Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2011: Sześć minut rozgrywki z Assassin`s Creed Revelations i dokładna data premiery

37 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Przedstawiciele Ubisoftu dopilnowali, by fani niezwykle popularnej serii Assassin's Creed dostali solidną porcję wrażeń. Zapewnia je przede wszystkim debiutancki gameplay z Revelations.

Przeczytaj cały tekst "E3 2011: Sześć minut rozgrywki z Assassin's Creed Revelations i dokładna data premiery" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no na AC:R to czekam z dużą dozą niecierpliwości (choć znając zwyczaj wydawcy, w jeszcze większą będę się musiał uzbroić.. no chyba, że w końcu wydać im się grę uda na czas ;P)..
seria od części pierwszej się podoba mi bardzo, a do tego z każdym nowym tytułem eliminowane są błędy poprzedniczek.
zobaczymy, co jeszcze ciekawego wysmażą :)
trzymam kciuki za grę i za to, by ten trailer pojawił się w 720 lub 1080p ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest Assassin''s Creed? A gdzie tu jest assassination? Gdzie stealth or hide? Gdzie sneak? To jest Call of Assassin a nie Assassin''s Creed.
Mocno rozczarowany jestem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie nic nowego prócz miotacza, haków, bomb i całkowitej zmianie twarzy głównego bohatera...
Nie wiem co im przeszkadzało w starej ale ta już nie przypomina Desmonda co było fajne.
Gra najprawdopodobniej wyjdzie na PC w 2012 i jak dotąd nie zaimponowała mi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2011 o 12:04, Kadaj napisał:

Hehe, Ezio im starszy, tym bardziej niebezpieczny dla otoczenia. :D Mi się podoba. ^^


Im jest starszy tym gorszym asasynem się staje z tego co widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2011 o 12:17, Leos8 napisał:

Im jest starszy tym gorszym asasynem się staje z tego co widać.

Zabija. Skutecznie. Taka konwencja gry - pewnie można wiele rzeczy zrobić ciszej i z ukrycia, ale po co, skoro rozwałka daje większy fun? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedynka była najlepsza, dwójka jeszcze może być, chociaż wolałem styl zakonny a nie rodzina asasynów z wujkiem na czele. Dodatki pominę, brotherhood.. i teraz Relevations co to jest jakiś nowy superbohater? A walka znowu stoi na takim poziomie że szkoda słów powinni zrobić to trudniejsze, i uniemożliwić zwykłym strażnikom skakanie po dachach jak asasyn. Ta rozpierducha na filmiku nijak pasuje do Asassin''s Creed, to ma być skrytobujstwo? Do takich akcji bierze się komando a jeden ukradkiem podkłada bomby czy coś w tym stylu... zawiedli mnie, może kupie bo ciekawi mnie co się stanie w teraźniejszości w świecie gry, to mnie tak naprawdę interesuje, wolałbym aby zrobili kolejną część w teraźniejszości, aby można było biegać Desmondem.

Machinegun strzelający fireballami które wybuchają.. nawet dziś nie mamy takiej technologii...
ale spoko dali korbkę żeby nie było że zasilany jest magią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2011 o 12:40, IMPARTIAL92 napisał:

i teraz Relevations co to jest jakiś nowy superbohater?

Nie, starszy Ezio...
No i Altair.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2011 o 12:21, Kadaj napisał:

Zabija. Skutecznie.


Asasyn różni się tym od zwykłego mordercy, że zabija cele. Pojedyncze. Nie robi masowej rzezi. Najczęściej po cichu.

>Taka konwencja gry - pewnie można wiele rzeczy zrobić ciszej i z

Dnia 07.06.2011 o 12:21, Kadaj napisał:

ukrycia, ale po co, skoro rozwałka daje większy fun? :D


I przez takie coś umarł Splinter Cell. I teraz umiera Assassin.
Więszka rozwała=/=większy fun
Ta gra miała być nastawiona na skrytobójstwo, od rozwałki są Call of Duty i inne rozwałkowo-arcadowe shootery.
Nie każda gra musi być papką w której jedyne co się liczy to rozwałka. Większa rozwałka to nie jest większy fun.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2011 o 14:14, Leos8 napisał:

Asasyn różni się tym od zwykłego mordercy, że zabija cele. Pojedyncze. Nie robi masowej
rzezi. Najczęściej po cichu.

Oj tam, to tylko gra. Trzymanie się definicji byłoby IMO nudne. ;p

>I przez takie coś umarł Splinter Cell. I teraz umiera Assassin.
Nigdy Splinter Cella nie trawiłem (a przynajmniej w początkach serii, teraz mnie ta gra nie obchodzi i nie wiem jak obecnie wygląda), a AC to jeden z moich ulubionych tytułów. ;p

>Więszka rozwała=/=większy fun
Dla mnie, w grach w których chodzi o zabijanie, fun rośnie proporcjonalnie z intensywnością doznań, szybkością akcji i wielkością rozwałki. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2011 o 14:27, Kadaj napisał:

Oj tam, to tylko gra. Trzymanie się definicji byłoby IMO nudne. ;p


Piłka nożna też tylko gra. A zawodnikom płaci się miliony i emocje też są wielkie.

Dnia 07.06.2011 o 14:27, Kadaj napisał:

Nigdy Splinter Cella nie trawiłem (a przynajmniej w początkach serii, teraz mnie ta gra
nie obchodzi i nie wiem jak obecnie wygląda), a AC to jeden z moich ulubionych tytułów.


No Ty może nie, niestety wiele osób tak. I przez taką właśnie "degenerację" tytuły od prawidłowych koncepcji odbiegają w stronę odmóżdżającej rozwałki. Czemu nie mogliby zrobić wymagającej rozgrywki?

Dnia 07.06.2011 o 14:27, Kadaj napisał:

Dla mnie, w grach w których chodzi o zabijanie, fun rośnie proporcjonalnie z intensywnością
doznań, szybkością akcji i wielkością rozwałki. :D


Dobrze, ale Assassin od początku był grą w której największą radochę miało dawać eliminowanie celu w sposób cichy. To może wrzućmy tam jeszcze FrostBite 2.0 i niech intensywność całkiem wzleci w górę jak Tadż Mahal będzie się walić?!
Ta szybkość i intensywność jest dobra dla shooterów i FPS, ew. jakich gier akcji/przygodowych. A nie w grze gdzie chodzi o cichą eliminację celu, uciekanie, planowanie i gdzie na dodatek bohaterem jest zabójca, który optimum formy ma już daleko za sobą.

Przez takie tendencje mamy gry naładowane adrenaliną, bez większego sensu, trwające po 12h i kompletnie arcadowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2011 o 12:40, IMPARTIAL92 napisał:

Jedynka była najlepsza, dwójka jeszcze może być, chociaż wolałem styl zakonny a nie rodzina
asasynów z wujkiem na czele. Dodatki pominę, brotherhood.. i teraz Relevations co to
jest jakiś nowy superbohater? A walka znowu stoi na takim poziomie że szkoda słów powinni
zrobić to trudniejsze, i uniemożliwić zwykłym strażnikom skakanie po dachach jak asasyn.
Ta rozpierducha na filmiku nijak pasuje do Asassin''s Creed, to ma być skrytobujstwo?
Do takich akcji bierze się komando a jeden ukradkiem podkłada bomby czy coś w tym stylu...
zawiedli mnie, może kupie bo ciekawi mnie co się stanie w teraźniejszości w świecie gry,
to mnie tak naprawdę interesuje, wolałbym aby zrobili kolejną część w teraźniejszości,
aby można było biegać Desmondem.


Jedynka była bardzo fajna ale nawet dla takiej osoby jak ja,które lubią " nudne " gry / vide Far Cry 2 /,odrobinę monotonna
AC zabijał i klimatem i powtarzalnością misji,zadań pobocznych,itp.
ACII poprawił wiele niedociągnięć jedynki i wprowadził parę nowych rozwiązań
AC Brotherhood rozwinął to,co wprowadziła dwójka
mimo wszystko,serii brakowało czegoś,jakiegoś takiego '' pazura '' i na tym filmiku go widać - mnie osobiście ta " filmowość " rozgrywki mocno urozmaica rozgrywkę i wprowadza pewien powiew świeżości
na pewno takie akcje nie będą standardem w całej grze i wiele spraw będzie można rozwiązać " po cichu " ale weźcie też pod uwagę wiek głównego bohatera - moim zdaniem,wiek Ezio tłumaczy to,że czasami bohater chce dojść do celu najprostszą droga,nie bawiąc się w finezję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2011 o 14:38, Leos8 napisał:

Piłka nożna też tylko gra. A zawodnikom płaci się miliony i emocje też są wielkie.

O ile mecz jest szybki i dynamiczny, jak zawodnicy człapią po boisku to i kibice przysypiają. ;p

Dnia 07.06.2011 o 14:38, Leos8 napisał:

Czemu nie mogliby zrobić
wymagającej rozgrywki?

Tylko dlaczego mnie pytasz, skoro ja nie lubię wymagającej rozgrywki?
Sadząc ze sprzedaży serii AC - ludziom się podoba konwencja.

Dnia 07.06.2011 o 14:38, Leos8 napisał:

Dobrze, ale Assassin od początku był grą w której największą radochę miało dawać eliminowanie
celu w sposób cichy.

A był? Przecież w jedynce też głównie rzucało się z mieczem na wroga, co więcej o ile dobrze pamiętam, to nawet nie było zadań z utratą synchronizacji za bycie zauważonym.

Dnia 07.06.2011 o 14:38, Leos8 napisał:

Przez takie tendencje mamy gry naładowane adrenaliną, bez większego sensu, trwające po
12h i kompletnie arcadowe.

Dwa ostatnie Asasyny to gry na ponad 30 godzin zabawy. Co do reszty - IMO lepsza gra krótsza i bardziej emocjonująca, niż przynudzająca dłużyzna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy Ezio nie jest już za stary :D ? Ogólnie to fajnie, bohater tutaj porusza się bardziej jak Altair ( powiedziałbym, że "kozaczy" ). Chociaż klimatycznie to już nie AC2 I Brotherhood. Ale i tak z niecierpliwością czekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować