
1x Hydragenum
2x Vermilion
Baza w postaci mocnego alkoholu bardzo dobrej jakości

Jaskółka
Przyspiesza regenerację punktów żywotności
1x Vitriol
2x Rebis
1x Aether
Baza w postaci mocnego alkoholu dobrej jakości

Kot
Umożliwia widzenie w ciemnościach
1x Rebis
2x Quebrith
Baza w postaci mocnego alkoholu

Las Mariborski
Zwiększa maksymalną ilość punktów energii
2x Rebis
1x Aether
1x Quebrith
Baza w postaci mocnego alkoholu dobrej jakości

Perfumy
Podarek
1x Vitriol
1x Aether
1x Quebrith
Baza w postaci mocnego alkoholu

Pocałunek
Przerywa krwotok i zwiększa odporność na krwawienie
2x Vitriol
1x Vermilion
Baza w postaci mocnego alkoholu

Powój
Zapewnia odporność na kwas
1x Aether
1x Quebrith
1x Vermilion
Baza w postaci mocnego alkoholu

Puszczyk
Przyspiesza regenerację punktów energii
1x Vitriol
2x Aether
Baza w postaci mocnego alkoholu

Rosomak
Zwiększa zadawane obrażenia jednak działa tylko gdy ma się mniej niż 50% punktów żywotności
2x Aether
1x Quebrith
1x Hydragenum
1x Vermilion
Baza w postaci mocnego alkoholu dobrej jakości

Wierzba
Zwiększa odporność na ogłuszenie i powalenie
2x Aether
1x Quebrith
Baza w postaci mocnego alkoholu

Wilga
Usuwa zatrucie i zwiększa odporność na trucizny
2x Vitriol
2x Aether
Baza w postaci mocnego alkoholu dobrej jakości

Wilk
Zwiększa szansę na zadanie przeciwnikowi krytycznych ran
2x Vitriol
2x Hydragenum
1x Vermilion
Baza w postaci mocnego alkoholu dobrej jakości

Wywar de Vries
Umożliwia wykrywanie żywych istot nawet jeśli są niewidzialne
1x Rebis
1x Aether
2x Quebrith
1x Hydragenum
Baza w postaci mocnego alkoholu bardzo dobrej jakości

Zamieć
Przyspiesza refleks i ruchy
2x Vitriol
2x Rebis
Baza w postaci mocnego alkoholu dobrej jakości

Żonine Łzy
Natychmiast usuwa efekty upojenia alkoholowego
(bez kaca na tej miksturce zrobiłoby się fortunę:)
1x Rebis
1x Aether
1x Quebrith
Baza w postaci mocnego alkoholu dobrej jakości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to mógłby mi ktoś powiedzieć co mam zrobić żebym mógł porozmawiać z hersztem bandytów w kryjówce salamandry jak wychodzę z baru?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 01:40, Mychaa napisał:

Wiem jaka była kolejność i klikam na śledzenie zadania, ale powtarzam nie ma nikoko koło zawalonej
wieży :/


To albo ta kolejność jest losowo albo nie wiem o co biega, bo ja na 100% miałem 1. wieża, 2.drwale, 3.jaskinia. Pamiętam dokładnie bo robiłem to przedwczoraj ze śledzeniem i mam trase przed oczami bardzo dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i pierwszy raz ja mam problem ;p Pytanie do osób które skończyły III akt, reszta niech nie czyta bo może uzać za spoiler albo nie wiem co...
Zawaliłem podpory, królowa Kikimor padła, wziąłem z niej itemy questowe itp, i w tej dużej sali w której padła królowa zabiłem z 50 Kikimor Wojowników, już miałem wczytywać save bo nigdzie nie mogłem iść a one się ciągle spawnowały. Widzę wyjście (jedyne możliwe nie biorąc pod uwagę tego którym przyszedłem) z tej sali, ale jest jakaś niewidzialna ściana tak jak na poniższym screenie. Coś jeszcze muszę tam zrobić żeby to przejście się odblokowało, czy po prostu jaskinia zawaliła się tak trefnie że nie da się przejść? Dwuklik itp nie daje rady żeby się przebić dalej :/

20071103091911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... po tym jak weźmiesz z Kikimory wszystkie rzeczy, WSZYSTKIE, to pojawia się scenka, gdzie za Tobą burzy się ściana i powstaje wyjście. Przy której podporze ją zabiłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 09:22, Union Pacific napisał:

Hmm... po tym jak weźmiesz z Kikimory wszystkie rzeczy, WSZYSTKIE, to pojawia się scenka, gdzie
za Tobą burzy się ściana i powstaje wyjście. Przy której podporze ją zabiłeś?


Widać kawałek królowej po lewej stronie mapki, tak więc padła zaraz przy tym wyjściowym korytarzu. Wróciłem nawet na początek, nic to nie dało oprócz tego że pojawiło się kilkanaście nowych Kikimor :/ Biegam jak głupi po tej sali i NIC, a z królowej wziąłem wszystko bo altem nic nie podświetla w całej jaskini :/ Musze spadac na troche, potem chyba sprobuje wgrać save.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo - po tym jak użyjesz znaku Aard żeby uszkodzić podpory w jaskini masz kilka sekund żeby uciec do tego korytarza do którego nie możesz się teraz dostać. Po tych kilku sekundach jaskinia zawala się i wszystko co tam jeszcze jest (z Geraltem włącznie) powinno zginąć, tyle że zdarza się że Geralt nie ginie...
Niezależnie od tego gdzie była królowa w momencie zawalenia jej ciało pojawia się pomiędzy jaskinią a tunelem i blokuje wejście do jaskini, niestety blokuje także wyjście z niej jeśli Geralt w niej został i nie zginął.
Jedyna rada - załaduj sejwa i próbuj jeszcze raz, pamiętaj żeby po walnięciu znakiem Aard w podpory natychmiast wiać do tunelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaraz się potne :(
Czy ktoś z Was też ma takiego buga (?), że nie może rozbić lewej barykady w zadaniu "Płomień, który oczyszcza"
Już naprawdę nie wiem co tam trzeba zrobić!?.
Z góry dziękuje za pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz przywalić królową kimkimor sufitem to musisz odejść w osobną odnogę jaskini, najlepiej nie walczyć uciekać a jak wbiegniesz do ostatniej to walisz w stropy ile masz energii uciekasz do tej odnogi i czekasz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie patrzyłem dziś na mapkę którą dostałem z Wiedźminem odwracam i patrze o ja pie%$&^e ale wielkie !!! wcześniej tego jakoś nie zauważyłem, czy można chodzić po całych królestwach pólnocnych a nie tylko po temeri ?? To chyba nie możliwe ale warto się spytać hehe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SPOJLER
Ja mam takie pytanie :) czy jak juz wprowadze dana tresc z ksiazki albo zwoju i bede juz mial zapisane to w swoim dzienniku to czy moge sprzedac te ksiazki i zwoje??? z gory dziekuje :)
KONIEC SPOJLERA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować