Zaloguj się, aby obserwować  
JogaTv

S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl (STALKER: Cień Czarnobyla) - Temat ogólny

14906 postów w tym temacie

Dnia 02.07.2008 o 19:58, Crew 900 napisał:

Ale mod Oblivion Lost działa stabilnie tylko z wersją angielską gry ....
Jemu się w ogóle wtedy gra nie włączy

To czemu ja mam polską wersje, a całą gre ukończyłem bez problemu z tym modem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2008 o 19:58, Crew 900 napisał:

Ale mod Oblivion Lost działa stabilnie tylko z wersją angielską gry ....
Jemu się w ogóle wtedy gra nie włączy


Jakim ty jesteś n00bem :P Virus 500. Włączy się na polskiej wersji bo sam wielokrotnie instalowałem.
-Instalujesz mod Oblivion Lost 2.0
-Wchodzisz do folderu config/text/eng i kopiujesz pliki, które tam są
-W folderze config/text tworzysz folder pol i wklejasz do niego pliki uprzednio skopiowane
-Jeśli w którym folderze pojawi się plik language.ltx nalezy zmodyfikować go w notatniku i wpisać w miejsce eng - pol. Testowałem wiele razy na oryginalnej polskiej wersji i dzialalo zawsze prawidlowo.
Jednak jest pewien minus tej modyfikacji, a mianowicie część tekstu jest po angielsku ale mod działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A skąd mam wiedzieć , wiem że nie działa wersja 2.1 bo próbowałem . Stworzyłem folder pol w podfolderze text do tego pol skopiowałem wszystkie pliki z folderu eng i tam jeszcze musiałem pozmieniać trochę i mi też gra działała , ale po wyjściu z gry i gdy znów włączyłem grę , ładowało się i wywalało zawsze do pulpitu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Da radę usunąć patch 1.0006 i zainstalować 1.0005, czy trzeba reinstalować STALKER''a? Bo coś mi się sypie na .0006, a z tego co pamiętam na .0005 nie miałem takich problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2008 o 22:47, M1chał napisał:

Da radę usunąć patch 1.0006 i zainstalować 1.0005, czy trzeba reinstalować STALKER''a?
Bo coś mi się sypie na .0006, a z tego co pamiętam na .0005 nie miałem takich problemów.

A udało ci się kiedykolwiek downgrade''ować(bo tak się to fachowo nazywa) jakąś grę? Jeśli tak, to możesz wykorzystać swój patent i spróbować, w każdym razie ja uważam, że się nie da nic zrobić bez reinstalacji gry.

BTW A w czym ci tak właściwie przeszkadza ten patch?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2008 o 22:47, M1chał napisał:

Da radę usunąć patch 1.0006 i zainstalować 1.0005, czy trzeba reinstalować STALKER''a?
Bo coś mi się sypie na .0006, a z tego co pamiętam na .0005 nie miałem takich problemów.

Jest. Program pozwala na zmianę wersji od 1.0004 do 1.0006, w dowolnym momencie. Moje testy wypadły pomyślnie więc można sobie śmiało ustawiać wersję gry. Przeważnie to będzie, że ostatnia to do trybu multi a dwie wcześniejsze na mody.
Mogą być komplikacje (czyli bugtrap) ze stanami gry gdy cofamy wersję i/lub mamy mody. Gdy zwiększamy to uważać tylko czy mod działa pod inną wersję.
Przy odinstalowaniu gry najpierw usunąć trzy wersje patcha i na samym końcu grę.

http://stalkerhispano.com/descargas/otros/stalkerhispano-patcher-1.0/downloa d.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pośmigałem w katalogu gry i stwierdziłem, że mam taki syf z modami, że głowa boli. Ostatni raz grałem w STALKER''a jakiś rok temu i nie pamiętam co za mody miałem. Zrobiłem więc reinstalkę, ale i tak dzięki.

A jak w końcu jest z modem OL? Działa z polską wersją czy nie? Czy dopiero po małych poprawkach podanych przez Sylwassss''a?

Mod ABC Inferno jest pod 1.0004 patcha?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja zassałem sobie moda S.W.O.V 2.2.
Zmienia naprawdę dużo, dodaje Depth of Field, nowe tekstury nieba, zmienia odgłosy na prawdziwe (Broń chociażby), realistyczna pogoda (Choćby kilka rodzajów deszcze, od lekkiego kropienia po ulewę), polepsza shadery, noce są teraz bardziej ciemne, AL jest ulepszone, ogólnie dużo tego ;]
Tu macie link: http://www.stalker.funday.pl/downloads.php?cat_id=16
Zassajcie: S.W.O. (S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled) v2.2 FULL

Tu macie jeszcze kilka rzeczy które wprowadza:

GŁÓWNE CECHY:


- trzy odrębne, dedykowane edycje: FULL DYNAMIC LIGHTING, FDL - FLOAT32 i STATIC LIGHTING
- mod zmienia całkowicie cykl pogodowy w Stalkerze - z 24 1h faz, ma ponad 52 - pogoda jest bardziej dynamiczna i różnorodna
- dynamiczne i realistyczne wschody i zachody słońca
- całkowicie "nowy" rodzaj oświetlenia sceny w Stalkerze - oparty na słońcu - w ciągu dnia to ono jest jedynym "prawdziwym" źródłem światła - oczywiście barwa tego światła, natężenie etc. - są zależne od pory dnia, zachmurzenia itp.
- całkowicie od zera napisane pozycjonowanie źródła światła - cienie rzucane są w odpowiednim kierunku i mają odpowiednią długość - całość zsynchronizowana ze "słońcem" widocznym na niebie
-"podróż" słońca po niebie "emulowana" prawidłowymi teksturami i przejściami między teksturami. Słońce wschodzi na wschodzie azachodzi na południu :D
- mod ujednolica cykl pogodowy dla wszystkich map w Stalkerze - jest zatem taka sama pogoda w Cordonie i Garbage, ale tez w Dark Valley (ta lokacja nabrała w końcu barw), Yantarze, Pripyacie, Red Forrest, Stancji (NPP) etc.
- cykl dobowy (wschód, zachód, południe) zsynchronizowany z olbiczeniami dla: Kijów, Ukraina; 01-05-2012 (dokładne timingi wykomnetowane wewnątrz weather_deafult.ltx) - oryginalny pomysł autorstwa MrKlorox i Badmagic - Darker Nights Evolved)

A tu screeny:


[1] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/swo1.jpg
[2] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/swo2.jpg
[3] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/swo3.jpg
[4] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/swo4.jpg
[5] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/swo5.jpg
[6] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/swo6.jpg
[7] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/swo7.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2008 o 23:23, M1chał napisał:

A jak w końcu jest z modem OL? Działa z polską wersją czy nie? Czy dopiero po małych poprawkach podanych przez Sylwassss''a?

Zrób jak napisał, wtedy Ci pójdzie.

Dnia 02.07.2008 o 23:23, M1chał napisał:

Mod ABC Inferno jest pod 1.0004 patcha?

Tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ten mod o którym pisałem post wcześniej, jest naprawdę kozacki ;D
W nocy, jedynym źródełem światła jest latarka, czasami tylko, gdy jest dobra pogoda, świeci księżyc ;] W ogóle, wszystko jest teraz realistyczne, gdy w dzień mocno leje deszcz, to robi się ciemno, zrywa się ostry wiatr itp. Kilka screenów zrobionych przed chwilą.

20080703094413

20080703094429

20080703094444

20080703094455

20080703094529

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2008 o 09:45, NuGGet napisał:


O jeju! 67 FPS na takich detalach! :D
Mi na wszystkim minimalnym idzie max 25 :D

I właśnie mam pytanie. Czy jak zainstaluję wszystkie patche, to troszkę to usprawni działanie gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2008 o 09:48, Rumcajs52 napisał:

I właśnie mam pytanie. Czy jak zainstaluję wszystkie patche, to troszkę to usprawni działanie
gry?

Usprawnia ;] Na wersji "niespatchowanej" gra chodziła mi wolniej, patche dodały FPS''ów ;]

BTW: Sprawdzał ktoś tego moda? http://stalker.filefront.com/file/_STALKER_UHSF_SMART_MOD;80482
I co to są blowouty? ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2008 o 09:55, NuGGet napisał:

I co to są blowouty? ;p


Zwarcia. Jak nie miałeś jeszcze zmodowanego stalkera (grałeś na czystej wersji bez modów), a doszedłeś do elektrowni to miałeś wtedy limit czasowy aby ukryc się w elektrowni przed zwarciem. Teraz w modach zwarcia zostały ponownie uaktywnione i mogą występować wszędzie w dowolnym momencie. Niebo robi się krwisto czerwone i występuje wysoki stopień radiacji. Wszyscy stalkerzy w tym czasie uciekają do jakiejś kryjówki. W modzie Oblivion Lost 2.0 świetnie to wykonano. to sobie obejrzyj :P
http://www.youtube.com/watch?v=q_LzRrxCnv4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie grałem w OL 2.1 to tam w ogóle Blow Out nie miałem :|

A żebyś zobaczył jak w ABC Inferno MOd wygląda ten Blow Out , jest tak do bani że płakać się chcę , nie mówię o tym że potwory się pojawiają , mówię o normalny zwarciu , NPC w ogóle się tym nie przejmują , siedzą jak siedzieli przy ognisku xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2008 o 10:51, Crew 900 napisał:

Jak sobie grałem w OL 2.1 to tam w ogóle Blow Out nie miałem :|

A żebyś zobaczył jak w ABC Inferno MOd wygląda ten Blow Out , jest tak do bani że płakać
się chcę , nie mówię o tym że potwory się pojawiają , mówię o normalny zwarciu , NPC
w ogóle się tym nie przejmują , siedzą jak siedzieli przy ognisku xD


Niom. Ja w Inferno nie grałem, ale widziałem na filmikach. Początkowo w Stalkerze miały być blowout-y ale twórcy doszli do wniosku że jednak trzeba je wyciać gdyż w fazie testów okazało się że zbyt wielu stalkerów ginie w trakcie gry właśnie przez blowouty. Tam blowouty były naprawde fajne. Zwierzęta zbierały się w wielkie chordy i masowo nacierały na posterunki stalkerów. Podobno w Clear Sky mają być zaimplementowne ponownie blowouty. Czas pokaże zobaczymy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować